Zadnje iz eTrgovine

19.99€

V knjigi Mayday je predstavljen izbor najbolj zanimivih in obenem tragičnih pomorskih nesreč, ki segajo od 2. svetovne vojne pa vse do sedanjosti. Vsem zgodbam v knjigi, ki opisujejo nenavadne pomorske avanture: žalostne, drzne, tragične, smešne ali komaj verjetne, je klic na pomoč - MAYDAY skupni imenovalec.

Iz vsebine:

  • Namesto uvoda
  • 117 dni na pragu smrti
  • Anatomija nekega brodoloma
  • Knjiga, ki ne bo napisana
  • Cena slave
  • Poročilo gospoda Roba Widdringtona, prvega častnika ameriške raziskovalne ladje Roger Rewelle
  • Ledena krsta
  • Panika v Sredozemlju
  • Dvakrat okoli Rta Horn
  • Torpedo - made in Germany
  • Morje z napako
  • Havenly tweens
  • Vihar viharjev - po dogodku posnet tudi film The perfect storm
  • Nori Viking na Antarktiki

Avtor Jože Mušič, mojster fotografije in filmar, jadralec, popotnik, vsestranski športnik in prvi Slovenec, ki je objadral svet. Je avtor in prevajalec številnih fotomonografij in potopisov: Melodije vetra, Zlati valovi, Dolga pot čez oceane ... 

Odlomek (117 dni na pragu smrti):

Dnevi so prešli v tedne, tedni v mesece, borba za preživetje je zahtevala vedno več napora. Napihljivi splav, ki jima je nudil edino zaščito, je razpadal, neprestano je bilo treba izmetavati vodo in črpati zrak. V dveh hudih viharjih sta izgubila streho nad splavom, kompas in nekaj plastenk z vodo; zbolela sta, dobila hude sončne opekline po telesu, zaradi slane vode pa boleče izpuščaje po koži. Podhranjena in dehidrirana sta se komaj še premikala. V štirih mesecih je plulo mimo sedem ladij, ne da bi ju kdo opazil. Bil je 117 dan.

Cena v prednaročilu: 19,99 EUR (do 1.4.2020)

Cena po izidu: 24,99 EUR

Jože Mušič: MAYDAY

Zadnji video

Zagrebški sejem Navtike, ki ne poteka na vodi, ostaja eden izmed največjih navtičnih sejmov na Hrvaškem. Zaradi bližine slovenske meje vedno pritegne številne slovenske razstavljavce in obiskovalce.

Letošnji salon je bil največji do sedaj. Potekal je v kar devetih paviljonih Zagrebškega velesejma in zavzemal 20.000 m2 površin. Letos so se predstavili kar 404 razstavljavci iz skupno 26 držav.

Letos je bilo predstavljenih več kot 300 plovil, kar je 7 odstotkov več kot na zagrebških salonih do sedaj. Predstavljene so bile štiri svetovne premiere in 13 hrvaških premier.

Svetovne premiere

Med svetovnimi premierami smo si ogledali nov model gumenjaka Highfield 560 Sport. Gre za izjemno robusten, a eleganten gumenjak z aluminijastim dnom. Do letošnje jeseni bo na voljo zgolj pri slovenskem zastopniku te ladjedelnice Burin Boats. Drugo razstavljeno plovilo, ki ga v Sloveniji prav tako zastopa Burin Boats in je dvignilo največ prahu na salonu Boot v Düsseldorfu, je Beneteau Oceanis 30.1. Gre za najnovejši model iz te francoske ladjedelnice, ki je prepričal evropsko navtično javnost in si prislužil naziv Evropsko plovilo leta 2020.

Med gumenjaki si je bilo možno prvič ogledati tudi plovilo Brig Eagle E6.7. Plovilo, ki ga v Sloveniji zastopa As-Boats, d. o. o., je luksuzen in eleganten družinski gumenjak namenjen udobnim plovbam na najlepše plaže. Ima izjemno globok V profil, kar mu zagotavlja odlične plovne lastnosti, enostavno upravljanje in izjemno stabilnost. Bogata oprema na čolnu poskrbi za izjemno izkušnjo, udobje in varnost plovbe.

Med manjšimi plovili namenjenimi dnevnim križarjenjem je bil premierno prestavljen Marinello Fisherman 17 Black edition. Plovila v Sloveniji zastopa podjetje C&G Navigator s Ptuja. V sodelovanju s sicilijansko ladjedelnico Marinello so izdelali drugo generacijo plovila Fisherman 17, ki se ponaša z najbolj prestižno opremo in materiali v svojem razredu. Plovilo bo na voljo zgolj pri slovenskem prodajalcu in še to v omejeni količini.

Slovensko podjetje Moto Nautika je predstavilo gumenjake Grand vse od dolžin 3,4 pa do 8,5 m. Na njihovi stojnici so bili na ogled tudi prestižni gliserji italijanske ladjedelnice Ranieri.

Zunajkrmni motorji

V Zagrebu se je tudi letos predstavilo podjetje Fred Bobek, d. o. o., iz Vodic, generalni zastopnik in prodajalec zunajkrmnih motorjev Honda, ki so letos postali tudi uradni zastopnik za to blagovno znamko v Sloveniji. Predstavili so motorje moči 2,5 KM pa vse do 250 KM. Kot zastopnik za gumenjake Marlin so predstavili tudi model 790 v kombinaciji z zunajkrmnim motorjem Honda BF250XRU, ki je bil na salonu na voljo po izjemno ugodni, sejemski ceni, zgolj 42.900,00 EUR (brez DDV).

Med zunajkrmnimi navtičnimi motorji je bila predstavljena nova blagovna znamka Hidea. Proizvajajo zunajkrmne motorje z močjo 2,5 do 60 KM. Motorji so proizvedeni v kitajski tovarni v Hangzhou, kjer lahko letno izdelajo neverjetnih 100.000 motorjev.

Na razstavnem prostoru japonskega proizvajalca Yamaha je bil razstavljen impozanten zunajkrmni motor Yamaha XTO 425U, ki razvije osupljivih 425 KM in je eden izmed najmočnejših zunajkrmnih motorjev na trgu. S prostornino 5,6 l in ceno okrog 60.000 EUR bo nameščen na večja plovila, ki jih v zadnjih letih vse bolj pogosto poganjajo zunajkrmni motorji.

Med večjimi plovili je veliko pozornosti pritegnilo plovilo Pearlsea 40 HT/Coupe iz hrvaške ladjedelnice. Z elegantnimi barvami, odlično razporeditvijo in kakovostnimi materiali bo nedvomno želja marsikaterega navtika, ki si želi razkošnega križarjenja med hrvaškimi otoki.

Fotogalerija

Komentarji