Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V nedeljo, 28.8.2016 se je v italijanski marini na Siciliji zgodila huda pomorska nesreča. Križarka Carnival Vista je dobesedno potopila manjšo marino med manevriranjem.

Ladja Carnival Vista je zapuščala pristanišče Messina na Siciliji. Med manevriranjem se je nevarno približala manjši marini in z vodnim tokom iz propelerja in krmnih bočnih motorjev dobesedno potopila marino poleg pristanišča. Potopila je več pontonskih pomolov in nekaj plovil, številna pa so močno poškodovana.

Križarka je nadaljevala plovbo, kot da se ni zgodilo nič. Škodo v marini še ocenjujejo. Poteka preiskava, ki bo pokazala, zakaj se je križarka sploh približala na tako majhno razdaljo do marine in kdo je odgovoren. V času nezgode so bile v luki ugodne vremenske razmere in ni bilo razloga za takšno manevriranje. Posnetek nezgode so posnele nadzorne kamere v marini.

Sreda 31 Avg 2016

Olimpijski tekmovalni duh se je ta vikend iz Ria preselil v Piranski zaliv, na 10. regato za pokal Val navtike. V absolutni konkurenci je zmago slavila jadrnica Adriatic Europa s krmarjem Dušanom Puhom, pred Aligatorjem z Matjažem Francetom na krmilu in Shiningom s krmarjem Željkom Perovičem.

Kot so organizatorji obljubljali, je bilo ob okroglem jubileju – deseti obletnici Valove regate in prvi obletnici otvoritve poslovne enote Sailing Point v Marini Izola v okviru jadralnega dogodka še posebej slovesen družabni del na kopnem, ki je bil obarvan – kako drugače kot brazilsko.

Rezultati:

Mesto Jadro/Ekipa Krmar Klub/Točke
1 SLO 6673 ADRIATIC EUROPA Dusan PUH JK Piranski zaliv 3
2 SLO 10 ALIGATOR 2 Matjaz FRANCE -,9
3 CRO 2007 SHINING UMAGO MAXI Zeljko PEROVIC JK Fiandara 1975 10
4 SLO 4144 SCORPIO 44 Iztok KRUMPAK JK Izola 10
5 SLO 878 GENERALI - ASSILINA 2 Peter PODUNAVAC JD Mariborcanka 15
6 SLO 160 MEGAENERGIJA Uros ZVAN JK Skipper 16
7 SLO 4150 TAIA 2 & WHITE GOOSE Goran DJORDJEVIC JK Loka Timing 21
8 GBR 1530 MOONSHINE Patrick BAAN SVOC Monfalcone 24
9 SLO 777 LEPA Miha KAVCIC JK Fireball 27
10 SLO 505 MY MAY Mladen BRALIC-NOVAK JK Giricic 33
11 SLO 3521 3 Andrej Jereb NK Merkur Idrija 33
12 SLO 3839 FOXY Igor ORLOV JK Nasa 35
13 SLO 391 LITTLE BIG MAN Marko POTISEK JK Maestral 40
14 SLO 148 SUPERNOVA Marko MALJEVAC JK Aurora 44
15 SLO 336 MESTO NOVO MESTO Saso NOVAKOVIC JK Novo Mesto 45
16 SLO 747 4 - QUARTA Goran BROVC ND Mornik 46
17 SLO 642 AHIL Mile VILAR SD Kobilica 52
18 SLO 735 FREYA Samo KANELLOPULOS JK Horizont 53
19 SLO 48 MY WAY Jurij HUEBSCHER YC Portoroz 54
20 SLO 492 CESARICA Aljosa LIPOVSEK JK Portoroz 62
21 SLO 262 JAGODA Jakob BOZIC JK Izola 63
22 SLO 115 VESNA Simon VIRNIK JK Ljubljana 66
23 SLO 39 PALADA Emil JERKOVIC SD Gibanca 68
24 SLO 117 BLED 2 Vladimir LEBEDEV JK Ljubljana 73
25 SLO 110 HUSTLER IV Vitomir OSTANEK YC Portoroz 74
26 SLO 2171 QUARTER BACK Marko KETE ŠKW Wada Ajdovscina 78
27 SLO 116 NIKA Marko TOPIC JK Ljubljana 86
28 SLO 118 URSKA Robert PODBREGAR JK Ljubljana 88
29 SLO 3440 MIGRENA Ela LESKOVSEK JK Odisej 89

Vir: JZS.si; ww.val-navtika.net

Torek 30 Avg 2016

Na italijanskem jezeru Ledro se je včeraj zaključilo ekipno evropsko prvenstvo razreda optimist, na katerem se je za naslov evropskega prvaka potegovalo 15 ekip iz Španije, Švedske, Velike Britanije, Francije, Švice, Nemčije, Italije, Finske, Danske, Nizozemske, Turčije, Malte, Norveške, Irske in Slovenije. Slovenske barve je zastopala ekipa v sestavi: Gašper Strahovnik (JK Pirat Portorož), Jakob Golubić (JK Pirat Portorož), Špela Hajdinjak (Jadralni klub Olimpic), Alja Petrič (JK Jadro Koper) in Caterina Sedmak (Jadralni klub Izola) s trenerjem Mitjo Mikulinom. Z odlično organizacijo dogodka ter jutranjimi in večernimi predavanji o taktiki in pravilih so gostitelji poskrbeli, da so se mladi jadralci in njihovi spremljevalci dobro počutili in marsikaj novega naučili.

Na začetku prvenstva so se ekipe najprej pomerile v predtekmovanju (round robin), kjer se je vsaka ekipa pomerila z vsemi ostalimi. Slovenska ekipa je s štirimi zmagami predtekmovanje končala na 11. mestu, nato pa so se naše mlade jadralke in jadralca jadrali še v drugem delu tekmovanja, kjer so se pomerile ekipe uvrščene od 10. do 12. mesta, dosegli tretje mesto in ekipno evropsko prvenstvo razreda optimist končujejo na skupnem 12. mestu. Zmage so se veselili jadralci iz Italije, drugo mesto so osvojili Turki, tretje pa Švedi.

Vir: JZS.si; Foto: Avll Ledro

Torek 30 Avg 2016

Na avstrijskem jezeru Attersee se je v soboto zaključilo avstrijsko državno prvenstvo razreda finn.

V treh dneh je 95 jadralcev iz sedmih držav odjadralo osem plovov. Prvi dan je bilo na regatnem polju več vetra, do 15 vozlov, v petek in soboto pa je pihal šibkejši in spremenljiv veter. Edini slovenski predstavnik Jan Orel je v današnjih dveh plovih zabeležil še 24. in šesto mesto in se zadovoljen z novimi izkušnjami iz Avstrije vrača s končnim 13. mestom. Prvo mesto je osvojil Čeh Ondrej Teply, na drugem mestu je končal Avstrijec Florian Raudaschl, tretji pa je še en Čeh Rudolf Lindarik.

Vir: JZS.si, Foto: Robert Deaves

Torek 30 Avg 2016

Volvo Penta je svoj revolucionarni pogon IPS predstavil leta 2006. Po desetih letih, so sistem IPS600 nadgradili in trgu predstavili pogona IPS700 in IPS800 v kombinaciji z novim motorjem D8.

Sistem IPS se lahko pohvali s številnimi prednostmi. Na novo je definiral manevriranje z motornim plovilom. Ob predstavitvi novih pogonov, so se odločili, da bodo opravili ultimativni test pri katerem se bodo izkazale vse prednosti njihovega pogona motornih plovil. V videu si lahko ogledate, kako se plovilo obnaša pri plovbi z majhnimi hitrostmi in pri najvišji hitrosti. Prikazano je delovanje sistema za dinamično pozicioniranje plovila ter test pospeševanja in zaviranja.

Več informacij pri uvozniku As-Boats d.o.o. www.as-boats.si, tel.: +386 2 608 41 41

Več o novih motorjih Volvo Penta D8

Torek 30 Avg 2016

Francoskega jadralca Francoisa Gabarta poznamo po izjemnih jadralskih dosežkih na največjih svetovnih regatah. Tokrat se je vpisal v knjigo hitrostnih jadralskih rekordov.

Gabart je postavil nov hitrostni rekord v plovbi v času enega dneva oziroma 24 ur. Sam je plul s trimaranom MACIF, ki v dolžino meri 30m in je bil prilagojen za plovbo le z eno osebo na krovu. Rekord je postavil med 2. in 3. julijem 2016. Merjenje rekorda se je pričelo 2.7.2016 ob 19.20 uri na poziciji 37.83587; -64.52387 in končalo 24 ur kasneje, se pravi 3.7.2016 ob 19.20 uri, ko je priplul na pozicijo 35.16417; -48.59083. V 24 urah je preplul 784 nmi. Povprečna hitrost plovbe je znašala neverjetnih 32.67 vozlov.

Prejšnji rekord je postavil sonarodnjak Tomas Coville, ki je s trimaranom Sodebo4 v enakem času preplul 718 nmi s povprečno hitrostjo 29.93 vozla.

Trimaran MACIF med plovbo na transatu Jackuse Vabre

Torek 30 Avg 2016

V začetku meseca avgusta so lahko navtiki občudovali nenavadno početje kita grbavca. V neposredni bližini otoka Penn v Kanadi so srečali kita grbavca s svojim mladičem. Opazovali so ju približno 30 minut, nato pa je kit naredil nekaj, česar niso pričakovali.

V neposredni bližini jadrnic, jaht in kajakašev je pričel skakati iz vode in pozirati. Nastali so neverjetni posnetki orjaškega kita in njegovega mladiča, ki se zabavata med radovedneži.

Torek 30 Avg 2016

V mesecu avgustu leta 2001 se je v Ontariu v Kanadi zgodila neverjetna pomorska nesreča. Ladja za prevoz razsutega tovora Windoc je hotela prepluti kanal pod mostom Weelland Canal's Bridge 11. Ko so na krovu ladje prejeli signal operaterja mosta, da lahko preplujejo kanal, so z ladjo zapluli v sredino kanala in nadaljevali plovbo sozenj s hitrostjo 5 vozlov. Ko je približno polovica ladje preplula kanal pod mostom, se je ta nenadoma začel spuščati in dobesedno odtrgal komandni most ladje.

 

Torek 30 Avg 2016

Seascape 24 je tretje plovilo iz slovenske ladjedelnice Seascape. Po izjemno uspešnem prihodu na trg s plovilom Seascape 18, je sledila predstavitev večjega modela Seascape 27. Sedaj bodo predstavili model Seascape 24, ki se po velikosti uvršča med predhodnici. Seascape, ki  se je že dobro zasidral med navtične navdušence po celem svetu, je do sedaj zgradili že preko 300 plovil. Za modela Seascape 18 in 27 je prejel številna priznanja.

Plovilo Seascape 18 je že star znanec med tovrstnimi izbori. Med drugim je bil proglašen za Plovilo leta 2016 v razredu rekreativnih tekmovalnih jadrnic po izboru revije Sailing World, Evropsko plovilo leta 2010 in še bi lahko naštevali. Seascape 27 si je priboril nazive Adriatic boat of the year 2013, leta 2012 je bil nominiran za Evropsko plovilo leta, revija Sailing Magazine pa ga je leta 2015 izbrala za zmagovalca.

Po sledeh svojih sester gre tudi jadrnica Seascape 24. Prejela je nominacijo za Evropsko plovilo leta 2017, katerega izbor bo potekal na sejmu Boot, ki bo potekla v Dusseldorfu v januarju 2017. Tekmeci v razredu posebnih plovil bodo jadrnica Bihan 6.50, katamaran Easy to Fly, ki je opremljen s krili (foils), jadrnica Scow FR 18 s širokim zaobljenim premcem in Spirit 47CR, angleška jadrnica klasičnih oblik.

Torek 30 Avg 2016

Srečni ribiči iz Abyss Fishing so ujeli eno največjih tun, ki je bila kdajkoli ujeta na Jadranu.

29. avgusta je kapitan Ozren Božič s svojo ladjo Abyss Fishing Charter, izplul iz Rovinja. Na krovu je imel stranke iz Samobora, za katere pravi, da mu vedno prinašajo srečo. Že ob 7.00 uri zjutraj je vabo ugriznilo nekaj velikega. Borba je trajala dve uri in pol in srečni ribiči so na krov potegnili tuno vrste bluefin, ki je v dolžino merila neverjetne 3 m. Po prihodu v luko so ribo uradno stehtali. Tehtnica se je ustavila pri 340,00 kg in velja za eno največjih tun, ki so jo kdajkoli potegnili iz Jadranskega morja.

Ozren Božič in njegova Abyss Fishing sta ena izmed 12 ladij na Jadranu, ki ima licenco za lov na takšno tuno. Tuno so ujeli približno 10 nmi daleč od obale.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vir: jutranji.hr; Foto: FB Abyss Fishing Charter Croatia

 

 

 

 

 

 

 

Torek 30 Avg 2016