Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Vsa plovila, ki so daljša od 5m in imajo na krovu možnost prenočevanja-ležišča in plujejo po Hrvaških vodah, so dolžna plačati pavšalno turistično takso. Turistična taksa se plačuje glede na dolžino plovila in obdobje v katerem se bo plovilo uporabljalo za plovbo. Najkrajše obdobje za katerega je možno plačati pavšalno turistično takso je 8 dni, največ pa eno leto. Zavezanec za plačilo je lastnik plovila oziroma njegov uporabnik. Takso je potrebo plačati, pred izplutjem. Znesek se lahko poravna v vseh luških kapitanijah in njihovih izpostavah. V kolikor izplujete s plovilom, za katerega ni plačana pavšalna turistična taksa, znaša kazen med 1.000 do 5.000 HRK.

Zneski pavšalne turistične takse za plovila (za leto 2016):

Za leto 2019 v članku:  Višina turistične takse za plovila na Hrvaškem v letu 2019

Dolžina plovila Časovno obdobje Znesek v HRK
5 – 9 m do 8 dni 150,00
  do 15 dni 300,00
  do 30 dni 400,00
  do 90 dni 600,00
  do 1 leta 1.000,00
9 – 12 m do 8 dni 200,00
  do 15 dni 350,00
  do 30 dni 500,00
  do 90 dni 650,00
  do 1 leta 1.100,00
12 – 15 m do 8 dni 300,00
  do 15 dni 400,00
  do 30 dni 600,00
  do 90 dni 750,00
  do 1 leta 1.300,00
15 – 20 m do 8 dni 400,00
  do 15 dni 500,00
  do 30 dni 700,00
  do 90 dni 850,00
  do 1 leta 1.500,00
Preko 20 m do 8 dni 600,00
  do 15 dni 800,00
  do 30 dni 1.000,00
  do 90 dni 1.300,00
  do 1 leta 1.700,00
Sreda 13 Jul 2016

Dober teden pred začetkom svetovnega pokala sta se mlada kajtarja Marina in Toni Vodišek v italijanski Gizzeriji udeležila mladinskega odprtega italijanskega prvenstva.

Med udeleženci, ki so se potegovali za čim boljše uvrstitve sta Koprčana odlično nastopila, v konkurenci deklet se je zmage veselila Marina Vodišek, v moški konkurenci pa je Toni Vodišek osvojil končno drugo mesto. Slovenska predstavnika nadaljujeta z dobrimi rezultati, ki so lepa napoved za mladinske olimpijske igre, ki bodo leta 2018 potekale v Buenos Airesu in na katerih bo kajtanje ena od štirih jadralskih disciplin.

Vir: JZS.si; foto: FB Marina&Toni Vodisek

Sreda 13 Jul 2016

V soboto pozno popoldne se je slovenski potapljač na dah odpravil na potapljanje v bližino rta Njivice na severovzhodni strani otoka Rab. Ker se ni vrnil do večernih ur, je njegov oče ob 19.45 uri, poklical na pomoč.

16 letni slovenski potapljač N.S. se je odpravil na potapljanje okrog 18.00 ure. Ker se ni vrnil do 19.45 ure, so poklicali na pomoč. V reševalno akcijo se je vključilo plovilo luške izpostave Lopar in več privatnih plovil. Kmalu po začetku iskalne akcije, že ob 20.28 uri, so našli truplo pogrešanega potapljača. Truplo so vkrcali na plovilo luške kapitanije, ter ga odpeljali v marino Črnika, pri znani plaži San Marinu na vzhodni strani otoka Rab.

Vzrok smrti potapljača še ni jasen.

Vir: MMPI; slika je simbolična

Ponedeljek 11 Jul 2016

V petek, 8.7.2016,  se je hrvaški turist odpravil z vodnim kolesom na plovbo. Ob 17.30 uri je izplul iz zaliva Koromašna na otoku Murter.

Ker se ni vrnil do ponoči, so ob 1.20 uri poklicali na pomoč. Proti otoku se je nemudoma odpravilo več plovil Pomorske policije in pričelo z iskanjem pogrešanega. Ob 2.10 uri so pogrešanega D.B. našli žal preminulega.

Kako je prišlo do tragične nesreče še ni jasno.

Vir: MMPI; slika je simbolična

Ponedeljek 11 Jul 2016

V francoskem mestu Crozon-Morgat pa se je z zadnjimi plovi zaključilo evropsko prvenstvo razreda laser 4.7. Od slovenskih predstavnikov je po dvanajstih odjadranih plovih najvišje uvrščena Lin Pletikos, ki v konkurenci 88 jadralk prvenstvo končuje na desetem mestu. Naslov evropske prvakinje je osvojila Belgijka Anouk Geurts, na drugo mesto se je uvrstila Italijanka Federica Cattarozzi, tretje mesto pa je osvojila Nizozemka Annabelle Westerhov.

Med jadralci se je Taš Kolman v konkurenci 212 jadralcev uvrstil na končno 90. mesto, Nicolo Kravanja na 152., Luka Lovrič na 165., Maj Musa-Olivieri na 167. in Toni Rebec na 174. mesto. V konkurenci jadralcev do 16 let pa je Luka Lovrič prvenstvo končal na 64., Toni Rebec pa na 70. mestu. Naslova evropskega prvaka se je veselil Grk Dimitris Papadimitriou, drugi in tretje mesto pa sta osvojila italijana Guido Gallinaro in Alessandro Fornasari.

Vir: JZS.si; Foto:  Thom Touw Photograph

Nedelja 10 Jul 2016

V Aarhusu na Danskem se je danes zaključilo mladinsko svetovno prvenstvo razreda finn. Flota finnov je odjadrala še dva plova, skupaj trinajst.

Edini slovenski predstavnik Jan Orel z današnjim 29. in 23. mestom prvenstvo končuje na skupnem 29. mestu. Zmage in naslova svetovnega prvaka se je veselil Nemec Phillip Kasuske, na drugem mestu prvenstva je končal Čeh Ondrej Teply, tretje mesto pa je osvojil Argentinec Facundo Olezza.

Vir: JZS.si; Foto: Robert Deaves / Finn Class

Nedelja 10 Jul 2016

Aquijo je spekatakularna jadrnica iz ladjedelnice Oceanko. V dolžino meri kar 85 m in je trenutno največja visoko zmogljiva jadrnica tipa ketch na svetu.

Jadrnica Aquijo je zgrajena v ladjedelnicah Ocenako in Vitters. Lastniku jo bodo dostavili v kratkem. Oblikovanje jadrnice je izdelalo podjetje Tripp Design. Zagotavljajo, da bo jadrnica imele izjemne jadralske sposobnosti in bo izjemno hitra. Notranjost je oblikoval studio Dölker + Voges, ker zagotavlja udobje, luksuz in eleganco. Jadrnica bo opremljena z najnovejšimi  tehnologijami. Nekatere bodo v navtiki uporabljene prvič.

V Ocencu pravijo, da je Aquijo prva iz serije, da je zanimanje veliko in da bomo na oceanih v prihodnjih letih videli več takšnih jadrnic.

Petek 08 Jul 2016

Z odprtjem novega Panamskega prekopa konec prejšnjega meseca, je bilo pričakovati, da bodo kmalu padli raznovrstni rekordi.

Prva številka, ki je podrla rekord je 829.468. To je znesek v dolarjih, ki ga je za plovbo skozi kanal morala plačati kontejnerska ladja MOL Benefactor. Do sedaj je bil največji znesek 575.545 USD.

Kanal je ladja preplula 1.7.2016 in je prva neopanamax ladja, ki je preplula novi kanal. Pred njo ga je preplulo že preko 30 ladij, vendar so bile vse velikosti panamax in bi ga lahko preplule tudi skozi stari sistem zapornic.

Kapaciteta ladje MOL Benefactorr je 10.000 TUE. V prihodnjih mesecih lahko pričakujemo, da bo skozi kanal zaplula še kakšna večja ladja. Trenutno je termin za plovbo skozi novi kanal v letošnjem letu rezerviralo že 174 ladij. Vodstvo Panamskega kanala še noče razkriti kdo so naročniki in s kakšnimi ladjami bodo pluli skozi kanal. Nov sistem zapornic je dovolj velik, da bo omogočal prečkanje kontejnerskim ladjam s kapaciteto 13.000 TEU. Ker se cena prehoda zaračunava na osnovi velikosti ladje in kapacitete, lahko v kratkem pričakujemo, da bo nekdo za prečkanje prekopa plačal sedemmestno številko.

Petek 08 Jul 2016

Pred otokom Vis se je včeraj zgodila huda pomorska nesreča. Za poškodovane so morali organizirati helikopterski prevoz do bolnice v Splitu.

Včeraj okoli 14.00 ure je prišlo do težke pomorske nesreče na severovzhodnem delu otoka Vis. Sedem in pol metrov dolg gumenjak s183 kW motorjem je s polno hitrostjo trčil v premec 13 metrske jadrnice. V času nesreče je bilo na gumenjaku šest švedskih turistov in hrvaški voditelj čolna. Na jadrnici, ki je v lasti hrvaškega čarterskega podjetja, je bilo šest belgijskih turistov, za krmilom pa je bil hrvaški skipper. Vsi potniki na gumenjaku so pri trku utrpeli težje telesne poškodbe. Ena članica posadke je utrpela težje poškodbe glave, dva moška pa več zlomov reber in ključnice. Trije člani posadke so bili leže telesno poškodovani.

Po trku je jadrnica sama odplula v luko Vis. V levem premčnem delu je poškodovan trup in jadrnica ni več varna za plovbo. Gumenjak je takoj po nezgodi odplul v luko Hvar, kjer so oskrbeli ponesrečence. Ker so bili težko poškodovani, so ob 18.05 uri organizirali helikopterski prevoz v klinični center v Splitu.

Vir: MMPI.hr

Četrtek 07 Jul 2016

Za jadralkami in jadralci je še en dan evropskega prvenstva razreda laser 4.7. Lin Pletikos je tudi danes odlično nadaljevala in zabeležila še sedmo in tretje mesto in je po treh dneh jadranja na drugem mestu, s tremi točkami zaostanka za tretje uvrščeno Belgijko Anouk Geurts. Na tretjem mestu po šestih plovih pa je Italijanka Federica Cattarozzi. Med jadralci je Taš Kolman po današnjem dnevu na 70. mestu, Nicolo Kravanja 150., Luka Lovrič na 164., Toni Rebec 165., mestu in Maj Musa-Olivieri na 182. mestu. Na vrhu razvrstitve je Turek Rasim Yasar, ki mu sledi Italijan Elia Vitali, na tretjem mestu pa je Norvežan Uffe Tomasgaard.

Vir: JZS.si; Foto: Thom Touw Photography

Četrtek 07 Jul 2016