Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Nova serija dieselskih motorjev ameriškega proizvajalca Mercury je bila predstavljena prvič na letošnjem salonu plovil v Miami-ju.

Mercury Diesel 6,7l spada v serijo srednje velikih dieselskih navtičnih motorjev. Imajo novo elektroniko in nov skupni vod. Na voljo so v treh različicah. Najmanjši razvije 480 KM, srednji 500 najmočnejši pa 550. Na voljo bodo kot samostojni vgradni motorji ali pa s sistemom pogona Mercury Zeus.

Serija motorjev je združljiva z dosedanjimi upravljalnimi ročicami za vgrajene motorje in krmilno palico (joystick) za pogon Zeus.

Nova serija motorjev zagotavlja odlično pospeševanje, visoke hitrosti plovbe, tiho delovanje pri visokih obratih in ekonomično porabo goriva.

 

Torek 13 Jun 2017

Podjetje Phantom International je predstavilo serijo katamaranov nove generacije, ki so opremljeni s hidro krili.

Francosko podjetje Phantom je trgu predstavilo dva nova katamarna opremljena s hidro krili. Tehnologija jadralske formule 1, kot lahko imenujemo Pokal Amerike, s tem izdelkom postaja dosegljiva vsakomur. Pri snovanju plovila so se odločili, da bo izdelek uporaben za čim večji del jadralcev, ki bi radi doživeli izkušnjo plovbe na hidro krilih, da bo z njim možno pluti v različnih vremenskih pogojih in bo enostaven za uporabo. Ker Phantom Essentiel ni tekmovalni katamaran, lahko z njim plujejo tudi tisti, ki so manj telesno pripravljeni.

Vodna krila mu omogočajo plovbo s hitrostjo 2-2,5 kratnika hitrosti vetra. Le z 10 vozli vetra je enostavno pluti s hitrostjo 20 vozlov, če pa boste iz njega stisnili vse, pa bo pri tem vetru hitrost plovbe znašala 25 vozlov.

Katamaran Phantom Essentiel je dolg 5,5m (18 čevljev) in je namenjen dvočlanski posadki. Širok je 2,55m in ga je dovoljeno prevažati po cesti. Skupna teža znaša 170 kg. Ima 9,1 m visok jambor, na katerega dvignemo glavno jadro velikosti 17 m2 in jib velikosti 5 m2. Jadro Code 0 je navijalno in meri 20m2. Trup je izdelan iz stekloplastike, ojačan s karbonskimi vlakni in polnjen s posebno peno. Hidro krila in krmila so izdelana iz karbona.

Cena različice Access s glavnim jadrom in jibom iz poliestra ter dvema trapezoma znaša 21.900,00 (brez DDV), z doplačilom 3000 EUR pa boste prejeli Premium različico z laminiranimi jadri, jadro Code 0 z navijalnim sistemom in še nekaj malenkosti.

>

Torek 13 Jun 2017

Ta konec tedna je med 9. in 11. junijem na Ptujskem jezeru v organizaciji Brodarskega društva Ranca Ptuj potekalo Ekipno državno prvenstvo za razred optimist, na katerem se je pomerilo 11 ekip:

JK Burja 1, JK Burja 2, JK Izola, JK Jadro 1, JK Jadro 2, JK Jadro 3,  JK Ljubljana 1, JK Ljubljana 2, JK Olimpic, JK Pirat 1, JK Pirat 2.

Prvi dan, v petek, so odpeljali celoten Round Robin, to je 56 ekipnih dvobojev, nato so v soboto najprej čakali na veter, nato pa odpeljali še 31 dvobojev drugega Round Robina. Po napetih nedeljskih finalnih dvobojih so državni prvaki postali JK Izola, podprvaki JK Jadro 1, tretje mesto pa je osvojila še ena koprska ekipa JK Jadro 2.

Vir: JZS.si

Torek 13 Jun 2017

Podjetje PINVEST d.o.o., Brnčičeva 13 Ljubljana, lastnik blagovne znamke PINAIR (www.pinair.eu) je trgu ponudilo ugodne LED napise namenjene jahtam in čolnom.

Napisi (velikost črk od 10-30 cm) so ročno sestavljeni iz:

  • čelne inox plošče (1,5 - 2 mm); 1.4301, poliran
  • barvnega akrila (pleksi steklo, 8 ali 16 mm)
  • silikonskega (vodoodpornega LED traku)
  • dveh plasti visoko odsevne folije
  • inox vijakov za pritrditev
  • električnih vodnikov za priključitev
  • stabilizatorja napetosti (opcijsko)

Cena:

  • 150€ + DDV na črko debeline 10 mm
  • 200€ + DDV na črko debeline 18 mm

Informacije in naročila: +386 41 627 414, PINVEST d.o.o., Brnčičeva 13, Ljubljana, www.pinvest.si

Ponedeljek 12 Jun 2017

Hrvaška vlada se že leta trudi povezati južni del Hrvaške s preostalim delom države. Pripravili so projekt za izgradnjo mostu, ki bo zaobšel bosanski del Jadranske obale. Most na polotok Pelješac bo potekal med Komarno na celini in rtom Bla...
Četrtek 08 Jun 2017

Včeraj se je v Santanderju začel Finale svetovnega pokala, kjer Slovenijo med najboljšimi povabljenci zastopa Žan Luka Zelko v olimpijskem jadralnem razredu laser. V drugih razredih se naši jadralci bodisi zaradi poškodb bodisi zaradi drugih ...
Sreda 07 Jun 2017

Če v času dopusta med poležavanjem na iglicah borovcev pogrešate vznemirjenje, potem vstopite v svet vodnih skuterjev. V prodajnem salonu Moto-Nautike vam nudijo največjo ponudbo vodnih skuterjev v SLOVENIJI! Vendar, najprej vprašanje. Kaj s...
Sreda 07 Jun 2017

Pristajanje na krmo je najbolj pogost način pristajanja v marinah in pristaniščih. Če želimo dopust preživljati brez skrbi in pristajati kot pravi kapitan, poglejmo kako izvedemo manever kadar plujemo s plovilom z dvema motorjema. Dva motorj...
Sreda 07 Jun 2017

Včeraj je potekala reševalna akcija na področju Zadarskega kanala. Ob 16.47 uri je kapitan motorne jahte »Gandalf« poklical na pomoč. Med plovbo po Zadarskem kanalu je opazil človeka v morju. Zaustavil je plovilo in ga potegnil na krov plov...
Sreda 07 Jun 2017

V četrtek, 1.6.2017 se je pri Umagu  zgodila huda pomorska nesreča. Dva hrvaška državljana sta z jadrnico, ki pluje pod italijansko zastavo izplula iz luke Umag. Ko sta razvila glavno jadro, ju je sunek južnega vetra dobesedno vrgel na skale...
Sreda 07 Jun 2017