Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.
Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %.
Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki
Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:
- dvakrat večja uporabna kapaciteta
- za polovico manjša teža
- trikrat daljša garancijska doba
- do desetkrat daljša življenjska doba
- samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
- zaščita pred kratkim stikom
- možnost priklopa solarnih celic
- možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
- zelo nizko praznjenje v času mirovanja
- stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
- ni vzdrževanja
Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:
- Nazivna napetost: 12,8 v
- Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
- Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
- Uporabna energija: 1920 Wh
- Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
- Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
- Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
- Tok polnjenja: 150 A
- Tok praznjenja: 150 A
- Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
- Izklop nizka napetost: 10 V
- Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
- Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
- Vodoodpornost: IP55
- Teža: 17,2 kg
- Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm
Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!
BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterijaTa model vodnega skuterja je preprosto izpolnitev vseh želja za tiste, ki zahtevajo visoko stopnjo zmogljivosti. Neverjetno močno in elegantno plovilo izjemnega videza z močnim in okretnim trupom natančno in predvidljivo odgovori na vsak ukaz voznika – in to v trenutku.
ZAKAJ GP1800
Že sama kratica »GP« daje vedeti, da ta waverunner prihaja iz dirkaških krogov. Je izjemno močan predstavnik modelov GP, ki so se izkazali za zelo zaželene med poklicnimi vozniki. Športno plovilo znamke YAMAHA ni znano le po svojih odličnih zmogljivostih, ponaša se tudi z izrednim videzom.
ZMOGLJIVOST »TORPEDA«
GP1800 in njegov trup sta izdelana iz lahkega materiala NanoXcel2, ki med vožnjo kar reže morsko gladino in valove. Njegov odlično oblikovan podvodni del trupa se kljub visoki hitrosti ne upira in se odlično odziva na ukaze voznika.
Ko boste pritisnili ročico za plin, boste v trenutku občutili moč zelo zmogljivega Yamahinega SVHO agregata, ki vam nudi zalogo moči v vsakem trenutku in vas osupne z dih jemajočimi pospeški. GP1800 je opremljen s tehnologijo in sistemom RiDE, z levo ročico pa v trenutku preklopimo na vzvratno vožnjo. Nadzor sistema RiDE ne deluje kot zavora, čeprav bistveno upočasni vožnjo, predvsem pa zelo pomaga pri pristajanju z izredno natančnostjo.
VARNOST
YAMAHA je v GP1800 namestila inovativni sistem, imenovan Low-RPM Mode, ki bo zagotavljal še lažje upravljanje in več varnosti. Z vklopom možnosti L (nizki vrtljaji) boste omejili najvišjo hitrost, kar bo še posebej pripravno pri natančnem manevriranju. Na vodnem skuterju sta nameščeni tudi dve vzvratni ogledali, ki bosta še dodatno pripomogli k varnejši vožnji.
Vodni skuter ima vgrajen varnostni gumb, s katerim onemogočite vžig motorja in tako preprečite naključni zagon ali krajo vodnega skuterja.
UPORABNOST & ZABAVA
Čeprav pri športnih in dirkalnih različicah to ni tako pomembno, si vseeno marsikateri voznik želi priročnega prostora za shranjevanje. Tega novi GP1800 premore veliko. Da bodo vaši predmeti na suhem, je na razpolago tudi vodotesni predal pod enojnim sedežem. To pa še ni vse, za sproščujoče užitke na vodi bo poskrbelo držalo za pijačo, ki se nahaja ob predalu za shranjevanje.
GP1800 je namenjen za vožnjo do 3 oseb, še tri pa boste lahko pripeli na vlečno kljuko in jih peljali na tubah. Zabava zagotovljena!
Udobje med vožnjo omogočajo talne obloge Hydro-Turf in mehka stopnica za ponovno vkrcanje.
ZADNJA PRILOŽNOST ZA NAKUP
Letošnje kvote vodnih skuterjev počasi prihajajo k koncu, zato kontaktirajte prodajno servisni center MOTO-NAUTIKA in si zagotovite enega izmed zadnjih YAMAHA GP 1800. Za vas so dosegljivi na tel. številki - 02 629 04 02 ali preko mobilnega telefona - 031 386 951.
Da pa bo vse skupaj še enostavneje - preprosto izpolnite obrazec na povezavi: TUKAJ
Več informacij: +386(0)2 629 04 00 ali Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Vas že skrbi, kam boste shranili vaše plovilo po zaključenem dopustu? Ga ne želite voziti več 100 km do doma in pustiti na dvorišču propadati preko zime? Obstaja boljša rešitev!
Slovensko podjetje Arch nudi celotno rešitev vašega problema. V neposredni bližine Zadarske luke Gaženica imajo lastno suho marino. S plovilom priplujete do luke, za ostalo poskrbijo oni. Plovilo dvignejo iz vode, operejo, konzervirajo za zimovanje, odpeljejo do suhega priveza, ter ga preko zime skladiščijo v pokritem in suhem prostoru. Poskrbljeno je tudi za varnost. Celotna suha marina, tako pokriti del, kot zunanji del sta pod stalnim video nadzorom ter zavarovana pred vandalizmom, krajo in požarom. Za vaše plovilo vam tako ni potrebno skrbeti.
Plovilo lahko v suhi marini hranite preko celega leta in ga spustite v morje le v času, ko ga potrebujete. Če boste pluli dlje časa, se lahko odločite za mesečni ali večmesečni suhi privez ali pa le dnevni. Ugodno ponudbo hrambe si lahko ogledate na naslednji povezavi: Ceniki.
Več o storitvah navtičnega podjetja Arch d.o.o. si lahko ogledate na tej povezavi. Za vsa vprašanja so vam na voljo na številkah 00 386 7 8146 470 (SLO) ali 00 385 98 478 479 (CRO).
Navtično oblikovalsko podjetje Dykstra Naval Architects je prodalo svoj projekt, 266 čevljev (81m) dolgo jadrnico. Stranka jim je na lanskoletnem sejmu v Monacu dejala: »Zgradite mi moje sanje«. In tako so se pričela dela na najdaljši jadrnici na svetu, ki bo izdelana iz aluminija.
Gradnja jahte za azijskega naročnika se je pričela ta teden v ladjedelnici Royal Huisman na nizozemskem. Ker tako velikega projekta še niso gradili, so morali svojo največjo halo povečati. Elegantna, sodobna in tehnološko dovršena jadrnica bo prvič zaplula leta 2020. Bo ena izmed desetih največjih jadrnic na svetu.
Thys Nikkels iz Dykstra Naval Architects je povedal: »V podjetju smo zelo navdušeni, da bomo lahko gradili to elegantno, 81m, dolgo jadrnico s trmi jambori. Uporabili bomo vse svoje dosedanje izkušnje inovativno razmišljanje. Izdelali bomo moderno jadrnico, ki bo omogočala hitro prečkanje oceanov.«
Francoski jadralec Francis Joyon je postavil nov svetovni jadralski rekord na plovbi preko severnega Atlantika.
Francoz je v Atlantik sam zaplul na svojem plovilu, maxi trimaranu IDEC Sport izpred svetilnika Ambrose pred New Yorkom. Zemljepisno dolžino rta Lizard v veliki Britanji je prečkal c sredo, 12.7.2017 ter postavil nov svetovni rekord. Za plovbo preko oceana je potreboval zgolj 5 dni 2 uri in 7 minut. S tem časo jo popravil svoj rekord, ki ga je postavil leta 2013. Takrat je za plovbo potreboval 49 minut več.
Jayon se je na plovbo podal brez posebnih priprav. Na oni strani luže, si je zadal le cilj, da pripluje na drugo stran prej kot križarka Queen Mary 2. To mu je uspelo. Križarka je pristala naslednji dan zjutraj.
TU Delft Solar boat po v mesecu avgustu poizkusil postaviti nov rekord na plovbi preko Angleškega kanala, le s pomočjo solarne energije.
Ekipa TU Delft Solar Boat se je letos že udeležila dogodka v Monacu, kjer tekmujejo plovila na solarni pogon. Udeležba je bila kot velik trening pred podvigom, ki ga želijo izvesti v mesecu avgustu. S svojim solarnim plovilom želijo prepluti Angleški kanal v rekordnem času. Seveda le s pomočjo sončne energije. Trenutno izvajajo še zadnje izboljšave plovila in čakajo na najbolj ugodne vremenske razmere.
Nizozemsko plovilo TU Delft Solar Boat je v celoti prekrito s sončnimi celicami italijanskega proizvajlaca Solbian Energie Alternative. Za doseganje visokih hitrosti plovbe in čim manjšega upora, bo plulo na vodnih krilih. Dve sta nameščeni na prednjem delu plovila, in eno na krmi. Prednji dve se lahko obračata in služita tudi kot krmilo. Da bo za pogon zadostvala sončna enrgija, so morali težno plovial zmanjšati na minimum. Da je dovolj trdno in lahko, je trup izdelan iz karbonskega satovja. Za stabilnost plovila bo skrbela elektronika s številnimi senzorji.
Ekipa se bo v kanalu srečala s pogoji, ki so za takšno plovilo velik izziv. Močni tokovi, vetrovi in visoki valovi. Da bo podvig uspešno izveden z minimalnim tveganjem, so si za izvedbo vzeli kar mesec dni časa. Ko bo vreme ugodno, se bo ekipa podala na plovbo.
Včeraj opoldne se je v zadarskem arhipelagu zgodila težka pomorska nesreča. Gliser je trčil v jadrnico. V nesreči je bilo poškodovanih več oseb.
Včeraj ob 12:48 uri je komercialno podjetje za pomoč na morju, Seahelp, klicalo v Center za iskanje in reševanje na morju. Po njihovih informacijah, naj bi se zgodila težka pomorska nesreča. V tem trenutku center še ni imel nikakršnih informacij o dogodku. Le dve minuti kasneje so prejeli Distress klic oddane preko radijske postaje. Prejeli so tudi lokacijo dogodka, na katero so nemudoma napotili plovilo Luške kapitanije Zadar. Le nekaj trenutkov za tem se je z jadrnice »Malatesta« javil skiper. Povedal je, da je v njih trčilo motorno plovilo in da se nahaja 2 nmi od točke, kjer je prišlo do nesreče. Motorno plovilo se je zaradi poškodb trupa začelo potapljati. Posadka se je rešila s skokom v morje. Na kraj nesreče so hitro prišli privatni gliserji, ki so bili v bližini. Vse brodolomce so vkrcali na svoja plovila in jih prepeljali na kopno. Motorno plovilo se je potopilo.
Na kraj nesreče je kmalu priplulo tudi službeno plovilo, ki je podrobno pregledalo področje, v kolikor še niso rešeni vsi člani posadke. Po informacijah naj bi bilo več oseb poškodovanih.
Foto: FB Rent A Boat Bibinje-Sukosan
Pomorska nesreča je izreden dogodek na morju pri katerem je prišlo do materialne škode, ogrožanje človeških življenj ali onesnaženja morja. Vsaka oseba, ki povzroči pomorsko nesrečo, opazi onesnaženje morja ali pa nesrečo, ki lahko povzroči onesnaženje morja, je po zakonu dolžna nemudoma o tem obvestiti Upravo za pomorstvo, Luško upravo, njeno izpostavo ali prijaviti nezgodo v klicnem centru 112. (2. točka 31. člena Pravilnika o čolnih in plavajočih napravah (Uradni list RS, št. 25/08 in 3/10).
Med naloge luških kapitanij spadajo tudi nadzor plovbe, iskanje ter reševanje na morju. V kolikor želijo svoje delo opravljati učinkovito, jim moramo v primeru pomorske nesreče posredovati pravilne podatke, na podlagi katerih bodo lahko ustrezno ukrepali. Od udeleženca ali očividca pomorske nesreče bodo zahtevali naslednje podatke:
- točen čas, ko se je zgodila pomorska nezgoda
- kakšna nezgoda se je zgodila
- vrsta plovnega objekta, njegova velikost in če je poznano ime pomorskega objekta
- število oseb na objektu
- lastnik oziroma uporabnik objekta
- natančna pozicija
- smer in hitrost plovbe ali gibanja objekta ter njegova oddaljenost od ostalih pomorskih objektov
- stopnja ogroženosti človeških življenj, podatki o poškodovanih in možnosti za pomoč poškodovanim
- vrsta in tip tovora na objektu in kakšne nevarnosti lahko le ta povzroči za morsko dobro
- obseg poškodb plovnega objekta
- izvedene aktivnosti za zmanjšanje nevarnosti
Kot udeleženec pomorske nesreče bomo morali o nezgodi napisati poročilo. V poročilu bo potrebno navesti naslednje podatke:
- podatki odgovorne osebe na plovilu (ime in priimek, naslov, telefon,..)
- kraj, datum in čas pomorske nezgode
- aktivnost pri kateri je prišlo do nezgode
- vrsta nezgode (eksplozija, požar, izpust nevarnih snovi,.,..)
- število oseb, ki so bile udeležene v nezgodi
- število preminulih
- število ranjenih
- aktivnost, ki so bile zvedena
- vzroki za nezgodo
- posledice za okolje
Primeri poročil o pomorski nezgodi:
Seznam pomorskih uprav, luških kapitanij in izpostav v Sloveniji, Hrvaški, BIH in Črni Gori.
Luške kapitanije in njihove izpostave so zadolžene za nadzor plovbe v notranjih in teritorialnih vodah posamezne države. Izvajajo iskanje in reševanje oseb na morju, inšpekcijski nadzor nad pomorskim dobrom, v registre vpisujejo in iz njega brišejo plovila, vodijo registre plovil izdajajo pomorske knjižice, izvajajo strokovne izpite usposobljenosti pomorcev in drugo.
Slovenija |
|||
Uprava za pomorstvo Koper | Ukmarjev trg 2 | 6000 Koper | 386 5 66 32 108 |
Izpostava Izola | Veliki trg 12 | 6310 Izola | 386 5 66 32 150 |
Izpostava Piran | Dantejeva 4 | 6330 Piran | 386 5 67 10 190 |
Hrvaška |
|||
Luška kapetanija |
Naslov | kraj | telefon |
Pula | Riva 18 | 52100 Pula | 385 52 222 037 |
Rijeka | Senjsko pristanište 3 | 51000 Rijeka | 385 51 214 031 |
Senj | Obala kralja Zvonimira 12 | 53270 Senj | 385 53 881 301 |
Zadar | Liburnska obala 8 | 23000 Zadar | 385 23 254 880 |
Šibenik | Obala Franje Tuđmana 8 | 22000 Šibenik | 385 22 217 214 |
Split | Obala Lazareta 1, p.p. 317 | 21000 Split | 385 21 362 436 |
Ploče | Trg kralja Tomislava 24 | 20340 Ploče | 385 20 679 008 |
Dubrovnik | Obala Stjepana Radića 37 | 20000 Dubrovnik | 385 20 418 989 |
Izpostave luških kapitanij Pula |
|||
Umag | Obala Josipa Broza Tita 3 | 52470 Umag | 385 52 741 662 |
Novigrad | Porporela 6 | 52466 Novigrad | 385 52 757 035 |
Poreč | Obala Maršala Tita 17 | 52440 Poreč | 385 52 431 663 |
Rovinj | Obala Pina Budicina 1 | 52210 Rovinj | 385 52 811 132 |
Raša | Trget 11a | 52223 Raša | 385 52 875 127 |
Rabac | Obala Maršala Tita 39 | 52221 Rabac | 385 52 872 085 |
Izpostave luških kapitanij Reka |
|||
Unije - trenutno ne obratuje | Unije bb | 51562 Unije | 385 51 235 726 |
Lopar | Arena 1 | 51281 Lopar | 385 51 775 286 |
Mošćenička Draga | Šetalište 25. travnja 2 | 51417 Mošćenička Draga | 385 51 737 501 |
Opatija | Zert 3 | 51410 Opatija | 385 51 711 249 |
Bakar | Senjske ulice 372/II | 51222 Bakar | 385 51 761 214 |
Kraljevica | Obala kralja Tomislava 5 | 51262 Kraljevica | 385 51 281 330 |
Crikvenica | Trg Stjepana Radića 1/I | 51260 Crikvenica | 385 51 242 321 |
Novi Vinodolski | Obala kneza Branimira 3 | 51250 Novi Vinodolski | 385 51 244 345 |
Omišalj | Knačinar 1 | 51513 Omišalj | 385 51 842 053 |
Malinska | Lina Bolmarčića 22 | 51511 Malinska | 385 51 859 346 |
Krk | Trg bana Jelačića 1 | 51500 Krk | 385 51 221 380 |
Punat | Obala 86 | 51521 Punat | 385 51 854 065 |
Baška | Palada 88 | 51523 Baška | 385 51 856 821 |
Šilo | Lokvišća 1 | 51515 Šilo | 385 51 852 110 |
Cres | Jadranska obala 1 | 51557 Cres | 385 51 571 111 |
Mali Lošinj | Priko 60 | 51550 Mali Lošinj | 385 51 233 845 |
Nerezine | Obala nerezinskih pomoraca bb | 51554 Nerezine | 385 51 237 380 |
Susak | Susak 97 | 51561 Susak | 385 51 239 205 |
Rab | Biskupa draga 1 | 51280 Rab | 385 51 725 419 |
Izpostave luških kapitanij Zadar |
|||
Biograd n/m | OBALA KRALJA PETRA KREŠIMIRA IV BR. 30 | 23210 Biograd n/m | 385 23 383 210 |
Starigrad Paklenica | DR. FRANJE TUĐMANA 45 | 23 224 Starigrad Paklenica | 385 23 369 262 |
Pag | GOLIJA 1 | 23250 Pag | 385 23 611 023 |
Preko | KOD SV. ANTE 2 | 23273 Preko | 385 23 286 183 |
Sali | K.BR. 91 | 23 281 Sali | 385 23 377 021 |
Božava | K.BR. 18 | 23 286 Božava | 385 23 311-278 |
Silba | K.BR. 7 | 23 295 Silba | 385 23 370 410 |
Izpostave luških kapitanij Senj |
|||
Sveti Juraj | Selo 2 | 53284 Sveti Juraj | 385 53 883 006 |
Jablanac | Bana Stjepana Šubića 21 | 53287 Jablanac | 385 53 887 049 |
Karlobag | Obala V. Nazora 14 | 53288 Karlobag | 385 53 694 030 |
Novalja | Ul. Kralja Tomislava 1 | 53291 Novalja | 385 53 661 301 |
Izpostave luških kapitanij Šibenik |
|||
Murter | Butina 2 | 22243 Murter | 385 22 435 190 |
Tisno | Velika Rudina 1 | 22243 Tisno | 385 22 439 313 |
Vodice | Obala matice hrvatske 16 | 22211 Vodice | 385 22 443 055 |
Primošten | Porat 2 | 22202 Primošten | 385 22 570 266 |
Rogoznica | Obala Kneza Domagoja (HRM) 2 | 22203 Rogoznica | 385 22 559 045 |
Izpostave luških kapitanij Split |
|||
Trogir | Obala bana Berislavića 19 | 21220 Trogir | 385 21 881 508 |
Split | Obala Lazareta 1 | 21000 Spit | 385 21 362 436 |
Omiš | Fošal 13 | 21310 Omiš | 385 21 861 025 |
Makarska | Obala Kralja Tomislava 1/a | 21300 Makarska | 385 21 611 977 |
Rogač | Obala Svete Tereze 8 | 21430 Rogač | 385 21 654 139 |
Supetar | Porat 4 | 21400 Supetar | 385 21 631 781 |
Milna | Riva 7 | 21405 Milna | 385 21 636 205 |
Sumartin | Porat 13 | 21426 Sumartin | 385 21 648 222 |
Hvar | Riva 29 | 21450 Hvar, p/p 35 | 385 21 741 007 |
Jelsa | Mala banda, p/p 25 | 21465 Jelsa | 385 21 761 055 |
Stari Grad | Šetnica Don Šime Ljubića 1 | 21460 Stari Grad | 385 21 765 060 |
Sućuraj | Trajektna 1 | 21469 Sućuraj | 385 21 773 228 |
Vis | Stara Issa 6 | 21480 Vis | 385 21 711 111 |
Komiža | Riva sv. Mikule 33 | 21485 Komiža | 385 21 713 085 |
Bol | Loža 18 | 21420 Bol | 385 21 635 903 |
Kaštela | Put kupališta 8 | 21213 Kaštela | 385 21 223 441 |
Izpostave luških kapitanij Polače |
|||
Metković | Trg kralja Tomislava 5 | 20350 Metković | 385 20 681 681 |
Izpostave luških kapitanij Dubrovnik |
|||
Orebić | Trg Mimbelli 13 | 20250 Orebić | 385 20 714 069 |
Cavtat | Obala Ante Starčevića 10 | 20210 Cavtat | 385 20 478 065 |
Slano | Trg Ruđera Boškovića 23 | 20232 Slano | 385 20 871 177 |
Sobra | Sobra 26 | 20225 Sobra | 385 20 745 040 |
Ston | Od Stoviša 2 | 20225 Ston | 385 20 754 026 |
Trpanj | Žalo 13 | 20240 Trpanj | 385 20 743 542 |
Korčula | Obala Franje Tuđmana 1 | 20260 Korčula | 385 20 711 178 |
Vela Luka | Obala 3 | 20270 Vela Luka | 385 20 812 023 |
Lastovo | Obala Lastovskih Ribara 6/3 | 20 289 Ubli - Lastovo | 385 20 805 006 |
Trstenik | Kraj 6a | 20244 Trstenik | 385 20 748 100 |
Mestna luka Dubrovnik | Ribarnica 1 | 20000 Dubrovnik | 385 20 321 234 |
Marina Komolac | Komolac bb | 20236 Mokošica | 385 20 452 421 |
BIH |
|||
Neum | Dr. Franje Tuđmana | 88390 Neum | |
Črna Gora |
|||
Lučka uprava Crne Gore | Muo, Peluzica 1 | 85330 Kotor | 382 32 325-414 |
Luška Kapitanija Bar | Obala 13 jula 18 | 85000 Bar | 382 30 312 733 |
Luška Kapitanija Kotor | Benovo bb | 85330 Kotor | 382 32 304 313 |
Izpostava Budva | Slovenska obala | Budva | 382 33 451 227 |
Izpostava Ulcinj | Pristan bb | Ulcinj | 382 30 421 780 |
Izpostava Tivat | Pine | Tivat | 382 32 671 262 |
Izpostava Virpazar | Virpazar bb | Virpazar | 382 32 304 312 |
Danes se je v francoski Bretaniji zaključilo Svetovno prvenstvo v jadranju na deski razreda T293Plus, kjer je Toni Vrščaj po včerajšnji zmagi v zadnji regati in današnjem dobrem jadranju v skupnih rezultatih končal na odličnem 5. mestu. V razredu T293Plus, ki je tudi mladinska olimpijska disciplina, so v kategoriji U19 potekale tudi kvalifikacije za mladinske olimpijske igre v Buenos Airesu 2018. Zadnji dan je prvenstva nanizal še dve zmagi, kar je zadostovalo, da je svetovno prvenstvo zaključil na zmagovalnem podiju – bronast z enakim številom točk kot drugo uvrščeni. To je doslej njegova najboljša uvrstitev na svetovnih prvenstvih.
Po uspešnih pripravah v jadranju na deski razreda T293Plus na polotoku Pelješac se je Toni Vrščaj (WSC Črnomelj) udeležil svetovnega prvenstva v Franciji, kjer je naskakoval uvrstitev v deseterico. Prvenstvo se je pričnlo 15.7 v Bretaniji v Saint Pierre Quiberonu, zaključilo pa 20.7. Toni Vrščaj je po včerajšnji zmagi v zadnji regati v niz dodal še eno zmago danes ter v skupnih rezultatih končal na odličnem 5. mestu.
V razredu T293Plus, ki je tudi mladinska olimpijska disciplina, so v kategoriji U19 potekale tudi kvalifikacije za mladinske olimpijske igre v Buenos Airesu 2018. Spomnimo se, da se je Toniju na prejšnjih MOI 2014 v Nanjingu na Kitajskem uspelo zavihteti na 10. mesto. Tokrat pa je Toni tekmoval že v članski kategoriji.
Kot kaže se v WSC Črnomelj prebuja tudi dekliški del ekipe, saj se je Toniju na pripravah na Pelješcu pridružila tudi njegova dvanajstletna sestra Marina z jadrom 5.8m2 (U15) in vsakodnevno izpopolnjevala vaje na kopnem in na morju.
Po svetovnem prvenstvu v Franciji sledi kratek odmor, nato pa že priprave za svetovno člansko prvenstvo v jadralnem razredu laser radial na Nizozemskem v mestu Medemblik med 19. in 26. avgustom. Udeležila se ga bosta Maks in Toni Vrščaj, ki bosta še prej opravila priprave na polotoku Pelješac.
Svetovno prvenstvo v razredu optimist na Tajskem se je zaključilo. Zadnji dan organizatorjem ni uspelo izpeljati nobenega plova zaradi premalo vetra in močnih tokov. Po finalnih regatah so naši trije reprezentanti v zlati skupini še občutno izboljšali rezultat in svetovno prvenstvo zaključili z odličnimi končnimi uvrstitvami na 22. mestu Luka Zabukovec, na 25. mestu Daniel Cante in na 34. mestu Martin Fras. V končnih skupnih rezultatih je Alja Petrič osvojila 177. mesto, Gašper Strahovnik pa 197. mesto.
Slovenska reprezentanca za Svetovno prvenstvo v razredu optimist je med 11. in 20. julijem na Tajskem tekmovala med najboljšimi na svetu v, kot pravijo organizatorji, rekordno številčni konkurenci 281 mladih tekmovalcev iz 62 držav. Že prvi dan je naša reprezentanca pokazala vrhunsko jadranje, nekaj pa je bilo tudi smole. V skupnih rezultatih prvega dne sta blestela na 15. mestu Luka Zabukovec, naša najobetavnejša jadralka v razredu optimist Alja Petrič pa na 19. mestu. Zelo dobro je jadral tudi Martin Fras in se uvrstil na 48. mesto. Nekaj smole je imel naš lanskoletni najboljši jadralec v razredu optimist, Daniel Cante, ki je po prvem dnevu končal na 103. mestu, na 204. mestu pa se je uvrstil Gašper Strahovnik. Po treh dneh jadranja so se zaključile kvalifikacije. V zlato skupino so se uvrstili na 32. mestu Luka Zabukovec, na 56. mestu Daniel Cante in na 61. mestu Martin Fras. Alja Petrič je bila po zaključenih kvalifikacijah na 172. mestu, Gašper Strahovnik pa na 188. mestu. Sledilo je ekipno svetovno prvenstvo, nato pa še finale posamičnega prvenstva, ki se je zaradi premalo vetra in močnih tokov danes zaključilo brez izpeljanih plovov na zadnji dan. Po finalnih regatah so vsi trije reprezentanti v zlati skupini še občutno izboljšali rezultat in svetovno prvenstvo zaključili z odličnimi končnimi uvrstitvami na 22. mestu Luka Zabukovec, na 25. mestu Daniel Cante in na 34. mestu Martin Fras. V končnih skupnih rezultatih je Alja Petrič osvojila 177. mesto, Gašper Strahovnik pa 197. mesto.