Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Oblikovalec Adam Voorhees je izdela projekt velike jadrnice klasičnih oblik z novo, moderno preobleko.

V sodelovanju z navtičnim arhitektnim birojem Dykstra je oblikovalec Adam Voorhees pripravil projekt velike jadrnice, ki bo merila 70 m, bo klasičnih linij a izjemno moderna.

Projekta izdelave take jadrnice se je lotil na željo stranke, ki si želi izjemno udobno a hitro jadrnico in bo spoštovala zapuščino elegantnih, klasičnih, lesenih jadrnic. Rezultat njegovega dela je odsev navtične zgodovine združene z moderno tehnologijo in najnovejšimi dognanji v navtični arhitekturi.

Jadrnica ima eleganten krov iz tikovine v enem nivoju. Iz njega se dvigata dva salona, ki sta iz vseh strani obdana s steklom. Salona sta izjemno svetla in nudita pogled v vse smeri. Pred centralnim salonom je ogromna sedežna garnitura za sproščeno uživanje med plovbo in na sidru ter jedilnica za 10 ljudi. Notranjost salona je minimalistično oblikovana vendar kljub temu izjemno elegantna. V centralnem delu je prostorna sedežna garnitura, ob strani bar ter mize za uživanje ob cocktailu, kavi ali zajtrku ter vhod v podpalubje.

Enako elegantno je oblikovanih tudi vseh sedem kabin. Za goste je zagotovljeno vse udobje, za lastnika pa zasebnost. Na krmi ima na voljo ločen manjši salon in dostop do njegove kabine pod krovom. Poleg spalnice ima tudi študijsko sobo, knjižnico, zasebno sončno ploščad in seveda kopalnico. V premcu plovila je garaža za 8,5 m dolgo lastniško pomožno plovilo in eno 6,5m dolgo pomožno oziroma delavno plovilo. V kolikor lastnik želi, lahko enega izmed prostorov za spremenijo v bazen.

V oblikovalskem studiu Dykstra so poskrbeli, da ima jadrnica zelo učinkovit trup, ki bo omogočal hitro plovbo. Jadrevje je lahko zelo raznoliko. Na voljo bosta dve kompleta jader, eno za hitro jadranje in drugo za enostavnejšo uporabo. Z uporabo najnovejših materialov so poskrbeli, da bo jadrnica lahka in zato tudi hitra. Da bo kar najbolj ekološko sprejemljiva, jo bo poganjala hibridna energija.

Torek 21 Jun 2016

Jugovzhodno od otoka Muritius je nasedla ladja z razsutim tovorom. Razlog, prepir med posadko.

V petek zjutraj je v bližini otoka Maurtitius nasedla ladja za prevoz razsutega tovora. Benita, 182 m dolga in 31 m široka ladja je bila na plovbi iz pristanišča Paradip v Durban. Posadka na krovu se je sprla in zgodila se je tragična nesreča. Ker je na ladji skoraj 200 ton goriva, obstaja nevarnost za ekološko katastrofo. Na videoposnetkih lokalnih televizijskih hiš se že vidi onesnaženje morja. Lokalne oblasti izvajajo vse aktivnosti, da bi preprečile obsežno razlitje nafte in zatrjujejo, da je situacija pod kontrolo.

Do nesreče naj bi prišlo, ker sta se sprla glavni inženir ladje in član posadke. Očitno je prišlo do fizičnega obračunavanja. Glavnega inženirja so aretirale lokalne oblasti, medtem ko je član posadke, ki je bil udeležen obračuna, končal v lokalni bolnici.

Ponedeljek 20 Jun 2016

Bugatti Veyron Sang Bleu bo izjemno hitre gliser, ki ga je oblikoval priznani angleški oblikovalec Ben Walsh.

Bugatti Veyron Sang Bleu Speedboat bo nedvomno hiter čoln. Karkoli drugega bi bilo zmotno pričakovati. V dolžino bo meril 30 čevljev (9,1m) in bo imel izjemno čiste linije, nizek profil in vso Bugattijevo športno eleganco. Izdelovali ga bodo v kovinsko modri barvi, ki jo je podedoval po avtomobila Veyron Sang Bleu. Trup bo izdelan iz kombinacije aluminija in karbonskih vlaken.

In seveda najbolj pomembno. Kakšen agregat bo poganjal plovilo? In odgovor na vprašanje je pričakovan. Vanj bodo vgrajevali znani motor iz modela Veyron, predelan za uporabo v plovilu. Enako kot avtomobilska različica bo imel štiri turbopolnilnike, 16 valjev in bo razvil skromnih 1000 konjskih moči.

Ponedeljek 20 Jun 2016

Thomas Nielsen, novopečeni lastnik slovenske jadrnice Seascape 18, gre na epsko jadralsko pustolovščino. Z le 6 metrov dolgo jadrnico bo odplul na Aljasko.

Regata Race to Alaska se bo pričela v sredo, 23.6.2016 v pristanišču Townsend (bližina mesta Seattle, Washington) na zahodno ameriški obali. Cilj regate je v 750 nmi oddaljenem pristanišči Ketchikan na Aljaski. Zaenkrat je na regato prijavljenih 44 jadralcev, ki se bodo potegovali za nagrado v višini 10.000 USD. Potekala bo po hladnih vodah severnega Pacifika. Pluli bodo obali, ki je praktično neposeljena. Regata bo zelo podobna oceanski, vendar z izjemno veliko možnosti trka v katero izmed številnih čeri, ki jih ve tem področju ne manjka.

Thomas Nielsen, se je odločil, da se bo udeležil regate in bo na tej majhni a izjemno hitri jadrnici, plul sam. Njegovo prvo srečanje z jadrnico je bilo šele novembra lani. Ko je jadrnico zagledal na papirju, je takoj dobil občutek, da je to plovilo s katerim, bi se lahko udeležil tako zahtevne regate in jo prejadral sam. Naročil je plovilo in težko čakal dan, ko bo lahko z njim prvič zaplul. Ko ga je opremil in opravil prve plove, je ugotovil, da je sprejel pravo odločitev. Da bo kar najbolje pripravljen za regato, jadra skoraj vsak dan.

Kako se mu bo uspelo kosati s konkurenco različnih plovil vse do 73 čevljev dolgega katamrana bo jasno že konec tega tedna.

Vir: http://www.thinkseascape.com/

Ponedeljek 20 Jun 2016

Na petkovi novinarski konferenci v Maxi klubu Slovenske tiskovne agencije, so se predstavili najuspešnejši slovenski jadralci, kandidati za letošnje olimpijske igre v Rio de Janeiru. O svojih pripravah v naslednjih 50 dneh in ciljih na olimpijskih igrah, ki se začenjajo 5. avgusta, so spregovorili Vasilij Žbogar s trenerjem Juretom Žbogarjem ter Tina Mrak in Veronika Macarol s trenerjem Tomažem Čopijem ter podpredsednik Jadralne zveze Slovenije Stanislav Žbogar.

Vir: JZS.si, Foto: Polona Marinček

Ponedeljek 20 Jun 2016

Na Gardskem jezeru je med 16. in 19. junijem potekalo odprto italijansko mladinsko državno prvenstvo jadranju na deski v kategoriji slalom. Slovenski predstavnik Liam Orel, ki je regato izkoristil za trening pred mladinskim svetovnim prvenstvom v jadranju na deski, se je na koncu veselil zmage v kategoriji U20. Že konec maja pa je uspešno nastopil na odprtem hrvaškem državnem prvenstvu, kjer je prav tako slavil v mladinski konkurenci. Oba uspeha sta dobra popotnica za mladinsko svetovno prvenstvo v jadranju na deski, ki je začetek julija predvideno v Egiptu, po lanskem četrtem mestu pa je letos cilj medalja v kategoriji U17.

Rezultati:

Mesto Priimek Ime Država
1 OREL LIAM SLO
2 SLIJK DANIEL ITA
3 RENNA JACOPO ITA
4 ONALI MATTIA ITA
5 LO COCO DOMENICO ITA
6 FABBI DAVIDE ITA
7 PONTANARI MATTEO ITA
8 RADICE BRUNO ITA
9 CAMBONI GIOVANNI ITA
10 GABBRIELLINI PIETRO ITA
10 CARCANO EDOARDO ITA
10 BORAGNI MARCELLO ITA

Vir JZS.si, Foto: osebni arhiv

Ponedeljek 20 Jun 2016

Jahtni klub Portorož je pred dnevi organiziral dvodnevno regato za razred Dignhy 12’, zimzelen lesen monotip, ki je bil med leti 1920 in 1928 olimpijski razred. Z 20-imi krmarji iz treh držav se je v športnem oltimerju pomerila tudi najboljša slovenska jadralka Vesna Dekleva Paoli.

Portorož je postal po organizaciji svetovnega pokala leta 2012 stalnica v koledarju razreda Dinghy 12’. Tradicionalnega športnega dogodka se odtlej redno udeležujejo rekreativci stari od 15 do 80 let, ki se iz bližnjih in daljnih dežel v vode Piranskega zaliva vračajo tudi ko vremenska napoved ni najboljša. Letos se jih je tako na prizorišču zbralo 20 iz severne Italije, Sicilije in Francije, manjkalo pa ni niti slovenskih krmarjev.

Igor Švarc se je v boj na domačem terenu podal z obnovljeno lesenjačo Suzano, splovljeno le dve uri pred prvim startom, najboljšo slovensko jadralko Vesno Deklevo Paoli pa je v nastop pregovoril klubski prijatelj Gianni Gomezel, ki ji je ob tej priložnosti posodil tudi svojo jadrnico Garbin.

Za trikratno olimpijko to sicer ni bilo prvo srečanje z dingijem, saj se je na starodobniku preizkusila že lani s sinom Erikom, tokrat pa se ji je na krovu pridružil mlad ljubitelj tradicionalnih plovil Dan Poljšak, s katerim sta se v petih plovih odlično dopolnjevala. Morsko gladino sta zlasti hitro brazdala v zmernem južnem vetru in po uvodnih treh preizkušnjah zasedala odlično drugo mesto.

Žal se je drugi tekmovalni dan nebo nad Portorožem razjasnilo in z oblaki je izginil tudi jugo, ki je regatni odbor prisilil skrajšati finalni plov pri predzadnji oznaki. “Močan veter je bil naporen, ampak midva sva se veliko bolj namučila v brezvetrju,” je odločilne trenutke strnila Vesna, na koncu šesta v skupni razvrstitvi. Zmagal je Italijan Dani Colapietro de Maria pred Fabiom Mangioneom in Massimom Schiavonom, ki so za razliko od naše predstavnice pluli sami in bili posledično v nežnih sapicah lažji in hitrejši.

Igor Švarc je Suzanino krstno predstavo končal na repu razpredelnice, toda slab vtis kani popraviti že čez tri tedne, ko se bo flota brezčasnih lesenih lepotic ponovno pomerila v Portorožu, tokrat z novejšimi različicam plastičnih dingijev.

Četrtek 16 Jun 2016

Plovila Ranieri Sundeck Line so v velikosti od 5,65 m do 9,30m in se označujejo pod imenom Shadow 19-30, odvisno od dolžine plovila.
Modeli Sundeck Line imajo veliko ležalnega prostora oziroma sončne ploščadi ter manjše kabine, primerne za shrambo prtljage, vključujejo tudi manjši spalni prostor, z možnostjo vgradnega hladilnika, mini kuhinje(pri določenih modelih), ločenim prostorom za wc,…Vsi modeli Shadow imajo kabino z drsnimi vrati na konzoli, katero je možno zakleniti. Kabina ima tudi stransko okno za dnevno svetlobo, določeni modeli imajo tudi okno na stopu kabine. Blazine lahko poljubno izbirate med različnimi materiali kot barvnimi kombinacijami, kot tudi samo barvo trupa.

SHADOW 19 in SHADOW 20 iz linije OPEN LINE na zalogi! Razpoložljivost čolnov je TAKOJ. Čolna sta na zalogi in sta na voljo na ogled v največjem prodajno - servisnem centru podjetja MOTO-NAUTIKA (Ptujska c. 63, Miklavž na Dravskem polju).

Za koga so primerni modeli Ranieri Sundeck Line?
- za popolne začetnike kot izkušene navtike, ki želijo plovilo nad 5,65m dolžine
- za vse, ki želijo predvsem veliko zunanjega in ležalnega prostora ter manjši spalni prostor ali kabino
- nezahtevno vzdrževanje
- sorazmerno nizka teža (odvisno od dolžine modela) in primernost za prevažanje z prikolico in osebnim avtomobilom
- široka volanska konzola, primerna za vse, ki želijo dodatne navigacijske instrumente
- dodatna možnost priročne mizice, ki se sestavi iz ležalne ploščadi v sprednjem delu plovila
- nerjaveča, zaščitna inox ograja okrog plovila-primerno tudi za družine z manjšimi otroki
- H.I.S.-sistem trupa, za vse, ki želijo vodljiv, stabilen čoln

Ranieri se lahko pohvali z visokokvalitetnimi proizvodi, ki temeljijo na arhitekturi zasnovani na najnovejših spoznanjih o hidrodinamiki. Tako je večina  njihovih trupov izdelanih na bazi H.I.S sistema, ki omogoča manjše trenje v vodi in s tem manjšo porabo goriva, obenem pa odlično vodljivost in stabilnost trupa. Ta tehnologija z uvedbo posebne stopnice na trupu, ustvarja pod trupom zračno blazino, ki zmanjšuje trenje trupa ob vodo in s tem seveda tudi porabo goriva. Kar se tiče materialov zagotavljajo visokokvalitetno plastiko in odlično končno obdelavo svojih izdelkov.

Pri izdelavi plovil Ranieri, so uporabljeni visoko kvalitetni materiali, pri samem razvoju sodelujejo strokovno usposobljeni arhitekti plovil, kateri zagotavljajo vrhunski dizajn in kvalitetno plovbo. Vsi detajli na plovilu so izdelani do potankosti, kar jih uvršča v sam vrh proizvajalcev plovil v tem segmentu.

Za izdelavo se vedno uporabijo najboljši materiali, ki jih je možno dobiti na tržišču, zahvaljujoč razvojnemu centru, kateri ima strogi nadzor. Selekcija materialov bazira na testnih študijah in njihovi kvaliteti ter karakteristikah.

Ena večjih prednosti plovil Ranieri je v visoko kvalitetni plastiki plovila in sami izdelavi trupa, katera je bistveno bolj odporna na tresljaje med samo plovbo in s tem zmanjšuje verjetnost poškodb na trupu.

Vsako plovilo nam že v osnovni ponudbi ponuja ogromno opreme in dodatnih elementov, kar nam da še en dokaz, da RANIERI želi poskrbeti za vsakega slehernega kupca in mu prenesti svojo ekscelenco, kakovost, eleganco in italijansko strast.

Generalni uvoznik vam tudi nudi -10% popust na vse nadaljnje servisne storitve. Da pa se odpeljete pripravljeni na vodne dogodivščine vam v primeru nakupa izvenkrmnega motorja, NULTI servis motorja opravijo GRATIS. Po želji v vašem imenu uredijo registracijo plovila, izdelajo vam registracijsko nalepko za vaš čoln, uredijo zavarovanje in uredijo ustrezno garancijo za nakup. Poleg vsega pa si lahko tudi izberete primerno prikolico za vašega RANIER-ija.

Za vse dodatne informacije pa so vam na voljo strokovno usposobljeni svetovalci preko emaila:  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., ali preko telefonske številke 02 629 04 00. Prav tako vabljeni na ogled celotne ponudbe (plovil in izvenkrmnih motorjev) na spletnem naslovu www.moto-nautika.com.

CENA ČOLNA S POPUSTOM - NA ZALOGI z dodatno opremo:
21.204 €
Mesečni obrok / 5 let: ŽE ZA 395€/mes

Več o plovilu: SHADOW 19

 

CENA ČOLNA S POPUSTOM - NA ZALOGI z dodatno opremo:
24.217 €
Mesečni obrok / 5 let: ŽE ZA 451€/mes

Več o plovilu: SHADOW 20

Sreda 15 Jun 2016

Včeraj so v New York-u podelili nagrade za enajsto etapo regate Clipper, ki jo je najhitreje prejadrala ekipa Clippertelmed+.

Enajsta etapa je bila nadaljevanje desete, ki se je pričela na zahodni obali ZDA v Seattlu in končala pred vhodom v Panamski kanal na Pacifiški strani. Jadranje naj bi nadaljevali po prehodu Panamskega kanala. Etapa se je začela v brezvetrju in tekmovalci so si morali pomagati z motorji. Ko so pripluli do področja, kjer so pihali dovolj močni vetrovi, so zopet razprli svoja jadra. Celotna etapa je bila razburljiva. Različne taktične odločitve, številne menjave mest in na cilju le 50 minut razlike med prvima dvema ekipama. Ekipi Garmin, ki je v New York priplula kot druga, je uspelo ekipo Visit Seattle prehiteti za skoraj 4 ure. Ekipa LMAX Exchange, je etapo končala na šestem mestu, kar je zadostovalo, da je ohranila vodstvo v skupni razvrstitvi. Tudi ekipa Derry~Londonderry~Doire se trdno oklepa skupnega drugega mesta in ima pred tretje uvrščeno ekipo 7 točk prednosti.

Pred jadralci je že zadnja prekooceanska regata iz New Yorka do Londona. Prepluti bodo morali dobrih 3000 nmi. Razdeljena bo v tri dirke, kar pomeni, da je na voljo še dovolj točk celo za spremembe na vrhu.

Rezultati: 

Mesto Ekipa 11. etapa Skupno točk
1 LMAX EXCHANGE 7 124
2 DERRY~LONDONDERRY~DOIRE 8 114
3 GREAT BRITAIN 9 107
4 GARMIN 11 103
5 QINGDAO 5 65
6 MISSION PERFORMANCE 3 64
7 CLIPPERTELEMED+ 12 59
8 DA NANG - VIET NAM 6 56
9 VISIT SEATTLE 10 50
10 UNICEF 4 49
11 ICHORCOAL 1 41
12 PSP LOGISTICS 2 34

Sreda 15 Jun 2016

Ameriški milijarder Larry Ellison, lastnik ekipe Oracle Team USA, je za pomoč pri gradnji njihovega plovila zaprosil Evropsko podjetje Airbus Group SE.

Katamrani, ki jih uporabljajo na tekmovanju Pokal Amerike so že sedaj izjemno hitri. V ugodnem vetru razvijejo hitrosti tudi preko 50 vozlov (80 km/h). Za doseganje teh ekstremnih hitrosti uporabljajo podvodna krila, ki njihova plovila dvignejo iz vode. Namesto jader iz blaga, veter lovijo s pomočjo trdih kril, katerih oblika je izposojena iz letal Airbus.

Tekmovalna ekipa in proizvajalec letal sta namero o sodelovanju razkrila v soboto v Chicagu, mesto, kjer je doma konkurenčno podjetje Boeing. Namen sodelovanja je prenesti znanje iz letalstva v navtiko.

Prve želje po sodelovanju so v ekipi Oracle Team izrazili že v letu 2013. V Airbus-u so idejo sprejeli z veliko mero skepticizma. Po nadaljnjih pogovorih in pregledih sistemov na jadrnici, pa so ugotovili, da bi bilo to možno. Katamaran ekipe Oracle je že sedaj opremljen s preko 300 senzorji, ki zbirajo podatke in jih pošiljajo v server. Tehniki iz Airbus-a, ki obvladajo obdelavo velike količine podatkov, so se zakopali vanje in hitro ugotovili, da lahko pomagajo pri povečanju učinkovitosti plovila. Izdelali so program imenovan »Iron Shark«, ki bo nadziral sisteme in kontrole na plovilu. Seveda gre za predelano verzijo programa »Iron Bird«, ki se uporablja za testiranje letal med razvojem.

Kaj bo prineslo sodelovanje, bomo verjetno videli naslednje leto.

Vir: Bloomberg News

Sreda 15 Jun 2016