Zadnje iz eTrgovine

10.00€

Prodajte vaše plovilo ali navtično opremo v najkrajšem možnem času. Izpostavite vaš mali oglas in ga objavite kot TOP OGLAS. Ti oglasi so izpostavljeni in se prikazujejo na:

  • vhodni strani enavtika.si,
  • na vrhu podstrani Mali oglasi,
  • na vrhu podstrani posameznih oglasov
  • na vrhu rezultatov iskanja.

Cena objave je 2 EUR za 10 dnevno objavo kot TOP OGLAS. Po preteku 10 dni se bo oglas samodejno spremenil v običajen oglas. Če želite oglas ponovno izpostaviti, ga lahko ponovno spremenite v TOP OGLAS v vaši administraciji s klikom na ikono "ZVEZDICA" na desni strani.

Minimalna vrednost zakupa storitve TOP OGLAS znaša 10 EUR (z DDV). Storitev se plačuje po predračunu. Stanje vašega računa je prikazana v polju KREDITI.

Top oglas

Zadnji video

Po zadnjih podatkih informacijskega sistema eVisitor je na Hrvaškem v letu 2018 realizirano 19,7 milijona turističnih prihodov in več kot 106 milijonov nočitev. To pomeni, da se je število prihodov povečalo za 6,5%, število nočitev pa za skoraj 4% glede na leto poprej.

Glede turističnih prihodov iz Slovenije je bilo teh lani 1.512.522, nočitev pa 10.553.350, kar predstavlja rast za dobre 4 odstotke tako pri prihodih kot pri nočitvah. Največ nočitev je sedaj že tradicionalno realiziranih v Istrski županiji (34%), sledi Primorsko-goranska (28%), zatem Zadrska (17%) in ostale.

Lani so bile investicije višje za milijardo evrov kot v letu 2017, letošnja pričakovanja pa so podobna. »Verjamem, da bo nadaljnja rast posledica izboljšave kakovosti namestitvenih kapacitet, skupne turistične ponudbe, dodatnih vsebin in da se bo Hrvaška še naprej razvijala kot celoletna destinacija s poudarkom na pred- in posezoni. Letos še posebej izpostavljamo pomen kontinentalnega turizma« je povedal direktor Hrvaške turistične skupnosti Kristijan Staničić.

Še več sredstev namenjenih promociji

Proračun Hrvaške turistične skupnosti se bo letos povečal za 14 procentov in bo znašal 331 milijonov kun (slabih 45 mio evrov), kar je predvsem rezultat odličnega poslovanja v prejšnjem letu (povečanje prihodov od turistične takse in povečanje prihodov iz turističnih članarin). Ob tem je pomembno poudariti še, da je s ciljem ohranjanja pozitivne turistične rasti zagotovljenih tudi skoraj 41 milijonov kun (5,5 mio evrov) za strateške promocijske kampanje na emitivnih trgih oziroma za strateško sodelovanje z letalskimi prevozniki in touroperaterji, ki imajo v svoji ponudbi organizirane programe za Hrvaško.

Komentarji