Plovba po širnih morjih sveta, raziskovanje oddaljenih paradižev in spoznavanje novih krajev je način življenja, ki privlači vedno več ljudi. Ko pride čas, da realiziramo svoje sanje, moramo izbrati primerno plovilo, ki bo zagotavljalo varnost, udobje, avtonomijo in navsezadnje tudi dobre jadralske sposobnosti. Vse to je vključeno v novo jadrnico Swan 58, finske ladjedelnice Nautor's Swan.

Številka 58 je novost v družini plovil Swan, saj nikoli niso izdelovali modela te velikosti. A kot vsa plovila iz te ladjedelnice, je vsaka nova jadrnica rezultat dolgoletnega procesa evolucije in razvoja. Pri snovanju jim vedno pomagajo vse izkušnje, ki so jih pridobili pri izdelavi prejšnjih. Enako je tudi pri najnovejši jadrnici. Številne izkušnje prihajajo vsak dan z njihovih plovil, ki trenutno plujejo po svetu. Nekatera plovila so že bila grajena za dolge oceanske plovbe, nekatera ne. A izkušnje njihovih lastnikov so ladjedelnici vedno v pomoč. Spomnimo se modela Swan 57, ki ga je oblikoval S&S design in se je udeležil zgodovinske regate Whitbread Round the World Rave (predhodnik Volvo Ocean Race, sedanja regata Ocean Race). Pod imenom Berge Viking in norveško zastavo je jadrnica uspešno objadrala svet.

Nova jadrnica Swan 58 je bila oblikovana na podlagi manjše sestre Swan 48, ki je bila predstavljena pred dobrim letom. Trup je oblikovan na podlagi preizkušenega trupa manjše sestre, ki se je izkazal kot zelo močan, hiter in varen trup, ki zagotavlja številne užitke v jadranju. Jadrnica, ki je primarno zgrajena za daljša križarjenja, zagotavlja izjemno udobje na krovu. Prednji del je bil preoblikovan tako, da zagotavlja bolj mirno plovbo po močneje razburkanih morjih, predvsem pri plovbi v veter. Jadrnica je sposobna pluti mehko tudi pri stanju morja 4 ali 5.

Dolžino plovila so določili na podlagi študije notranjega volumna. Vanj so želeli vgraditi tri velike kabine, po potrebi štiri, udoben salon in kuhinjo ter nameniti dovolj prostora za vso potrebno opremo, ki jo potrebujemo dandanes za udobno in varno plovbo ter življenje na krovu.

Zunanjost je opremljena s standardnim številom vitlov in dvema krmilnima kolesoma. Dve veliki mizi na vsaki strani sredinskega prehoda imata po 2 m dolgi klopi v obliki črke L, kamor se lahko udobno namesti vsa posadka. Glede na vaše jadralske navade lahko izbirate med štirimi vrstami kobilice. Na voljo je standardna, plitka, teleskopska in tekmovalna oziroma regatna. Če se odločite za zadnjo, regatno različico, potem boste zraven prejeli še celoten paket opreme za hitro jadranje. V njem so med drugim glavno jadro s kvadratnim vrhom, tekmovalni kosnik, nadgrajene so pripone in oprema na krovu.

Tehnični podatki: 

  • Dolžina trupa: 17,96 m
  • Dolžina čez vse: 19,11 m
  • Dolžina vodne linije: 17,09
  • Širina: 5,27 m
  • Ugrez: 2,70 m – standard
  • Ugrez: 2,20 m – plitka kobilica
  • Ugrez: 3,60 m – tekmovalna kobilica
  • Teža plovila: 24.700 kg
  • Balast: 7.000 kg (standardna kobilica)
  • Motor: 110 kW (Volvo D3-150)
  • Rezervoar goriva: 1150 l
  • Rezervoar vode: 930 l
  • Grelnik tople vode: 60 l
  • Rezervoar fekalnih vod: 150 l
  • Površina jader:
  • - prednje jadro 91,93 m2
  • - glavno jadro: 116,52 m2
  • - 100 % Jib: 97,48 m2
  • - Geenaker: 334 m2