Zadnje iz eTrgovine

30.00€

Knjiga »Z jadrnico čez Arktiko« je četrta knjiga Mirana Tepeša, ki je doslej že trikrat objadral svet. Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre na Jadranskem morju preko Atlantskega oceana do Kanade in Grenlandije. V osrednjem delu so opisane dogodivščine z jadranja čez Arktiko po Severozahodnem prehodu od Grenlandije med kanadskimi arktičnimi otoki in okoli Aljaske do Tihega oceana. V zadnjem delu pa so opisane dogodivščine med jadranjem čez Beringovo morje, čez Aljaški zaliv in po Britanski Kolumbiji.

»Arktika je morska pokrajina s številnimi otoki. Led na morju se je nad Severno Ameriko v zadnjih desetletjih večino poletij za nekaj tednov dovolj umaknil ali razredčil, da je bilo z izjemo treh let Arktiko mogoče prejadrati, a ne na lahek način, zato je jadranje čez Arktiko zame postalo izziv.« – Miran Tepeš

Arktika je območje na severu zemeljske oble, ki obdaja severni zemljepisni tečaj in leži nad severnim tečajnikom. Večino leta, marsikje pa vseskozi, je to območje prekrito z ledom in snegom.

Statistiko o plovbi čez Arktiko vodi “Scott Polar Research Institute, University of Cambridge”, Velika Britanija. Do leta 2024 je Severozahodni prehod med Atlantikom in Pacifikom, v eno ali drugo smer, preplulo 393 plovil vseh vrst, od ledolomilcev in različnih velikih motornih ladij do jadrnic. Skokica 3 je prvo slovensko plovilo, ki je prejadralo ali preplulo Severozahodni prehod.

Miran Tepeš - Z jadrnico čez Arktiko

Zadnji video

Lastnika 86 m dolge jahte Kingdom 5KR, Alwaleeda bin Talala so aretirali zaradi suma korupcije.

Jahta, ki sedaj nosi ime Kinghdom 5KR je bila zgrajena leta 1980. Takrat je bila ena največjih jaht na svetu. Nosila je ime Nabila. Videli smo jo lahko  tudi v filmu Jamesa Bonda, Nikoli ne reci nikoli (Never Say Never Again). Takrat je imela filmsko ime »Flying Saucer«. Takratni lastnik je bil arabski trgovec z orožjem Adnan Khasoggi. Leta 1988 jo je prodal Brunejskemu sultanu. Kmalu za tem jo je kupil sedanji predsednik ZDA, Donald Trump in jo preimenoval v Trump Princess. Zanjo je odštel 29 mio USD. Uporabljal jo je v poslovne namene. Ko je v 90-ih letih zapadel v finančne probleme, jo je bil prisiljen prodati. Leta 1991 jo je od njega kupil sedanji lastnik, Alwaleed bin Talal za 20 mio USD. Po nakupu je vanjo vložil veliko denarja. Leta 1993 jo je generalno prenovil v ladjedelnici Amels. Obnovili so jo v slogu Jona Benneberga, ki jo je tudi oblikoval. Vse od prenova je bila jahta redno vzdrževana in je še danes izjemno dobro ohranjena.

Jahta trenutno nosi ime Kingdom 5KR. Ime je dobila po nazivu podjetja Kingdom Holdings v lasti 62 letnega princa. Številka 5 je njegova srečna številka, črki KR pa sta začetnici imen njegovih otrok.

Jahta ima sloves, ki ga ne bi nikoli pričakovali na Arabskem polotoku. Na njej se je odvijalo razvratno življenje, ki se ga je dalo videti na številnih video posnetki objavljenih tudi na socialnih omrežjih.

Te dni so ga aretirali zaradi suma korupcije pri njegovem poslovanju, ki sega vse od investicij v hotelske verige (Four Seasons, George V, Citigroup), nepremičnine, medijske hiše in podjetja kot so Apple, Time Warner, Twitter in druge.

Sreda 08 Nov 2017

Predstavljamo vam novega G420, zadnjega v seriji Golden Line. Njegova oblika sledi filozofiji ladjedelnice GRAND – dinamičen videz z aerodinamičnimi linijami. Kot vsak GRAND-ov čoln, je tudi ...
Torek 07 Nov 2017

V petek je potekala priobalna regata pred portugalsko Lizbono. Tekmovalce so spremljali težki vremenski pogoji, zahtevno jadranje, konec pa je odločil foto finiš. V slabem vremenu, dežju in močnem vetru je drugo priobalno regato uspelo osvojiti ekipi Brunel. V tesni borbi z ekipo MAPFRE so uspeli ciljno črto prečkati kot prvi in ekipo MAPFRE prehiteti za vsega 8 sekund. Posnetek regate si lahko ogledate v celoti 

V soboto so se ekipe spočile in opravile še zadnje priprave na prvo prekooceansko plovbo. Etapa bo izjemno naporna. Teoretična razdalja, ki jo bodo morali prepluti znaša kar 7000 nmi za kar bodo v ugodnih vremenskih razmerah potrebovali 3 tedne. Pluti bodo morali skozi različne klimatske cone, ki bodo postregle z muhastim vremenom. Prvič po dolgih letih ekipam ne bo potrebno pluti mimo kontrolne točke, otoka Fernando de Noronha 170 nmi pred brazilsko obalo. Dvakratno prečkanje Atlantskega oceana za dosego cilja, je sicer bistveno daljša pot a bistveno hitrejša, saj v teh predelih pihajo močnejši vetrovi. Za katero pot se bodo odločili, bo tokrat odvisno od posameznih ekip in njihovih taktičnih odločitev.

Ali mislite, da je veš ponedeljek naporen

Včeraj ob 15.00 uri pa je sedem ekip izplulo iz Lizbone in se podalo na plovbo proti Cape Townu v Južnoafriški republiki. Startno črto so prečkali lepem sončnem vremenu in vetru severnih smeri, ki je pihal s hitrostjo med 15 in 20 vozli. Ko je flota zapustila ustje reke Tagus in zaščito mesta Cascais na severni obali, so se vetrovi okrepili in hitro dosegli hitrosti preko 30 vozlov. Morje se je vzvalovilo in valovi so se dvigali 4 m visoko. Proti odprtemu morju je najhitreje zaplula ekipa Dongfeng. Ko so se srečali s podivjanim morjem, je sporočil z jadrnice:

»Tole bo izjemno hitro jadranje. Za močne vetrove in visoke valove smo trenirali šest mesecev. Upam, da smo pripravljeni. Imamo več krmarjev, ki so v takšnem vremenu odlični. Zato upam, da bomo hitri. Minilo je le 15 minut, od kar smo zapluli mimo mesta Cascais v Atlantik in že smo dosegli rekordno hitrost plovbe. Naprave so izmerile kar 33 vozlov.«

Po enem dnevu plovbe (6.11.2017 ob 15.00 uri) flota pluje proti otoku Medeira. Plujejo v severovzhodnih vetrovih, ki dosegajo hitrosti med 18 in 15 vozli. Vrstni red ekip se je preko noči močno premešal. Ekipa Dongfeng, ki se povedla floto v Atlantik, je trenutno na zadnjem mestu. Trenutno zaostajajo že 58 nmi. Najhitreje napreduje ekipa Sun Hung Kai/Scallywag. V jutranjih urah so se s premcem potopili v velik val, ki se je prelil preko plovila. Posneli so ga s kamero in poleg pripisali »Ali mislite, da je veš ponedeljek naporen?«.

Na drugem mestu pluje ekipa Akzonobel. Zaostajajo za 18 nmi a imajo za vozel višjo hitrost plovbe, ki trenutno znaša 20,4 vozla. Ekipa Vestas jih zasleduje. Zaostajajo le 6 nmi. Najhitreje trenutno pluje ekipa Turn the Tide on Plastic na četrtem mestu. V vetru, ki piha s hitrostjo 26 vozlov, dosegajo hitrost plovbe 22,4 vozla. Na petem mestu je ekipa Brunel z zaostankom 38 nmi. Ekipa MAPFRE je edina, ki se v zadnji uri ni približala cilju. Od njega se je celo oddaljila za 1,5 nmi, ker so se odločili za plovbo na bolj zahodni ruti.

Torek, 7.11.2017

Flota je ponoči zaplula mimo Medeire in se obrnila proti zahodu. Razlike med ekipami so se zmanjšale. Med vodilno Sun Hung Kai/Scallywag in trenutno zadnje uvrščeno Brunel je zgolj 27 nmi razlike. Ker plujejo proti zahodu se od cilja v Cape Townu oddaljujejo s hitrostjo 6 vozlov (WMG). Najbolj severno je trenutno ekipa Brunel in najjužneje ekipa Sun Hung Kai/Scallywag. Vremenske razmere so še vedno enake kot včeraj. 20-27 vozlov severovzhodnega vetra, ki omogoča plovbo med 20 in 22 vozli. Ekipe so trenutno pred težko taktično odločitvijo. Ali naj nadaljujejo plovbo v smeri proti zahodu, preko Atlantika, ali naj spremenijo smer plovbe proti jugu. 

V zgodnjih jutranjih urah je Bouwe Bekking, skiper jadrnice Brunel sporočil:

»Plovba z vetrom je postala rutina. Tu in tam vidimo jadrnice sotekmovalcev, kar je dobro za našo moralo. Plujemo v 27 vozlih vetra in se hitro oddaljujemo od toka Medeira. Zanimivo bo počakati na naslednje poročilo o pozicijah plovil. Vsi smo se odločili za plovbo severno od otočja, ker se tu zrak stisne. V naslednjih 24 urah bomo morali sprejeti odločitev, kako daleč zahodno se splača pluti. Kdaj se obrniti proti jugu, bo ključna odločitev druge etape.«

De Caffari, skiper ekipe Turn the Tide on Plastic si ogleduje vremensko napoved in išče priložnost, da se zavihti na najvišje mesto:

»Kot kaže vremenska napoved bomo imeli podobne vremenske razmere še nadaljnjih 24 ur nato pa bomo zapluli v področje s šibkejšimi vetrovi. Ekipe, ki plujejo bolj zahodno, bodo imele prednost. Zavedamo se, da tisti, ki plujemo bolj vzhodno, ne bomo smeli ostati preveč zadaj, ko bomo vstopili v področje doldrums. Tisti, ki jih bo preplul prvi, bo imel veliko prednost. Bogati bodo postali še bogatejši.«

Dnevno dogajanje na Atlantiku

Sreda 8.11.2017 ob 9.00

Včeraj zvečer so se vse posadke odločile, da pričnejo s plovbo proti jugu. Ob 18.00 uri je prva spremenila smer plovbe ekipa Vestas, eno uro kasneje pa ekipa Brunel, ki je plula najbolj severozahodno. Ko se je stemnilo sta obrnili ekipi Turn the Tide on Plastic in Dongfeng. Ekipa Sun Hung Kai/Scallywag je nadaljevala s plovbo proti zahodu vse do 22.00 ure in si zagotovila najbolj zahodno pozicijo. Do 4.00 ure zjutraj so vse ekipe plule v smeri proti jugu. Ekipa Turn the Tide on Plastic, je plula najbolj vzhodno. Ker ob zahodnih obalah Afrike, v področju južno od Kanarskih otokov ni vetra, so se obrnili in zopet zapluli proti zahodu. Zaradi spremembe smeri so se spremenile tudi pozicije. Ekipa Vestas, ki je bila pred 24 urami na 5. mestu in zaostajala 25 nmi za ekipo Sun Hung Kai/Scallywag, se je povzpela na prvo mesto in ima trenutno 8 nmi prednosti pred trenutno drugo uvrščeno ekipo MAPFRE. Le 2 nmi za njimi pluje ekipa Dongfeng, ki je od včeraj pridobila eno mesto. Najslabše trenutno kaže ekipi Sun Hung Kai/Scallywag. Na sedmem mestu plujejo s 115 nmi zaostanka. Vse ekipe plujejo še vedno v vetrovih, ki pihajo s hitrostjo med 16 in 20 vozli a se počasi bližajo področju s šibkejšimi vetrovi. Zmanjšale so se tudi hitrosti plovbe, Včeraj so vsi pluli s hitrostmi preko 20 vozlov, sedaj pa le še med 16 in 19 vozli.

Trenutna situacija (9.11.2017 ob 9.00)

Vetrovi so se umirili. Trenutno na področju severozahodno od Kapverdskih otokov, kjer pluje flota Volvo Ocean Race, pihajo le še s hitrostmi med 8 in 15 vozli. Tudi hitrosti plovbe so se zmanjšale. Trenutno jadralci dosegajo hitrosti okrog 10 vozlov. Najhitreje pluje ekipa Brunel, ki je ujela najmočnejši veter. Z zadnjih 24 urah so je flota približala cilju za 310 nmi. Večino časa so pluli proti jugu. Opravili so le nekaj malenkostnih popravkov proti zahodu. Trenutno plujejo druga ob drugi. Med vodilno ekipo Dongfeng in peto uvrščeno Brunel znaša razlika borih 37 nmi. Nekoliko več zaostajata le ekipi Sun Hung Kai/Scallywag in Turn the Tide on Plastic, ki zaostajata za 83 oziroma 101 nmi.

Ekipa Dongfeng se je preko noči zavihtela iz tretjega na prvo mesto. Skiper Charles Caudrelier se je s svojo ekipo naprezal do skrajnih meja. Ponoči so šestkrat zamenjali smer, da so obdržali pozicijo čim bolj proti zahodu. Z jadrnice je sporočil:

»Ne vem kam plujemo, a gremo tja. Zadnje ure so bile izjemno stresne. Pluli smo z vetrom v področjih z različnim zračnim pritiskom. Pogosto moram v kabino in preveriti vremensko napoved in nato na krov, da preverim vreme za plovilom. Gledam oblake in poizkušam oceniti, kdaj bo za nami prišlo področje drugega zračnega pritiska. Ne želimo si dežja. Dež in veter nista dobra kombinacija.«

Ekipa Vestas je bila včeraj popoldne še vodilna. Stalno so razmišljali o tem, kako ohraniti vodilno pozicijo. Navigator Simon Fisher je poslal sporočilo:

»Smo najbolj vzhodno plovilo a smo močno izpostavljeni. Če razmišljamo konzervativno, je najbolje, da plujemo z vetrom. Če gremo proti zahodu, kar je bolj varna opcija, bomo izgubili nekaj prednosti.«

  Mesto Ekipa Razdalja do cilja  
  1.  Dongfeng  4392 nmi  
  2. Vestas  +7,6 nmi  
  3. AkzoNobel +9,2 nmi  
  4. MAPFRE +22,8 nmi  
  5. Brunel +37,6 nmi  
  6. Sun Hung Kai/Scallywag +66,0 nmi  
  7. The Tide on Plastic +97,9 nmi  

2. priobalna regata pred Lizbono (posnetek v celoti)

   

Posnetek pričetka 2. etape regate: Lizbona - Cape Town

 

Ponedeljek 06 Nov 2017

Nesreče in težave se dogajajo tudi najbolj izkušenim jadralcem. Ker so veliko na morju in jadrajo v vseh vremenskih razmerah, je možnost da pride do zapletov velika. S svojimi jadrnicami običajno jadrajo na meji možnega in že najmanjša napaka ali premočan sunek vetra, lahko vodi v težave. V videu je zbranih nekaj posnetkov težav na velikih jadrnicah. Med njimi najdemo ekipo Brunel, ki tekmuje na regati Volvo ocean race 2017-18 in  trimaran Virbac, ki se je prevrnil.

Ponedeljek 06 Nov 2017

Pričela so se dala za izgradnjo nove marine v luki Vela luka na otoku Korčula.

Novo marino v Veli luki bo gradilo podjetje Ovalis Nova d.o.o. V mesecu septembru so podpisali koncesijsko pogodbo za uporabo pomorskega in kopenskega dobra na področju jugozahodnega dela luke Vela luka. Danes se v tem delu nahaja sidrišče, kjer so za privez plovil na voljo plovke.

Ko bo marina dokončana, bo nudila privez do 200 plovilom. Celotna investicija je vredna 47 mio HRK (6, 2 mio EUR). Za uporabo morske površine in dela kopna s pripadajočimi objekti, bo koncesionar, podjetje Ovalis Nova, letno plačevalo koncesijo v višini 285.285 HRK (38.000 EUR) in 4,1% od letnih prihodkov, ki jih bodo ustvarili s prodajo privezov.

Gradbena dela so se že pričela. Gradnja bo potekala v dveh fazah. V prvi fazi, ki je vredna 31 mio HRM bodo izvedli dela za izgradnjo marine, v drugi fazi pa dela na področju luke, ki so v lasti luške uprave, a so nujna za izgradnjo in delovanje marine.

Nikola Bobroslavić, predstavnik podjetja Ovalis Nova je povedal, da marina v luki Vela luka ni zadnja investicija na področju otoka Korčula. Trenutno že delajo na pridobivanju koncesij za marino v luki Lumbarda in Blato. V nekoliko bolj dolgoročnem planu pa imajo še izgradnjo marine v luki Ploče in na otoku Lastovo. Vse marine, ki jih želijo zgraditi v prihodnosti bodo lahko sprejele do 200 plovil.

Ponedeljek 06 Nov 2017

V soboto se je končala prva etapa regate Volvo Ocean Race 2017-18. Ciljno črto v Lizboni je prva prečkala jadrnica Vestas 11th hour Racing, ki jo vodi skiper Charlie Enright.

Flota sedmih jadrnic se je na letošnjo regato podala izpred pristanišča Alicante v Španiji. Po uvodnih miljah pred pristaniščem so se z vetrom podali proti Gibraltarski ožini. Le 8 nmi širok prehod, v katerem vedno poteka gost navtični promet ,je bil za jadralce izjemno zahteven. Previdnost in pravilne taktične odločitve so bile ključne za hiter prehod. Skozi ožino je prva priplula jadrnica Vestas, ki si je prednost nabirala vse od štarta regate. Po prehodu gibraltarske ožine se je flota usmerila proti prvi kontrolni točki v Atlantskem oceanu. Obpluti so morali otok Camacha pred Medeiro, nato pa se obrniti proti severu. Tam jih je čakala druga virtualna točka, ki jo je bilo potrebno obpluti po zahodni strani. Ekipa Vestas je vso pot povečevala svojo prednost pred zasledovalci. Pred ekipo MAPFRE, ki je plula na drugem mestu, so imeli že 18 nmi prednosti. Zadnji del plovbe vse do Lizbone, pa so prednost uspešno branili. Ciljno črto pred Lizbono so prečkali po 6 dneh, 2 urah, 8 minutah in 45 sekundah. Drugo uvrščeno ekipo MAPFRE so prehiteli za 2 uri in 34 minute. Na tretje mesto je priplula ekipa Dongfeng, ki je za drugo uvrščeno zaostala 15 minut. Dobro uro kasneje je v cilj priplula ekipa AkzoNobel. Na peto mesto je prijadrala ekipa Sun Hung Kai/Scallywag uro im pol kasneje pa sta regato zaključili še ekipi Brunel in The Tide on Plastic.

Prihod ekipe Vestas v cilj:

Trenutni rezultati (etape):

Mesto Ekipa Točke
1. etapa
Dodatne točke Skupaj
1 Vestas 11th Hour Racing 7 1 8
2 MAPFRE 6 0 6
3 Dongfeng Race Team 5 0 5
4 team AkzoNobel 4 0 4
5 Team Sun Hung Kai/Scallywag 3 0 3
6 Team Brunel 2 0 2
7 Turn the Tide on Plastic 1 0 1

Trenutni rezultati (priobalne regate):

Mesto Ekipa Priobalna regata
Alicante
Skupaj
1 MAPFRE 7 7
2 Dongfeng Race Team 6 6
3 Vestas 11th Hour Racing 5 5
4 Team Brunel 4 4
5 Team Sun Hung Kai/Scallywag 3 3
6 team AkzoNobel 2 2
7 Turn the Tide on Plastic 1 1
Ponedeljek 30 Okt 2017

Danes se je na Gardskem jezeru končal zadnji Eurocup v sezoni 2017 v razredu 29er, kjer sta Rok Verderber in Klemen Semelbauer osvojila še en nepozaben uspeh. Skupno lestvico evropskega pokala Eurocup 2017 sta zaključila na odličnem 2. mestu – februarja sta bila v Španiji 6., marca v Franciji 3., junija v Nemčiji 4., avgusta v Franciji na Evropskem prvenstvu 7., danes pa v finalu na Gardskem jezeru 8.

V zaključku sezone fanta čaka še ISAF mladinsko svetovno prvenstvo v Sanyi na Kitajskem, v začetku januarja pa Svetovno prvenstvo v Hong Kongu.

Nedelja 29 Okt 2017

Oblikovanje in gradnja jadrnice je kot pripovedovanje zgodbe. Gradnja jadrnice Lady of Tasmania je zgodba človeka, ki je štiri desetletja potoval po svetu a se znova in znova vračal v otok Bréhat, na severni strani Francije.

Po številnih plovbah med otoki v Angleškem kanalu, se je odločil, da bo napisal novo zgodbo in se posvetil jadranju. Odločil se je da zgradi jadrnico Lady of Tasmania. Čeprav njeno ime nakazuje na plovbo po Južnem oceanu, pa je v resnici to jadrnica, ki ima moderno obliko trupa a klasična jadra.

Jadrnica v dolžino meri 10m. Izdelana je na leseni konstrukciji iz kompozirnih materialov. Vodna linija je dolga 8m, na najširšem delu pa v širino meri 2,92 m. Jadrnica ima premično kobilico. Ko je spuščena je ugrez 1,9m, ko pa je dvignjena pa ima le 0,9 m ugreza. Površina jader za plovbo v veter znaša 65 m2, za plovbo z vetrom pa 85 m2. Jadrnico je oblikoval navtični arhitekturni biro Juan-K, ki ga poznamo tudi po jadrnici Club Swan 50 in številnih jadrnicah, ki so tekmovale v regati Volvo Ocean Race. Zgradiliso jo v ladjedelnici BeBoat v kraju Arradon v Franciji. Celotno gradnjo plovila od začetka do konca si lahko pogledate v časovnem videoposnetku.

Gradnja jadrnice Lady of Tasmania:

 

Četrtek 26 Okt 2017

Z zaključno regato se je končal pokal Slovenije, cikel sedmih regat za velike jadrnice, ki že 15 let poteka pod okriljem Jadralne zveze Slovenije. Serije se je letos udeležilo 41 ekip, od tega jih je bilo 14 prisotnih na vseh tekmah.

Najbolj vztrajni so za zavzetost prejeli posebne plakete, najboljši pa pokale in zbirateljske kovance, izdane ob 100. obletnici osvojitve prve olimpijske medalje Rudolfa Cvetka, ki jih je  prispevala Nova Ljubljanska Banka, sponzor Jadralne zveze Slovenije.

Petnajsta sezona pokala Slovenije se je začela maja z Izolanko, na kateri je jadra razpelo 24 jadrnic dolgih od 16 metrov do 5,75 metra. Dva tedna zatem je sledil One Sails Cup s 37 navtičnimi miljami dolgo preizkušnjo in 29 jadrnicami iz petih držav, ki jih je v slovenske vode pritegnilo državno prvenstvo ORC. Poletni meseci so minili brez dogodkov, saj je večina slovenskih morjeplovcev odplula a na jug, od koder so se vrnili šele konec avgusta, da bi se udeležili regate Val Navtika v organizaciji prve slovenske navtične revije. Odtlej je bilo v naših zalivih pestro skoraj vsak konec tedna. Za eno najbolj priljubljenih tekem se je ponovno izkazala 43. Šavrinska regata, jadralna prireditev z najdaljšo tradicijo v našem morju, ki se jo je v boljših časih udeleževalo prek 60 jadrnic letos pa 29. Na Sladki Istri je flota štela 27 plovil, medtem ko se je na trikotno traso Skipper Cup konec septembra odpravilo eno jadro manj.

Zaključna regata Jahtnega kluba Portorož je po svojem nastanku pred 35 leti dolgo veljala za zadnje druženje rekreativnih jadralcev, a ker tehnološko dovršena oblačila in podnebne spremembe omogočajo športno udejstvovanje tudi v hladnejših dneh, so se v Jadralnem klubu Burja sredi 90. let domislili Martinove regate in sezono podaljšali vse do novembra. Tekmovalni del se tako v slovenskem morju uradno konča dva tedna po Barcolani, družabni pa na praznik svetega Martina, ko jadralci še zadnjič zaorjejo modrino, preden pospravijo plovila na kopno ter križarjenje med bojami zamenjajo za vijuganje po belih strminah.

Zmagovalci po kategorijah:

  • ORC: Palada, Jure Jerkovič (ŠD Gibanica)
  • regatne maxi: Adriatic Europa. Dušan Puh – Andrej Babnik (JK Piranski zaliv)
  • regatne 1: Scorpio, Iztok Krumpak (JK Izola)
  • potovalne 1: Taia2 & White Goose, Goran Djordjević (JK Loka Timing)
  • potovalne 2: Ahil, Iztok Hudoklin – Mile Vilar (ŠD Kobilica)
  • regatne 3: Lepa, Miha Kavčič – Mitja Nemec (JK Fireball)
  • potovalne 3: Mesto Novo mesto, Sašo Novakovič (JK Novo mesto)
  • potovalne 4: Freya, Samo Kanellopulos – Željko Perović (JK Horizont)
  • regatne 5: Little Big Man Marko Potisek (JK Maestral)
  • potovalne 5: Palada Jure Jerkovič (ŠD Gibanica)

Tekst in foto: JANA PINES

Četrtek 26 Okt 2017

Če želite spomladi svoj izvenkrmni motor zagnati brez glavobola, ga preko zime obvezno konzervirajte. S tem ga boste zaščitili pred zimskimi vplivi, saj vlaga in mraz zagotovo naredita škodo na motorju, ki se lahko pokaže ob najbolj neprimern...
Sreda 25 Okt 2017