Ladja Benjamin Franklin je ena največjih ladij, ki je bila zgrajena do sedaj. Je v lasti podjetja CMA CMG in je namenjena prevozu kontejnerjev.

399 m dolgo ladjo so zgradili leta 2015 v kitajski ladjedelnici Shanghai Jiangnan Changxing Heavy Industry. V širino meri 54m, v višino 60m (70 z antenami), njen ugrez pa znaša do 16m. Ladja ima kapaciteto 18.000 TEU (TEU - število standardnih  20 čevljev dolgih kontejnerjev) ali 9.000 kontejnerjev dolžine 40 čevljev (12m).

Ko je v decembru leta 2015 vplula v pristanišče Long Beach, je bila največja ladja, ki je kdajkoli vplula v severno Ameriko. Ker je ladja za tretjino večja od ladij, ki so do sedaj pristajale v severno ameriških pristaniščih, so morali številna posodobiti, da bo iztovarjanje mogoče. Posodobiti je potrebno predvsem dvigala, saj so kontejnerji na ladjo zloženi v desetih nadstropjih.

Ladjo poganja en motor. Izdelalo ga je podjetje Man B&W. Motor je dvotakten in obratuje na nizkih obratih, kar zagotavlja dolgo življenjsko dobo, poceni vzdrževanje in nizko porabo. Motor razvije moč 63.910 kW pri 84 obratih v minuti. Optimalna hitrost motorja je 80 obratov v minuti, pri kateri razvije 62.370 kW moči. Pri teh obratih porabi 164 g dieselskega goriva na uro na kW, ali 163 g plinskega olja. Pri optimalni hitrosti poraba goriva znaša približno 10.500 kg/uro.

Ladjo upravlja 27 članov posadke. Pri optimalni obremenitvi motorja razvije hitrost 22,9 vozla.

Foto: marinetraffic.com