Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

 

V Valovem uredništvu smo tudi letos, že trinajstič zapovrstjo, izbrali plovila, ki si po mnenju uredništva zaslužijo posebno pozornost. Čeprav smo del svetovne navtične industrije, smo kljub temu izbrali še slovenski plovili leta (motorno plovilo in jadrnico), ki sta plod slovenskega znanja in delo naših rok. Nominirana plovila v posameznih razredih spadajo v modelno leto 2016, čeprav smo jih večina videli na sejmih in dogodkih v preteklem letu. Po obisku številnih navtičnih razstav in s predstavitvijo na največjem navtičnem sejmu v Dusseldorfu se je zaključil tudi krog izbora plovil. Večino plovil v uredništvu testiramo v spomladanskem času, kar je dodaten razlog pri presoji in izboru najboljših, najbolj inovativnih in najbolj drznih idej. Pri tem je potrebno poudariti, da je izbor večkrat težak, odločijo malenkosti in nekatere rešitve, ki bistveno pripomorejo pri plovbi ali udobju na plovilu. Vsako novo plovilo bi si namreč zaslužilo primerno nagrado ali priznanje, saj je vanj vloženega mnogo truda ter sredstev in nikakor ostali niso poraženci, svojevrstno priznanje je že sam izbor med nominiranci.

JADRNICE:

1. razred jadrnice do 10 metrov:

Nominiranke so:
L 30
Bavaria cruiser 34
Fareast 23 R
Hanse 315
Saphire 27
Italia 9.98

Zmagovalka v razredu jadrnic do 10 m: Hanse 315

2. razred (jadrnice od 10 do 15 m):

Nominiranke so:
Beneteau oceanis 41.1
Salona 380
Hallberg Rassy 40 MK II
RM 1070
Jeanneau sun oddysey 419

Zmagovalka v razredu jadrnic od 10 do 15 m: Beneteau oceanis 41.1

3. razred (jadrnice nad 15 m):

Nominiranke so:
Hanse 675
Bavaria cruiser 51 style
Dufour 512 gl
Jeanneau 54
Solaris 50
More 55

Zmagovalka v razredu jadrnic nad 15 m: Jeanneau 54.

V razredu večtrupci, so nominiranke:

Nautitech 46 open
Lagoon 42
Neel 65
Dragonfly 28 sport
Comet Cat 37

Zmagovalka v razredu katamarani: Dragonfly 28 sport

Slovenska jadrnica leta

Posebno priznanje za slovensko jadrnico leta je prejela L 30, ki je plod slovenskega znanja, delo arhitekta Andreja Justina in ladjedelnice Ocean tec. Naročnik je ukrajinski šampion in olimpijec v razredu 49er ter velik podpornik jadranja, zato bo jadrnica L30 primerna tako za začetnike kot tiste s tekmovalnimi ambicijami.

MOTORNA PLOVILA:

1. razred  (Motorna plovila open in hard top z dolžino do 10 metrov)

Nominiranke so:
Mary fisher 795
Minorchino 34
Swift trawler 30
Baracuda 8
Flyer 8,8 sundeck, spacedeck
Parker 630
Quicksilver Arvor 810

Zmagovalka v 1. razredu: Swift trawler 30

2. razred  (Motorna plovila open, hard top z dolžino med 10 in 18 metrov)

Nominiranke so:
Leader 46
Frauscher 1414 demon
Delphia 1150
Grand turismo 46
Salpa lever 38X
Jeanneau cap camarat 10,5 

Zmagovalka v 2. razredu: Jeanneau leader 46.

3. razred   (Motorna plovila fly z dolžino med 10 in 18 metrov)

Nominiranke so:
Ferreti 550
Galeon 500 fly
Linssen 590 AC
Absolute navetta 52 fly

Zmagovalka v 3. razredu: Galeon 500 fly

4. razred  (Motorna plovila open, hard top in fly z dolžino nad 18 metrov)

Nominiranke so:
Azimut 66 fly
Magellano 66
Prestige 680
Riva 76 perseo
Ferretti 700

In zmagovalka v 4. razredu: Azimut 66 fly

5. razred - Motorni katamarani, večtrupci:

Nominiranci:
Lagoon 40 MY
Fountaine Pajot MY 37
Overblue 44

Zmagovalka v 5. razredu:  Overblue 44

Slovensko motorno plovilo leta

Posebno priznanje za slovensko motorno plovilo leta  je prejela na novo ustanovljena ladjedelnica Seafaring Yachts in njihov seafaring 44. Delo pod taktirko direktorja Mihaela Gregorčiča sta opravila navtični arhitekt Andrej Justin, notranji dizajner Luka Zajc in ladjedelnica Ocean tec. Seafaring 44 spada v skupino t.i. trawlerjev, motornih plovil primernih za dolgo in udobno plovbo. Na račun ergonomsko zasnovane notranjosti in ogromnega svetlega salona bo nudila veliko užitkov slehernemu morskemu navdušencu, ki si želi preživeti veliko časa na plovilu ali celo zamenjati plovilo za svoj drugi dom.

Preostanek večera in kulinarično razvajanje je minilo v odlični restavraciji Glažuti,  za vinsko spremljavo pa so poskrbeli v vinski kleti Rodica,  na pokušini je bilo kar nekaj njihovih najbolj žlahtnih kapljic.

Vsem ladjedelnicam in zastopnikom, ki so prejeli priznanja, seveda iskreno čestitamo iz celotnega uredništva Val navtika, seveda vsem želimo veliko prodajnih uspehov, obenem pa hvala vsem, ki ste s svojo prihodom in udeležbo popestrili ta prijeten večer ter z nami z uradno otvoritvijo pričeli uvod v praznovanje 25. obletnice revije Val navtika.

Petek 22 Apr 2016

Ob toplih pomladnih sončnih žarkih marsikomu misli že uhajajo k novim doživetjem in brezskrbnim dnevom na svojem plovilu. Da pa bodo dnevi zares brezskrbni, je priporočljivo pred prihajajočo sezono še kaj postoriti in plovilo ustrezno pripraviti, pa naj bo to obnovitev antivegetativnega premaza, servis motorja, čiščenje plovila, ali pa denimo nakup navigacijske naprave.

V podjetju AS Boats v Framu v svoji navtični trgovini po ugodnih cenah ponujajo originalne rezervne dele za motorje Volvo Penta, MerCruiser/Mercury, Suzuki, Honda, Yamaha ter druge, veliko delov je vedno na zalogi in na razpolago takoj. Prav tako je na voljo bogata izbira priznanih blagovnih znamk artiklov, ki so potrebni za brezskrbno preživljanje časa na vašem plovilu, pa tudi za vzdrževanje in nego plovila. Na voljo so električna oprema in navigacije, bokobrani vseh velikosti, vrvi, kozmetika za plovila, pa vse do rešilnih jopičev in tub ter ostalih pripomočkov za zabavo.

Info:  www.as-boats.si

Petek 22 Apr 2016

Zadnji dan meseca marca so se turisti vračali z ogleda kitov. Ladja Adventure Hornblower je plula nazaj v pristanišče, ko so izgubili kontrolo nad ladjo. Ob 13.00 uri so pri polni hitrosti trčili v pomol Embarcedero v San Diegu, ki je bil poln turistov. V nesreči je bilo poškodovanih sedem oseb od katerih so morali štiri odpeljati v bolnico. Do nesreče je prišlo zaradi mehanske okvare na plovilu. Ladjo so kasneje s pomočjo vlačilca potegnili nazaj s pomola. Utrpela je le poškodbe premca plovila nad vodo linijo. Tiskovni predstavnik lastnika plovila je povedal, da je plovilo grajeno v skladu z vsemi pravili in da je redno vzdrževano. V 15 letih so opravili preko 150.000 pristankov brez kakršnihkoli zapletov.

Petek 22 Apr 2016

Podjetje Mercedes-Benz, ki ga vsi poznamo po avtomobilih, je izdelalo tudi prvo svoje plovilo. Arrow 460 Granturismo Edition 1 je neobičajnih oblik in bo izdelano le v majhni seriji.

Prvi primer plovila Arrow 460 so opazili prejšnji teden pred obalami Saint-Jean-Cap-Ferrat. Jahta z neobičajnimi oblikami je pritegnila poglede radovednežev. Nihče si ni predstavljal, da gre za prvo jahto, ki jo je izdelalo avtomobilsko podjetje Mercedes-Benz. Jahta nosi ime Arrow of the Seas, kot se je imenoval tekmovalni avtomobil podjetja v tridesetih letih prejšnjega stoletja.  V dolžino meri 46 čevljev in njena cena naj bi znašala okrog 1,5 mio EUR. Vgrajena ima dva motorja Yanmar s 480 KM, ki omogočata potovalno hitrost med 30 in 34 vozli. Notranjost je izdelana v lesu evkaliptusa in nubuk usnja. Okna se samodejno zatemnjujejo glede na moč sončne svetlobe. Jahta ima ledomat in vinsko klet, kar ni prav nič impresivnega za tako plovilo in ceno. Namenjena je plovbi desetih oseb.

Prodajana politika bo izjemno zanimiva. Izdelali naj bi le 10 plovil in posamezno bo lahko kupil le en lastnik iz posamezne države.

Petek 22 Apr 2016

Preden se odločimo za nakup čolna, imamo vedno "prijeten" problem - problem odločitve. Kaj naj kupimo?  Z vsakim pretečenim letom postajajo napihljivi čolni vedno bolj popularni. Naj bo to razmišljanje o ByBoat-u za vašo jahto, ali za ribarjenje oz. smučanje na vodi, kanu, športni "cruiser" čoln ... čoln za potapljanje ali profesionalni čoln - za reševalne situacije ... ali pa preprosto družinski čoln.

Vsako leto se več in več navtičnih navdušencev odloča za napihljivi čoln. Statistike pravijo, da napihljivi čolni zajemajo že 10% celotnega parka - v kategoriji čolnov, kar je 3x več kot pred 10imi leti. Skrivnost uspeha se skriva v sami naravi napihljivih čolnov. Danes poznamo na svetovnem trgu vrsto različnih tipov čolnov.

Torej, pri nakupu moramo biti pozorni pri naslednjih kategorijah:

- obliki trupa: zložljivi čolni ali čolni s trdim dnom
- tipu materiala: HYPALON ali PVC
- tipu tal in spodnjega dela: Trdo dno ( steklena vlakna ali aluminij ) , lesene deske, napihljivo dno
- glavnemu namenu: barke , tenderji , športni čolni , prof. čolni (heavy-duty), luksuzni čolni , itd.

Z izbiro enega segmenta iz vsake kategorije lahko tako izberete čoln, ki si ga želite, ki bo služil vašemu namenu, predvsem pa čoln s katerim boste uživali v navtičnem svetu. Vendar, kako?

Brez skrbi, vsaka težava ima vedno svojo rešitev; v tem primeru - gumenjake GRAND. Proizvajalec ponuja RiB in zložljive čolne od 2,10m pa vse do 8,5m. S svojo kakovostjo in vrhunsko tehnologijo pa nam ob nakupu ponuja do kar 5 let garancije! Tudi letos bomo imeli možnost spoznati in si ogledati več kot 15 različnih modelov gumenjakov GRAND na letošnji izvedbi INTERNAUTICE 2016. Generalni uvoznik za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo, Črno goro in Kosovo je slovensko podjetje Moto-Nautika d.o.o., ki ima svoj prodajni salon v Miklavžu pri Mariboru z največjo zalogo gumenjakov v Sloveniji!

Svoj sanjski gumenjak lahko poiščite na spletnem naslovu -  www.grandboats.si.

Sreda 20 Apr 2016

V ponedeljek je jadrnica Adriatic Europa katere skipper je Dušan Puh priplula v matično luko Koper.

Nov jadralski projekt Dušana Puha pod imenom Adriatic Europa se pospešeno pripravlja na prvo jadralsko sezono. V ponedeljek so z novo jadrnico, bivšo Esimit Europo 1, pripluli iz marine San Rocco v luko Koper, kjer bo matična luka posadke. Za to hitro jadrnico, so morali predhodno poglobiti del luke Koper saj njen ugrez znaša 4,2m. Kljub poglobitvi so morali čakati na plimo, da so v luko lahko vpluli brez zapletov.

TEHNIČNI PODATKI JADRNICE ADRIATIC EUROPA

Dolžina: 19 m
Širina: 4,78 m
Ugrez: 4,20 m
Teža: 7,5 t
Vodni balast: 1,1 t
Višina jamborja: 25,65 m
Glavno jadro: 140 m²
Flok 1: 76 m²
Drifter: 170 m²
Genacker: 350 m²
Motor: Yanmar 55 KM

Foto: Vojko Rotar

Sreda 20 Apr 2016

Ladjedelnica Palmer and Johnson je znana po svojih ekstravagantnih megajahtah. Pri oblikovanju nove serije jaht so združili moči z Bugattijem, ter predstavili tri modele v seriji imenovani Niniette.

Serija jaht je dobila ime po najstarejši hčeri Ettoreja Bugattija, Nineitte. Najmanjša med njimi bo merila 42 čevljev, najdaljša pa 88. Kljub temu, da bodo jahte manjše, kot smo jih navajeni iz omenjene ladjedelnice, pa zatrjujejo, da ne bodo nič manj posebne. Obliko so podedovale po slavnih Bugattijevih športnih avtomobilih. Izdelane bodo večinoma iz karbonskih vlaken zaradi česar bodo lahke in hitre.

Zunanjost bo v kovinski barvi titana. Krmilna konzola bo nameščena na sredino plovila, v notranjosti pa bosta dve kabini.  Model PJ63 Niniette bo povzel linije Bugattijevih modelov 57C Atalante in Type 41 Royale in bo dosegel končno hitrost 38 vozlov.

Najmanjši model PJ42 bo stal okrog 2 milo EUR, srednji PJ63 pa okrog 3.25 mio EUR.

Torek 19 Apr 2016

Nizozemsko podjetje Sea Level Yacht Design & Engineering je predstavilo nov koncept luksuzne jahte z inovativnim in futurističnim oblikovanjem.

Kratica CF80 pomeni avto in družina (Car and Family), številka 80 pa dolžino plovila v metrih. Filozofija nove jahte in bodočega križarjenja je skrajšanje časa potrebnega, da se pripeljemo do jahte, vkrcamo in izplujemo. Namesto, da za to potrebujemo nekaj ur ali celo dni, naj bi nova filozofija skrajšala ta čas na minute oziroma ure. Celotno oblikovanje plovila odraža filozofijo v celoti in spreminja način uporabe super jahte, kot jo poznamo sedaj.

Lastnik jahte, ki je zaenkrat še hipotetičen, bo verjetno napredna oseba, ki se ukvarja s športom, je navdušena nad modernimi oblikami in ima vizijo za inovacije. CF80 so oblikovali zanj, da  bo lahko svojo kolekcijo športnih avtomobilov vzel s seboj na križarjenje.

Jahta ima dve osnovni obliki. Prva je trdna zunanja struktura jahte, ki ima obliko športnega avtomobila in daje jahti aerodimanično obliko. Druga je notranja struktura sferične oblike, ki jo je navdihnil Louwmanovov salon luksuznih avtomobilov na Nizozemskem. 100m2 prostora je namenjenega prav razkazovanju kolekcije luksuznih avtomobilov lastnika. Salon je v celoti je obdan s steklenimi paneli, ki v notranjost prepuščajo naravno svetlobo in zavistne poglede. Do salona vodi platforma preko katere se vkrcamo na plovilo z vozilom, notranjost pa je oblikovana tako, da lahko lastnik izbere primeren avtomobil za posamezno priložnost in se brez težav z njim izkrca ob vsakem času.

Za trdnost skrbi velika centralna konstrukcija, na kateri slonijo posamezni krovi plovila. Jahta v dolžino meri 80m v širino pa 30, kar zagotavlja stabilnost in prostornost. Ugrez znaša 4,5m. Jahta naj bi plula z najvišjo hitrostjo 18 vozlov.

Kdaj bo in če sploh bo zgrajena še ni jasno. Počakati bo potrebno na primernega lastnika, za katerega verjetno ne bo dovolj le da je športne narave in ljubitelj inovacij, temveč je tudi premožen.

Torek 19 Apr 2016

Minulo soboto in nedeljo je jadralni klub Triestina della Vela iz Trsta gostil regato razreda finn Trophy Bongo, drugo iz serije regat za pokal Alpe Adria. Jadralci so v dveh dneh odjadrali štiri plove.

Edini slovenski predstavnik Jan Orel (JK Jadro Koper) je regato končal na petem mestu in zadovoljen povedal:

»Lepa regata je bila, lahko bi bil kakšen vozel vetra več, sicer pa dober trening v floti 20 finnov. S hitrostjo barke in s taktiko vožnje sem zelo zadovoljen. Moje mnenje je, da štart vpliva na celoten potek regate, vse regate sem dobro začel, razen tretje regate z devetim mestom. Druge uvrstitve so posledica manjših napak. V nedeljo je za skupno tretje mesto zmanjkalo malo sreče, ker so prekinili regato, ko sem bil na drugem mestu na boji zadnje orce, skupno tretje uvrščeni, pa je bil precej mest zadaj.«

Zmage se je veselil Italijan Walter Riosa (SC Ausonia), drugo mesto je osvojil Avstrijec Michael Gubi (UYC Mondsee), tretje pa Italijan Francesco Faggiani (STV).

Vir: JZS.si, Foto: Triestina della Vela

Torek 19 Apr 2016

Katera plovila je potrebno vpisati v register? V register se na Hrvaškem vpisuje vsa plovila, ki...
Ponedeljek 18 Apr 2016