Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V petek popoldne je bilo na področju Kvarnerja izjemno nestabilno vreme. V popoldanskem času se je razbesnela nevihta, nato pa je pričela pihati močna burja.

Nestabilne vremenske razmere niso odvrnile deveterice, da ne bi izplul iz zaliva Gornja Slana na otoku Pag proti Karlobagu. V Paškem kanalu so izgubili nadzor nad plovilom. Ob 20.37 uri so bili prisiljeni poklicati na pomoč. Luška kapitanija Senj je na reševanje napotila komercialno reševalno službo. Reševalci so pripluli na lokacijo šele ob 23.37 uri. Z gumenjaka so rešili šest odraslih oseb in tri otroke. Prepeljali so jih v Novaljo. Reševalci so se nato vrnili na lokacijo nesreče in rešili še njihovo plovilo, ki so ga ob 3.00 zjutraj privezali v zalivu Gornja Slana.

Vir: MMPI, slika je simbolična

Ponedeljek 19 Jun 2017

Letošnje svetovno prvenstvo v razredu ORC bo potekalo v Tržaškem zalivu. Jadralce iz celega sveta bo gostila marina San Rocco v Miljah, tik ob slovensko-italijanski meji.

Letošnje Svetovno prvenstvo ORC se bo pričelo 30.6. in bo potekalo vse do 8.7.2017. Tekmovanja se bo udeležilo 127 plovil iz 19 držav sveta. V razredih B (dolžina plovila med 9,65-11.50m) in C (dolžina plovila med 8,45-9,65m) je prijavljenih 55 plovil, kar je največje možno število, v razredu A (dolžina plovila med 11,50-17,0m) pa je trenutno prijavljenih 17 plovil. Skupno bo na regati nastopilo preko 1500 jadralcev. Zastopane bodo naslednje države: Velika Britanija, Grčija, Rusija, Nemčija, Ukrajina, Finska, Turčija, Norveška, Danska, Nizozemska, Španija, Estonija, Češka, Malta, Hrvaška, Ciper, Avstrija, Italija, Ciper in seveda Slovenija.

Kaj se bo dogajalo?

Prve tri dni bo potekala regsitracija plovil in opravljanje meritev. Tretji dan bo namenjen treningu posadk pred pričetkom regat, ki se bodo pričele 3.7. Najprej bodo svoje moči pomerili z dvodnevno regato po odprtem morju, ki bo skupno trajala med 30 in 36 urami. V naslednjih dneh (5.-8.7.) bodo potekale krajše priobalne regate, ki bodo v Tržaški zaliv nedvomno pritegnile številne gledalce.

Slovenijo bo zastopalo kar sedem jadrnic

Na prvenstvo so se uvrstile XXX slovenske posadke. V razredu A, kjer so največje jadrnice nas bo zastopala posadka Megaenergija iz YC Skipper Maribor. V razredu B bodo Slovenijo zastopala kar tri plovila.

- Sky (Elan 450) iz PD Morska Vidra s krmarjem Marjanom Kočilo

- Karpo (Elan 450) iz JK Loka Taiming s krmarjem Dušanom Ušeničnikom in posadko Aleš Hafner, Gregor Sivic,  Gregor Štefe, Igor Erste, Marko Trebec, Matjaž Begus, Mitja Herak, Oton Hafner, Simon Savski in Tadej Ušeničnik.

- Taia2 &White Goose iz JK loka Taiming s krmarjem Goranom Djordjevičem

V razredu C, kjer so najmanjše jadrnice, bodo pod slovensko zastavo jadrali:

- Aurora Pirnar iz JK NASA na jadrnici X35

- Shark iz Jadralnega kluba Pozejdon na jadrnici SunFast 3200

- Fado z Damjanom Miljavcem za krmilom Salone 37RK

V kolikor si tekmovanja ne boste utegnili ogledati v živo, ga bomo spremljali na spletni strani, kjer si boste lahko prebrali vse o dogajanju v Tržaškem zalivu.

Petek 16 Jun 2017

V slovenski posadki v olimpijskem razredu 49er, ki se bo potegovala za uvrstitev na poletne olimpijske igre Tokio 2020, je prišlo do spremembe. Krmarju Petru Janežiču se je v posadki namesto Anžeta Podlogarja pridružil Sebastian Prinčič. Sebastian je zelo izkušen jadralec, ki je v olimpijskem ciklu za poletne olimpijske igre v Londonu leta 2012 jadral skupaj s krmarjem Mitjo Prinčičem v razredu 470, uvrstitev pa jima je spodletela le za las.

Trener Andrej Janežič se po dobrem prvem mesecu skupnih treningov veseli napredka. Posadka se bo v novi zasedbi ta teden odpravila v Kiel na veliko regato Kieler Voche, kjer se bo prvič v tej sestavi pomerila z najboljšimi na svetu.

Anže Podlogar se je v zadnjih dveh mesecih posvetil maturi, potem pa bo predvidoma nadaljeval svojo zelo uspešno jadralno pot v razredu laser standard.

Petek 16 Jun 2017

Na eni najmnožičnejših hrvaških regat za velike jadrnice, Fiumanki pred Reko, so se minulo soboto za najvišja mesta borile tudi slovenske jadrnice. Med njimi Maxi Jena, Adriatic Europa in Generali. Po zahodnem vetru med 6 in 12 vozli moči je več kot dvesto jadrnic po skupnem startu jadralo na treh različno dolgih poljih. Najhitrejše regatne jadrnice so izpred reške luke odjadrale proti Omišlju na Krku, tam obrnile in se vrnile proti cilju za reškim valobranom. V skupni razvrstitvi je zmagala umaška jadrnica Shining Umago Maxi krmarja Željka Perovića pred jadrnicama Adriatic Europa Dušana Puha in Maxi Jena Mitje Kosmine – vse tri razreda maksi. Na peto mesto skupno je prijadrala jadrnica Generali s krmarjem Samom Žvanom in tako tudi zmagala v svojem velikostnem razredu 1.

Kot zmeraj je tudi letošnja Fiumanka minila v znamenju več spremljevalnih prireditev, nekaj manjših regat pred glavno sobotno, navtičnega sejma in koncertov. Tudi letos ni manjkalo pokroviteljev in podpore mesta Reka, županije in Hrvaške turistične zveze. Sodelovanje na regati in vse prireditve so bile brezplačne. Skratka, Fiumanka je še enkrat dokazala, da je pravi praznik jadranja in naši organizatorji regat jo lahko vzamejo za zgled.

tekst: Miran Krivec, foto: Dean Miculinić

Petek 16 Jun 2017

Nevihta na morju je eden najbolj pogostih vzrokov za pomorske nesreče. Nenadna sprememba vremena z močnimi vetrovi in visokimi valovi preizkuša naše sposobnosti in zahteva pravilno in pravočasno ukrepanje. Če se želimo primerno pripraviti n...
Petek 16 Jun 2017

S 15.6.2017 se v Evropski uniji delno ukinja zaračunavanje storitev gostovanja, ko se s svojim telefonom nahajate v drugih državah EU. Popolna ukinitev gostovanja v EU je napovedana za prihodnje leto. Zato bomo letos še vedno morali biti previdni pri uporabi telefona, da se izognemo razočaranju po dopustu.

Klici in SMS-ji

S 15.6.2017 velja na področju EU načelo, da med gostovanjem velja za uporabnike enak cenik kot kadar se nahajate v domačem omrežju. Večina paketov ponudnikov mobilne telefonije ima določene količine storitev vključene v paket. Te količine lahko prosto uporabljate doma, na Hrvaškem ali v kateri koli drugi državi EU. To pomeni za vse odhodne in prejete klice, ter poslane in prejete SMS-je, ki so namenjeni v Slovenijo ne plačujete ničesar. 

Podatkovni promet

Prej navedeno določilo pa v celoti ne velja za mobilni podatkovni promet. Zaenkrat imajo operaterji pravico, da količino prometa, ki ga opravite izven domačega omrežja, omejijo. Seveda je od posameznega operaterja odvisno za kakšno prodajno politiko se bo odločil. Nekateri bodo količino omejili, nekateri ne. Da se izognete morebitnim presenečenjem, preverite, kaj vaš trenutni paket vključuje in česa ne. Preverite tudi ponudbo operaterja in po potrebi zamenjajte paket za bolj ugodnega.

Klici v tujino

Klici v tujino se še vedno zaračunavajo enako kot do sedaj. Dodatno bo potrebno plačati stroške klicev iz domačega omrežja v tujino ali iz tujega omrežja v omrežju druge članice EU razen domačega omrežja. Če boste iz tujine (države Članice EU) klicali v Slovenijo, se vam klic ne bo več zaračunaval, če pa boste klicali v drugo državo članico EU pa se vam bo klic zaračunal enako kot bi se vam klic iz Slovenije v to državo.

Enaka pravila veljajo tudi za Norveško in Islandijo, ki sta članici EEA in nista članici EU. Klici iz Švice, Srbije, Bosne, Makedonije in drugih držav sveta bo bodo še vedno po enakih cenah kot do sedaj. Zato pri uporabi v teh državah predčasno preverite cene storitev v posameznem omrežju.

 

Četrtek 15 Jun 2017

Nočna plovbe je drugačna od dnevne in se je zanjo potrebno posebej pripraviti. Večina navtikov se je izogiba, zato imajo z njo malo ali celo nič izkušenj. Ko se odločimo za prvo nočno plovbo ali pa nas v to prisilijo vremenske razmere, je zanjo dobro biti pripravljen.

Problemi nočne plovbe

Identifikacija pomorskih oznak

Na prvi pogled je nočna plovba enostavna. Vzamemo pomorsko karto, pregledamo svetlobne oznake in zapeljujemo med njimi. V resnici pa ni tako enostavno. Na plovilu so naše oči približno v višini svetlobnih oznak. Ko pogledamo proti tem oznakam, nas preseneti, ker vidimo številne druge luči in oznako med njimi je težko identificirati. Lažje delo imamo, ko plujemo mimo obale, ki ni poseljena in svetlobne oznake hitro razpoznamo.

Ocenjevanje razdalje

Ponoči je razdaljo do posamezne svetlobne oznake zelo težko določiti. Če pogledamo navtično karto, je pri svetlobnih oznakah navedena razdalja, do katere seže svetloba oznake. Razdalja je navedena za idealne vremenske razmere. Največji domet imajo svetilniki, ki svetijo belo svetlobo ali so postavljeni višje nad morsko gladino, kot tisti, ki so rdeče ali zelene barve ali so postavljeni nižje, le nekaj metrov nad morsko gladino. Razdalja je odvisna tudi od moči luči v svetlobni oznaki.

Ko nimamo izkušenj, se nam luči na obali zdijo bližje, kot v resnici so. Z dolgoletnimi izkušnjami, lahko razdaljo ocenimo bolje. Natančna določitev je zelo zahtevna ali celo nemogoča celo za izkušene navtike.

Plan nočne plovbe

Za vsako plovbo je potrebno pripraviti plan plovbe. Verjetnost, da bomo pluli napačno, je ponoči večja kot podnevi. Zato moramo za nočno plovbo pripraviti dober plan. Začrtati si moramo pot plovbe in spoznati svetlobne oznake, ki jih bomo srečali. Najlažje je pluti, kadar vemo kje se nahaja naše plovilo v danem trenutku, kakšna je smer plovbe in proti kateri svetlobni oznaki plujemo. Če plujemo proti znani oznaki, bomo takoj, ko jo dosežemo vedeli tudi v kateri smeri in kako daleč je naslednja oznaka.

Postavimo si prioritete. Pogosto se posvečamo več svetlobnim oznakam naenkrat. To nas dekoncentrira. Izbrati si moramo oznako, proti kateri plujemo in se posvetili le njej. Ko jo dosežemo, izberemo naslednjo in to ponavljamo dokler ne pristanemo.

Luči na plovilu

Vsaka oseba, ki upravlja plovilo mora poskrbeti za varnost posadke in plovila. Preden se odločimo za nočno plovbo preberimo, če navigacijske luči na plovilu delujejo pravilno. V kolikor ne bomo vidni drugim plovilom, nas ne bodo opazili in ogrožali bomo sebe in druge.

Krmarjevo mesto

Krmarjevo mesto je na krovu, kjer je oborožen z navigacijskimi kartami (klasične ali elektronske) in kompasom. Stalno mora spremljati pozicijo plovila in svetlobne oznake. V kolikor jih za dlje časa izpusti iz svojega vidnega polja, jih bo moral ponovno poiskati in se prepričati, da so prave. Ker se pozicija plovila med plovbo spreminja, se tudi koti proti svetlobnim napravam. Če jih dlje časa ne spremljamo se bo njihova pozicija močno spremenila in ponovno se bomo morali prepričati, kje je pozicija plovila in katere svetlobne naprave gledamo.

Med plovbo moramo opazovati tudi objekte, ki niso označeni na pomorskih kartah. Okrog nas se lahko nahajajo druga plovila, sidrne boje, ograde zaščitenih plaž, boje ribiških mrež in neoznačena plovila domačih ribičev, ki začnejo prižigati luči, šele ko se jim približamo. Priporočeno je imeti ročno baterijsko svetilko, s katero si bomo pomagali pri iskanju na kartah neoznačenih predmetov.

Kako vidimo ponoči

Opazovanje objektov v temi je učinkovito le kadar so naše oči spočite in privajene nočni svetlobi. Privajanje očesa, da učinkovito zaznava ponoči, traja do 15 min od trenutka, ko smo opazovali v dnevni svetlobi. Le kratek blisk močne svetlobe povzroči, da se mora oko ponovno začeti privajati na nočno svetlobo.

  • Če uporabljamo klasične pomorske karte, si za njihovo branje zagotovimo šibko luč z rdečo svetlobo. Ta najmanj učinkuje na oko.
  • Če uporabljate elektronske karte, potem zmanjšajte svetilnost zaslona na minimum.
  • Ugasnite vse luči na plovilu razen navigacijskih

Globina vode

Pred vplutjem v luko ali marino se moramo prepričati o globinah vode na plovni poti, ki smo si jo začrtali. V kolikor ima naše plovilo ugrez, pri katerem je vplutje zaradi plitvega dna lahko problematično, se moramo pozanimati tudi o plimovanju in ugotoviti kolikšna bo globina v času našega vplutja. Na področju vzhodnega Jadrana je nihanje med visoko in nizko vodo relativno majhno. Običajno znaša -0,5 in +0,5m od srednjih voda, le na redkih področjih in določenih vremenskih razmerah več. Nihanja plime in oseke na svetovnih morjih lahko presegajo nekaj metrov, zaradi česar vplutje v določenih časovnih obdobjih ni možno.

 

Primer vplutja v marino Punat v Puntarski dragi na otoku Krk

Vplutje v Puntarsko drago, proti marini Punat, je primeren izziv, ki se ga splača podrobno opisati. Vsebuje večino elementov, ki smo jih opisali. Ko se približujemo vhodu v zaliv, bomo v ozadju svetlobnih oznak videli moteče luči kraja Punat. Poleg svetlobnih oznak bomo pluli med dvema lateralnima oznakam in mimo plitvin, ki so vrisane na karti. Srečali bomo tudi objekte, ki niso vrisani v karte, paziti pa moramo še na globino morja, plimo in oseko, ter ribiče, ki običajno lovijo pred samim vhodom v zaliv. Nekateri med njimi imajo na plovilu prižgane luči, večina ne.

 

Načrt plovbe - Klik na sliko za povečavo

Pregled karte

Če podrobno pregledamo karto Puntarske drage, takoj opazimo, da bomo morali vpluti skozi ozek kanal, ki v širino meri vsega 150m. Globina morja proti vzhodni in zahodni obali hitro pada, zato moramo pluti po sredini kanala, kjer je morje najgloblje, oziroma je v delih poglobljeno, da so globine na plovni poti vedno preko 3m. Prehodu se približamo iz zahodne do jugozahodne smeri. Prva svetlobna oznaka, ki jo bomo srečali pri vplutju je bel svetilnik na rtu Pod Stražicu (B Bl 2s 9m 5M). Tej oznaki sledijo trije zeleni svetilniki, ki označujejo varno plovno pot skozi kanal. Vsi imajo karakteristiko Z Bl 2s 4m 1M. Zadnja svetlobna oznaka je svetilnik v luki Punat s karakteristiko Z Bl 4s 6m 3M. Med ostalimi oznakami, ki jih lahko najdemo na karti, sta še rdeča in zelena lateralna oznaka, ki stojita v morju nekje med prvim in drugim zelenim svetilnikom.

Izdelava plana

Predpostavimo, da se zalivu približujemo z jugozahodne smeri. Vpluli bomo v smeri prvega zelenega svetilnika. Najprej bomo na svoji desni pustili bel svetilnik na rtu Pod Stražicu. V smeri 45° bomo pluli proti prvemu zelenemu svetilniku. Ker plujemo v luko, bomo vpluli po desni strani prehoda tik ob svetilniku, ki ga bomo pustili na svoji desni.  Ko ga obplujemo, spremenimo kurz v smer 36° in plujemo proti drugemu zelenemu svetilniku. Med obema svetilnikoma bomo pluli še med lateralnima oznakama levo in desno. Ko dosežemo drugi zeleni svetilnik, moramo kurz spremeniti na 0°.

Plovba

Poglobljeni deli kanala in oznake - Klik na sliko za povečavo

Ko ponoči plujemo po Krčkem zalivu, vidimo dve področji s številnimi lučmi. V severozahodnem delu je mesto Krk in na severovzhodnem vhod v Puntarsko drago in kraj Punat. Svetilniki ene in druge luke se zelo težko opazijo med številnimi svetlimi lučmi v luki.  Ko se približujemo ozkemu kanalu pred Puntarsko drago, bomo običajno pred njo opazili ribiče na manjših plovilih. Nekateri med njimi imajo prižgane navigacijske luči, večina med njimi ne. V kolikor bomo glisirali, bodo ribiči pričeli prižigati svoje luči ali baterijske svetilke, da bodo opozorili nase. V kolikor bomo pluli počasi in se ne bodo počutili ogrožene, ne bodo reagirali. Ko nadaljujmo s plovbo proti kanalu, bomo na vzhodni obali opazili bel svetilnik Pod Stražicu (B Bl 2s 9m 5M) in v kanalu zelen svetilnik karakteristiko Z Bl 2s 4m 1M. Plovilo usmerimo direktno na prvi zelen svetilnik, ki se nahaja na sredini kanala. Plujemo proti njemu in ko se mu približamo, ga pustimo na svoji desni. Plujemo tik ob svetilniku, da pustimo levo stran prehoda prosto za morebitna plovila, ki plujejo iz luke. Smer plovbe spremenimo v kurz 36°, kjer bomo našli drugi svetilnik z isto karakteristiko  Z Bl 2s 4m 1M. Globina morja v prehodu je 3,5m. Ob oseki in močni burji se globina zniža tudi za več kot 0,5m. V kolikor ima naše plovilo ugrez 3m ali več moramo preveriti, kdaj je globina primerna za varno plovbo. Le nekaj 10 m od prvega zelenega svetilnika je na desni strani zelena lateralna oznaka. Visoka je le 1m in v resnici obarvana v črno barvo, ki se je že odluščila. Ponoči jo je izjemno težko opaziti. Kurza plovbe ne smemo spreminjati, drugače lahko trčimo v oznako. Na naši levi, pred zahodno obalo kanala je tudi rdeča lateralna oznaka. Globina morja ob oznaki je preko 2m, v kanalu pa se bo povečala na 5, ker je v tem delu poglobljena. Plovbo nadaljujemo do drugega zelenega svetilnika s karakteristiko Z Bl 2s 4m 1M. Ko ga dosežemo, spremenimo kurz plovbe na 0°. 0,2 nmi pred nami bo tretji zeleni svetilnik (Z Bl 2s 4m 1M). Tudi tega preplujemo in nadaljujemo s plovbo v isti smeri. Na svoji desni opazili zelen svetilnik s karakteristiko Z Bl 4s 6m 3M, ki stoji na obali luke Punat. V kolikor želimo pristati v luki kurz plovbe spremenimo na 55°, če pa plujemo proti marini Punat nadaljujemo plovbo v smeri 0° še 0,5 nmi.

Deli članek na fb:

Sreda 14 Jun 2017

Slovenska navtična blagovna znamka Bigg-R je odprla novo trgovino v Ljubljani. Bigg-R navtična oblačila so že dolgo prisotna na slovenskem navtičnem trgu. Poznamo jih kot oblačila vrhunske kvalitete, športn...
Sreda 14 Jun 2017

Ranieri stavi ves svoj uspeh na brezkompromisno kvaliteto, sodoben italijanski slog in najsodobnejšo hidrodinamiko, zasnovano iz strani navtičnih arhitektov z uporabo C.A.D. sistemov. Pri izdelavi plovil Ranieri, so uporabljeni visoko kvalitetni materiali, pri samem razvoju sodelujejo strokovno usposobljeni arhitekti plovil, kateri zagotavljajo vrhunski dizajn in kvalitetno plovbo. Vsi detajli na plovilu so izdelani do potankosti, kar jih uvršča v sam vrh proizvajalcev plovil v tem segmentu.

LINIJA OPEN LINE:

Plovila Ranieri Open Line so v velikosti od 4,55 m do 9,33m in se označujejo pod imenom Voyager od 17-30, odvisno od dolžine plovila. Modeli z oznako "S" imajo v osnovi drugačno standardno opremo od osnovnih različic in sport dizajn.

Modeli Open Line imajo veliko zunanjega prostora, predvsem na sprednji sončni ploščadi, katera je nekoliko poglobljena in dodatno ograjena z varnostno ograjico. Modeli od 21S naprej imajo tudi manjšo kabino, ki je primerna predvsem za shrambo odvečne prtljage, monžo je vgraditi tudi kakšen hladilnik, wc kabinet ipd ...

Ranieri Voyager 17 je izredno vzdržljiv, eleganten in okreten športni čoln. S širino 2,10m boste z njim odkrili vse kotičke morja. Tudi prevoz plovila je izredno enostaven, saj čoln tehta le 380kg, njegova dolžina 5,10m se pa bo z lahkoto prilegala različnim prikolicam. Skupno število oseb na čolnu je 6, kar pomeni, da boste svoje prijatelje lahko odpeljali na nepozabno dogodivščino. Ranieri Voyager 17 vas zagotovo ne bo razočaral, če iščete plovilo te velikosti in kapacitete, hkrati pa vam bo dal odlično priložnost za zabavo, počitek ali vodne športe.

VEČ INFORMACIJ O PLOVILU NA TEJ POVEZAVI.

Ranieri Voyager 18S je izredno vzdržljiv, eleganten in okreten športni čoln. S širino 2,20m boste z njim odkrili vse kotičke morja. Tudi prevoz plovila je izredno enostaven, saj čoln tehta le 500kg, njegova dolžina 5,30m se pa bo z lahkoto prilegala različnim prikolicam. Skupno število oseb na čolnu je 6, kar pomeni, da boste svoje prijatelje lahko odpeljali na nepozabno dogodivščino. Ranieri Voyager 18S vas zagotovo en bo razočaral, če iščete plovilo te velikosti in kapacitete, hkrati pa vam bo dal odlično priložnost za zabavo, počitek ali vodne športe. Ne bo vam žal.

VEČ INFORMACIJ O PLOVILU NA TEJ POVEZAVI.  

Če iščete okreten in lahek čoln, bo Ranieri Open Line Voyager 19S zagotovo prava izbira. Dogodivščine kar čakajo, da se podate na njih, pri tem pa vam bo Voyager 19S zagotovo pomagal. Kljub nekoliko krajši dolžini kot Voyager 20, pa lahko tudi ta model s svojo dolžino 5,65m sprejme do 7 ljudi. Povabite svoje prijatelje, krenite iz obale in se prepustite toku. Osnovna oprema tega modela vključuje med drugim oblazinjeno ploščad za sončenje spredaj, navigacijske luči, klop z zložljivim

naslonjalom, trup bele barve, teleskopsko lestev, ograditev iz nerjavečega jekla in mehansko krmiljenje.

VEČ INFORMACIJ O PLOVILU NA TEJ POVEZAVI.   

 

LINIJA SUNDECK LINE:

Plovila Ranieri Sundeck Line so v velikosti od 5,65 m do 9,30m in se označujejo pod imenom Shadow 19-30, odvisno od dolžine plovila.

Modeli Sundeck Line imajo veliko ležalnega prostora oziroma sončne ploščadi ter manjše kabine, primerne za shrambo prtljage, vključujejo tudi manjši spalni prostor, z možnostjo vgradnega hladilnika, mini kuhinje(pri določenih modelih), ločenim prostorom za wc, ... Vsi modeli Shadow imajo kabino z drsnimi vrati na konzoli, katero je možno zakleniti.

Kabina ima tudi stransko okno za dnevno svetlobo, določeni modeli imajo tudi okno na stopu kabine. Blazine lahko poljubno izbirate med različnimi materiali kot barvnimi kombinacijami, kot tudi samo barvo trupa.

Ranieri Sundeck Line SHADOW 20 nam ponuja komfortne lastnosti čolna, kot je manjša kabina z možnostjo WC-ja, ki se skriva v sprednjem delu čolna pod zelo prostornim sprednjem ležiščem, pokritim z blazinami. V sami kabini imamo možnost vgraditve hladilnika, kjer so tudi ležišča – dovolj velika za 2-3 osebe. Zunanjost čolna je izjemno elegantna in prepredena z detajli, ki bodo očarali tudi najbolj ostro oko.

V zadnjem delu je priročna kuhinja z umivalnikom, za katero pa ni potrebno skrbeti, da nam bo zavzela prostor. Armaturna plošča je zelo pregledna, pred njo pa se nahaja zatemnjeno vetrobransko steklo, ki ščiti krmarja, prav tako pa dela senco vgrajenim instrumentom, ki so tako bolje vidni. Krmarska klop je udobna, z naslonjalom in omogoča sedenje krmarju in sokrmarju.

VEČ INFORMACIJ O PLOVILU NA TEJ POVEZAVI.   

Sundeck Line Shadow 22 je eden manjših modelov te družine, kar je izrednega pomena pri transportu in okretnosti samega plovila, poudariti pa je potrebno, da lahko kljub temu gosti kar 9 oseb in ponuja 2 ležišči. Sama prostornost čolna je izredna kljub 6,50m dolžini.

Nanj lahko vgradite 2 motorja, tehta pa le 1200kg. Ne glede na rabo, počitek, druženje, šport, ribolov, raziskovanje, kratkočasenje ali dviganje adrenalina, Sundeck Line Shadow 22 je vreden svojega denarja. Udobna ploščad za sončenje bo zanimiva za vsa dekleta, medtem ko moški ne bodo spregledali športnega dizajna in glisiranja čez valove.

VEČ INFORMACIJ O PLOVILU NA TEJ POVEZAVI.

Podjetje Ranieri International je zaslovelo že s svojimi odprtimi čolni, s kabino ali brez, sedaj pa so znani tudi po celotni liniji napihljivih čolnov s trdim dnom. To je gumenjak za vsakogar, saj ga lahko poganjate tudi z motorjem z le 40 KM. Pri izdelavi so se odločili za črno-belo kombinacijo, ki še dodatno poudari športni učinek.

Na prvi pogled je postavitev konzole na sredini precej tradicionalna, prav tako klop na premcu in sončna ploščad spredaj. Toda podroben pregled pokaže izredno funkcionalnost: zadnja klop se spremeni v jedilni del z zložljivo mizo iz krmnega sedeža, medtem ko se sprednja ploščad za sončenje spremeni v še večjo z vstavitvijo dodatne blazine med ležiščem in sredinskim sedežem. Še več, znotraj vodilne postaje je velik prostor za shranjevanje. In ko je že govora o prostoru, na tem gumenjaku ga je ogromno: pod sprednjim delom palube in zadaj pod klopjo.

Pametno zamišljene podrobnosti pa se nadaljujejo z napolnjenimi blazinami na obeh straneh klopi, ki služijo kot naslonjala za roke in ogrodje vetrobrana, ki se uporabi kot držaj na obeh straneh gumenjaka.

VEČ INFORMACIJ O PLOVILU NA TEJ POVEZAVI. 

DODATNA PONUDBA

Generalni uvoznik vam tudi nudi -10% popust na vse nadaljnje servisne storitve. Da pa se odpeljete pripravljeni na vodne dogodivščine vam v primeru nakupa izvenkrmnega motorja, NULTI servis motorja opravijo GRATIS.

Po želji v vašem imenu uredijo registracijo plovila, izdelajo vam registracijsko nalepko za vaš čoln, uredijo zavarovanje in uredijo ustrezno garancijo za nakup. Poleg vsega pa si lahko tudi izberete primerno prikolico za vašega RANIER-ija.

Za vse dodatne informacije pa so vam na voljo strokovno usposobljeni svetovalci preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., ali preko telefonske številke 02 629 04 00. Prav tako vabljeni na ogled celotne ponudbe (plovil in izvenkrmnih motorjev) na spletnem naslovu www.moto-nautika.com.

Sreda 14 Jun 2017

Novozelandsko podjetje Fusion je predstavilo prvi prenosni zvočnik namenjen uporabi v navtiki, vodnih športih in zabavi na prostem, ki je vodoodporno po standardu IPx7. Fusion StereoACTIVE je prvi prenosni zvočnik, ki je namenjen uporabi ob vod...
Torek 13 Jun 2017