Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Knjiga »Z jadrnico čez Arktiko« je četrta knjiga Mirana Tepeša, ki je doslej že trikrat objadral svet. Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre na Jadranskem morju preko Atlantskega oceana do Kanade in Grenlandije. V osrednjem delu so opisane dogodivščine z jadranja čez Arktiko po Severozahodnem prehodu od Grenlandije med kanadskimi arktičnimi otoki in okoli Aljaske do Tihega oceana. V zadnjem delu pa so opisane dogodivščine med jadranjem čez Beringovo morje, čez Aljaški zaliv in po Britanski Kolumbiji.
»Arktika je morska pokrajina s številnimi otoki. Led na morju se je nad Severno Ameriko v zadnjih desetletjih večino poletij za nekaj tednov dovolj umaknil ali razredčil, da je bilo z izjemo treh let Arktiko mogoče prejadrati, a ne na lahek način, zato je jadranje čez Arktiko zame postalo izziv.« – Miran Tepeš
Arktika je območje na severu zemeljske oble, ki obdaja severni zemljepisni tečaj in leži nad severnim tečajnikom. Večino leta, marsikje pa vseskozi, je to območje prekrito z ledom in snegom.
Statistiko o plovbi čez Arktiko vodi “Scott Polar Research Institute, University of Cambridge”, Velika Britanija. Do leta 2024 je Severozahodni prehod med Atlantikom in Pacifikom, v eno ali drugo smer, preplulo 393 plovil vseh vrst, od ledolomilcev in različnih velikih motornih ladij do jadrnic. Skokica 3 je prvo slovensko plovilo, ki je prejadralo ali preplulo Severozahodni prehod.
Miran Tepeš - Z jadrnico čez ArktikoNa nedavno končanem salonu plovil v Cannesu je bilo predstavljeno plovilo Dufour 460, ki kot prvi serijski model ponuja JET THRUSTER kot opcijsko opremo vgrajeno že v ladjedelnici.
Predstavniki Dufourja so bili navdušeni nad sistemom. JET THRUSTER combi nudi močen potisk na premcu in krmi, še posebno zaradi oblike D460 katere trup je širok in dolg, ter ne preglobok na premcu in krmi. Vgradnja klasičnih bočnih motorjev ne bi bila učinkovita, ker bi jih morali namestiti bliže sredini plovila. JET THRUSTER je optimalnem sistem saj šobe za izpust vodnega curka ne zavzamejo veliko prostora in jih lahko namestimo na skrajne točke premca ali karme plovila. Tako je navor kar največji in učinkovitost sistema optimalna.
Natančno ponudbo z vključeno vgradnjo za vaše plovila vam na zahtevo pripravijo v podjetju Moveon, ki je zastopnik za Slovenijo.
Sistem JET THRUSTER je izdelan na Nizozemskem v Holland Marine Parts. V Sloveniji je pooblaščeni zastopnik VESSELSPA ™ . Več informacij na http://vesselspa.com
Kontaktni podatki:
Moveon d.o.o., Kranjska 4, SI-4240 Radovljica, SlovenijaT: +386 5 910 25 33
M: +386 40 231 372
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Skype: gregavog
Delovanje sistema JET THRUSTER na Dufour 460
Najbolj brane novice
Bencinska črpalka v Marini Dalmacija v Sukošanu je zaprta.
Bencinska črpalka v marini se prenavlja. Prenova naj bi bila zaključena do glavne turistične sezone. Upajo, da bo dela uspelo opraviti prej. Zato goriva ni možno natočiti na bencinski črpalki. Marina zato omogoča natakanje goriva s pomočjo prenosne črpalke. Če potrebujete gorivo, morate vsaj 24 ur pred točenjem poklicati v marino in naročiti gorivo. Sporočiti morate točen datum in uro prihoda in okvirno količino goriva.