Najhitrejših 9 jadralcev že pluje  v Indijskem oceanu. V vodstvu sta z veliko prednostjo še vedno Francoz Armel Le Clesc'h in Anglež Alex Thomson.

Vodila jadralce plujeta svojo regato. Za zasledovalcem Sebastienom Josse-om sta si prijadrala že 680 nmi prednosti. Francoz, ki je v prehodu iz Atlantika v Indiski ocean izkoristil ugoden veter in prehitel Angleža za dobrih 30 nmi, počasi izgublja svojo prednost. Alex Thomson se ne predaja in zmanjšuje zaostanek. Trenutno ga do Francoza loči le še 1 nmi. V zadnjih 4 urah je preplul 53 nmi, Francoz le 47. Razliko mu je uspelo zmanjšati, ker vremenski pogoji na severovzhodni strani otočja Kerguelen v južnem Indijskem oceanu ne omogočajo hitre plovbe, kjer krilo (fiols) omogoča večje hitrosti. Ne smemo pozabiti, da se je Alexu Thomsonu odlomilo desno krilo, zaradi česar mu vetrovi, ki pihajo z leve ne prinašajo prednosti pred jadralci, ki kril nimajo. Le Cleac'h je z južnega Indijskega oceana sporočil: »V Južnem oceanu plujemo teden dni. Izmenjujejo se fronte in območja nizkega zračnega pritiska. Z Alexom Thompsonom vodiva pred zasledovalci. Proti večeru se bodo vetrovi umirili. Šele takrat bomo videli ali plujeva v tempu za nov rekord. Vse je odvisno od vremena. Trenutno ni pomembno, da plujem hitreje kot Alex. Plujem v svojem ritmu in na moj način. Alex me napada. Trenutno nimava pogojev, da bi nama krila koristila. Hitrost in kot  vetra nista ustrezna. Pred nekaj dnevi, ko je bil veter ugoden sem bil hitrejši od Alexa. Kaj se bo zgodilo, bomo videli v naslednjih dneh.«

Tudi Alex Thomson je povedal kako napreduje: »Vesel sem, da je Armel še vedno v stiku z mano. Če bi lahko plula s pomočjo kril, verjetno nebi bilo tako. Armel bi mi pobegnil. Odlično ga je imeti v bližini, da narekuje tempo jadranja in da imam možnost, da se z nekom primerjam. Imava podobno vreme, primerljive hitrosti jadranja, podobno programsko opremo  za planiranje plovbe. Ker plujeva tako blizu, imava vedno nekoga s komer lahko primerjava najine odločitve. Če se odločim za spremembo smeri plovbe in on naredi enako, je to potrdilo, da sem se odločil pravilno. Če zapluje v drugo smer, lahko preverim zakaj se je tako odločil. Zato mislim, da sva oba hitrejša. No tudi občutek varnosti je večji.«

Arktična območje prepovedane plovbe

Regata Vendee globe poteka vsaka 4 leta in med eno in drugo edicijo tehnologija močno napreduje. Za vse jadralce, ki plujejo na skrajnih kužnih in severnih zemljepisnih širinah je pomembna informacija, kje se gibljejo ledene gore. V zadnjih štirih letih je tehnologija močno napredovala in kopenske ekipe jadralcev lahko s pomočjo satelitskih slik natančno predvidevajo gibanje ledenih gmot in planirajo ruto plovbe za posameznega jadralca.

V preteklih regatah so morali vsi jadralci na pluti skozi tako imenovana »ledena vrata«. To se bile izbrane geografske točke v Južnem oceanu, ki so oblikovala prehode skozi katere so morali pluti. V letošnjem letu so oblikovali AEZ (Arctic Exclusion Zone) arktično območje prepovedane plovbe. Področje se nahaja na skrajnem južnem delu zemeljske poloble in je omejeno s 72 natančno določenimi geografskimi točkami okrog Antarktike. Podatke za določitev območja so organizatorji regate pridobili od Collecte Localisation Satellites,, ki je del Francoskega vesoljskega raziskovalnega centra. Meje območja lahko jadralcem onemogočijo jadranje po idealni ruti in v področju, kjer so vetrovi najugodnejši. Ker pa je varnost jadralcev na prvem mestu, je vsak, ki zapluje v to področje kaznovan. Če zaplujejo vanj, se morajo iz njega vrniti v točki, kjer so vanj zapluli, ali bolj zahodno. Dodatna kazen lahko jadralca doleti tudi s strani mednarodne žirije. K njegovemu dosežku lahko pribijejo dodatnih 24 ur ali pa ga celo diskvalificirajo.

Regatni odbor pošlje opozorilo jadralcem vedno, ko pričakujejo, da bodo vetrovi pihali hitreje od 35 vozlov, ko veter v sunkih dosega hitrosti med 40 in 45 vozlov in ko zaznajo, da bi lahko ledeno goro morski tok odnesel tako visoko, da bi jim lahko križala pot.