Nemška ladjedelnica je predstavila novo hitro potovalno jadrnico iz serije 8.

Hanse 348 je druga najmanjša jadrnica te serije. Izdelana je na osnovi modela Hanse 345. Povečana površina jader in hiter trup zagotavljata zelo dobre plovne lastnosti a še vedno ohranjata enostavno jadranje.

Jadrnica v dolžino meri 10,4 m in 3,50 v širino. Možno jo je kupiti v dvo ali tro kabinski različici. Dvokabinska ima kabino v premcu in desnem delu krme, v levem pa velik skladiščni prostor. Ker v levem delu ni vhoda v krmno kabino, je prostor izkoriščen za veliko kopalnico z ločenim tušem. Kuhinja v obliki črke L je na desni strani plovila. Pred njo in kopalnico pa je prostoren salon, ki se po potrebi lahko spremeni v ležišče za dve osebi. Prednja, lastniška kabina ima prostorno posteljo in dve omari, dovolj veliki za shranjevanje vseh oblačil. 

Trikabinska različica ima klasično razvrstitev kabin in nekoliko manjšo kopalnico, brez ločene tuš kabine.

Klub temu, da je Hanse 348 relativno majhna jadrnica, ima dva velika krmilna obroča. Prostor med njima omogoča enostaven prehod s krme proti podpalubju oziroma na premec plovila. Vsa vitla so pomaknjena na bok. Prilagajanje glavnega in prednjega jadra je možno kar z istega mesta. Ker je krov levo in desno od vhoda prost, so tu namestili dve veliko okni, ki v notranjost prepuščata veliko svetlobe in zagotavljata zračnost kopalnice, kuhinje in obeh krmnih kabin. Eleganten in prost je tudi premec plovila. Je dovolj dolg, da ga lahko uporabljamo tudi za udobno namestitev med sončenjem. Krma je zaprta s preklopno kopalno ploščadjo. Dostop v vodo je preko lestve, ki pa jo moramo pred uporabo namesti po uporabi pa pospraviti v skladišče.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 10,40 m
  • Širina: 3,50 m
  • Ugrez: 1,95m ali 1,55 m
  • Teža: 6200 kg ali 6500 kg
  • Balast: 2030 kg ali 2300 kg
  • Površina glavnega jadra: 35,5 m2
  • Jib: 25,5 m2
  • Motor: 15,5 kW (21 hp)
  • Rezervoar vode: 230 l
  • Rezervoar goriva: 160 l

Več o plovilu na: Hanse 348

Četrtek 11 Okt 2018

Moto-nautika

V petek se je svečano odprl največji navtični salon v Sloveniji.

V Miklavžu pri Mariboru se je v petek odprl največji navtični salon v Sloveniji. Ob 18.00 uri sta lastnika Lea in Zoran Resnik, simbolno prerezala trak in odprla vrata modernega navtično motociklističnega centra in na ogled povabila več sto glavo množico obiskovalcev.

Slavnostne otvoritve salona sta se udeležila tudi predstavnik Yamaha Delta Team Krško in mariborski župan g. Andrej Fištravec. Ker je Yamaha pomemben partner podjetja Moto Nautika, so priložnost izkoristili tudi za predstavitev revolucionarnega vozila Yamaha Niken, s katerim se je v salon pripeljal Simon Marčič, slovenski udeleženec relija Paris-Dakar.

O podjetju Moto Nautika

Podjetje Moto Nautika je mlado podjetje. Lata 2004 so pričeli kot servis, ki pa je kmalu prerasel svoje okvire. Že po štirih letih so dejavnost dopolnili s prodajnim salonom, ki je takrat meril »skromnih« 1000 m2. Podpisali so partnersko pogodbo z eminentno znamko Yamaha in postali prodajni in servisni center za celotni navtični in motociklistični program Japonskega proizvajalca. Leta 2011 so dejavnost dopolnili s prodajo gumenjakov Grand za slovensko tržišče, do danes pa pridobili zastopstvo za vse države bivše Jugoslavije vse od Slovenije do Albanije. Leta 2016 so svoj prodajni program razširili z italijanskimi plovili Ranieri International. Plovila uspešno tržijo tako na slovenskem, kot tudi na hrvaškem in srbskem trgu. 28. september 2018 je izjemno pomemben datum v zgodovini podjetja. Pred točno 10 leti so odprli prvi prodajno servisni salon. Po skupno 15 letih delovanja pa so odprli nov salon, ki je trikrat večji od prvotnega. Ima kar 3000 m2 pokritih razstavnih površin.

O salonu

Distribucijski center (3000m2) se razprostira v treh etažah. Večji in glavni del se nahaja v srednji etaži, ki bo deloval kot osrčje navtičnega dela. Skozi celotno leto, boste obiskovalci imeli možnost ogleda več kot 100 plovil na zalogi. Kot generalni uvoznik za plovila Ranieri International in gumenjake GRAND, se bomo osredotočali tudi na distribucijo plovil v države bivše Jugoslavije, s centralnim skladiščem v Miklavžu pri Mariboru. V srednji etaži bodo med drugim tudi na svoj račun prišli ljubitelji blagovne znamke Yamaha, saj kot pooblaščen

prodajalec in serviser, nudijo na ogled celotni prodajni program (vodni skuterji, izvenkrmni motorji, motorna kolesa, scooterji, ipd.). To je tudi eden prvih salonov v Evropi, ki ustreza smernicam najhitreje razvijajoče blagovne znamke – Yamaha.

Celoten koncept centra je zasnovan tako, da se stranke počutijo udobno in domače. Poskrbljeno je za vse člane družine, posebej tudi za najmlajše raziskovalce moto-navtičnega sveta, medtem ko lahko starši kvalitetno namenite svoj čas izbiri pravega plovila oz. vozila. Na ogled so skoraj vsa plovila in vozila iz prodajne ponudbe, kar pomeni da lahko zagotovo najdete primerno izbiro ali rešitev, ki vam najbolj ustreza.

Ker želijo svojim obiskovalcem in strankam ponuditi vse na enem mestu, so v celotni zgornji etaži pripravili prostor za:

  • dodatno opremo za vodne športe,
  • dodatno opremo za vaše plovilo,
  • registracija in zavarovanje plovil,
  • najem plovil in dodatne opreme,
  • dodatna moto in motocross oprema.

V zahodnem delu centra ostaja servisni del, ki ga sestavlja ekipa tehnično in strokovno podkovanih serviserjev, ter bo z veseljem in kvalitetno poskrbela za servis oz. vzdrževanje vašega plovila / vozila. Dejavnost bodo dopolnili tudi z zimovanjem plovil. Center je prav tako založen z več kot 10000 rezervnimi deli, za različne blagovne znamke, kar pomeni da servis ni samo kvaliteten, ampak tudi opravljen v najkrajšem možnem času.

Torek 02 Okt 2018

Švicarsko podjetje Solarimpact Yacht AG bo izdelalo prvo motorno jahto, ki jo bo poganjala le sončna energija in bo lahko preplula oceane.

Nova jahta Solarimpact je namenjena ljudem, ki si želijo pluti dlje, ne da bi se odpovedali udobju. Vse to bo v kratkem možno z uporabo najnovejših tehnologij, ki bodo skrite v trupu te elegantne motorje jahte.

Ekologija in razkošje

Nova jahta bo spremenila način bivanja na morju. Njena posebnost ni zgolj uporaba sončne energije za pogon plovila. Ko govorimo o udobju na krovu, ne smemo pozabiti na plovbo v razburkanem morju in hrup, ki ga povzročajo motorji na notranje izgorevanje. Solarimpact je zgrajene a pomočjo SWATH tehnologije trupa. (Small Waterplane Area Twin Hull). Gre za princip gradnje plovila z dvema trupoma, ki imata zalo majhno površino v vodi in zmanjšuje guganje in zibanje plovila vse do 90%. Takšna oblika trupa močno zmanjšuje porabo energije potrebne za plovbo. Za pogon bodo tako zadostovali električni motorji, ki so sposobni plovilo pospešiti vse do hitrosti 20 vozlov. Pomoč pri učinkoviti uporabi energije so moderni sistemi, ki skrbijo za optimalno delovanje plovila in omogočajo enostavno upravljanje. Za upravljanje bo dovolj že ena sama oseba.

Jahta bo v dolžino merila 78 čevljev . Na njej bo preko 220 m2 bivalnih prostorov in 300 m2 solarnih celic. Salon bo meril 100 m2 in bo imel panoramski 360 stopinjski razgled. Vgrajena bo klimatska naprava, avdiofilski zvočni sistem in še bi lahko naštevali. Za vse obdobje bo na jahti poskrbljeno tudi v primeru daljšega obdobje oblačnega vremena.

Pogon z velikim navorom

Za pogon plovila skrbita dva vodno hlajena, brezkrtačna, električna motorja s permanentnim magnetom. Sposobna sta proizvesti izjemno velik navor. Stalno je na volj 2x5300 Nm navora preko vsega območja vrtljajev. Veliko navor, ki je na voljo že pri majhnih obratih, omogoča enostavno in hitro manevriranje s plovilom. Ker se lahko motorja vrtita v obe smeri, ju krmilimo s pomočjo krmilne palice. Zagotovljena je izjemna odzivnost in krmarjenje v pristaniščih in marinah z omejenim prostorom je enostavno.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 23,95 m
  • Širina: 9,90 m
  • Ugrez: 2,05 m – 2,75 m
  • Teža: 70 t
  • Motor: 2x500 kW
  • Baterije: 800 kWh
  • Doseg: 10 ur pri potovalni hitrosti (samo z uporabo baterije)
  • Največja hitrost plovbe: 22 vozlov
  • Kabine: 4 + 1 za posadko

Več o plovilu: Solarimpact

Četrtek 27 Sep 2018

Hybrid Greenline 45 Fly

Slovenska ladjedelnica SVP Yacht, ki proizvaja linijo plovil Greenline je najavila novost za prihajajoče leto. Greenline 45 FLY bo premierno predstavljen na salonu plovil Boot v Dusseldorfu.

Novo motorno jahto je oblikoval oblikovalski studio J&J Design. Za elegantno notranjost je poskrbel znani italijanski oblikovalec Marco Casali. Izkušnje oblikovalcev in ladjedelnice napovedujejo, da bo Greeenline 45 Fly nedvomno tržno izjemno privlačno plovilo.

Tudi nova jahta iz družine je oblikovana v prepoznavnem slogu plovil Greenline, ki pa so mu dodali nove elemente, ki bodo plovilo naredili še atraktivnejše za nakup in seveda še bolj praktično za uporabo. Ena izmed posebnosti, ki jo vidimo zelo redko, je okno lastniške kabine v premcu. Razprostira se preko prednje in bočnih strani. V kabino spušča ogromno naravne svetlobe. Da so zagotovili dober razgled iz same kabine, pa so v boke trupa izrezali velike odprtine.

Plovilo bo na voljo z različnimi motornimi kombinacijami. Lastnik se bo lahko odločal med parom Volvo Penta D6, ki razvijejo po 370 KM, v kombinaciji s 40 kW električnimi motorji, ki bodo omogočali plovbo s hitrostjo 6 vozlov zgolj s pomočjo elektrike.. Najvišja hitrost plovbe s pomočjo dieselskih motorjev bo okrog 25 vozlov.

V kolikor se bo lastnik odločil za IPS pogon podjetja Volvo Penta, bo lahko s pomočjo IPS600 zaplul s hitrostmi do 30 vozlov.

Več motornih opcij bo proizvajalec še predstavil.

Novi Greenline se lahko pohvali z največjim dvignjenim komandnim mostom v svojem razredu. Z izjemno inteligentnim oblikovanjem so naj uspeli namestit dvojni krmarski sedež z elegantno konzolo, na njegovi desni pa veliko sončno ploščad, dovolj udobno za namestitev dveh ali treh oseb. V zadnjem delu mostu je velika sedežna garnitura v obliki črke U z mizo, ter priročna kuhinja.

Druga velika površina namenjena sončenju je na premcu plovila. Bo v celoti oblazinjena z zložljivo streho, ki bo ščitila pred močnim soncem. Na krmi je sedežna garnitura z mizo in dovolj prostora za namestitev dveh ali treh sedežev. Tu bo lahko obedovala tudi nekoliko večja posadka.

Na sami krmi bo velika kopalna ploščad ter garaža za pomožno plovilo. Kot opcijo ponujajo zanimivo rešitev priročne kuhinje oziroma žara, ki je vgrajen v pokrov garaže. Rešitev bo nedvomno navdušila vse gurmane, ki radi kuhajo na prostem.

Kaj se bo skrivalo v notranjosti?

V osnovni različici bo imela 45 FLY na voljo dve veliki kabini. Ena bo v premcu in druga v centralnem delu plovila. Obe se razprostirata preko celotne širine plovila, sta izjemno prostorni in zračni. Vsaka ima svojo kopalnico v levem boku plovila, ter veliko garderobno omaro v desnem boku. Če se odločite za trikabinsko različico, se bo potrebno odpovedati garderobnim omaram. Namesto njih bo vgrajena kabina s pogradom.

Salon bo imel zanimivo razporeditev. Ko s krme vstopimo skozi steklena drsna vrata, bomo najprej vstopili v kuhinjski del, nato do velike sedežne garniture, deljena v dva dela, ter komandnim mostom na prednji desni strani salona. V hod v podpalubje je v sredini prednjega dela salona.

Več podrobnosti o notranjosti plovila, ceni in dobavnih rokih bo znano v kratkem.

Vir: Greenline Yachts

Petek 21 Sep 2018

dufour grand large 430

New hull design - wink to Exclusive range

The 430 Grand Large presents the next generation of Dufour Grand Large hulls.

The signature of Umberto Felci, with the recent innovations inspired from the Dufour Exclusive range, is distinguished by the bulwarks integration and the magnificent hull recess. Furthermore, the important front volume and modern aft shines lines make this hull more spacious and performant.

New deck - modernity and functionality

The new deck design is a prowess of balance between stunning aesthetic, correct dimension of each area and ingeniosity to integrate new functions. 

The roof proportions have evolved in comparison with Grand Large predecessors and now offer more interior space while conserving pleasant sidedeck width, as distinction value of Dufour sail yachts.

Interiors - Millesime 2019

The Dufour 430 benefits from all the Dufour Yacht know-how in terms of interior layouts and finishing. It integers a solid and functional furnitures. The cabins and heads are spacious and dressed with top quality materials. The standard configuration has been highly upgraded with USB plugs, led lights and various accessories, as well as equipments, as shown by the capacity of the water-boiler, increased from 20L to 40L.

Layouts and specifications

The Dufour 430 is proposed in 2 layout versions and 3 woods, Moabi, Oak and Teak.

Technical specifications:

  • LOA: 13,24 m
  • Waterline length: 11,69 m
  • Hull length: 12.50 m
  • Max beam: 4,30 m
  • Light displacement: 9500 kg
  • Draft: 2.10 m (1.75 m opt.)
  • Fuel tank capacity: 200 l
  • Water tank capacity: 380 l
  • Engine power: 50 hp(60 hp opt.)
  • Sail area: 92 m2
  • Mainsail: 52 m2
  • Genoa: 40 m2

Torek 18 Sep 2018

Dufour GRAND LARGE 430

Ladjedelnica Dufour je predstavila novo jadrnico Grand Large 430.

Nova jadrnica je predstavnik nove generacije plovil iz te ladjedelnice. Ima popolnoma na novo oblikovan trup, ki zagotavlja več prostora v notranjosti jadrnice in boljše plovne lastnosti. Novo in hkrati moderno obliko ima tudi trup. Oblikovali so ga v pravem razmerju med estetiko, funkcionalnostjo in pravilnimi dimenzijami vsakega posameznega dela krova in omogočajo vgradnjo različnih funkcionalnosti.

Notranjost nove jadrnice je oblikovana na podlagi vsega dosedanjega znanja ladjedelnice. Uporabljeni so izbrani materiali, ki so vrhunsko obdelani do zadnjega detajla. Pohištvo je funkcionalno razporejeno in izdelano izjemno kvalitetno. Da se jadrnica spogleduje s prihodnostjo, kaže tudi namestitev USB priključkov v vsaki kabini, led luči, različni dodatki in oprema. Za več udobja na plovilu so tudi manjši 20 l grelnik vode, nadomestili z večjim, ki ima prostornino 40 l.

Jadrnica je trenutno dobavljiva z dvema različnima razporeditvama notranjosti, pohištvo pa je možno izbrati v barvah tikovine, hrasta oziroma moabi lesa. Trokabinska različica ima v premcu lastniško kabino z lastno kopalnico, medtem, ko si krmni kabini kopalnico delita. Kuhinja je nameščena v prednjem delu salona in je v obliki črke L. Štirikabinska različica ima v desnem delu četrto kabino s pogradoma, ter nekoliko manjšo kuhinjo. V obeh primerih sta sedežni garnituri in miza v salonu približno enako veliki. Po potrebi ju lahko spremenimo v ležišče za dve osebi.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 13,24 m
  • Dolžina vodne linije: 11,69 m
  • Dolžina trupa: 12.50 m
  • Širina: 4,30 m
  • Teža plovila: 9500 kg
  • Rezervoar goriva: 200 l
  • Rezervoar vode: 380 l
  • Motor: 50 KM (60 KM opcijsko)
  • Površina jader: 92 m2
    • Glavno jadro: 52 m2
    • Genoa: 40 m2

Torek 18 Sep 2018

ClubSwan 36

Finska ladjedelnica Nautor's Swan je predstavila novo jadrnico ClubSwan 36. Z inovativnim oblikovanjem plovila bo nova jadrnica nedvomno izstopala me konkurenti na trgu.

V ladjedelnici Nautor's Swan so pri izdelavi novega plovila stavili na že preizkušen model za uspeh. Plovilo je oblikoval talentirani oblikovalski studio  Juan K, za kvalitetno izdelavo bo poskrbela ladjedelnica, njihova dosedanja tekmovalna plovila pa bodo zagotovila pravi pedigre za novo jadrnico.

ClubSwan 36 ni le jadrnica. Je mnogo več. Združuje lastnosti malih jadrnic z lastnostmi jadrnic s kobilico in lastnostmi jadrnic, ki imajo vgrajena hidro krila. Nedvomno je to najbolj inovativno plovilo v vstopnem razredu športnih jadrnic.

Prvi pogled na jadrnico jasno pove, da se plovilo spogleduje s prihodnostjo, svoje odlične plovne lastnosti pa črpa iz bogate zgodovine sveta ClubSwan. Jadrnica ima inovativno obliko premca, ki zmanjšuje tako vodni, kakor zračni upor. V bok plovila je vgrajeno hidro krilo v obliki črke C, ki zagotavlja dodaten vzgon in zmanjšuje nagib plovila tako pri plovbi z vetrom, kot pri plovbi z vetrom.

V ladjedelnici so pri oblikovanju plovila naredili še korak dlje. Želeli so da je jadrnica ekološko sprejemljiva in ne onesnažuje okolja. K sodelovanju so povabili nemški podjetji Torqeedo, ki izdeluje električne navtične motorje ter baterije, ter podjetje BMW. Skupaj bodo razvili izjemno učinkovit sistem za pomožni pogon plovila. Vgrajen naj bi bil zložljiv propeler s petimi loputami, ki bo zagotavljal majhno porabo energije in velik izkoristek.

ClubSwan 36

Tehnični podatki:

  • Dolžina plovila: 11.00m
  • Dolžina voden linije: 10.50m
  • Širina: 3.60m
  • Ugrez: 2.75 m
  • Teža praznega plovila: 2,500 kg
  • Teža med jadranjem: 2,950 kg
  • Balast: 1,400 kg
  • Krmilo: 2 lista izdelana iz karbona
  • Nagib pri plovbi z vetrom: 10°
  • Nagib pri plovbi v veter: 21°
  • Posadka: 6
  • Glavno jadro: 56 m2
  • Jib: 34 m2

Vir: www.clubswan36.com

Sreda 05 Sep 2018

Požar na plovilu, Krk

Predvčerajšnjim se je zgodila tragična nesreča slovenskega plovila v neposredni bližini otoka Krk.

Pri plovbi med otokoma Plavnik in Kormat na južni strani otoka Krk, je zagorelo na plovilu slovenskega lastnika. Ogenj se je hitro razširil in oba člana posadke sta se rešila s skokom v morje. Na kraj nesreče je priplulo plovilo pomorske policije, ki je s seboj na krovu pripeljal gasilce z otoka Krk. V reševalno akcijo sta se vključili tudi plovili reševalne službe SeaHelp in gasilsko plovilo marine Punat.

Kljub takojšnjemu ukrepanju, je plovilo pogorelo in nato potonilo pri otoku Plavnik. Oba slovenska državljana, ki sta bila na plovilu, sta se k sreči uspela rešiti pravočasno in nesrečo preživela brez težjih poškodb.

 

 

 

Kako se preventivno zaščititi pred požarom na plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.

Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat

Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!

 

 

 

 

Sreda 29 Avg 2018

Tina Mrak, Veronika Macarol, JK Pirat

Po včerajšnjem dnevu brezvetrja na svetovnem prvenstvu za olimpijske razrede v Aarhusu so dekleta v razredu 470 danes nadaljevala z zadnjimi plovi pred odločilno regato za medalje. Po sedmih urah na vodi in nekaj slabe volje so le uspela odjadrati en plov. Naši Tina Mrak in Veronika Macarol (JK Pirat) sta ga zaključili na 14. mestu in se s tem prebili na skupno 11. (81 točk). 

Tina Mrak: “Danes je bil res zelo naporen dan, na morju smo bili sedem ur in uspeli izpeljati le en plov. Sva popolnoma izčrpani. Regatni odbor je imel velike probleme s postavitvijo startne linije in imeli smo kar okoli osem ponavljačev, saj nikakor nismo uspeli startati. Potem nam je le uspelo izpeljati en plov v vetru do največ 7 vozlov in še tega nisva najbolje odvozili. V prvi krmi je kazalo bolje, a sva v drugi stranici v veter nekaj mest zapravili, tako da je za nama spet eno povprečno jadranje.”

Jutri je sicer rezervni dan, ko bi organizator lahko nadomestil manjkajoče regate (za ženski 470 manjkajo tri), a ženskega 470 ni na razporedu nastopajočih jadralnih razredov. Iz tega sklepamo, da se zanje svetovno prvenstvo zaključuje s sedmimi odjadranimi plovi. 

Tina Mrak: “Po jutrišnjem razporedu ženske ne jadramo, moški pa. Me naj bi torej zaključile s sedmimi plovi, kar pomeni, da naj bi Slovenija kot devetouvrščena država, saj Japonke ne štejejo, naredila normo. Je pa ta informacija v tem trenutku še povsem neuradna.”

Japonski kot državi gostiteljici naslednje olimpijade namreč pripada mesto ne glede na uvrstitve japonskih jadralcev, zato torej ne zasedejo enega od osmih razpoložljivih mest.

Ko tole pošiljamo, še traja protest med nizozemsko in švicarsko ekipo, ki bo predvidoma rešen pozno zvečer. V kolikor bi bil ta rešen v prid Nizozemk, bi Švicarki izpadli iz deseterice, naši dekleti pa bi se tako uvrstili na deseto mesto in s tem v regato za medalje. V tem primeru vas bomo o tem obvestili jutri.  

V vodstvu ostajata Japonki Ai Kondo Yoshida in Miho Yoshioka (23 točk), drugi sta Britanki Hannah Mills in Eilidth McIntyre (28 točk), tretji pa Francozinji Camille Lecointre in Aloise Retornaz (33 točk). 

V razredu finn sta Jan in Liam Orel danes odjadrala prva dva finalna plova in ostala v zgornji polovici srebrne skupine. Jan Orel je z uvrstitvama na 22. in 15. mestu danes končal na skupno 63. mestu, mlajši brat Liam Orel pa je v srebrni skupini danes skozi cilj pripeljal 31. in nato odličen 4., skupno pa na zaključil na 66. mestu. Organizatorji so na spored dodali še dva finalna plova za jutrišnji dan. Vodilni je Britanec Wright, drugi Kanadčan Ramshaw in tretji le s točko razlike Novozelandčan Junior.

Začeli so se tudi prvi finalni plovi v razredih laser in laser radial. Žan Luka Zelko, ki jadra v zlati skupini v razredu laser standard, je z uvrstitvama na 41. in 40. mesto po današnjih finalnih plovih skupno 53. Nik Pletikos je v bronasti skupini današnje plove zaključil na 49. In 19. Mestu ter trenutno skupno zaseda 141. mesto. V vodstvu je dan pred zaključkom finalnih plovov Avstralec Wearn, na drugo mesto se je prebil Ciperčan Kontides, tretji pa je Novozelandec Meech.

Tudi v razredu laser standard so danes odjadrali dva finalna plova, v srebrni skupini pa jadrata sestri Lin in Kim Pletikos. Kim je danes v srebrni skupini na cilj prijadrala kot 51. in 39. ter je tako na skupno 97. mestu, Lin pa je z uvrstitvama na 37. in 51. mestu v današnjih plovih sedaj skupno 104. Vodstvo je z le točko razlike obdržala danska reprezentantka Rindom pred Američanko Railey, na tretjem mestu pa je reprezentantka Kanade Douglasova z enakim številom točk kot četrto uvrščena Belgijka Plasscheart.

V razredu formula kajt je Toni Vodišek z današnjimi uvrstitvami 4., 5., 2., 7., 3., 2. napredoval in je trenutno skupno na 10. mestu. Vodi Britanec G. Bridge, drugi je Francoz Parlier in tretji Britanec O. Bridge.

Za razred 49er je bil danes dan počitka, s finalnimi plovi začnejo jutri, hkrati pa bomo tudi spremljali končni razplet za večino ostalih naših reprezentantov v olimpijskih razredih.

Še vesela novica današnjega dne (8.8.2018): 

Iz Aarhusa, s prizorišča svetovnega prvenstva za olimpijske razrede, smo prejeli še eno razveseljivo novico. Včerajšnji protest med nizozemsko in švicarsko ekipo je bil rešen v prid Nizozemk, zaradi česar je švicarska posadka izpadla iz deseterice. Naši jadralki v olimpijskem dvosedu 470 Tina Mrak in Veronika Macarol (JK Pirat), ki sta bili po včerajšnjem dnevu skupno 11., pa sta se tako uvrstili na deseto mesto in s tem v regato za medalje. 

Tina Mrak: “Danes imamo prost dan, nato pa jutri, v četrtek, še medal race. Nimava kaj zgubiti, tako da lahko samo napadava in pridobiva se kakšno mesto!”

Veronika Macarol: “Veseli sva, da bova lahko odjadrali tudi regato za medalje z najboljšimi desetimi posadkami. Potrudili se bova maksimalno in uživali še zadnjo regato v Aarhusu.”

Hkrati vas obveščam, da je včerajšnja informacija o tem, da sta naši jadralki Sloveniji prijadrali olimpijsko normo za razred 470, zdaj uradna.

Vir: Windpress-Jakica Jesih in Eldina Domazet; Foto: Uros Kekus Kleva

Na prizorišču je tudi slovenski fotograf Uros Kekus Kleva. Svetovno prvenstvo skozi njegov objektiv:

Torek 07 Avg 2018

Vodni skuter Yamaha EX Deluxe

Vodni skuterji WaveRunner zaradi svoje zanesljivosti in vsesplošne zmogljivosti uživajo sloves vodilnih plovil, ki so si ga prislužili v preteklih letih.  Yamahini modeli se ponašajo z vrhunsko inovativno zasnovo, tehnologijo in izdelavo, saj so opremljeni z revolucionarnim sistemom RiDE, lahkim trupom iz materiala NanoXcel2® ter 4-taktnim motorjem s prostornino do 1812 cm3 in turbopolnilnikom.

EX DELUXE

Spoznajte inovativno serijo Yamaha EX DeLuxe – za ljudi, ki želijo visoko stopnjo zanesljivosti in čisto zabavo na vodi. Vse to je zajeto v okretnem vodnem skuterju, ki je izjemno vsestranski in omogoča enostavno upravljanje. 
V serijo EX je Yamaha vnesla zanesljivost in tehnične inovacije, po katerih so znani Yamahini vodni skuterji WaveRunner, vendar brez nepotrebnih dodatkov, da so še vedno izjemno ugodni. Nov model DeLuxe, ki se uvršča v sam vrh ponudbe modelov EX, prinaša nove funkcije in je cenovno ugoden. Ena od izjemnih prednosti, s katerimi se ponaša, je tehnologija Ride®. To je enostaven in intuitiven sistem za upravljanje, ki je že dodobra preoblikoval način vožnje z našimi najboljšimi modeli vodnih plovil.

Motor 

Vznemirljiv model EX DeLuxe poganja najsodobnejša različica Yamahinega inovativnega 3-valjnega motorja TR-1 s prostornino 1049 cm3, a je kljub temu cenovno izredno dostopen. Ta kompakten in lahek motor daje vse od sebe in prinaša živahne pospeške ter veliko moči pri visokih vrtljajih, poleg tega pa se ponaša z varčnostjo in zanesljivostjo, ki ju od Yamahinega modela tudi pričakujete.  Motor TR-1 odlikujejo gladka in tiha moč, kompaktna zasnova in majhna teža v kombinaciji s trpežno, vzdržljivo in preizkušeno zasnovo trupa, ki skupaj tvorijo popolno mešanico preprostega upravljanja, okretnosti in ravnotežja. To pomeni, da lahko vodni skuter preprosto upravljajo tudi manj izkušeni vozniki in se ob tem odlično zabavajo. Ko se boste z modelom EX DeLuxe zabavali na vodi, se najbrž ne boste želeli takoj vrniti na kopno, zato so ga opremili z rezervoarjem, ki ima večjo prostornino od vseh konkurenčnih plovil (50 litrov). To pomeni, da se lahko na vodi zabavate še dlje in prepotujete še večje razdalje. Premišljen in popolnoma v slogu Yamahe.

Udobje

Revolucionarni sistem RiDE® poskrbi za še več nadzora, saj izboljša samozavest tako začetnikom kot profesionalnim voznikom. Za vožnjo naprej in pospeševanje preprosto povlecite ročico plina na desnem ročaju krmila, za upočasnitev ali vzvratno vožnjo pa povlecite ročico na levem ročaju. S prednostjo, ki jo prinaša nadzor števila vrtljajev v vzvratni prestavi, je vse skupaj res izjemno preprosto. Ergonomsko oblikovan in natančno izdelan dvobarvni sedež, ki ga najdete izključno na modelu EX DeLuxe, je izjemno varen in udoben. Je odličen za športno vožnjo in križarjenja z največ 3 osebami. Nudi vam udoben občutek, kot da bi bil narejen posebej za vas. Poleg tega pa je pod njim še priročen vodotesen prostor za shranjevanje.  Na tako cenovno ugodnem plovilu morda ne boste pričakovali stilske instrumentalne plošče z večfunkcijskimi LCD-merilniki privlačnega videza, pa vendar boste na modelu EX DeLuxe našli prav to. Instrumentalna plošča vsebuje jasen, pregleden merilnik hitrosti in obratomer ter podatke o nivoju goriva in delovnih urah.

V KOMPLETU CENEJE

V primeru nakupa pri pooblaščenem prodajalcu MOTO-NAUTIKA d.o.o., lahko uredite vse na enem mestu (registracija, zavarovanje, reg. nalepke, financiranje, servis, itd.).

Maloprodajna cena vodnega skuterja: 10.195€
Maloprodajna cena kompleta (skuter + prikolica): 10.719€

Več o vodnem skuterju Yamaha EX Deluxe na tej povezavi.

Specifikacije

Vodni skuter Yamaha EX Deluxe

Sreda 20 Jun 2018