Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Admiralska ladja nekdanje Jugoslovanske vojne mornarice bo namerno potopljena in bo postala umetni podvodni greben.

Ladjo Vis je leta 2002 kupil na dražbi v Črni Gori privatnik iz Pule, Arsen Brajkovič. Imel jo je namen popolnoma obnoviti in spremeniti v luksuzno jahto, ki jo bo možno najeti, saj ima bogato zgodovino. Na njej so plule številne znane osebe med drugim tudi Tito, člani angleške kraljeve družini, zvezdniki in številni politiki. Zgradili so jo leta 1953 v ladjedelnici Uljanik. V dolžino meri 58m in v širino 8,5m. Ko je bila plovna je lahko razvila hitrost do 17 vozlov. Za razliko od Titove ladje Galeb, ki je predelana trgovska ladja, je bila ladja Vis grajena kot luksuzna ladja. Trup je zgrajen iz železa, medtem, ko so na krovu uporabili aluminij in tikovino, ki je ponekod debela kar 6 cm. Ko je bila Titova ladja Galeb na plovbi v tujini ali v remontu, je prevzela naloge glavnega poveljniškega plovila vojaške mornarice.

Žal se plan o obnovi ladje ni uresniči. Njen lastnik se je odločil, da jo bo potopil v bližini rt Kamenjak, kjer bo služila kot umetni podvodni greben. Po štirih letih zbiranja dokumentacije, bo v mesecu maju potopljena približno 250m od obale, pred zalivom Polje pri Kamenjaku. Potopili jo bodo na globino 32m, kjer si jo bodo lahko ogledovali potapljači. Vis bo dobil vlogo potapljaške atrakcije, ki si jo bodo lahko ogledali tudi potapljači, ki imajo licenco za potop do globine 20m.

Potapljanje ladje kot podvodne turistične atrakcije ni v svetu nič novega, je pa prvi primer na Hrvaškem. V tujini se je izkazalo, da se na takem podvodnem grebenu razvije bogata flora in favna. Po dosedanjih podatkih se število ribjega fonda v bližini poveča tudi za 400%. Organizacija Natura Historica bo vsako leto opravljala meritve na področju in z izsledki obveščala javnost.

S potopom ladje Vis pričakujejo, da bo Istra postala zanimivejša za obisk potapljačev in neskromno pričakujejo, da bo postala najbolj obiskana podvodna atrakcija na Hrvaškem.

Tako naj bi ladja Vis izgledala po obnovi, ki je ni dočakala (slika: 2pixel.hr)

Vir: Glas Istre

Četrtek 24 Mar 2016

Jahta Wider 150 je dvignila veliko prahu med ljubitelji mega jaht. Predstavili so jo leta 2011 kot idejno zasnovo moderne jahte s številnimi novostmi, ki jih svet navtike še ni poznal. Za pogon skrbi hibridna kombinacija dieselskih agregatov in električnih motorjev. Generatorji so namaščeni v premcu plovila s čemer se je na krmi sprostil bivalen prostor in zmanjšale so se vibracije ter hrup. Jahto poganjata dva azipoda, ki lahko le s pomočjo baterij pluje 8 ur pri hitrosti 5 vozlov. V videu si lahko ogledate gradnje jahte.

Četrtek 24 Mar 2016

Spoštovani poslovni partnerji INTERNAUTICE, spoštovani razstavljavci, dobrodošli na 21. razstavi navtike, INTERNAUTICA 2016!

Le še nekaj več kot 40 dni nas loči do začetka 21. INTERNAUTICE, najpomembnejšega jadranskega navtičnega sejma, ki bo kot običajno svojim obiskovalcem in javnosti predstavil mnoge novosti in dosežke navtične industrije. Na pokritih razstavnih prostorih bodo razstavljavci predstavljali predvsem navtično opremo, raznovrstne pripomočke, športna oblačila, obutev, na zunanjih razstavnih površinah in morskih privezih pa si bodo obiskovalci lahko ogledali novosti iz sveta športnih motornih plovil, motornih jaht in jadrnic.

Tudi letošnja INTERNAUTICA bo premierno predstavila številne modele motornih plovil in jadrnic ter hkrati poskrbela tudi za predstavitev energetsko-učinkovito zasnovanih plovil in projektov, okolju prijaznih, trajnostnih in gradbeno učinkovitih tehnologij ter inovativnih pogonskih in hibridnih sistemov, ki zmanjšujejo porabo goriva in emisij v okolje.

Med do sedaj prijavljenimi sejemskimi premierami so ABSOLUTE - NAVETTA 52, sodobna jahta, ki združuje bogate izkušnje gradnje plovil, tehnološke inovacije, izjemen slog, varnost, udobje in visoko učinkovitost pri porabi goriva, DRAGONFLY 25, visoko zmogljiv trimaran, nagrajen z naslovom Yacht of the Year 2016 v kategoriji večtrupnih plovil ter zmagovalec revije Sail za leto 2016 v ZDA, CRANCHI ZAFFIRO 35, predstavnik nove generacije najbolj uspešnih cruiserjev linije "Zaffiro", priznane italijanske ladjedelnice Cantiere Nautico Cranchi, OVERBLUE 44 - "Homeboat" jahta, ki ponuja vse udobje sodobnega doma, je enostavna za vzdrževanje, izdelana po sodobnih ekoloških kriterijih, cenovno konkurenčna in primerna za križarjenje v vseh pogoji, prestižna jadrnica SOLARIS 50, nagrajena z naslovom Yacht of the Year 2016 v kategoriji Performance Cruiser in ne nazadnje izjemna tehnološko in oblikovalsko dovršena 34 meterska motorna jahta DREAMLINE. To je seveda le nekaj premier in novosti zanimivega programa, ki ga prinaša INTERNAUTICA 2016.

Poleg tradicionalnega SUP tekmovanja, ki šteje za pokal Slovenije, regate starodobnih plovil in predstavitve starodobnih avtomobilov, so napovedani številni zabavni in zanimivi družabni dogodki, me drugim tudi predstavitve varnostnih postopkov EMERGENSEA v primeru reševanja različnih težav med plovbo.

V okviru razstavnih programov Internautice bo poleg Zelene Avenije, ki bo predstavila nove dosežke na področju zelene mobilnosti, učinkovite rabe energije in trajnostnega razvoja novih tehnologij, mogoče spoznati tudi nekatere domače in tuje ponudnike storitev s področja "Karavaninga", ki se v mnogih točkah srečuje z navtičnim načinom življenja.

Mednarodna žirija navtičnih strokovnjakov iz Slovenije, Hrvaške, Srbije in Italije tudi letos pripravlja nominacije za podelitev prestižnih nagrad za "Jadransko Plovilo Leta". Nagrade bodo podeljene na tradicionalni petkovi večerni prireditvi INTERNAUTICE.

V zadnjih letih ponovno beležimo uspešne prodajne rezultate mnogih razstavljavcev, saj je INTERNAUTICA tudi izjemna priložnost za direktno prodajo plovil in navtičnih izdelkov.

Ker je še čas, da se nam pridružite, bi vas radi še enkrat povabili, da s skupnimi močmi spodbudimo razvoj navtične kulture, ter naredimo dober posel!

Internautica 2016 bo potekala v dneh od 4. do 8. maja 2016, prijavo za sodelovanje pa lahko uredite TUKAJ<http://www.internautica.net/sl/prijavni-obrazci/> in na naslednjih povezavah:

INTERNAUTICA 2016

Tel: + 386 1 565 51 26

Fax: + 386 1 565 50 76

e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Daniela Mate Krilič: e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Klavdija Binter e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Sreda 23 Mar 2016

Trenutno objavljenih 518 videoposnetkov<...
Sreda 23 Mar 2016

Lastnikom uničene superjahte z imenom Barbie so zavarovalnice izplačale najvišjo odškodnino, ki je bila kdaj izplačana za poškodbo jahte.

Zavarovalnino v višini 20.000.000 USD je izplačala skupina 14 zavarovalnic za jahto Barbie, ki je bila uničena v požaru meseca januarja. Do nesreče je prišlo v marini Miramaris v Turčiji, ko je bila jahta privezana na privezu.

Odškodnina za jahto Barbie je največja odškodnina, ki so jo morale izplačati zavarovalnice za jahto in ena največjih odškodnin, ki so jo morale izplačati v zadnjih nekaj letih. Odškodnino so plačali v vsega 60 dneh po dogodku. Lastnik jahte je želel tragičen in po njegovih navedbah travmatičen dogodek zaključiti čim prej.

Jahta je bila zgrajena leta 2006 v ladjedelnici Al Jadaf v Združenih Arabskih Emiratih in je bila zavarovana preko Yachtsure24, ki predstavlja zavarovalno hišo Lloyd in še nekatere najboljše Evropske zavarovalnice. Skupno je bila zavarovana v 14 zavarovalnicah. Poleg jahte Barbie, je bila v požaru uničena tudi 71 metrska jahta The One. Letošnje leto se je začelo zelo žalostno za lastnike superjaht in katastrofalno za zavarovalnice. Poleg dveh jaht v Turčiji, je na Kubi zgorela superjahta Camarina Royale, v začetku meseca marca so v Abu Dhabiju zgorele 3 trideset metrske jahte prejšnji teden pa jahta Positive Energy o kateri smo pisali v članku: Zgorela jahta za 2,3 mio EUR

Sreda 23 Mar 2016

Ste lastnik plovila z vgrajenimi motorji Volvo Penta in se sprašujete zakaj so cene filtrov za motorje tako visoke? Pri podjetju Pinvest imajo odgovor na vaše vprašanje.

Pri originalnem potrošenem materialu je potrebno plačati tudi ceno blagovne znamke. Na trgu pa seveda obstajajo enako kvalitetni nadomestni deli, ki so ekvivalentni originalnim in ustrezajo vsem specifikacijam, ki jih narekuje proizvajalec. Če želite letošnjo sezono pripraviti svoje plovilo z nižjimi stroški, potem se odločite za nakup filtrskih setov, ki so preizkušene kvalitete in jih navtiki vgrajujejo na plovila že vrsto let. Podjetje Pinvest je s partnerjem Prima, ki izdeluje filtre vrhunske kvalitete, razvilo cenovno ugodne zamenjave filtrov za motorje proizvajalca Volvo Penta. Dobavljivi so vsi filtri za motorje serij D3, D4, D6, D9 in D12.

Gre za t.i. "aftermarket" ponudbo, ki pa je bistveno cenejša od ponudbe originalnih rezervnih delov. Zaradi preverjene kvalitete in dobrih izkušenj z aftermarket filtri se za tovrstne filtre iz leta v leto odloča več ljudi. Prihranki se gibljejo od nekaj sto pa tudi do nekaj tisoč evrov, odvisno od tipa in števila motorjev.

Več o ponudbi lahko izveste prek elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Filter

SN

Cena brez DDV

(€)

Cena z DDV

(€)

air (filter zraka)

21702999

34,07

41,57

oil (filter olja)

21632901

24,47

29,85

oil (filter olja)

3582732

24,96

30,45

fuel (filter goriva)

21718912

30,23

36,88

crankcase (filter bloka)

3584145

82,94

101,19

Skupaj SET A:

196,67

239,94

Skupaj SET B (brez crankcase filtra):

113,73

138,75

ORIGINAL OZNAKA

21702999

21632901

3582732

21718912

3584145

OZNAKA EKVIVALENTA

SA6122

SO11094

SO11093

SN30039

SAO5235

tehnične karakteristike:




D1 (MM):

300,00

94,00

94,00

98,00

88,00

D2 (MM):

280,00

92,00

92,00

96,00

70,00

D3 (MM):

240,00

72,00

72,00

73,00

55,00

D7 FILET 1:

0

3/4"-16UNF

1"-12UNF

M16X1,5

0

D8 FILET 2:

0

0

0

M10X1,5

0

H1 (MM):

44,00

211,00

211,00

143,00

158,00

H2 (MM):

38,00

209,00

209,00

142,00

105,00

H3 (MM):

36,00

5,00

5,00

7,00

0,00

NBRE CLAPET ANTI RETOUR


1

1



NBRE CLAPET BY-PASS


1

2




Torek 22 Mar 2016

Slovenska inovatorja Damjan Sever in Erazem B. Pintar sta razvila nove jermenske natezovalce (belt tensioner) za navtične motorje proizvajalca Volvo Penta za popularna modela D4 in D6.

Prednosti novih natezovalcev je veliko. Izdelani so iz nerjavečega jekla, kar zagotavlja dolgo življenjsko dobo in nadomeščajo originalne, ki so večinoma izdelani iz krhke plastike, ki se hitro izrabi ali zlomi. Izdelani so tako, da omogočajo zamenjavo ležajev v njih, ko se le ti obrabijo. Ležaji so standardnih dimenzij in jih lahko kupimo po izjemno ugodni ceni. Strošek pogoste menjave natezovalcev se tako zmanjša za skoraj 300 EUR. Natezovalci so izdelani tako, da jih lahko enostavno zamenjamo sami in ne potrebujemo plačevati dragih servisnih storitev. Enako enostavna je tudi zamenjava ležaja natezovalca, ko se le ta iztroši.

Več informacij na tel: +386 41 627 414

Torek 22 Mar 2016

Prejšnji teden je na trajektu umrl znani hrvaški vinar z otoka Hvar, Zlatan Plenkovič.

Večina navtikov, ki je obiskala otok Hvar, se je ustavila tudi v kraju Sveta Nedjelja na južni strani otoka. Razlogov za postanek v majhni luki je bilo več. Obiski cerkvice v votlini nad vasjo, vzpon na najvišji vrh otoka Hvara, Sv. Nikola, najbolj pogost razlog pa je bil obisk vinske kleti Zlatan otok, enega največjih hrvaških vinarjev, Zlatana Plenokviča.

V četrtek zvečer se je s trajektom vračal iz Splita na Hvar. Ne polovici poti mu je postalo slabo in potreboval je medicinsko pomoč. Kapitan trajekta je obrnil trajekt in plul nazaj v luko Split. Tam ga je pričakala nujna medicinska pomoč in ga odpeljala v splitsko bolnico. Kljub hitri pomoči in prevozu v bolnico, vinarju Plenkoviču niso mogli več pomagati.

Plenkoviča se bomo spominjali po njegovih vrhunskih vinih Zlatan otok in Pošip, ki sta prejela številne nagrade v domovini kot po svetu. Proglašen je bil za hrvaškega vinarja leta 2007 in leta 2015. Osvojil je številne mednarodne nagrade, njegovo vino Zlatan plavac grand cru pa je uvrščen med 10 najboljših vin na svetu.

Torek 22 Mar 2016

Prejšnji teden smo pisali o novem hitrostnem rekordu, ki ga je postavil hitri trimaran Spindrift 2 z Yannom Guichardom in Dono Bertarelli za krmilom (Postavljena dva nova svetovna jadralska rekorda). Rekord ni zdržal niti 2 uri.

Na plovbo preko Indijskega oceana so se dan kasneje kot posadka trimarana Spindrift 2, podali člani ekipe IDEC s svojim hitrim trimaranom. Startno črto na zahodnem rtu Agulhas v Južnoafriški republiki so prečkali  5.12.2015 ob 10:30 uri. Preko indijskega oceana do cilja na južnem rtu Tasmanije so pluli z neverjetno hitrostjo. Ciljno črto so prečkali 12.12.2015 on 10:30 uri, kar je le 1 uro in 45 minut kasneje kot trimaran Spindrift 2. Njihov rekordni čas, ki je znašal 8 dni 4 ure in 45 minut, so izboljšali za več kot en dan. Za plovbo so namreč potrebovali točno 7 dni, kar je nov svetovni rekord pri prečkanju Indijskega oceana.

Trimaran IDEC je krmaril francoski skipper Francois Joyon s pet člansko posadko.

Vse jadralske hitrostne rekorde preverja in potrjuje WSSRC (Svet za svetovne jadralske hitrostne rekorde). Rekordi so objavljeni šele, ko so dosežki ratificirani.

Torek 22 Mar 2016

V Jadralnem klubu Burja Izola potekajo še zadnje priprave pred pričetkom regate »Izola Spring Cup«, ki jo v klubu organizirajo že devetindvajset let zapored.

V petek 25. marca 2016 se bo v Izoli s prvimi plovi začela že tradicionalna regata Izola Spring Cup. Na regatnem polju pred Izolo se bo od petka do ponedeljka pomerilo več kot 200 jadralk in jadralcev iz Nemčije, Avstrije, Italije, Hrvaške, Črne Gore, Latvije, Slovaške, Madžarske, Egipta in Slovenije. Regata je razpisana za olimpijske razrede laser, laser radial in 470 ter mladinska prehodna razreda laser 4.7 in 420. Jadralke in jadralci se že zbirajo v Izoli, dneve pred začetkom letošnje regate pa bodo izkoristili še za zadnje treninge.

Vir: JZS.si; Foto: JK Burja Izola

Torek 22 Mar 2016