Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Poraščeni muringi so ena izmed nadlog, ki nam otežuje privazovanje, pri čemer se lahko celo poškodujemo. Vendar na srečo obstaja učinkovita rešitev za čiščenje muringov. Na plovilu se soočamo z različnimi izzivi in eden izmed njih je ...
Četrtek 07 Mar 2024

Ta vikend se je v Jadralnem klubu Pirat Portorož zaključila prva regata letošnje sezone – Opti Opening 2024. V Piranskem zalivu je jadralo 234 jadralcev iz desetih držav, kar je odličen uvod v novo regatno sezono. Slavil je domačin ...
Četrtek 07 Mar 2024

  Zima se končuje in počasi, a zanesljivo se nam bliža pomlad, prebuja se narava in mi z njo. Vse pogosteje nam pride na misel morje. Eno od najbližjih je na Kvarnerju. Vabijo vas Opatija, Crikvenica, Krk, Lošinj, Cres, Rab, Reka, Vinodol, Gor...
Četrtek 07 Mar 2024

Smeli projekt slovenskega oblikovalca Dana Lenarda, Vela Code, dobiva grafično podobo. Podjetje Wrede consulting je pripravilo novo grafično podobo jadrnice VOR 70, novega projekta Dana Lenarda. Ena izmed najhitrejših jadrnic na svetu, ki je po...
Četrtek 07 Mar 2024

V svetu navtičnih pustolovščin je Ranieri Shadow 19 najmanjši član prestižne družine Sundeck, in je dober dokaz, da velikost ni vse. Kljub svojim kompaktnim meram, je čoln zelo zmogljiv in udoben. Z dolžino 5,65 metra in težo zgolj 672 kg...
Sreda 28 Feb 2024

Katere so najlepše plaže na Jadranu? To je sedaj vprašanje! Večina navtičnega turizma se odvija na najbolj priljubljenih destinacijah, kot so otoki Brač, Hvar, Pakleni otoki in Kornati. A še zdaleč to ni edini del Jadrana. Veliko izjemno l...
Torek 27 Feb 2024

Na podelitvi prestižnih nagrad MOTORBOAT AWARD 2024 so bila kar tri plovila, ki jih lahko kupimo tudi v Sloveniji, nagrajena kot najboljša plovila leta. S tem so potrdila svoj vrhunski status v navtičnem svetu!   Absolutni zmagovalec ...
Torek 27 Feb 2024

Z Gregorjem sva se z barko premaknila pred ribjo tovarno, kjer sem se dogovoril, da lahko v tanke natočimo vodo. Medtem so do barke prišli Maja, Karla in Miloš ter mi na moje veselje povedali, da ostajajo na barki in gremo skupaj do Sisimiuta. T...
Torek 27 Feb 2024

Beneteau Flyer 8 Sundeck je plovilo, ki s svojo prostornostjo prekaša vse tekmece v segmentu plovil namenjenih dnevnim izletom v bližnje in oddaljene zalive. S prostornostjo preseneča tako na krovu kot pod njim, kjer je na voljo tudi kabina za p...
Torek 27 Feb 2024

Arkea Ultim Chellange

Charles Caudrelier, ki je plul na trimaranu Maxi Edmond de Rothschild, je danes ob 7:37:42 (UTC) prečkal ciljno črto pred pristaniščem Brest v Franciji. Za solo plovbo okoli sveta je potreboval zgolj 50 dni.

Charles Caudrelier je v ponedeljek praznoval svoj petdeseti rojstni dan in si poklonil eno najlepših daril. Zmagal je na regati Arkea Ultim Challange. Na svoji plovbi je postavil več rekordov, med drugim je najhitreje sam prejadral Indijski ocean. Srečal se je tudi z izjemno nevarnimi razmerami plovbe. Svoj tempo je moral zaradi neugodnih vremenskih razmer upočasniti pred plovbo mimo rta Horn. Zaradi fronte, ki se je z Grenlandije premaknila v Biskajski zaliv, je opravil tehnični postanek na Azorskih otokih. Če ne bi imel tako ekstremnih vremenskih razmer, bi bila njegova plovba krajša še za dan ali dva.

Prihod v cilj

Dosežek v številkah

  • Štart: 7.1.2024 ob 13:30
  • Prihod v cilj: 27.2.2024 ob 8ur 37min 42s (lokalni čas)
  • Čas plovbe: 50dni 19ur 7min 42s
  • Teoretična razdalja plovbe: 24.260 NMI
  • Preplute milje: 28 938.03 nmi
  • Povprečna hitrost dejanske plovbe: 23.74 vozlov
  • Povprečna hitrost teoretične razdalje: 19.93 vozlov

Ostali jadralci še na Atlantiku

Na drugem mestu pluje Thomas Coville na trimaranu Sodebo Ultim 3. Pluje severozahodno od Azorskih otokov. Do cilja v Brestu ga loči še 1200 nmi. Na tretjem mestu pluje Armel Le Cleac'h na trimaranu Maxi Bankue Populaire XI. Njegov zaostanek za drugouvrščenim znaša 830 nmi, do cilja pa mora prepluti še 2100 nmi. Kot četrti pluje Anthony Merchand na trimaranu Actual Ultim 3. Pluje še v južnem Atlantiku, mimo Brazilije. Do cilja ga loči še 4500 nmi. Še 500 nmi več pa bo moral prepluti Eric Peron na trimaranu Adagio, ki pluje na zadnjem mestu.

Arkea Ultim Chellange

Torek 27 Feb 2024

Stran 9 od 571