Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Sekcija za velike jadrnice pri Jadralni zvezi Slovenije že drugo leto zapored pripravlja jadralsko družabno prireditev Slovenski dan jadranja. Vsi ljubitelji jadranja vabljeni, da se nam pridružite v nedeljo, 28. avgusta 2016. Tudi tokrat je pomembno sodelovanje, edini pogoj je uporaba jader kot edinega pogonskega sredstva.

Jadralci bodo tudi letos lahko startali pred Portorožem, pred Izolo ali pred Koprom in bodo objadrali celotno slovensko Obalo (Portorož – Izola – Koper – Izola – Portorož ali Izola – Koper – Izola – Portorož – Izola ali Koper – Izola – Portorož – Izola – Koper). Oldtajmerji in jadrnice krajše od 7 metrov bodo jadrale na krajši progi. Vsaka jadrnica, ki bo odjadrala celotno progo, bo prejela plaketo.

Zvečer bo zaključna prireditev z živo glasbo na plaži v Simonovem zalivu. Prijavnine ni, vstop na zaključno prireditev pa je prost. Jadralci se bodo za sodelovanje lahko prijavili preko spletne strani Jadralne zveze Slovenije (www.jzs.si) ali v eni do slovenskih marin.

Pridružite se nam v nedeljo, 28. avgusta 2016. Izpraznimo marine in zajadrajmo skupaj!

Sreda 29 Jun 2016

Ameriško podjetje Bayliner je močno prenovilo svojo paleto plovil. Kot novost so dodali največjega v seriji Cuddy, model 842, ki je hkrati tudi največji v tej seriji družinskih potovalnih bark.

Bayliner 842 Cuddy je kompakten družinski gliser. V dolžino meri 8,88 m (dolžina čez vse) in v širino 2,55m. Na krov lahko sprejme do osem oseb, najbolj udobno pa se bo na njem počutila štiričlanska posadka.

Ko stopimo na plovilo, takoj opazimo veliko krmno kopalno ploščad. Razprostira se po celotni širini plovila in je dovolj dolga, da lahko na njej hkrati uživa več oseb. V krmenem delu je sedežna garnitura s priročno deljivo mizo. Na desni strani lahko sedežno garnituro povežemo s krmarjevim sedežem, katerega naslon je premičen in ga lahko izkoristimo kot udoben naslon. Na krmi je tako dovolj prostora, da se udobno namestijo štiri osebe in uživajo v obedu. Na levi strani je majhna priročna kuhinja, z kuhalnikom in hladilnikom. Pred njim pa krajše ležišče z naslonom, ki je udobno tudi med plovbo. Krmarju je namenjen udoben kotiček. Pregledna konzola omogoča namestitev vseh potrebnih navigacijskih inštrumentov, krmilne palice premčnega bočnega motorja, radia in radijske postaje. Krmarjev stol je širok in omogoča sedenje dvema osebam. Prednji del krmarjevega stola je pregiben in omogoča udobno sedenje, če pa ga dvignemo, omogoča udobno stanje med plovbo in zagotavlja boljšo preglednost. Premec plovila je prostoren. V celoti je oblazinjen in zato izjemno udoben za ležanje. Vzglavni deli blazin so dvižni.

Vrata v kabino so na sredini plovila. Ko so zaprta, služijo kot stopnice za prehod na premec. So drsna vrata in se v celoti pomaknejo pod armaturo. V kabino se spustimo preko dveh lesenih stopnic nameščenih na jeklen drog. V desnem delu je majhna vendar uporabna kopalnica, z WC-jem, umivalnikom in priročnim tušem. V krmnem delu je postelja, ki sega preko celotne širine plovila. Sedežna garnitura v premcu je na levi strani plovila podaljšana vse do vhoda. Trikotno mizo lahko v premcu spustimo in pridobimo dodatno ležišče za dve osebi. Skupno v plovilu udobno prenočijo do štiri osebe.

Obrati motorja Hitrost Poraba Hrup
1/s nmi/h l/h db
1000 4,7 7,3 68
1500 6,1 10,5 73
2000 7,4 16 74
2500 9 23 75
3000 13 32 78
3500 20 40 81
4000 24 53 81
4500 28 65 84
5240 41 95 85
Plovilo, ki smo ga testirali je poganjal motor Mercruiser 6,2l MPI DTS z pogonom Bravo 3 z dvema propelerjema. Motor razvije 300 KM, kar več kot zadostuje za to 3000 kg težko plovilo. Opremljen je bil tudi z hidravličnimi stabilizatorji nameščenimi na zrcalu. V času testa je pihal rahel zahodnih, morje je bilo mirno, na plovilu sta bili dve osebi. S pravilno nastavitvijo stabilizatorjev in noge pogona je izglisiral v nekaj sekundah in enako hitro dosegel tudi najvišjo hitrost plovbe, ki je znašala dobrih 37 vozlov. Poraba goriva je pri tej hitrosti približno 90 l/h. Ker pri običajni plovbi ne plujemo z maksimalno hitrostjo, smo obrate motorja zmanjšali in pluli s potovalno hitrostjo, ki se za to plovilo giblje med 23 in 26 vozli. Pri tej hitrosti tudi poraba goriva močno pade in lahko plujemo s polovico goriva kot pri najvišji hitrosti.* Rezervoar goriva je relativno majhen. Natočimo lahko le 246l goriva, ki zadostuje za 5 ur plovbe pri potovalni hitrosti. Z enim rezervoarjem bomo prepluli okoli 120nmi, nato pa bomo morali poiskati najbližjo črpalko.

 

Plovba pri potovalni hitrosti je izjemno udobna. V zavojih je plovilo izjemno odzivno in vodljivo. Smer plovbe lahko hitro spreminjamo in plovba ostaja udobna. Kljub temu, da gre za manjši potovalni gliser, daje med plovbo občutek večjega plovila. Ker morje ni bilo vzvalovano, samo lahko preizkusili le kako prečka valove drugih plovil. Val visok dobrega pol metra prečka izjemno mehko. Enako je tudi pri večkratnem prečkanju le teh, kar je razvidno iz posnetega videa.

Ročica plina je zelo natančna. Enako natančna je pri dodajanju kakor pri odvzemanju plina. Že najmanjši premik bo povečal ali pa zmanjšal obrate motorja. Pri plovbi preko valov je mogoče nekoliko premehka, odlično pa se izkaže pri manevriranju v pristanišču. Tu pomaga tudi natančen volan in dvojni propeler, ki zagotavlja hitro spreminjanje smeri plovbe tako naprej – nazaj, kakor tudi levo in desno. Z nekaj vaje ne boste pogrešali premčnega bočnega motorja, ki ga sicer lahko vgradijo že v tovarni.

Bayliner 842 Cuddy se je izkazal za udobno družinsko potovalno plovilo, ki ima na krovu vse, kar potrebujete za družinski dopust, preživljanje vikendov na morju ali pa le za dnevne izlete do najbližjega zaliva. Ker je njegova širina manjša kot 3m, ga lahko naložimo na prikolico in se izognemo stroškom marine.

*Kolikšna bo natančna poraba goriva in končna hitrost plovbe, je odvisno od številnih dejavnikov. Od količine goriva in vode na plovilu, števila oseb in opreme, kakšne so vremenske razmere (razburkano morje, veter), pravilne nastavitve pogona in stabilizatorjev.

Fotogalerija: Bayliner 842 Cuddy

Video: Plovba med otokoma Drvenik Veli (Krknjaši) in Šolta (Maslinica)

Torek 28 Jun 2016

Jadralni klub Čupa iz Sesljana (Italija) je v soboto organiziral 25. izvedbo Nočne regate Sesljan – Piran – Sesljan za kajutne jadrnice. Pri organizaciji regate je sesljanski klub tudi letos obnovil sodelovanje z YC Skipper iz Maribora, ki je skrbel za postavitev boje v Piranu in zbiral prijave slovenskih jadrnic.

Na startni liniji izpred Sesljanskega zaliva se je zbralo 18 jadrnic. Na startu ob 21.00 je bilo vetra bolj malo, na poti nazaj iz Pirana v Sesljan pa je le zapihalo okrog 15 vozlov burjice, tako da so lahko vse jadrnice prijadrale na cilj. Prva je bila Adriatic Europa Dušana Puha (JK Piranski zaliv), ki je cilj prečkala ob 1:34, takoj za njo Megaenergija (YC Skipper Maribor) ob 2:01, na tretje mesto pa se je uvrstila Barraonda (YC Hannibal), ki je v Sesljan prijadrala ob 2:06.

Nagrajevanje 25. Nočne regate bo v soboto, 9. julija 2016 ob 21.00 na sedežu Jadralnega kluba Čupa v Sesljanu ob priliki poletnega praznika kluba.

Torek 28 Jun 2016

Oblikovalec Andy Waugh je predstavil nov koncept superjahte z imenom Epiphany.

Epiphany je lepotica, ki v dolžino meri 130m in ima številne unikatne rešitve, ki jih v navtiki še nismo videli.

Epiphanij ima za razliko od drugih superjaht komandni most na najvišjem krovu kar zagotavlja izjemno preglednost nad plovbo. Za njim je glavni salon, lastnikova knjižnica in velika terasa, ki gleda na lastniški krov. Ogromen salon ima visok strop in številne steklene površine, ki v notranjost prepuščajo veliko naravne svetlobe.  Na premčnem delu krova je privatna sedežna garnitura in Jacuzzi, za njim kinodvorana, pisarna za lastnika in ločena za tajnico. Lastniška kabina je ogromna in nudi popolnoma ves luksuz, ki ga bo potreboval na krovu med počitkom ali ko bo sprejemal poslovne odločitve.

Pod lastniškim krovom je VIP krov. Njem so štiri velike in luksuzno opremljene kabine s privatnim balkonom. Da se bodo pomembni gosti med plovbo zabavali imajo na voljo kino dvorano, igralnico, velik salon, telovadnico, lepotilni salon in jedilnica.

Glavni krov je klub zaobljenim linijam plovila zelo klasičen. V krmem delu so to predvsem prostori za druženje in sproščanje, v premčnem delu osem kabin za goste in še dve dodatni VIP kabini. Na bokih so velika okna, ki dajejo občutek odprtosti in prostornosti. Na krmi krova je velik plavalni bazen ter sončna ploščad. Oboje se lahko enostavno spremeni v pristajalno ploščad za helikopter.

Na najnižjem krovu je velika kopalna ploščad, garaže za pomožna plovila in vodne igrače, še ena kino dvorana, soba za potapljaško opremo ter sobe za posadko, ki šteje kar 40 članov. Del kabin zanje je tudi v podpalubju.

Oblikovalec Andy Waugh je o plovilu povedal: »Epiphany izstopa iz množice, ne le zaradi unikatnosti in drugačne estetike, temveč tudi zaradi razporeditve prostorov. Prostori za posadko so omejeni na najnižji krov in podpalubje, kar omogoča gostom izjemno svobodo bivanja na krovu ter enostaven dostop do vseh prostorov za goste na plovilu.«

Epiphany bo ena največjih jaht na svetu. Kdaj in če jo bodo sploh zgradili, se še ne ve. Jasno bo, ko se bo za smeli projekt našel kupec.

Torek 28 Jun 2016

V nemškem Kielu se je včeraj z regatami za medalje zaključil tradicionalen jadralski dogodek, teden jadranja, ki je v nemško mesto pritegnil številne jadralke in jadralce v olimpijskih in neolimpijskih razredih ter na velikih jadrnicah.

V olimpijskem razredu 49er sta se za čim boljše uvrstitve uspešno potegovala Peter Lin Janežič in Anže Podlogar (JK MIPC). Po svojem krstu na evropskem prvenstvu razreda aprila v Barceloni, sta drugič nastopila v članski konkurenci razreda. Z odličnim začetkom, ko sta v cilj prijadrala na šestem in drugem mestu in za seboj pustila izkušenejše posadke, sta pokazala, da je trdo delo že obrodilo sadove. V nadaljevanju sta nadaljevala z dobrim jadranjem, se uvrstila v zlato skupino in na koncu regato končala na 18. mestu. Zmage, že njune 27. zaporedne, sta se po današnji regati za medalje veselila Novozelandca Peter Burling in Blair Tuke, drugo mesto sta osvojila Nemca Justus Schmidt in Max Boehme, tretje pa sta Danca Jonas Warrer in Christian Peter Lubeck.

Vir: JZS.si

Ponedeljek 27 Jun 2016

V okviru jadralskega tedna v Kielu se je včeraj zaključilo mladinsko svetovno prvenstvo razreda 470, kjer sta v konkurenci 30 posadk nastopili tudi slovenski jadralki.

V zelo spremenljivih razmerah se Eva Peternelj in Valentina Baruca (JK Jadro Koper) nista najbolje znašli, po slabem začetku sta v naslednjih dneh nekoliko popravili vtis in se iz Nemčije vračata z 20. mestom. Naslov mladinskih svetovnih prvakinj sta si prijadrali Španki Silvia Mas Depares in Paula Barcelo Martin, drugo mesto sta na koncu osvojili Francozinji Marina Lefort in Lara Grainer tretje pa Grkinji Maria Bozi in Rafailina Klonaridou.

Vir: JZS.si; foto: 470 M Junior World Kieler Woche,  www.kieler-woche.de

Ponedeljek 27 Jun 2016

V portugalskem mestecu Vilamoura se je s prvimi polovi začelo svetovno prvenstvo razreda optimist.

Mlade jadralke in jadralci so razdeljeni v štiri skupine djadrali prva dva plova. Od slovenskih jadralcev se je na regatnem polju najbolje znašel Daniel Cante, ki je v modri skupini odlično začel prvenstvo, dosegel tretje in četrto mesto in je po današnjem dnevu šesti. V rdeči skupini je jadral najmlajši udeleženec prvenstva Luka Zabukovec, ki je v prvem današnjem plovu končal kot 14, v drugem pa na devetem mestu in je po današnjem dnevu na 37. mestu. Martin Fras je v rumeni skupini v cilj prijadral na 14. in 19. mestu in je po dveh plovih na 64. mestu. V zeleni skupini sta jadrala Janez Zabukovec, ki je zabeležil 22. in 16. mesto in je na skupnem 75. mestu in Peter Milivojevič, ki je s 18. in 48. mestom na skupnem 121. mestu.

Vir: JZS.si

Ponedeljek 27 Jun 2016

Pretekli vikend je potekala tradicionalna Regata prijateljstva Milje-Portorož-Milje, ki že 40 let povezuje italijanske in slovenske jadralce.

Regate se je tokrat udeležilo okoli 130 jadrnic, ki so v soboto štartale v Miljah in v zmernem jugu prejadrale slovensko obalo do Portoroža, v nedeljo pa v obratni smeri, s startom v Portorožu in v močni burji do cilja v Miljah. Tradicionalne že 40. mednarodne regata Milje – Portorož – Milje, ki jo skupaj organizirata Jahtni klub Portorož in miljski jadralni klub Circolo della Vela Muggia, se je tudi tokrat udeležilo kar nekaj slovenskih jadrnic. V absolutni konkurenci je slavila slovenska jadrnica Adriatic Europa z Dušanom Puhom za krmilom.

Rezultati: 

Mesto /Št/Lastnik Jadro Klub/ime jadrnice/točke
1 95 Gaspar Nalozbe daa SLO 6673 JK Piranski Zaliv Adriatic Europa 2
2 96 Francesco Pison ITA 1000 LNI MO Brava 6
3 106 Iztok Krumpak SLO 4144 jk izola Scorpio 44 6
4 32 Bertocchi Roberto ITA 14409 CDVM SAYONARA 8
5 86 Benedict Peter SVK 77 BFYC PAULA 11
6 58 ASD Marineria Veneziana ITA 4150 LNI MO Give me Five 13
7 98 Alberto Gozo ITA 16827 YCA JACK SPARROW LA CIURMA 17
8 203 Carlo Naibo ITA 4003 YCPPiccolo Sempre Avanti 17
9 207 Tempo Trade Skofja Loca doo 207 JK Loka Timing Taiaz&White Goose 18
10 78 Spangaro-Lantier ITA 14444 SVBG WOPS 20
11 89 Gianni De Visintini ITA 28 SBVG CATTIVIK 28
12 83 Pietro Perelli Rocco ITA 6 SVBG GOOFY 31
13 92 Erik Renzi ITA 15900 CDVM Boogeyman 31
14 75 Giorgio Maddalena ITA 177 YCPSR NIXING 31
15 204 Roberto Vetta ITA 17046 LNI MO Let me sea! 35
16 84 Pegan Francesco ITA 22 SVBG DON CHISCIOTTE-QUICONVIENE 36
17 42 Di chiara Antonio ITA 14175 LNI TS TASMANIA 36
18 11 Perini Francesco ITA 16039 CDVM ATARAXIA 36
19 66 Johannes Willheim ITA 16301 YCA OUR CALYPSO 38
20 12 Antonio Masoli ITA 16861 SVBG RAPTOR 40
21 93 Roberto Benvenuti ITA 33 SVBG Django 43
22 44 Monica Roiaz ITA 13 SVBG RE NERO 44
23 206 Brenno Dal Pont ITA 17174 YCPSR Take Five JR 44
24 73 Cleanport SLO 777 JK FIREBALL Lepa 52
25 2 Michele Spangaro ITA 16724 YCPSR VIPERA 53
26 202 Corrado Annis ITA 98189 YCA Lady Day 998 59
27 205 Nicoletta Santi ITA 12245 YCA CHARLIE VICTOR 59
28 5 Umberto Giugni ITA 2000 STV FRA DIAVOLO 62
29 7 Nobile Roberto ITA 46 S89 GUFO Euronautica 2000 64
30 47 Iuretigh Renzo ITA 840 S89 TIBURON 66
31 88 AMWG sro SVK 1719 GERONIMO S.CLUB Geronimo 67
32 39 Aleksander Zerjal SLO 440 YCCUPA GLENFIELD 71
33 16 Claudio Ferracina ITA 16204 SCMESTRE CHILAVISTA 71
34 63 Claudio Spangaro ITA 12591 LNI TS BONITA 72
35 64 Aleksander Lieber SLO 3839 JK NASA FOXY 73
36 102 Stefano Macor ITA 16192 DNSISTIANA ARAMIS 76
37 81 Franco Scolari ITA 5623 LNI TS BARBARIK 78
38 69 Davide Rapotez ITA 228 STSM Ciclone 79
39 17 Alberto Pipan ITA 14782 LNI TS Senza pensieri 80
40 4 Fulvio Marsi ITA 5101 CDVM Zogatolo 82
41 101 Jadralni Klub Ljubliana SLO 342 JKLubljiana Perun 87
42 45 Alfredo Graziano ITA 3151 DNS Guastafeste 90
43 307 Sinico Gianni ITA 5122 CDVM HALIAETUM 97
44 21 Dario Gustin ITA 14729 S89 ARGENTOVIVO 104
45 76 Andrea Zerial ITA 16937 YCA LADY A 104
46 54 Riccardo Cicin ITA 12931 SNL AURASILENTAE 105
47 313 Paolo Gini ITA 4047 CDVM LUNA BLU 105
48 309 Fabio Fischer ITA 11177 CDVM SCHIRIBIZ III 109
49 94 Piero Fornasaro ITA 14626 YCA NEMBO SPEED 110
50 33 Roberto Antollovich ITA 4382 SNL OINJA 115
51 91 Iurij Hubscher SLO 48 YCP My Way 117
52 325 Ianez Valant SLO 797 YCPortoroz PI2527 120
53 59 Davide Lollis ITA 14642 SVOC Vie 120
54 70 Lipovseil Aljosa SLO 492 YCP CESARICA 121
55 80 Fabio Schaffer GBR 444 YCA INCUBO 124
56 23 Arcangelo Ceci FRA 1140 CVCASANOVA Anemos 126
57 68 JD Mariborcanka SLO 878 STSM Generali 127
58 340 Alessandro De Piccoli ITA 883 SNL MAGICA 131
59 1 Antonino Ferraro ITA 7701 CDVM Mezamuja 133
60 57 Ezio Conti ITA 12819 CVApriliaMarittima Hocus Focus 135
61 324 Antonino Sgroi ITA 16764 SNL Airone 135
62 50 Alessandro Gianni ITA 5 STV SEI-UNO-ZERO 135
63 51 Oliviero Giotto ITA 800 YCA GAME 137
64 30 Busdachin Evelino ITA 2216 CDVM MIA STELLA B 144
65 90 Fabrizio Bembo ITA 237 STSM CHUPA 144
66 321 Silvano Sinigoi ITA 2090 LNI TS Calemba 148
67 14 Tullio Ranni ITA 392 CDVM Anonima 148
68 317 Dario Sabbadini ITA 13611 SNPJ Viceversa 149
69 105 Sergas Andrea ITA 5393 LNI TS + del mondo 150
70 318 Egidio Stiglic ITA 1744 SNG SILVA 151
71 15 Diego Cotterle ITA 13537 CDVM SEA DANCER 152
72 19 Massimo Baschiera-G.Morelli SLO 367 STSM IGRACA 152
73 312 Fabio Smundin ITA 5893 SVBG LYNX 153
74 18 Stefano Campanacci ITA 3902 LNI TS Buenaonda 154
75 85 Armando Krota ITA 15062 S89 VIKING BIP 154
76 310 Lupieri Sergio ITA 13236 CDVM Beatrix 156
77 77 Jadralni Klub Lubjiana SLO 311 JKLubljana SOSOLKA 161
78 303 Irene Massimo ITA 12362 CDVM TRE MULE 162
79 48 Andrea Radaelli ITA 12 LNI TS ZERO FOBIA 162
80 55 Roberto Zuzzi ITA 2141 STSM Spring 164
81 87 Johnny Condello D 187 STV Zerstoren Angelo... 166
82 9 Agapito Luciano ITA 4446 CDVM SPRING 166
83 97 Vidoni Massimo ITA 5080 S89 TINA 166
84 320 Giorgio Velasco ITA 648 CDVM POLVERE DI STELLE 166
85 304 Scoppa Raffaele ITA 7780 SNG AMMUINA 166
86 201 Marco Sustersich ITA 14870 STV Garbin II 167
87 60 Stefano Zugna ITA 3149 CDVM Simply Red 168
88 56 Daniel Vazzoler ITA 1849 CDVM Ghibli 171
89 104 Maurizio Del Vecchio ITA 9922 STSM SPASSO 173
90 67 Silvano Frisori ITA 12409 SNPJ RADAMES 173
91 319 Andrea Gandini ITA 11307 POL.S.MARCO WIND OF FIRE 174
92 108 Giuseppe Grotto 108 LNI VICENZA Virgola 175
93 326 Igor Millo ITA 2326 CDVM Amaranta 3 177
94 6 Gianluca Nave ITA 5460 SVBG UP2U 179
95 107 Giorgio Favretto ITA 12410 STSM PASSION FRUIT 181
96 82 Adi Tarlao ITA 801 CDVM Penelope 185
97 74 Guy Fabricci ITA 4792 POL S.MARCO Igel 186
98 100 Suber Andrej SLO 190 JADRO KP Bestija 188
99 306 Castellan Roberto ITA 2949 CDVM BURIAN-SHOGUN 188
100 52 Gennaro Cangiano ITA 1827 CDVM VIVA LA' 188
101 71 Alessandro Gamboz ITA 579 POL.S.MARCO Jasa 189
102 302 Lucia Lorenzi ITA 6130 CDVM Sea Angel 194
103 61 Giovanni Durante ITA 6958 SVOC FRIXXX 195
104 65 Marino Vecchiet ITA 6097 CDVM Betty Boop 197
105 43 Dario Radin ITA 24034 SNL Pestepestifera 209
106 10 Edoardo Brezar ITA 67 CDVM Eydenet 214
107 20 Paolo Zanon ITA 770 S89 TEIDE 215
108 305 Massimo Bani ITA 7920 LNI TS Meringa 248
108 308 Tiepolo Valdi ITA 9245 CDVM Pampero 248
108 315 Wagner Barbara ITA 660 CDVM Giava 248
108 41 Paolo Pipan ITA 121 STV GIORGIA 248
108 40 Mario Davanzo ITA 2555 LNI TS COCABANCA 248
108 46 Andrea Benco ITA 605 CDVM Barzelletta 248
108 316 Bruno Schiavini ITA 3868 SNG Manta 248
108 62 Romanò Gaetano ITA 14586 STV Thalia 248
108 53 Grassi Livio ITA 2956 YC HANNIBAL MICROBO 248
108 72 Mihelic France SLO 535 YCP Daphne 248
108 322 Riccardo Vatttovani ITA 5991 CDVM PRIMOSOLE 248
108 79 Cociani Ladi ITA 3770 CDVM BARBABLU 248
108 323 Spano' Umberto ITA 1743 CDVM TORNOSUBITO 248
108 399 Gianpaolo Visnovic ITA 10033 CDVM Dopo l'osteria 248
108 99 Alex Peresson ITA 13790 YCL Fanatic 248
108 103 Vasja Cerar SLO 139 YCP Edra 248

Vir: JZS.si, Foto: Pelos Gianpiero

Petek 24 Jun 2016

Prvi vikend v juniju bo pri severnih sosedih potekala regata Mittel Europa Criterium, testni dogodek za ORC svetovno prvenstvo, ki bo julija 2017 potekalo v Miljah pri Trstu. Jadralski dogodek bo v miljsko marino Porto San Rocco in na regatno polje, ki bo delno tudi v slovenskih vodah, že letos pritegnil številne jadralce. V treh dneh bodo preizkusili prizorišče in se spoznali z lokalnimi razmerami, za gostitelje pa bo to pomembna generalka pred svetovnim prvenstvom prihodnje leto. Regata je odprta za vse jadrnice razreda ORC z veljavnim ORC certifikatom za leto 2016, na regato se lahko prijavite do četrtka, 30. junija. Za vse udeležence regate bo v marini Porto San Rocco na voljo brezplačen privez med 26. junijem in 4. julijem. Prvi start je predviden v petek, 1. julija, ob 13. uri, v treh dneh je predvidenih sedem plovov.

Vljudno vabljeni!

Več informacij, razpis regate in prijave na spletni strani.

Vir: JZS.si;Foto: Tjaša Misson

Petek 24 Jun 2016

Včeraj se je v nemškem Kielu s prvimi plovi začel drugi del tradicionalnega jadralskega dogodka, tedna jadranja v Kielu, kjer se za čim boljše uvrstitve potegujeta tudi dve slovenski posadki.

V razredu 49er sta Peter Lin Janežič in Anže Podlogar (JK MIPC) na njuni drugi regati v članski konkurenci odlično začela. Z šestim in drugim mestom sta po dveh odjadranih plovih na skupnem šestem mestu. V vodstvu po prvem dnevu sta Hrvata  Pavle Kostov in Peter Cupać, na drugem mestu po današnjem dnevu sta Danca Jonas Warrer in Christian Peter Lubeck, na tretjem mestu pa Nemca Justis Schmidt in Max Boehme.

V okviru tedna jadranja v Kielu pa poteka tudi svetovno mladinsko prvenstvo v razredu 470, kjer so jadralke danes odjadrale prve tri plove. Eva Peternelj in Valentina Baruca (JK Jadro Koper) se nista najbolje znašli in sta z 28., 19. in 27. mestom po prvem dnevu na skupnem 29. mestu. Vodstvo sta po prvem dnevu prevzeli Grkinji Maria Bozi in Rafailina Klonaridou, drugi sta Francozinji Marina Lefort in Lara Grainer, tretji pa Španki Silvia Mas Depares in Paula Barcelo Martin.

Po včerajšnjem odličnem začetku sta Peter Lin Janežič in Anže Podlogar solidno nadaljevala z jadranjem in zabeležila 16., dve 11. in in 15. mesto in sta po šestih odjadranih plovih na 19. mestu. Vodstvo sta po današnjem dnevu prevzela Novozelandca Peter Burling in Blair Tuke, na drugo mesto sta zdrsnila Hrvata Pavle Kostov in Peter Cupać, tretja pa sta Danca Jonas Warrer in Christian Peter Lubeck.

V okviru jadralskega tedna v Kielu poteka tudi svetovno mladinsko prvenstvo v razredu 470, kjer so jadralke odjadrale še tri plove. Eva Peternelj in Valentina Baruca sta bolje nadaljevali in napredovali po lestvici navzgor. V današnjih plovih sta zabeležili osmo, peto in 18. mesto in sta po dveh dneh in šestih odjadranih plovih na skupnem 17. mestu. V vodstvu po današnjem dnevu sta Španki Silvia Mas Depares in Paula Barcelo Martin, drugi sta Grkinji Maria Bozi in Rafailina Klonaridou, na tretjem mestu pa sta Nemki Frederike Loewe in Anna Markfort.

Vir: JZS.si; Foto: osebno arhiv

Petek 24 Jun 2016