Zadnje iz eTrgovine

10.00€

Prodajte vaše plovilo ali navtično opremo v najkrajšem možnem času. Izpostavite vaš mali oglas in ga objavite kot TOP OGLAS. Ti oglasi so izpostavljeni in se prikazujejo na:

  • vhodni strani enavtika.si,
  • na vrhu podstrani Mali oglasi,
  • na vrhu podstrani posameznih oglasov
  • na vrhu rezultatov iskanja.

Cena objave je 2 EUR za 10 dnevno objavo kot TOP OGLAS. Po preteku 10 dni se bo oglas samodejno spremenil v običajen oglas. Če želite oglas ponovno izpostaviti, ga lahko ponovno spremenite v TOP OGLAS v vaši administraciji s klikom na ikono "ZVEZDICA" na desni strani.

Minimalna vrednost zakupa storitve TOP OGLAS znaša 10 EUR (z DDV). Storitev se plačuje po predračunu. Stanje vašega računa je prikazana v polju KREDITI.

Top oglas

Zadnji video

Grški kapitani na trajektih rednih linij so znani po svojih izjemnih manevrskih sposobnostih. Kljub velikosti ladij s katerimi upravljajo so z njimi sposobni elegantno in hitro pristati tudi v zelo zahtevnih vremenskih razmerah.

Spodnji videoposnetek je nastal med pristajanjem trajekta Nissos Mykonos v pristanišču Chios na istoimenskem otoku. Kljub temu, da je prejšnji teden pihal močan veter, ki je dosegal hitrosti 8 Beaufortov, ja kapitan ladje pristal hitro in elegantno. Za izvedbo manevra je uporabil obe premčni sidri.

Četrtek 21 Feb 2019

Jasmin Čauševič - Tihi Ocean

Slovenski popotnik in jadralec Jasmin Čaušević, se je leta 2014 odpravil na pot okoli sveta. Pravzaprav to ne bi bilo nič nenavadnega, če se za to Jasmin ne bi odločil opraviti sam z družinsko serijsko jadrnico Bavaria 34, katero ni nič predelal in ne ojačal, da bi lahko zdržala široka morja in valovite oceane. Po prvi etapi od Poreča do Kanarskih otokov in drugi etapi od Kanarskih otokov do Karibov je napisal dve potopisni knjigi, v kateri je dodal ogromno jadralskih podatkov, ter s cenami prikazal, da je sanje mogoče odsanjati z minimalno količino denarja. Sedaj je na poti od Karibov do Avstralije, dolgi 12.000 NM. Bo naš solo jadralec po preplutem zahrbtnem Atlantiku lažje osvojil Pacifik v skoraj 30 dnevni neprekinjeni samotni plovbi? Vse izveste tukaj!

Hiva Oa, Markeško otočje,  Francoska Polinezija

Kopnooooooo!

Indigo je na sidru, na sidrišču otoka Hiva Oa. Priplula sva v jutranjih urah, zdrava in dobro razpoložena. Pričakal naju je vulkanski otok, poraščen in visok, v vseh barvah in odtenkih zelene in črne. Občutek je krasen. Ker je barka ves čas pospravljena in več ali manj od znotraj čista, ne bova imela veliko začetnega dela, zato bova vzela ohlajeno steklenico penine iz hladilnika in jo odprla in nazdravila uspešni in srečni plovbi do FP.

Še nekaj podatkov:

- 4204 NM sva preplula čez Tihi ocean

- 40 dni in 22 ur sva plula neprekinjeno iz Paname do Hiva Oa

- 30 dni ali 2932 NM neprekinjenega jadranja, saj sva imela še samo cca 50 litrov goriva

- 5817 NM preplutih v III. etapi od Martinika (Karibi) do Hiva Oa Francoska Polinezija

- 3114 NM preplutih v I. etapi od Poreča do Las Palmasa, Grand Canaria Kanarski otoki

- 3779 NM preplutih v II. Etapi od Las Palmasa preko Atlantskega oceana do Martinika, Karibi

- 6000 NM še do konca III. etape, Avstralija

In še zanimivost… s sabo voziva 7 polnih vrečk smeti! (vem da o tem dejstvu nihče ne razmišlja!) V morje sva metala le organske odpadke!

Hiva Oa, 2. dan

Saj veste kako to gre, ko sidraš po dolgem času v zalivu z mnogo bark, ki so vse več ali manj preplule ocean in ko pluješ mimo njih te vsi pozdravljajo kot zmagovalca, čeprav so tudi oni enkrat zmagali.

Po sidranju sva si z Gregorjem privoščila malico in kozarec penine. Kar nekaj časa sva sedela in se pogovarjala, kot da se že dolgo nisva videla. Nato malo zaspala in zvečer sva uredila najnujnejše stvari na barki. Po večernem spanju sva se prebudila v nov dan, ki ga spremlja petje petelinov, hrup z drugih bark, gradbišča ob obali kjer delajo valobran in pomole,…

Kasneje je prišla na barko posadka iz SY Cajucita in smo malo proslavili njihov jutranji prihod iz Galapagosa na Hiva Oa, potem pa smo skupaj odšli v mesto, da smo opravili formalnosti okoli prijave pri tukajšnjih oblasteh. Sledil je še obisk v trgovini in seveda smo vsi skupaj odšli še na obvezno Hinano pivo.

Dan je hitro minil, jutri je nov dan in nova doživetja.

Blog bo prihajal morda bolj pozno zaradi tega ker smo narazen 10 ur in pol. No te pol ure tudi meni ne gre v glavo, a tako pač je. Ko je pri vas jutro je tukaj noč pred spanjem.

  < Tihi ocean - 14. del        Tihi ocean 16. del (prihaja 27.2.2019)

 Njegove dosedanje dogodivščine si lahko preberete tudi v njegovih knjigah:

 

Skriti paradiž (plovba preko Pacifika 9020 nmi)

Sam prek oceana (plovba preko Atlantika, 3779 nmi)

Ljubezen pod jadri (erotični roman)

Šepet vetra in valov (plovba od Poreča do Las Palmasa, 3114 nmi)

Izkoristite akcijo in pri nakupu kompleta prihranite 27,90 EUR!
Namesto 66,90 EUR samo 39,00 EUR

Besedilo in Foto: Jasmin Čaušević

Sreda 20 Feb 2019

Jasmin Čauševič: Skriti paradiž

Vabimo vas na predstavitev nove, že četrte knjige SKRITI PARADIŽ, ki jo bo predstavil avtor in solo jadralec Jasmin Čauševič.

Datum: v torek, 5.3.2019 ob 18:00 uri,

Kraj: Ljubljana, Cesta na Brdo 85.

Predstavitev bo organizirana v učilnici, 1. nadstropje, vhod iz strani pri travniku. Brezplačno parkiranje!

Velenjski jadralec in popotnik Jasmin Čaušević je na svoji štiri letni solo plovbi od Poreča do otokov Tonge v Tihem oceanu spisal tri, od njegovih štirih knjig. Ta del plovbe je le del njegovega življenjskega jadralskega projekta. Njegova želja je, da bi obplul svet na klasični, serijski družinski jadrnici Bavaria 34. S svojim jadranjem si želi dobiti nekaj posnemovalcev, zato poskuša v zapisih navesti čim več koristnih podatkov, iz katerih je razvidno, da se lahko sanje uresničijo tudi z zmerno količino denarja. 

Na predstavitvi bo možno kupiti vse štiri njegove knjige.

Ker je število mest omejeno, so potrebne predhodne rezervacije na email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Vsi pravočasno prijavljeni bralci eNavtike imajo z rezervacijo in prejeto kodo brezplačno predstavitev, ki traja eno uro in pol!

 Jasmin Čauševič: Skriti paradiž

Jasmin Čauševič: Skriti paradiž

Sreda 20 Feb 2019

Tovorna ladja za prevoz razsutega tovora MV Solomon Trader je nasedla na obalo otoka Rennell, ki je v neposredni bližini  otoka East Rennell, enega izmed Salomonovih otokov, ki je zaščiten kot del UNESCO svetovne dediščine.

Ladja je nasedla že 4. februarja letos. Na krovu je boksit, ki ga je natovorila v bližnjem rudniku. Med nevihto je ladjo odneslo na koralni greben, kjer je nasedla. Ta teden so otoške oblasti sporočile, da je prišlo do predrtja trupa ladje in obstaja nevarnost onesnaženja. Trenutno do razlitja še ni prišlo. Zaradi predrtje trupa je že poplavljena ladijska strojnica. Reševanje ladje je že v pripravi.

Otok East Rennell je zaščiten pod UNESCO svetovno dediščino od leta 1998. Leta 2013 so ga razglasili kot Ogroženo svetovno dediščino.

Vir: gCaptain.com

Sreda 20 Feb 2019

Potrebujete letni privez za vaše plovilo po ugodni ceni?

Marina Sukošan v neposredni bližini Zadra je izjemno izhodišče za plovbo po najlepšem delu Jadrana, Kornatih. Slovensko podjetje Arch razpolaga s številnimi privezi v marini, ki jih lahko kot naročnik eNavtike dobite po posebni ceni.

V kolikor bi letošnje leto radi pluli v Zadarskem akvatoriju in prihranili pri privezu za vaše plovilo, pokličite na številko 041 618 055 (g. Pintarič) in si zagotovite cenejši privez.

Sreda 20 Feb 2019

Ladjedelnica Beneteau je že predstavila prvo produkcijsko jadrnico s hidro-krili Figaro 3. Uspešen razvoj jadrnice je bil dober temelje za nadaljevanje in uporabo tehnologije tudi pri motornih plovilih.

Ta teden so predstavili konceptno motorno plovilo, ki uporablja hidro-krila. Po njihovih izjavah, so za razvoj potrebovali le devet mesecev.

Plovilo so splovili v začetku meseca in z njim že opravili prve testne plove. Testi so bili telo uspešni. Podrobnosti še niso na voljo. Konceptno plovilo je namenjeno raziskavam uporabe hidro-kril na motornih plovilih in njihovo obnašanje v realnih pogojih. Z raziskavo bodo pridobili potrebne informacije za uporabo hidro-kril na motornih jahtah.

Plovilo, ki so ga uporabili na testu je v dolžino merilo 9,7 m Trup je izdelan s pomočjo infuzijske tehnologije zaradi česar je izjemno lahko. V ladjedelnici zatrjujejo, da bo plovilo lahko plulo s hidro krili ali brez njih, da bo pristajanje enostavno, ter da bo plovilo zasedlo enako prostora na privezu, kot bi ga brez hidro-kril. Na testnem plovilu je bil nameščen izvenkrmni motor, potekajo pa že raziskave tudi na plovilih z vgrajenimi motorji.

Sreda 20 Feb 2019

Marinello 650 Cabin, C&G Navigator Ptuj

Jutri se v Zagrebu pričenja 28. sejem navtike. Zagrebški sejem navtike, je eden večjih hrvaških navtičnih sejmov, kljub temu, da je daleč od morja. Zaradi bogate ponudbe in bližine se na sejmu predstavljajo tudi številna slovenska navtična podjetja.

Letos e bodo s svojim programom predstavila naslednja slovenska navtična podjetja:

C&G Navigator iz Ptuja bo predstavil plovila:

  • Marinello 650 Cabin
  • Marinello Elena  650 Open
  • Marinello 19 Sport Cabin
  • Marinello Eden 18

Več o podjetju na: C&G Navigator

Ranieri Next 240sh

Bravo International bo predstavil plovila Italijanske ladjedelnice Marion Boats:

  • Marion 560 Sundeck
  • Marion 630 Cabin

Več o podjetju na: Bravo International

Burin Boats bo predstavil gumenjake Highfield:

  • Patrol 760
  • Patrol 760 Sport (Premierno prikazan model)
  • Patrol 660
  • Ocean Master 540
  • Ocean Master 390
  • Classic 340 s konzolo
  • ter več modelov serije Ultralight in Classic dolžine od 240 do 380 cm.

Več o podjetju na: Burin Boats

ARCH iz Rake bo predstavil nove modele plovil Salpa

  • Salpa Soleil 20 (Hrvaška premiera)

Ranieri Next 240sh

Moto Nautika bo predstavila plovila Ranieri International in Grand. Med njimi bo premierno prikazan gumenjak Grand Golden Line G750.

Ranieri International:

Grand gumenjaki

Zložljivi gumenjaki:

As Boats bo predstavi gumenjake proizvajalca BRIG in lastno blagovno znamko Prince: 

Ranieri Next 240sh

BRIG Gumenjaki: 

  • Brig Eagle 8
  • Brig Eagle 650 + Suzuki DF175

Prince: 

  • Prince 625 Sundeck + Suzuki DF140
  • Prince 565 Sundeck
  • Prince 555 Open + Suzuki DF115
  • Prince 535 Open
  • Prince 475 Open

Več o podjetju na: AS Boats

Torek 19 Feb 2019

Objava oglasov na spletni strani je brezplačna. Potrebna je le registracija.

Postopek objave oglasa

  1. OBJAVA OGLASA - Na podstrani MALI OGLASI (https://www.enavtika.si/sl/mali-oglasi) kliknite na oranžni gumb OBJAVI BREZPLAČEN OGLAS (glej slika zgoraj). Če ste na spletni strani že prijavljeni, začnite z vnosom oglasa. (preskoči korake 2,3)
  2. PRIJAVA - Če ste že registrirani uporabnik na spletni strani, opravite zgolj prijavo na spletno stran z uporabo vašega uporabniškega imena in gesla. (preskočite korak 3)
  3. REGISTRACIJA - Oglase na spletni strani www.eNavtika.si lahko objavijo le registrirani uporabniki. Če še nimate registracije, se na spletni strani registrirajte. Po vnosu vaših podatkov boste na navedeni e-mail prejeli povezavo za potrditev vaše registracije. Prijavite se v vaš e-mail in potrdite prijavo. Če sporočila ne najdete v zavihku »prejeto«, »glavno«, preverite v mapah »Nezaželena pošta«, »Promocije«, »Spam« … Po potrditvi vašega e-maila, se prijavite v spletno stran.
  4. VNOS PODATKOV - Vnesite informacije o izdelku ali storitvi, ki jo želite prodati.
  5. KATEGORIJA - PODKATEGORIJE - Izberite kategorijo:
    1. Plovila (jadrnice, motorna plovila, gumenjaki, vodni skuterji, druga plovila);
    2. Motorji (izvenkrmni, vgradni);
    3. Oprema (varnostna, komunikacijska, jadra, sidra, prikolice, oprema za vodne športe, navtična literatura, generatorji ...);
    4. Posadka (sem skiper – iščem posadko, sem posadka – iščem skiperja). Pri posameznih kategorijah vam bo spletna stran ponudila podkategorije, s katerimi boste lahko kar najbolje opisali svoj izdelek. Bolj podrobno kot ga boste opisali, laže ga bodo našli kupci.
  6. DODATNI PODATKI - Vnesite dodatne podatke o izdelku
    1. Cena;
    2. Prodam, Oddam, Kupim (označite ali artikel prodajate, oddajate, kupujete);
    3. Dodajte fotografije (obvezno) in video (Youtube – ni obvezno). Največja dovoljena velikost slike je 2 MB. Če boste poskušali naložiti večjo sliko, stran ne bo pustila oddati oglasa;
    4. Preverite vaše podatke;
    5. Na karti izberite kraj.
  7. SPLOŠNI POGOJI - Preberite in potrdite, da se strinjate s pogoji
  8. OBJAVITE OGLAS

Pregled, potrditev in objava oglasa

Vse oglase pred objavo na spletni strani pregleda naš administrator. Če vsebina oglasa ustreza pogojem, bo objavljen na spletni strani. O objavi boste obveščeni po elektronski pošti.

Uporabniška administracija

Z odprtjem računa-registracijo se ustvari vaš profil, kjer so zbrani vsi vaši oglasi. Do administracije dostopate s klikom na MOJI OGLASI.

Vsi vaši oglasi so zbrani drug pod drugim. Navedeni so bistveni podatki oglasa, status oglasa (objavljen/ne objavljen), datum vnosa in tri ikone (Uredi oglas, Izbriši oglas in zvezdica – objavi kot TOP OGLAS). Posamezne oglase lahko naknadno spreminjate, ponovno objavljate, ko oglasi potečejo, izbrišete, ali jih dodatno izpostavite kot TOP OGLAS.

Če boste vsebino oglasa spreminjali, se bo oglas odstranil s portala. Ponovno bo objavljen, ko ga pregleda in potrdi administrator. O ponovni objavi boste obveščeni po elektronski pošti.

TOP OGLAS

Prodajte vaše plovilo ali navtično opremo v najkrajšem možnem času. Izpostavite vaš mali oglas in ga objavite kot TOP OGLAS. Ti oglasi so izpostavljeni in se prikazujejo na:

    • vhodni strani enavtika.si,
    • na vrhu podstrani Mali oglasi,
    • na vrhu podstrani posameznih oglasov,
    • na vrhu rezultatov iskanja.

    Cena objave je 2 EUR za 10-dnevno objavo kot TOP OGLAS. Po preteku 10 dni se bo oglas samodejno spremenil v običajen oglas. Če želite oglas ponovno izpostaviti, ga lahko ponovno spremenite v TOP OGLAS v vaši administraciji. Minimalna vrednost zakupa storitve TOP OGLAS znaša 10 EUR (z DDV). Storitev se plačuje po predračunu. Stanje vašega računa je prikazano v polju KREDITI.

Zakupi paket TOP OGLAS.

 

Torek 19 Feb 2019

V sredo je prišlo do pomorske nesreče potniškega katamarana na otoku Žirje.

V sredo ob 6.12 zjutraj je prišlo do pomorske nesreče potniškega katamarana Komiža med manevriranjem v luki Muna na otoku Žirje. 26 m dolgi katamaran je nasedel na skalnato obalo, pri čemer se je poškodoval eden izmed pogonskih propelerjev. Nemudoma so začeli z ugotavljanjem vzroka nesreče, ki pa so ga morali predčasno prekiniti. Zaradi valov, ki so prihajali v luko z odprtega morja, je obstajala nevarnost, da katamaran nasede še s trupom na skalnato obalo in se poškoduje. Zato so nemudoma začeli z reševanjem katamarana in poskusom ponovne splovitve. Ob 8.15 jim je s pomočjo reševalne ladje Luške kapitanije Šibenik uspelo katamaran znova sploviti. Šibeniška kapitanija je ladji Komiža izdala začasno prepoved plovbe. Plovilo so z otoka Žirje odvlekli v Šibenik, kjer bodo izvedli podroben pregled ter popravilo ladje.

Torek 19 Feb 2019

Angleško »start-up« podjetje COX POWERTRAIN je izdelalo prve primerke zunajkrmnega dizelskega motorja, ki razvije kar 300 KM.

O obljubi, da bo podjetje izdelalo prve zunajkrmne dizelske motorje velike moči, smo pisali že v letu 2017. Zaradi številnih zapletov, ki jih srečuje vsako »start-up« podjetje, jim je sedaj končno uspelo izdelati motorje in jih predstaviti na trgu.

Motor CXO 300 je eden izmed redkih motorjev, ki ni izdelan na osnovi avtomobilskih motorjev, temveč je popolnoma nov izdelek, ki je v vseh pogledih izdelan za namen uporabe na plovilu. Motor ima osem cilindrov razporejenih v V s prostornino 4,4 l. Blok motorja je izdelan iz aluminija, cilindri pa so nameščeni pod kotom 60°, zaradi česar je motor lahek in zavzema malo prostora.

Za dovod goriva skrbi skupni vod. Kompresijsko razmerje je izjemno visoko. Znaša 16 : 1. Na pogonski gredi motor razvije 338 KM, na propelerju pa razvije 300 KM. Ima izjemno visok navor, ki znaša 650 nm. Večina navora je na voljo med 1300 in 3000 obrati na minuto. Motor zaradi tega zagotavlja izjemno hitro izglisiranje in hitro pospeševanje med plovbo.

Kljub izjemnim naporom proizvajalca, da bi bil motor čim lažji, še vedno tehta 375 kg. V primerjavi s podobnim bencinskim motorjem, kot je na primer Suzuki 300, ki tehta 290 kg, je seveda 85 kg težji. V primerjavi z vgrajenim dizelskim motorjem podobne moči, pa je bistveno lažji. Motor Volvo D4 s 300 KM tehta 483 kg, kar je skoraj 100 kg več.

Poraba goriva

Poraba goriva je nedvomno največji adut motorja. Po navedbah proizvajalca naj bi pri 2000 obratih na minuto porabil zgolj 10 l dizelskega goriva. Pri 3500 obratih naj bi poraba znašala zgolj 50 l. Motor se zavrti največ do 4000 obratov. Najboljši izkoristek ponuja pri 3500 obratih. Poraba primerljivih zunajkrmnih bencinskih motorjev pri tej moči običajno znaša med 90 in 110 l goriva na uro. Proizvajalec za zdaj zagotavlja 25-odstotni prihranek pri porabi goriva, ter do trikrat daljšo življenjsko dobo. Kolikšen bo realen prihranek, bo znano po prvih opravljenih testih.

Cena motorja

Cena motorja z davkom znaša 42.000 GBP oziroma 48.000 EUR.

COX Marine še nima zastopnika v Sloveniji. Več o motorju lahko preberete na spletni strani COX Marine.

Torek 19 Feb 2019