Tehnologija, ki je uporabljena na jadrnicah J/88 Oceanvolt in Arcona 380Z je prejela prestižno Pittmanovo nagrado za navtično inovacijo leta 2016.

Kljub temu, da vsako leto v navtiki zasledimo številne izboljšave, so jadrnice vse večji porabnik energije tako na sidru kakor med plovbo. Ker pa želimo, da bo jadranje kar najbolj ekološko, je potrebno uporabiti čim več obnovljivih virov energije.  Na plovilu je poleg vetra možno izkoristiti tudi sonce. Jadrnice so izjemno omejene z uporabno površino, kamor lahko namestimo solarne panele. Največja neizkoriščena površina so jadra.  Podjetje UK Sailmakers Power Sail je izdelalo posebno folijo, ki jo lahko vgradimo v jadro in med plovbo ali na sidru proizvajamo električno energijo. Jadrnici J/88 Oceanvolt in Arcona 380Z sta prvi jadrnici, ki za pogon vseh sklopov na plovilu uporabljata zgolj električno energijo. Z pri oznaki 380Z pomeni "Zero emmision" - ali po slovensko brez emisij toplogrednih plinov. (O jadrnici smo že pisali v članku: Arcona 380 - prva energijsko avtonomna jadrnica )

Tehnologijo so prvič uporabili v novembru leta 2014 na 3500 nmi dolgi regati Route de Rhum, ki prečka Atlantski ocean. Kmalu za tem se je na trgu pojavila jadrnica Arcona 380Z, serijsko plovilo, ki ima v glavnem jadru vgrajeno fotovoltaično folijo s površino 7 m2. Sedaj pa se je na trgu pojavila jadrnica J/88 Oceanolt, ki za polnjenje baterij poleg folije v jadrih, uporablja še hidrogenerator in dodatne solarne panele nameščene na bimini. Ker je plovilo preskrbljeno z električno energijo, ima vgrajen le električen motor finskega proizvajalca Oceanvolt. Moč motorja se na vodo prenaša s pomočjo saildive-a. Z uporabo vrhunske tehnologije, ki so jo razvili v finskem podjetju, si je plovilo prislužilo kar ima Tesla med jadrnicami. Ko so baterije polne, lahko jadrnica z motorjem prepluje 20 nmi. V kolikor plujemo z jadrom in dodatnimi solarnimi paneli nameščenimi na bimini, lahko s hitrostjo 6,5 vozla plujemo kar cel dan oziroma preplujemo med 50 in 60 nmi.