Zadnje iz eTrgovine

24.99€

V knjigi Mayday je predstavljen izbor najbolj zanimivih in obenem tragičnih pomorskih nesreč, ki segajo od 2. svetovne vojne pa vse do sedanjosti. Vsem zgodbam v knjigi, ki opisujejo nenavadne pomorske avanture: žalostne, drzne, tragične, smešne ali komaj verjetne, je klic na pomoč - MAYDAY skupni imenovalec.

Iz vsebine:

  • Namesto uvoda
  • 117 dni na pragu smrti
  • Anatomija nekega brodoloma
  • Knjiga, ki ne bo napisana
  • Cena slave
  • Poročilo gospoda Roba Widdringtona, prvega častnika ameriške raziskovalne ladje Roger Rewelle
  • Ledena krsta
  • Panika v Sredozemlju
  • Dvakrat okoli Rta Horn
  • Torpedo - made in Germany
  • Morje z napako
  • Havenly tweens
  • Vihar viharjev - po dogodku posnet tudi film The perfect storm
  • Nori Viking na Antarktiki

Avtor Jože Mušič, mojster fotografije in filmar, jadralec, popotnik, vsestranski športnik in prvi Slovenec, ki je objadral svet. Je avtor in prevajalec številnih fotomonografij in potopisov: Melodije vetra, Zlati valovi, Dolga pot čez oceane ... 

Odlomek (117 dni na pragu smrti):

Dnevi so prešli v tedne, tedni v mesece, borba za preživetje je zahtevala vedno več napora. Napihljivi splav, ki jima je nudil edino zaščito, je razpadal, neprestano je bilo treba izmetavati vodo in črpati zrak. V dveh hudih viharjih sta izgubila streho nad splavom, kompas in nekaj plastenk z vodo; zbolela sta, dobila hude sončne opekline po telesu, zaradi slane vode pa boleče izpuščaje po koži. Podhranjena in dehidrirana sta se komaj še premikala. V štirih mesecih je plulo mimo sedem ladij, ne da bi ju kdo opazil. Bil je 117 dan.

Cena v prednaročilu: 19,99 EUR (do 1.4.2020)

Cena po izidu: 24,99 EUR

Darilo ob naročilu za prvih 30 kupcev – MOLITEV PRED PLOVBO (Joža Horvat).

Jože Mušič: MAYDAY

Zadnji video

Francoska ladjedelnica Beneteau je napovedala izdelavo novega modela jadrnice Oceanis Yacht 54.

Nova jadrnica bo dopolnila ponudbo v razredu velikih jadrnic in stopila ob bok večji sestri Oceanis Yacht 62. Zgrajena bo na izjemno uspešnem trupu jadrnice First Yacht 53, a v manj športni izvedbi. Po predvidevanjih bodo jadrnico predstavili na letošnjem salonu plovil v Cannesu.

Jadrnica, ki bo izdelana na osnovi hitrega trupa modela First, bo prilagojena uporabi družin in jadranju na odprtih morjih in oceanih. Jadrnica bo ponujala izjemno udobje, izdelana bo iz luksuznih materialov in bo omogočala hitro in enostavno gibanje po krovu tako na sidru kot med jadranjem. Za 17 m dolg trup so se odločili zaradi številnih izjemnih plovnih lastnosti, velikega volumna in možnosti implementacije praktičnih rešitev tako na krovu kot pod njim.

Revolucionaren kopit

Model Oceanis Yacht 54 bo imel izjemno zanimiv krov. To bo kombinacija najboljših prednosti, ki jih prinašata centralna postavitev in krmna postavitev kokpita. Rešitev zagotavlja izjemno veliko prostora za dvema krmilnima kolesoma, enostavno gibanje po plovilu in največji občutek varnosti na krovu med jadranjem. Če dobro pogledamo krov plovila, opazimo, da kokpit predstavlja več kot tretjino celotne površine krova.

Enostavno jadranje

Jadrnica je projektirana tako, da omogoča izjemno enostavno navigacijo in manevriranje, enostaven dostop do krme plovila in plovbo z manj številno posadko. Kljub temu da govorimo o 17 m dolgi jadrnici, je prilagojena dvočlanski posadki.

Jadrnica bo imela vgrajen sistem Easy Sailing s Ship Control, ki omogoča upravljanje plovila preko tabličnega računalnika. Sistem Dock & Go bo poskrbel za enostavne manevre v pristanišču s pomočjo komandne palice, Harken AST pa bo poskrbel za avtomatsko nastavljanje jader glede na navidezni veter ter premikanje prednjega jadra med prečenjem.

Jadrnica bo na voljo v standardni izvedbi z ugrezom 2,5 m in opcijskim, za plovbo po plitvejših morjih, ki bo potrebovala zgolj 1,95 m globine morja. Na voljo bosta tudi dve vrsti jambora, klasičen ali navijalen. V krmnem delu plovila je garaža, v katero bo možno shraniti 2,4 m dolgo pomožno plovilo.

Luksuz in udobje v notranjosti

V ladjedelnici zagotavljajo, da bo nova jadrnica držala obljubo in ponudila vrhunsko izdelavo notranjosti, moderno in toplo atmosfero ter izjemno mero naravne svetlobe, ki bo v plovilo vstopala skozi velika bočna in strešna okna. Prve skice notranjosti nakazujejo elegantne, a čiste in enostavne linije. Plovilo bo možno naročiti v dveh različnih izvedbah. V obeh primerih bo jadrnica imela tri kabine, izbirati pa bo možno med dvema oziroma tremi kopalnicami. Lastniška kabina bo imela otočno posteljo, ki bo v širino merila 160 cm.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 17.16 m
  • Dolžina trupa: 15.98 m
  • Dolžina vodne linije: 15.40m
  • Širina: 4.99 m
  • Ugrez (standard): 2.50m - T kobilica
  • Balast: 4.5 t
  • Višina nad vodno gladino: 24 m (Vključno z antenami)
  • Teža: 16,600 kg (prazno plovilo)
  • Rezervoar goriva: 400 l
  • Rezervoar vode: 720 l
  • Motor: 80 HP/110 HP
  • Pogon: Sail drive
  • CE certifikat: A12/B14/C16
Aluminijasti navijalni jambor
  • Glavno jadro: 63 m2
  • Samodejni jib: 51 m2
  • Genoa 105% : 55 m2
  • Code 0: 123 m2
  • Asimetrični spinaker: 210 m2
Klasični aluminijasti jambor (+1,80m)
  • Glavno jadro : 83 m2
  • Samodejni jib: 56 m2
  • Genoa 105%: 70 m2
  • Code 0: 135 m2
  • Asimetrični spinaker: 260 m2

Več informacij pri uvozniku plovil Beneteau za Slovenijo: Burin Boats.

Komentarji