Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Švedski jadralec Mikael Ryking je z Rusinjo  Ireno Grachevo postavil nov jadralski rekord za enotrupne jadrnice.

2.6.2017 sta ob 2:09:04 izplula iz Bermudov in se podala proti mestu Plymouth na severovzhodni obali ZDA. Cilj sta dosegla 15.6. ob 7:28:42 uri. V 13 dneh 5 urah 19 minutah in 38 sekundah sta preplula razdaljo 2870 nmi. Povprečna hitrost plovbe je znašala 9.04 vozla. Plula sta na jadrnici Talanta, razreda 40, ki je v lasti Šveda. Gre za prvi rekord za enotrupne jadrnice na tej ruti, ki je priznan s strani WSSR – mednarodne organizacije, ki bdi nad jadralskimi hitrostnimi rekordi.

Torek 27 Jun 2017

Peter Burling in njegova ekipa Emirates Team New Zealand je zmagovalka 35. Pokala Amerike. Zadnjo zmago v najstarejši regati na svetu so si jadralci z Nove Zelandije priborili leta 2000.

Ekipa si je zmago zagotovila v deveti dirki. Ameriško ekipo Oracle Team USA so premagali kar osemkrat in postavili končni rezultat 7:1.

V zadnji, deveti dirki, sta obe ekipi začeli z odličnim štartom. Z vso močjo so se pognali proti prvi oznaki. Američani so bili malenkost hitrejši, a žal na plovbi proti drugi oznaki prednost izgubili. Krmar Burling je ohranjal mirno kri in odlično krmaril tudi v nadaljevanju. Američani se seveda niso predali. Spithill in njegova ekipa so želeli iz katamarana iztisniti vse, ujeti in prehiteti novozelandsko ekipo. Žal jim ni uspelo. Na tretji oznako so zaostajali že 26 sekund. Zaostanek se je večal tudi v nadaljevanju. Pri četrti oznaki je znašal že 34 sekund. Burling je v nadaljevanju napravil nekaj drobnih napak, kar je Spithillu in ekipi zopet vlilo nekaj upanja. Malenkost so se jim približali, nato pa so Novozelandci zopet pospešili ter prečkali ciljno črto kar 55 sekund pred ekipo Oracle.

Peter Burling, krmar ekipe Emirates Team New Zealand je v cilju dejal: »Smo presrečni. Sem smo prišli, da zmagamo. Občutek, zmagati osem dirk, na teh prekrasnih Bermudskih otokih, pred tako veliko publiko, je enostavno nepopisen. Vesel sem, da lahko vse to delim z našimi oboževalci. Odrasel sem ob gledanju tega tekmovanja. Da sem postal član ekipe Kiwijev in uspel Pokal  Amerike prinesti domov, je uresničitev mojih sanj.«

Torek 27 Jun 2017

V nedeljo se je v popoldanskih urah nad Jadranom razbesnela nevihta, ki je presenetila številne navtike. Zaradi nepripravljenosti je terjala tudi življenja. Potrebne so bile številne reševalne akcije.

Prva reševalna akcija se je pričela ob 17.50 uri, na severni strani otoka Sv. Marko, ki leži med Kraljevico in otokom Krk. Štirje jadralci so s svojo jadrnico nasedli na obalo otoka. V reševanje brodolomcev se je podal navtik s svojim plovilom. Posadko, v kateri sta bila dva manjša otroka in dve odrasli osebi, je prevzel na svoje plovilo in jih odpeljal na kopno. Vsi so  bili le podhlajeni in pretreseni. Jadrnico so na mestu, kjer je nasedla, zavarovali, da ne bi potonila.

Druga pomorska nesreča se je zgodila le pol ure kasneje. Dva domačina sta s svojim plovilom plula v bližini zaliva Pušča na otoku Krk. Ko ju je zajela nevihta, se je plovilo zaradi visokih valov in močnega vetra prevrnilo. Oba sta padla v morje. Eden izmed članov posadke je uspel sam priplavati na obala, medtem ko drugemu ni uspelo in se je utopil. Na kraj nesreče je nemudoma priplulo plovilo Luške kapitanije Reka in pripeljalo vozilo hitre medicinske pomoči. Žal moškega niso uspeli rešiti.

Praktično v istem času se je zgodila nespametna pomorska nesreča pri Šibeniku. Na plažo Jadrija je pridrvelo motorno plovilo. Zaradi visoke hitrosti ga je odneslo kar 15m daleč na kopno. K sreči ni poškodoval nikogar na plaži.

Na splitskem področju so reševalne akcije potekale v poznih večernih urah. Ob 23.01 uri so pomoč potrebovali brodolomci z jadrnice Aurora. Zaradi nevihte so izgubili nadzor nad plovilom in nasedli v zalivu Špilica na otoku Hvar. Na jadrnici je bilo pet hrvaških jadralcev, ki so nesrečo preživeli brez poškodb. Posadka ni bila v življenjski nevarnosti. Ker so bili na krovu tudi otroci, je na kraj nesreče izplulo plovilo luške izpostave Hvar. Posadko so prevzeli na svoj krov in jih odpeljali na varno. K reševanju jadrnice je pristopilo komercialno podjetje za reševanje.

V nedeljo se je poleg omenjenih, zgodilo še veliko drugih pomorskih nesreč, ki so se končale večinoma le z materialno škodo. Nevihta je bila napovedana. Informacije o njej so uradni mediji sporočali preko vseh svojih kanalov.

Kako lahko izveste, kdaj in kje bo nevihta in kako njen prihod prepoznate sami si lahko preberete v članku: Kako predvideti nevihto na morju?

Vir: MPPI, slika je simbolična

Torek 27 Jun 2017

Navtiki bodo zagotovo cenili njegove prednosti glede praktičnosti, vključno z devetimi sedeži, veliko odlagalnih mest in doseg električnih zmožnosti za izjemno zmogljivost!

S550 je eden najpopularnejših modelov družine Grandovih gumenjakov, poznan predvsem po masivnem in elegantno oblikovanem plastičnem navigacijskem loku. Silver Line S550 lahko poganja izvenkrmni motor do 150 konjskih moči! Možnost dodatne opreme, pa nam omogoča tudi drog za vleko smučarja, kar bo vodne dogodivščine s prijatelji in družino, pripeljalo na popolnoma novo raven.

Tehnični podatki:

Celotna dolžina: 550 cm
Notranja dolžina: 415 cm
Širina:  250 cm
Notranja širina: 145 cm
Premer tubusov: 55 cm
Število komor: 5
  Teža praznega plovila: 440 kg
Nosilnost: 1200 kg
Št. oseb: 10
Priporočljiva moč motorja: 115 KM
Največja moč motorja: 120 KM
Dolžina noge motorja: L (20")
     

"LAST MINUTE OFFER" ČOLNA NA ZALOGI

MALOPRODAJNA CENA

22.968 €
 

"LAST MINUTE" CENA

19.522 €

Oprema čolna

Standardna oprema: 
> Trdi “V” trup iz steklenih vlaken, 
> 2 vesli, 2 bitve in tlačilka,
> zadnji sedeži z naslonom
> varnostna držala, 
> svetlo siva PVC tuba - 5 prekatov, 
> volanski mehanizem z volanom, 
> odstranljive blazine na sedežu.
  Dodatna oprema - vključena v ceno: 
> HYPALON 
> elektro paket No E3, 
> sprednja ograja iz nerjavečega jekla, 
> drog za vleko smučarja, 
> varnostni ventil, 
> odstranljiva sončna ploščad, 
> SILVERTEX oblazinjenje + za sončno ploščad
> Bimini Top
     

V KOMPLETU Z IZVENKRMNIM MOTORJEM YAMAHA

YAMAHA F80 + montaža

29.567 €
 

YAMAHA F115 + montaža

31.067 €

 

Obiščite prodajno-servisni center Moto-Nautika, v Miklavžu pri Mariboru, ter se sami prepričajte o lepoti in edinstvenosti tega gumenjaka. Čoln z dodatno opremo je namreč na zalogi! Vabljeni!

Za več informacij in za informativno ponudbo kontaktirajte svetovalca na telefonsko številko – 02 629 04 02.

Ponedeljek 26 Jun 2017

Pretekli teden je potekala prva letošnja kontrola pomorskega prometa na Hrvaški obali. Kljub temu, da je akcija preventivna in namenjena povečanju varnosti na morju, pa je bila žal že prepozna za nekatere navtika.

V četrtek, 22.6.2017 ob 16.16 uri so prejeli prvi klic tujega državljana, ki je opazil, da plovilo jet-ski, brez nadzora pluje med otokom Lukar in krajem Šimuni na otoku Pag. Izpostava luške kapitanije na otoku Pag, je o tem obvestila lastnika podjetja, ki v Šimunih oddaja jet-ski plovila. Sam se je odpravil na javljeno lokacijo, kjer je privezal plovilo in z njim odplul nazaj proti kampu v Šimunih. Po le nekaj minutah plovbe je v morju zagledal truplo. Na lokacijo je takoj izplulo plovilo Luške kapitanije, ter iz vode potegnilo truplo moškega. Po prvih rezultatih preiskave, naj bi moški umrl zaradi utopitve.

Ponedeljek 26 Jun 2017

V večernih urah prejšnjega četrtka se je zgodila huda pomorska nesreča. Približno 1 nmi od obale je gliser trčil v leseno barko in nato brez nadzora zaplul na plažo polno kopalcev.

Hrvat H.L. je plul z gumenjakom dolgim 6m na oddaljenosti približno navtično miljo od obale Crikvenice. Na 15m dolgi leseni barki sta plula dva člana posadka, ki sta opazila, da obstaja nevarnost trka. Z zvočnimi signali sta ga želela opozoriti o nevarnosti. Žal neuspešno. Hrvat je s premcem trčil v lev premčni del lesenega plovila. V nesreči so zaradi močnega trka vsi trije, tako voditelj gliserja, kot oba člana posadke lesene barke padli v morje. Gliser je s polno hitrostjo nekontrolirano nadaljeval plovbo proti obali. V neposredni bližini hotela Omorika je pristal na plaži med kopalci. Tri osebe so bile poškodovane in so jih morali prepeljati v reško bolnico. K sreči so utrpele le manjše telesne poškodbe in niso v življenjski nevarnosti.

Ponedeljek 26 Jun 2017

Ameriška obalna straža bo sodelovala pri testiranju izvenkrmnih dieselskih motorjev, ki jih razvija in izdeluje britansko podjetje COX Powertrain.

O dieselskih motorjih COX, ki razvijejo zavidljivih 300 KM, smo že pisali v članku Prihajajo izvenkrmni dieselski motorji s 300 KM - CXO300. Ker bodo prvi motorji kmalu na trgu, je proizvajalec osnoval raziskovalno skupino CRADA, ki bo skrbela za testiranje in nadaljnji razvoj motorjev. Skupini se je sedaj pridružila Ameriška obalna straža, ki bo nove motorje dodobra preizkusila v najbolj zahtevnih pogojih.

Povpraševanje po izvenkrmnih dieselskih motorjih je začelo strmo naraščati zaradi novega pravila NATA, ki uvaja politiko ene vrste goriva na vseh plovilih. Ker vse večje ladje uporabljajo dieselsko gorivo, ga bodo morali uporabljati tudi pomožni čolni teh plovil. Glede na napovedi, se bo bencin dolgoročno poslovil z vseh vojaških in policijskih plovil v zvezi NATO.

Motorji COX Powertrain naj bi zagotavljali med 20 in 25% nižjo porabo. Tako bo operativni doseg plovil pri isti teži goriva močno povečan, hkrati pa se bodo zmanjšale emisije izpušnih plinov.

Zanimanje za motorje je poleg Ameriške obalne straže pokazala tudi že Ameriška mornarica, v Evropi se zanje zanima Švedska na drugem koncu sveta, pa si jih želijo tudi Avstralci.

Prvi testi se bodo pričeli v kratkem. Na eno izmed standardnih plovil Ameriške obalne straže bodo namestili dva motorja COX300. Na plovila bo nameščena tudi vsa potrebna oprema za nadzor nad močjo motorjev, porabo, hitrostjo plovbe in emisijami. Testi bodo potekali šest mesecev. V tem obdobju se bo poleg klasičnih parametrov pokazala tudi zanesljivost motorjev in kolikšni bodo dejanski stroški vzdrževanja.

O rezultatih bomo poročali, takoj ko bodo na voljo.

Ponedeljek 26 Jun 2017

Na enem največjih jadralnih dogodkov na svetu, na znameniti Kieler Woche regati, ki traja teden dni in na kateri se pomerijo najboljši na svetu, je Slovenijo zastopalo osem jadralcev v treh jadralnih razredih. Regate razreda 29er so potekale v prvem delu dogodka, med 17. in 20. junijem, in sicer v 18 plovih, medtem ko v drugem delu, med 21. in 25. junijem, potekale regate razreda 49er s 14 plovi ter laser radial ženske z 10 plovi, za oba razreda pa sta sledili še regati za medalje.

V razredu 29er, v katerem so v štirih dneh odjadrali 18 regat, sta med 93 posadkami za Slovenijo jadrali dve posadki: Verderber/Semelbauer ter Potokar/Mrak. Odlična mlada jadralca Rok Verderber in Klemen Semelbauer sta se vseskozi borila za medalje in celo šest krat končala na prvem mestu, regato pa sta po eni diskvalifikaciji končala na četrtem mestu, Matej Potokar in Žiga Mrak pa sta osvojila 43. mesto. Regata je štela za pokal Euro Cup.

Nato so se 21. junija začele regate v preostalih razredih. V razredu laser radial ženske sta se v konkurenci 69 jadralk pomerili sestri Lin in Kim Pletikos, ki sta na začetku jadrali zelo dobro in se držali med prvo dvajseterico, na koncu pa je Kim Pletikos osvojila 30., Lin Pletikos pa 44. mesto.

V razredu 49er je med 68 ekipami prvič nastopila naša posadka v novi sestavi, v kateri se je Petru Janežiču pridružil  Sebastian Prinčič. Jadrali so v večinoma spremenljivih razmerah, posadka Janežič/Prinčič je začela zelo dobro in se uvrstila v zlato skupino, nato pa je tretji dan regat po tretjem plovu prišlo do poškodbe krmarja Petra Janežiča, ki nam je povedal: “Po tretjem plovu so me iz vode odpeljali na urgenco, ker smo mislili, da bi lahko imel zlomljeno nogo, na srečo je bil samo izvin. Med tem sta Sebastian Prinčič in vodja posadke Andrej Janežič uspešno rešila jadrnico pri 25 vozlih hitrosti vetra ter jo pripeljala na obalo. Tudi Sebastian se je udaril v glavo in krvavel.” Tako sta naša mlada obetavna jadralce predčasno zaključila in zadnjih 4 plovov nista več mogla jadrati, regato pa sta s tem zaključila na skupno 29. mestu. “Upam, da bo noga vredu do evropskega prvenstva,” je še dodal Peter Janežič.

Ponedeljek 26 Jun 2017

V petek se je zgodila tragična pomorska nesreča. Trčila sta ameriški rušilec USS Fitzgerald razreda Alreigh Bureke in filipinska tovorna ladja.

Nesreča se je zgodila  v soboto ob 2.30 (po lokalnem času) uri 55 nmi južno od Tokijskega zaliva na Japonskem. Ameriški rušilec je trčil v kontejnersko ladjo, ki pluje pod filipinsko zastavo. Ladja ACX Crystal je približno trikrat večja kot ameriška vojna ladja. V trku si je poškodovala levi premčni del, medtem, ko je vojaška ladja močneje poškodovala in je vanjo začela vdirati voda. Tovorna ladja, ki je plula proti pristanišču v Tokiju,  je lahko plovbo nadaljevala brez problemov ter varno pristala. Ameriška ladja je utrpela hujše poškodbe na desnem boku. Zaradi vdora vode se je rahlo nagiba v desno. Plovbo je nadaljevala lahko z lastnim pogonoma le s hitrostjo 3 vozle. Zaradi nevarnosti, da se ladja potopi, so odpluli v pristanišče, kjer so tudi že pristali. Na krovu ameriške ladje je bilo poškodovanih 5 ljudi, sedem pa so jih pogrešali. Na ladjo so se vkrcali potapljači, ki so v potopljenih prostorih ladje našli vseh sedem trupel ameriških mornarjev.  

Ponedeljek 19 Jun 2017

Področje Zadra je bogatejše za bencinsko črpalko. V zalivu Vela Lamjana na otoku Ugljan se je odprla plavajoča bencinska črpalka.

Področje Iškega, Ravskega in Srednjega kanala, med otoki Ugljan, Pašman in Dugi otokom, je poleti navtično zelo obljuden. So glavna plovna pot med otoki Silba, Olib, Molat, Ist in Nacionalnim parkom Kornati. Celotno področje je imelo na voljo samo eno bencinsko črpalo v Zaglavu na Dugem otoku. Zaradi obremenjenosti, je bilo med sezono potrebno na gorivo čakati tudi uro ali več.

Podjetje Brala je zato v zalivu Vela Lamjana odprlo novo plavajočo bencinsko črpalko. Nudijo dieselsko gorivo in plavi diesel, ki je namenjen ribiškim ladjam. Bencina žel ni možno dobiti. Črpalka obratuje vsak dan med 7.00 in 20.00 uro in bo zelo dobrodošla vsem navtikom, ki plujejo s severozahoda proti jugovzhodu. Veseli je bodo tudi tistim, ki so skozi prehod Mali Ždrelac vračajo s Kornatskega otočja proti marinam Sukošan, Zadar in Biograd, kjer so bencinske črpalke ob koncih tedna zaradi številnih čarterjev izjemno obremenjene.  

Plavajoča bencinska črpalka podjetja Brela ustreza vsem veljavnim standardom za točenje goriva. Poskrbljeno je za zaščito okolja in varnost. Črpalka je opremljena z vsemi sistemi za zaščito pred izlitjem goriv in olj ter zaščitnimi pregradami v primeru izlitja.

Podatki o črpalki na tej povezavi.

 

Ponedeljek 19 Jun 2017