Mercury Racing 500R

Mercury Racing je ob 50-letnici obstoja predstavil nov model zunajkrmnega motorja 500R. Kot že sama številka pove, motor razvije osupljivih 500 KM. Motor je bil razvit za lastnike hitrih plovil, ki pri moči, kakovosti in zanesljivosti ne sprejemajo kompromisov.

Novi 500R je osemvaljnik s prostornino 4,6 l. Ima le 326 kg in predstavlja mejnik v razmerju moči na kilogram teže. Osem valjev je razporejenih v obliki črke V pod kotom 64 stopinj. Za zagotavljanje moči je vgrajen kompresor Mercury Racing.

500R ima vgrajen povsem nov menjalnik s premerom 5,9 palca (15 cm) in je na voljo v različicah R-Drive in R-Drive Sport. Oba brezkompromisno prenašata moč motorja na vodo in zagotavljata izjemno vzdržljivost, enostavno uporabo in učinkovito hlajenje. Motor je na voljo v štirih dolžinah, 20, 25, 30 in 35 palcev. Primeren je za vgradnjo na plovilo z enim motorjem oziroma več motorji.

Ojnice, ležaji in bati motorja so dodatno ojačeni, da lahko prenesejo povečan tlak in visoke obrate. Motor se lahko zavrti vse do 6600 obratov na minuto. Kompresor Mercury Racing poveča tlak za 26 %, kar zahteva večjo količino svežega zraka. Zato so 15 % povečali dovode zraka ter spremenili geometrijo vhoda zraka v kompresor, s čimer so zagotovili večji pretok.

R-Drive

Mercury Racing je zasnoval popolnoma nov menjalnik posebej za motor 500R. Na voljo je v dveh različicah za različne aplikacije, obe različici pa imata sprednji rob v obliki polmeseca in dolg torpedo, ki je hidrodinamično prilagojen za visoke hitrosti. Nov 5,9-palčni menjalnik omogoča namestitev propelerjev s premerom 17 palcev oziroma 43,18 cm.

Menjalnik R-Drive, tako osnovna kot športna različica, je bil zasnovan tako, da povzroča majhen upor vode.

Osnovni pogon R-Drive je zasnovan za plovila, ki lahko dosežejo hitrosti med 140 in 160 km/h (75–90 vozlov). V to skupino spadajo številna plovila s centralno konzolo. Njihovi lastniki se bodo lahko hitro prepričali o učinkovitosti novega pogona.

Različica R-Drive Sport je optimizirana za uporabo pri ultravisokih hitrostih, predvsem za visoko zmogljive katamarane in plovila s sredinsko konzolo, ki lahko redno dosegajo hitrosti nad 160 km/h oziroma 90 vozlov. Različica R-Drive Sport je opremljena s kardansko gredjo, izdelano iz zlitine nerjavnega jekla, ki se uporablja v vesoljski tehnologiji in ima izjemno visoko trdnost. Podobna je materialu, ki se uporablja za kardanske gredi Mercury Racing M6 in M8. Ta zlitina je bila izbrana posebej, da bi bolje prenašala vibracijske obremenitve, ki nastanejo pri površinskih propelerjih, ki niso ves čas v kontaktu z vodo.

Mercury Racing 500R je na voljo v treh barvnih različicah: Phantom Black ali Cold Fusion White z grafiko Mercury Racing. Lastnikom, ki si želijo motor v svojih barvah, je na voljo možnost »pripravljeni za barvanje« v Phantom Black brez uporabljene grafike ali okrasne plošče. Grafika in okrasna plošča sta priloženi in se na motor namestita, ko je barvanje zaključeno.