Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V torek, 4.7.2017, je pred otokom Lošinj, gliser zaplul preko kopalca in ga težko poškodoval.

Nezgoda se je zgodila v torek okrog 14.00 ure med otokoma Lošinj in Zabodarski. Kopalec, slovaški turist, je plaval med otokom. Nanj je naletel gliser, ga težko poškodoval in nadaljeval s plovbo. Utrpel je hude poškodbe desne noge in pričel močno krvaveti.

Mimo sta kmalu priplula dva jadralca. Ko sta zagledala moškega, ki kliče na pomoč, sta priplula do njega in ga potegnila na krov. Močno je krvavel. Vzela sta pas in prevezala poškodbo, da sta zmanjšala krvavenje. Z jadrnico sta se napotila proti luki Mali Lošinj. Ravno takrat je mimo priplulo plovilo pomoči na morju s hitrim gumenjakom. Jadralca sta jih poklicala na pomoč, saj sta z jadrnico prepočasi plula proti luki. Ponesrečenca so prekrcali na gumenjaka in ga hitro odpeljali v luko, kjer jih je že čakala medicinska pomoč. Zaradi težkih poškodb, ki jih je utrpel, so nemudoma organizirali helikopterski prevoz do Kliničnega centra v Reki.

Hitrost plovbe na področju, kjer se je zgodila nesreča, je omejena. Kakšne so omejitve glede na oddaljenost obale lahko preberete v članku: Kako daleč od ob obale in kako hitro lahko plujemo

Četrtek 06 Jul 2017

V ponedeljek, 3.7.2017, se je v Tržaškem zalivu pričelo Svetovno prvenstvo ORC. Flota jadrnic se je najprej podala na dvodelno dvodnevno regato po odprtem morju.

Jadranje po odprtem morju je lahko zelo zahtevno. Pa ne nujno zaradi premočnega vetra. Razlog je lahko tudi premalo vetra. Vremenske razmere, ki so včeraj in danes ponoči vladale v Tržaškem zalivu, so od jadralcev zahtevale ogromno moro potrpežljivosti.

Štart za floto 116 jadrnic se je pričel v šibkih vetrovih. Preko dneva so še nekoliko padli in se preko noči skoraj umirili. Jadrnice so se počasi premikale s severnega dela Tržaškega zaliva proti Slovenski in Hrvaški obali, ter se še počasneje vrnile nazaj, pred marino San Rocco v Miljah. Zaradi težkih pogojev so se na vrhu lestvice znašli nekateri, ki niso veljali za favorite in prav tako so nekateri favoriti končali bistveno slabše, kot je bilo pričakovati.

Celotna dvodnevna regata je bila razdeljena v dva dela in se šteje kot dve ločeni regati. Prva je merila 40 nmi, druga 104.

Prvi del so slovenski predstavniki pričeli zelo zadržano. Najbolje je jadrala jadrnica Taia 2 & White Goose s krmarjem Goranom Djordjevičem za krmilu. Cilj so prečkali kot 24 ekipa. Kot 31 je prvo etapo zaključila jadrnica All4One iz jadralnega kluba Aurora. Slovenski jadrnici Elan 450 sta za prvi del potrebovali še dobro uro več. Na 44 mestu je končala ekipa Sky, ki jo vodi Marjan Kočila. Mesto za njimi, sicer z eno minuto boljšim časom, pa je zaključila ekipa Dušana Ušeničnika.

Drugi del, oziroma druga etapa je bila našim ekipam bolj naklonjena. Ekipa Sky je v cilj priplula kot deseta, le 4 sekunde za njimi pa je prečkala cilj rivalska ekipa Karpo. Jadrnica All4One je končala na 27, Taia2 in White Goose pa na 42 mestu.

»Glede na vremenske napovedi, ki niso bile obetajoče in dolžino navigacijskega plova, smo bili v strahu, da se ponovi Cres 2011, ko smo obstali v brezvetrju sredi odprtega morja. Tokrat je bilo drugače. Uspešno smo prestali težko preizkušnjo, 115 Nm dolgo navigacijo, saj smo dosegli nepričakovano 11. mesto po skoraj 26-ih urah jadranja. Vetrovi so bili na naši strani. Z nekaj drznimi taktičnimi odločitvami smo presenetili velike favorite tega Svetovnega prvenstva. Zal v prihodnjih dneh ne pričakujemo prav veliko vetra, kar nam nikakor ni  v prid. Borili se bomo s srcem do konca.« je povedal Dušan Ušeničnik, skipper ekipe Karpo, po zaključenem navigacijskem delu regate.

Danes so se jadralci pomerili v dveh priobalnih regatah. Po skupno štirih dogodkih je v vodstvu hrvaška ekipa Nube na jadrnici X-41 s krmarjem Diegom Zančo za krmilom. Sledi jim italijanska ekipa Selene Alifax, ki jo vodi Massimo de Campo. Tretje mesto prav tako pripada italijanski ekipi Horus Tempus Fugit in Jadralnega kluba Čupa.

V razredu A jadra le ena slovenska jadrnica, Megaenergija. Trenutno je uvrščena na 15. mesto med 17 jadrnicami. V razredu najmanjših jadrnic, 32. mesto zaseda jadrnica Shark iz JK Pozejdon, Aurora Pirnar iz JK NASA je na 40. mestu, Fad0-Nika Sailing Team iz JK Ljubljana pa je na 48. mestu.

Tekmovanje se jutri nadaljuje s priobalnimi regatami.

Sreda 05 Jul 2017

Za vse, ki imate ustrezno dovoljenje za plovbo z gumenjakom po morju ali celinskih vodah - izkoristite možnost najema gumenjaka GRAND Silver Line S420 ali Golden Line G500! Z odlično kombinacijo razkošja in praktičnega oblikovanja, GRAND-ova modela ponujata veliko zmogljivosti in vrhunsko vodljivost čolna. Plovilo se najame v kompletu s prikolico, z vso obvezno dodatno opremo, ki je potrebna za mirno plovbo po morju, ter z najmodernejšim GARMIN sistemom - vse skupaj vključeno v ceno najema.

Poleg najema gumenjaka pa lahko v prodajno servisnem centru MOTO-NAUTIKA izkoristite tudi najem različnih dodatkov za vodne športe (wakeboard, SUP, tube, ipd.) - od 10€/dan, ter si tako še dodatno popestrite dopust.

Razpoložljivost in rezervacijo lahko preverite preko telefonske številke: 02/629 04 00. Poletje je tu! Najemite plovilo za letošnji dopust in izkusite nepozabno doživetje!

VEČ O RAZPOLOŽLJIVIH PLOVILIH IN TERMINIH:

Gumenjak Grand G500                    -                     Gumenjak Grand S420

Torek 04 Jul 2017

Včeraj popoldne so se nad Kvarnerjem zvrstile številne nevihte. Ena zadnjih, ki smo jo ujeli v objektiv, je presenetila z enkratnimi barvami. Dež in oblaki so se obarvali v zlato barvo. (Fotografije niso obdelane. ...
Ponedeljek 03 Jul 2017

Italijanska ladjedelnica Ferretti je splovila svojo najnovejšo jahto Feretti Yachts 780. Nova jahta v dolžino meri 78 čevljev in 9 palcev (24,01 m), njena največja širina pa znaša 18 čevljev in 11 palcev (5,77 m). Oblikovanje je plod sodelo...
Ponedeljek 03 Jul 2017

V soboto ob 11.00 uri je zagorelo na jadrnici v marini Kaštela. Zaradi neverjetne prisebnosti skiperja, se požar ni razširil na druga plovila v marini.

Na jadrnici tipa Dufuor 460 z imenom Lavsa, je v soboto ob 11.00 izbruhnil požar. Na plovilu se je bil le skiper plovila. Ko je opazil, da se ognjeni zublji širijo po plovilu in da požara ne bo uspel pogasiti je nemudoma poklical na pomoč. Plovilo je privezal za gumenjak, s katerim so ga odvlekli iz marine. Požar se zato ni razširil na sosednja plovila.

Na kraj nesreče je priplulo specialno plovilo Prostovoljnega gasilskega društva Kaštel Gomilica. Požar jim je uspelo pogasiti, a j bilo plovila tako močno poškodovano, da se je potopilo.

Plovilo je bilo v lasti hrvaškega čarter podjetja. Zakaj je prišlo do požara na plovilu, še ni jasno. V požaru k sreči ni bila poškodovana nobena oseba.

 

Kako se preventivno zaščititi pred požarom na plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.

Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat

Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!

Vir: Slobodna Dalmacija; Foto: Vojko Bašić / HANZA MEDIA

Ponedeljek 03 Jul 2017

Ta konec tedna je na avstrijskem jezeru Wolfgangsee potekala mednarodna regata Finn duell, na kateri se je pomerilo 33 jadralcev razreda finn iz štirih držav, na njej pa sta prvič nastopila oba brata, Jan in Liam Orel, saj je bil to krstni nastop za mlajšega Liama Orla na regati razreda finn.

Jan Orel je z osvojitvijo četrtega mesta za las zgrešil stopničke, Liam pa je na svojem debitantskem nastopu osvojil odlično šesto mesto. Prva tri mesta so pripadla domačinom iz jadralnega kluba UYC Wolfgangsee. To je bila zelo dobra pripravljalna regata, saj bosta oba mlada jadralca nastopila na svetovnih prvenstvih razreda finn letos na Madžarskem, tudi na mladinskem v drugi polovici avgusta, nato pa še v začetku septembra.

Vir: JZS.si

 

Ponedeljek 03 Jul 2017

Na evropskem prvenstvu v jadralnih dvobojih so si člani posadke Lumba Match Race Team Dejan Presen, Miha Truden in Jure Jerkovič ta konec tedna na italijanskem jezeru Ledro prijadrali veliki finale ter na koncu postali podprvaki, kar je izjemen uspeh ekipe.

Dvoboji med dvanajstimi ekipami iz desetih držav so prve tri dni potekali po sistemu Round Robin (vsak z vsakim), najboljše štiri ekipe, med katerimi je bila tudi Lumba Match Race Team, pa so se uvrstile v polfinalne dvoboje četrti dan regate.

V polfinalu je Lumba Match Race Team z 2 proti 0 gladko premagala švedsko ekipo Team Abenius Match Racing, ravno tako z 2 proti 0 pa je francoska ekipa Maxime Mesnila premagala portugalsko posadko Speaky Match Racing.

V borbi za tretje mesto je bila nato uspešna švedska posadka, Portugalci so tako osvojili četrto mesto, veliki finale pa je določil zmagovalce: prvaki so postali Francozi Maxime Mesnil, Yves-Marie Pilon in Yann Chateau, podprvaki pa Lumba Match Race Team: Dejan Presen, Miha Truden in Jure Jerkovič.

Vir: JZS.si

Ponedeljek 03 Jul 2017

Zaradi nestabilnega vremena v zadnjih dneh, so bile na Jadranu potrebne številne reševalne akcije. Posredovati je bilo potrebno tudi ponoči.

V četrtek ob 0.33 uri sta z jadrnico nasedla Madžara. Zakonski par je s svojo jadrnico nasedel na rtu Zaglav na otoku Ugljan. 75 letni moški se je v nesreči poškodoval. Izgubil je prst na roki. 11 let mlajša soproga je nesrečo preživela brez telesnih poškodb. V močnem jugu je na kraj nesreče priplula ladja Luške kapitanije Zadar. Oba člana posadke so prekrcala na službeno plovilo in jih odpeljali v Zadar, kjer so pristali ob 4.15 uri. Oba so odpeljali v zadarsko bolnišnico na oskrbo. Nasedla jadrnica je v močnem jugu utrpela hude poškodbe trupa in vanjo je vdrla voda. Reševalnim službam je ni uspelo zavarovati pred potopitvijo. Reševanje razbitine bodo pričeli, ko se bo vreme umirilo.

Med plovbo mimo kraja Sveti Filip in Jakov se je zgodila nesreča na motorni jahti »Athi«, ki pluje pod avstrijsko zastavo. Edemu izmed članov posadke je zdrsnilo na palubi. Zlomil si je nogo in padel v morje. Rešili so ga na mestno plažo, kamor je prišla medicinska ekipa in ga oskrbela.

Ob 2.00 uri zjutraj ja nasedla jadrnica »Pleasure«. Nemška posadka je plovilo najela pri hrvaški čarter firmi. Med plovbo v bližini otoka Krk so zaradi močnega južnega vetra in visokih valov, izgubili nadzor nad plovilom. Odneslo jih je na obalo pri zalivu Čavlena, kjer so nasedli. Ker posadka ni bila ogrožena, je na lokacijo odplula reševalna ekipa šele v jutranjih urah, ko se je vreme nekoliko umirilo. Jadrnico so pregledali in potegnili nazaj v vodo. Ker ni bila poškodovana, so jadralci plovbo nadaljevali sami.

Četverica jadralcev je v jutranjih urah potrebovala pomoč pred luko Vrsar. Ko so pluli v slabih vremenskih pogojih, so se s kobilico zataknili v podvodno pregrado. S pomočjo sidra so jo hoteli odstraniti s kobilice, a jim žal ni uspelo. Zaradi visokih valov, se je strgala veriga in ostali so tudi brez sidra. Ko se je jadrnica sama snela s predrage, jih je veter začel nositi proti obali. Poklicali so pomoč na katero se je odzvalo plovilo komercialne reševalne službe. Ob 12.57 uri so jih privezali na reševalno plovilo in odvlekli v luko Vrsar.

Kako lahko izveste, kdaj in kje bo nevihta in kako njen prihod prepoznate sami si lahko preberete v članku: Kako predvideti nevihto na morju?

Vir: MPPI, slika je simbolična

Petek 30 Jun 2017

Gre za odprt čoln izdelan iz steklo plastike v katerega so se v ladjedelnici RANIERI potrudili vtisniti pečat multufunkcionalnosti in udobja.  Tako so na relativno majhen prostor uspeli spraviti premčno sončno ploščad, centralno postavljeno krmarsko konzolo s svojim sedežem, krmno klop in celo ločili krmno zrcalo od krmne klopi s polico, ki omogoča uporabnikom lažji vstop v in iz vode.

Standardna oprema predstavlja čoln s prednjo sončno ploščadjo, krmilnim mehanizmom, krmarsko konzolo s pripadajočim sedežem, krmno klop, nerjavnimi držali in teleskopsko lestvijo na krmi. Osnovna barva trupa je bela. Seznam dodatne opreme je zelo obširen, zato je pametno izpostavit tiste elemente, ki so nam bolj kot ne obvezni, ter tiste ki dodajo čolnu luksuzen izgled.

Za nujno udobje je priporočljivo nakup: kalužne črpalke, biminija, valjčka na premcu, pomožne mizice spredaj, stereo sistem ter pokrivalo za celoten čoln – ta bo prišel prav za zimsko hrambo plovila. Za pravi luksuz pa bi še dodali: izbrano barvo trupa, podvodne luči, sistem za tuširanje, pokrivala za sedež in konzolo, in luksuzna tapiserija.

Tehnični podatki:

Celotna dolžina: 510 cm
Širina:  210 cm
Št. oseb: 50 cm
Teža: 380 kg
Št. motorjev: 1

 

Rezervoar goriva: 60l *opcijsko
Rerervoar za vodo: 40l * opcijsko
Največja moč motorja:
 115 KM
Dolžina noge motorja: L (20")

     

"LAST MINUTE OFFER" ČOLNA NA ZALOGI

MALOPRODAJNA CENA

10.990 €
 

"LAST MINUTE" CENA

10.440 €

Standardna oprema čolna

Standardna oprema:
> Oblazinjenje sprednje sončne ploščadi,
> klop z zložljivim naslonjalom,
> trup bele barve,
> mehansko krmlijenje,

  > teleskopska lestev,
> kompleten set ograje iz nerjavečega jekla,
> zunanja tapiserija.
     

V KOMPLETU Z IZVENKRMNIM MOTORJEM YAMAHA

YAMAHA F60 + montaža

17.185 €
 

YAMAHA F170 + montaža

18.185 €

 

Obiščite prodajno-servisni center Moto-Nautika, v Miklavžu pri Mariboru, ter se sami prepričajte o lepoti in edinstvenosti tega gumenjaka. Čoln z dodatno opremo je namreč na zalogi! Vabljeni!

Za več informacij in za informativno ponudbo kontaktirajte svetovalca na telefonsko številko – 02 629 04 02.

Sreda 28 Jun 2017