Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Do pričetka letošnje regate Volvo Ocean Race nas loči le še 20 dni.

Volvo Ocean Race, ki velja za eno najtežjih regat na svetu, se bo pričela 14. oktobra v španskem mestu Alicante. Otvoritvena regata bo potekala v akvatoriju pred mestom, jadranje po odprtem morju pa se bo pričelo teden dni kasneje, 22.10.2017.

Letošnja regata Volvo Ocean Race bo še bolj zahtevna od dosedanjih. Letos bodo ekipe morale prejadrati kar trikrat toliko milj v južnem oceanu, kot so jih v zadnjih edicijah. Celotna regata bo sestavljena iz enajstih etap in ustavili se bodo kar v 13 mestih.

22.10.2017 bo sedem ekip izplulo iz španskega mesta Alicante na prvo etapo do portugalske Lizbone. Etapo bo 700 nmi dolgo ogrevanje ekip pred prvo pravo in zahtevno etapo. Iz Lizbone bodo 5.11. izpluli preko Atlantika do Cape Towna v Južno Afriški Republiki. Ocean bodo morali prečkati dvakrat. Najprej bodo pluli proti jugozahodu, do severovzhodne obale Brazilije, kjer bodo obpluli kontrolno točko, nato pa se obrnili proti jugovzhodu in prepluli še južni Atlantik. Na 7000 dolgi plovbi bodo prečkali številne klimatske cone. Najprej bodo prečkali tako imenovane Konjske širine, Doldrums, Zahodno nevihtno področje in področje visokega zračnega pritiska St. Helena.

Tretja etapa od Cape Towna do Melburna bo dolga 6500 nmi in je enaka delu originalne regate Whitbread Round the World Race. Vsaka milja bo poseben izziv za ekipe. Za razliko od prejšnje etape, bodo tu pluli le v enem klimatskem področju. Spremljalo jih bo spremenljivo vreme in nevihte iz zahodnih smeri. Četrta etapa bo potekali v smeri severozahoda. Iz Melbourna bodo obpluli vzhodno Avstralijo nato pa se obrnili proti Honk Kongu. Na 6000 nmi bodo zopet zamenjali številne klimatske cone. Iz sistema z nizkim zračnim pritiskom, bodo zapluli v subtropsko področje visokega pritiska med 30 in 38 stopinjami južne zemljepisne širine. Ko se bodo približali ekvatorju, se bodo ponovno srečali s področjem Doldrums. Zelo pomembno bo izplutje iz Koralnega morja, ko se bodo srečali s konstantnimi zahodnimi vetrovi. Na etapi obstaja nevarnost, da jih ujame kakšen tropski ciklon.

Peta etapa bo najkrajša in se ne bo točkovala. Ekipe bodo opravile le transfer do mesta Guangzhou, kjer bo potekala priobalna regata. Nato se bodo zopet vrnile Hong Kong, kjer se bo pričela šesta etapa. Prepluti bo potrebno 6100 nmi do Novozelandskega Aucklanda. Plovba bo podobna četrti etapi. Zopet se bodo zvrstile različne klimatske cone a tokrat v drugem vrstnem redu. Sledila bo sedma in hkrati najdaljša etapa. Plovba bo potekali proti jugovzhodu preko Pacifika. Obpluti bo potrebno zloglasni rt Horn in pristati v mestu Itajai v Braziliji. 7600 dolga plovba bo neprizanesljiva. Pridobljene točke se bodo štele dvakratno. Pluli bodo v sistemu nizkega zračnega pritiska, ki se premika iz zahoda proti vzhodu in se meša s področji nizkega zračnega pritiska, ki se gibljejo okrog Antarktike. Rt Horn je vedno poglavje zase. Področje nizkega zračnega tlaka z južnega oceana se med jugom Južne Amerike in Antarktiko stisne. Ker so vode med obema plitvejše, vetrovi povzročajo eno najbolj razburkanih področij na svetu. Plovba mimo rta bo izziv vsem jadralcem. Šele, ko se bodo pričeli Falkandskemu otočju, se bo napetost zmanjšala in ekipe bodo lažje zadihale.

Osma etapa bo potekala proti severu. Iz Brazilije bodo pluli preko številnih klimatskih področij, do mesta Newport na severu ZDA. 5700 nmi dolga etapa bo zadnja, kjer bo sprememba vremena nekaj povsem samoumevnega. Zopet se bodo srečali s področjem visokega zračnega pritiska Sv. Helena, konstantnimi zahodnimi vetrovi, področjem Doldrums, Azorskim področjem visokega tlaka. Na etapi bodo na jadranje vplivali tudi močno morski tokovi. Najprej bodo pluli v področju Brazilskega toka, ki teče v smeri juga vse od obale Recife do Buenos Airesa. Drugi močan morski tok jih bo zajel v področju Mehiškega zaliva in jih spremljal ob vzhodni obali ZDA. Zalivski tok je močan tok tople morske vode, ki teče od severovzhoda zaliva ob vzhodni obali, preden se obrne proti vzhodu preko Atlantika in doseže obale Evrope.

Deveta etapa iz Newporta proti Cardiffu bo dolga 3300 nmi. Ekipe bodo ponovno preplule Atlantski ocena in se vrnile na zaključek regate v Evropi. Pričetek etape ja planiran za 20. maj 2018. Po prihodu v Evropo bosta ekipe čakali le še dve krajši etapi. Deseta, v dolžini 1300 nmi bo potekalo ob zahodnih obalah Velike Britanije in se bo končala v Gothenburgu, zadnja, enajsta pa bo dolga 700 nmi in se bo končala v Hagu, kjer bomo dobili zmagovalca regate.

Regato bomo v celoti spremljali tudi na naši spletni strani. Obveščali vas bomo o vsem dogajanju, zato vas vabimo, da nas redno spremljate.

Petek 22 Sep 2017

V nedeljo se je zaključi že 40. jubilejni Festival plovil v Cannesu. Zaradi svoje obsežnosti je potekal kar v dveh pristaniščih. Med 12. in 17.9. je potekal jubilejni, že 40. Festival plovil v Cannesu. O njem lahko govorimo le v presežkih. ...
Sreda 20 Sep 2017

Kot je že tradicionalno, bo tudi letos potekalo zaključno jadranje v organizaciji podjetja Just Perfect. Kombinacija jadranja in zabave bo tokrat nekoliko daljša. Zaradi ugodnega termina ozirom razporeditve praznikov, se bo jadranje pričelo že v torek, 31.10. in zaključilo v nedeljo, 5.11.2017.

End Season Sailing Party 2017 ali 6 dni jadranja, odlične družbe in dobre zabave!

Tudi letos bomo začetek novembra namesto v sivini preživeli na valovih in v odlični družbi. Poleg jadranja nas kot vedno čaka atraktiven program, ki vključuje party regato, veliko druženja, zabave, nagradne igre in smeha. Z nami bodo tudi DJ in glasbena skupina DRUGI VAGON, ki bodo poskrbeli za odlične glasbene večere! 

EKIPA JUST PERFECT-a NAGRAJUJE VAŠO ZVESTOBO!
Posebna cena: 165 € na osebo - za vse, ki ste bili letos vpisani na Just Perfect Crew listi in ste najemniki jadrnic ali udeleženci na naših jadralnih dogodkih.
Redna cena: 195 € na osebo za ostale udeležence

Več informacij na tej povezavi. 

Prijave na: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., 051 604 395 (Sandi) ali 041 975 246 (Ana)

SEA U THERE!!

Sreda 20 Sep 2017

Hrvaška je objavila višine turističnih taks za leto 2018. Zneski, ki naj bi jih lastniki plovil plačali v naslednjem letu so do 8 krat višji od dosedanjih. Še vedno se bodo takse plačevale pavšalno glede na dolžino plovila in obdobje za katero nameravate plačati turistično takso.

Vsa plovila, ki so daljša od 5m in imajo na krovu možnost prenočevanja-ležišča in plujejo po Hrvaških vodah, so dolžna plačati pavšalno turistično takso. Turistična taksa se plačuje glede na dolžino plovila in obdobje v katerem se bo plovilo uporabljalo za plovbo. Najkrajše obdobje za katerega je možno plačati pavšalno turistično takso je 8 dni, največ pa eno leto. Zavezanec za plačilo je lastnik plovila oziroma njegov uporabnik. Takso je potrebo plačati, pred izplutjem. Znesek se lahko poravna v vseh luških kapitanijah in njihovih izpostavah. V kolikor izplujete s plovilom, za katerega ni plačana pavšalna turistična taksa, znaša kazen med 1.000 do 5.000 HRK.

Zneski pavšalnih turističnih taks za leto 2018

 

Dolžina
plovila

Obdobje

Znesek v HRK
(2018)

Znesek v HRK
(2017)

5 – 9 m do 8 dni 130 150
  do 15 dni 240 300
  do 30 dni 400 400
  do 90 dni 950 600
  do 1 leta 2.000 1.000
9 – 12 m do 8 dni 400 200
  do 15 dni 700 350
  do 30 dni 1.200 500
  do 90 dni 2.900 650
  do 1 leta 5.800 1.100
12 – 15 m do 8 dni 500 300
  do 15 dni 950 400
  do 30 dni 1.600 600
  do 90 dni 3.850 750
  do 1 leta 7.700 1.300
15 – 20 m do 8 dni 650 400
  do 15 dni 1.200 500
  do 30 dni 2.000 700
  do 90 dni 4.800 850
  do 1 leta 9.600 1.500
preko 20 m do 8 dni 950 600
  do 15 dni 1.800 800
  do 30 dni 3.000 1.000
  do 90 dni 7.200 1.300
  do 1 leta 14.500 1.700

 

Sreda 20 Sep 2017

V Splitu se je končalo letošnje svetovno prvenstvo v razredu laser standard, na katerem je nastopil tudi Mariborčan Žan Luka Zelko. V šestih dneh je organizatorjem uspelo izpeljati deset od dvanajstih predvidenih plovov, vetrovni pogoji pa so bili zelo raznovrstni. Od šibkega pa vse do močnega vetra. Jadralci niso jadrali le zadnji tekmovalni dan, ko je bil veter preveč nepredvidljiv in se je organizator odločil, da prvenstvo zaključi z rezultati petega tekmovalnega dne.

Trenutno najboljši Slovenec v tem olimpijskem razredu Žan Luka Zelko je tako na koncu osvojil vzpodbudno 34. mesto in v nekaterih plovih pokazal, da lahko poseže po najvišjih mestih.

“Končal sem na solidnem 34. mestu. Mislim, da imam še veliko prostora za napredek, a sem vsekakor zadovoljen s tem, da od leta 2015 izboljšujem uvrstitve na svetovnih prvenstvih. Na zadnjem svetovnem prvenstvu sem recimo končal na 112. mestu. Z mislimi sem sedaj že usmerjen k regeneraciji in evropskemu prvenstvu, ki se bo v Barceloni začelo v začetku oktobra. Tam zopet želim pokazati dobro formo in poseči po še višjih mestih, morda se boriti s prvo deseterico.”

Kot pravi Zelko, se napak v svojem jadranju zaveda in ne manjka veliko, da jih odpravi: “Majhne napake v zadnjih dneh so me stale uvrstitve v prvo dvajseterico in prepričan sem, da jih bom v prihodnosti odpravil in se bom lažje kosal z najboljšimi vse do zadnjega plova.

Nov svetovni prvak je postal Ciprčan Pavlos Kontides, ki ga lahko štejemo za domačina, kajti večino treningov opravi prav v Splitu. Drugo mesto je osvojil aktualni olimpijski prvak Tom Burton iz Avstralije, tretji pa je bil še en Avstralec in sicer Matthew Wearn.

Evropska elita se bo iz Splita počasi odpravila proti Barceloni, kjer se bo prvega oktobra pričelo evropsko prvenstvo za olimpijska razreda laser standard moški, laser radial ženske in neolimpijski razred laser radial moški.

Vir: JZS.si

Torek 19 Sep 2017

Pred pričetkom letošnjega poletja smo na spletni strani priredili nagradno igro »Prepoznaj lokacijo in zadeni akcijsko kamero«.

Štiri skrite lokacijo na Jadranu smo posneli iz zraka in prekrili del fotografije. Vsak dan smo prikazali večji del. Naloga je bila enostavna. Ugotoviti je bilo potrebno le katera lokacija je bila prikazana.

V prvem tednu smo prikazali zaliv Južna slatina na otoku Olib. Prvi, ki je pravilno ugotovil, kaj je na fotografiji, je bil Borut Leban. Sledila je luka Zlarin na istoimenskem otoku. Prvi je prepoznal lokacijo Dušan Vavpetič. Najlažja izmed nalog, oziroma lokacija, ki ste jo bralci najhitreje prepoznali, je bila Vela luka na otoku Korčula. Jure Kolar jo je prepoznal že prvi dan po objavi, ko je bila skrita še večina fotografije. Zadnja lokacija, ki smo jo prikazali, je bil zaliv Jurjeva luka na otoku Prežba, poleg Lastova. Pri eNavtiki, smo mislili, da bo lokacijo težko prepoznati. A Peter Strmčnik ni imel težav in jo je prepoznal kot prvi. Vsi šterje nagrajenci po za nagrado prejeli našo majico. Kdo bo lastnik akcijske kamere SJ 5000 Elite je odločil žreb med štirimi zmagovalci. Največ sreče je tokrat imel Dušan Vavpetič, ki je nagrado prevzel prejšnji teden. Ko bo uspel posneti fotografije in videoposnetke z akcijsko kamero,  jih bomo objavili na naši strani.

Spremljajte nas tudi v prihodnje. Kmalu bomo spet dodelili lepe nagrade.

Fotografije štirih luk:

Torek 19 Sep 2017

Mega jahta Eclipse, ki je v lasti ruskega milijarderja Romana Abramoviča se je ustavila v Dubrovniški luki Gruž, kjer so jo oskrbeli z gorivom.

Elegantna jahta ruskega podjetnika že tradicionalno vsako leto pluje po Hrvaških vodah. Med poletno sezono jo najpogosteje lahko srečamo v bližini otoka Hvar. Tudi letos je več dni plula na področju južnega Jadrana in opravila postanek v Dubrovniški luki Gruž, kjer so jo oskrbeli z gorivom. Pred prihodom v luko, je posadka naročila 750 ton goriva. Sliši se ogromno, a to ni celotna količina goriva, ki jo sprejmejo rezervoarji na tej veliki jahti, ki v dolžino meri 163 m. Natočiti tako veliko količino goriva je bil izjemen organizacijski zalogaj tudi za hrvaško podjetje INA, ki je dobavilo gorivo. V luko so pripeljali kar 25 cistern iz katerih so gorivo v jahto prečrpavali 27 ur. Račun za gorivo je znašal »skromen« milijon EUR.

Seveda, če primerjamo strošek goriva z nabavno vrednostjo megajahte, ki je znašala 340 mio EUR ali stroškom 30 mio EUR za letno vzdrževanje, je to le kaplja v morje.

Koliko časa je letos Roman Abramovič preživel na svoji jahti, nam ni znano. Vemo pa, da je  lepotico možno najeti. Strošek tedenskega najema znaša 3.000.000 EUR. Eclipse je ena izmed najdražjih jaht za najem. Za izposojo skrbi Abramovičeva ekipa sama in jahte po informacijah ne oddajajo preko posrednikov. Na krovu je 70 članska posadka, ki skrbi za največ 62 gostov, kolikor jih lahko sprejmejo na krov. Skupna prostornina rezervoarjev znaša 1.000.000 l. Pri potovalni hitrosti, ki znaša 20 vozlov, lahko s to količino goriva prepluje 6.000 navtičnih milj. 

 

Vir: Dubravački vjesnik

Ponedeljek 18 Sep 2017

V Izoli se je zaključilo odprto državno prvenstvo v razredu optimist, ki se ga je udeležilo več kot 150 jadralcev iz šestih držav. V treh tekmovalnih dneh je organizator Jadralni klub Burja Izola uspel izpeljati 7 plovov v najrazličnejših vetrovnih pogojih.

V skupni razvrstitvi prvenstva je zmagal Maltežan Richard Schultheispred Američanom Petrom Foleyem in Izolanom Danielom Cantejem.

Daniel Cante (JK Izola) je tako postal novi državni prvak. Državni podprvak je postal Martin Fras (JK Izola), tretje mesto pa je osvojil Luka Zabukovec (JK Jadro Koper).

Nova državna prvakinja je postala Celestina Sabadin (JK Pirat) pred Katerino Sedmak (JK Izola) in Špelo Hajdinjak (JK Burja Izola).

V konkurenci kadetov je zmagal Luka Zabukovec (JK Jadro Koper), državni podprvak v tej konkurenci je postal Svit Dujmovič Sterpin (JK Pirat), tretji pa je bil Maj Petrič (JK Jadro Koper). Med kadetinjami je slavila Zala Vidmar (JK Jadro Koper), druga je bila Alessia Dilica Bubnič (JK Burja Izola), tretja pa Ana Planinšič (ŠD Piran).

Vir: JZS.si

Ponedeljek 18 Sep 2017

V Portorožu se je zaključilo odprto državno prvenstvo v razredih laser standard in laser 4.7. Organizatorjem je v treh tekmovalnih dneh uspelo izpeljati 9 plovov v razredu laser standard in 8 plovov v razredu laser 4.7.

V odsotnosti Žana Luke Zelka, ki tekmuje na svetovnem prvenstvu v Splitu, je nov državni prvak v olimpijskem razredu laser standard postal Matej Valič (JK Jadro Koper), ki je slavil v prav vseh devetih plovih. Drugi je bil Taš Kolman (JK Burja Izola), tretji pa Martin Peternelj (JK Jadro Koper).

V razredu laser 4.7 je v skupni razvrstitvi slavila Hrvatica Sara Muješić (JK Vega Pula). Druga je bila Uršula Balas (JK Val Crikvenica). Tretje mesto in naslov državnega prvaka pa je osvojil Janez Zabukovec (JK Jadro Koper). Državni podprvak je postal Klemen Petrovič (JK Jadro Koper). Tretje mesto pa je osvojila Sandra Lipovec (JK Pirat Portorož). V konkurenci jadralcev do 16 let je zmagal Janez Zabukovec (JK Jadro Koper), drugi je bil Gašper Strahovnik (JK Pirat Portorož), tretji pa Nejc Valenčič (JK Burja Izola).

Vir: JZS.si; Foto: Uroš Kekuš Kleva

Ponedeljek 18 Sep 2017

V Splitu se je s prvimi plovi začelo svetovno prvenstvo v olimpijskem enosedu laser standard, na katerem jadra tudi Mariborčan Žan Luka Zelko.

“Prvi tekmovalni dan je za nami. Imeli smo zahtevne pogoje. Napovedanih je bilo 10 vozlov južnega vetra, a je bilo vetra na koncu manj, v povprečju pet do šest vozlov. Vendarle smo odjadrali oba predvidena plova. Oba plova sem odjadral konstantno in nisem naredil večjih napak.”, je pogoje in svoje jadranje v Splitu komentiral Žan Luka Zelko. V prvem plovu je Zelko, ki v Splitu jadra s trenersko podporo Vasilija Žbogarja, zasedel odlično deveto, v drugem pa osmo mesto. To ga skupaj v konkurenci 148 jadralcev iz 52. držav uvršča na odlično 17. mesto.

“Od prve peterice nisem bil veliko oddaljen. V prvi orci v drugi regati bi lahko malce več tvegal, s čimer bi lahko prišel tudi med prvih pet. Pred nami sta še dva dneva kvalifikacij. Moj cilj je nadaljevati s konstantnim jadranjem, kakršnega sem prikazal danes. S hitrostjo in z odločitvami, ki sem jih sprejel na regatnem polju, sem zadovoljen. Komaj čakam na jutrišnji dan.”
Vodstvo je prevzel Ciprčan Pavlos Kontides, ki je slavil v obeh današnjih plovih. Drugi je Francoz Jean-Baptiste Bernaz z dvema drugima mestoma, tretji pa bronasti iz lanskih olimpijskih iger Novozelandec Sam Meech, ki je danes zabeležil prvo in četrto mesto. 

Včeraj so se v Splitu zaključili kvalifikacijski plovi Svetovnea prvenstva v razredu laser standard. Organizatorji so v močnem jugu izpeljali vse tri predvidene plove. Mariborčan Žan Luka Zelko je danes zopet odlično jadral in s petnajstim, petim in tretjim mestom napredoval na skupno 21. mesto. 

“V prvem plovu nisem uspel dobro štartati, potem pa sem se prvo orco preveč držal sredine, kar me je stalo prve deseterice. Čez celo regato sem se boril, da sem na koncu končal na 15. mestu. Štart drugega plova je bil malo boljši in na prvo bojo sem prišel na 15. mestu. Potem pa sem drugo orco odvozil fenomenalno in prišel do petega mesta. Ta rezultat sem potem zadržal do cilja. Tretji plov sem vodil vse od prve boje do zadnje krme, ko sem naredil dve napaki, ki sta me stali moje prve zmage na svetovnem prvenstvu. Z rezultatom sem vsekakor zelo zadovoljen. Čakajo nas še trije finalni dnevi. Z vsem pokazanim sem zadovoljen, a do konca so še trije dnevi in boril se bom do konca. Vsekakor pa sem dosegel enega izmed svojih glavnih ciljev in sicer sem se prvič po letu 2012 uspel uvrstiti v zlato skupino na svetovnem prvenstvu", je današnji naporen dan povzel Žan Luka Zelko.

V vodstvu ostaja Ciprčan Pavlos Kontides, drugi je Francoz Jean-Baptiste Bernaz, tretji pa Avstralec Matthew Wearn.

Vremenska napoved za jutri je podobna današnji – pihal naj bi močan južni veter.

Po predzadnjem tekmovalnem dnevu 18.9.2017

Vremenska napoved za danes je bila izjemno slaba in marsikdo je sploh dvomil, da bo morje pred Splitom danes sploh videlo jadralce. A popoldne je zapihalo in organizatorju je na koncu pod streho uspelo spraviti vse tri predvidene plove.

Slovenec Žan Luka Zelko je v zlati skupini, v kateri jadra 49 najboljših jadralcev na svetu, danes osvojil 39., 25. in 29. mesto. Skupno zaseda 34. mesto.

Kljub slabi napovedi smo uspeli odjadrati vse tri predvidene plove. Presenetil nas je maestral, ki je pihal z močjo do 15 vozlov. Sploh prvi plov sem narobe ocenil prvo orco in tudi štartal na napačni strani, kar me je stalo dobre uvrstitve. Čeprav sem se ves čas boril, da bi pridobil kakšno mesto, je v zlati skupini izredno težko pridobiti veliko mest. Kar pa se tiče drugega in tretjega plova, sem bil blizu, a so me nepotrebne napake stale uvrstitve v prvo dvajseterico. Jutri imamo še en dan. Napovedan je močan jugo in upam, da bomo jadrali.

Tako je predzadnji dan opisal naš trenutno najboljši jadralec v tem olimpijskem razredu, v katerem je Vasilij Žbogar Sloveniji priboril že dve olimpijski odličji. Prav Vasilij Žbogar na tem prvenstvu Žan Luko spremlja v vlogi trenerja.

Vodstvo je zopet prevzel Ciprčan Pavlos Kontides, ki ima po odbitih dveh najslabših uvrstitvah kar 15 točk prednosti pred drugouvrščenim aktualnim olimpijskim prvakom Avstralcem Tomom Burtonom. Tretje mesto prav tako zaseda Avstralec in sicer Matthew Wearn.

 

Vir: JZS.si

Nedelja 17 Sep 2017