Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

  Ladjedelnica Sea Voyeger je predstavila nov projekt, 68m dolg motorni katamaran, ki ga bodo gradili po željah svojega naročnika. Katamaran bo pravo sanjsko plovilo. Vgrajeno bo imelo vse znane sodobne tehnologije in bo kar se ...
Torek 28 Mar 2017

  Norveška bo zgradila prvi tunel za ladje. Priobalna plovba se bo skrajšala in izognila najnevarnejšim vodam. Norvežani bodo zgradili prvi tunel za ladje. Dolg bo 1,7 km. Zgradili ga bodo na najožjem del...
Torek 28 Mar 2017

Ste morski odvisnik? Bi radi čim več časa preživeli na morju in še zaslužili? Potem imamo odlično priložnost za vas. Podjetje za pomoč na morju SeaHelp zaposluje nove sodelavce. V bazah na otoku Brač...
Torek 28 Mar 2017

Najbolj inovativen in najbolj zanesljiv motor na trgu.

Suzuki 175TGX ima štirivaljni motor s prostornino 2.9 L in je opremljen z najsodobnejšo tehnologijo, ki zagotavlja impresiven navor v nizkih ter srednjih obratih in več moči pri visokih obratih. Omeniti velja Lean Burn sistem, prilagodljivo krmiljenje ventilov, večstopenjski sesalni sistem, 32 bitni motorni računalnik, ki obdeluje podatke v realnem času, večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg in še marsikaj. Rezultat je zvezno podajanje moči, visok navor že od nizkih obratov ter ugodna poraba goriva. Pri modelu TGX se signali od komandne ročice do motorja prenašajo digitalno – sistem drive by wire, premiki komandne ročice so tako vedno preprosti, gladki in natančni, brez neprijetnega zatikanja in težav s pletenicami.

Akcijska cena, 14.540,00€ z ddv za Suzuki DF175 TGX, velja do odprodaje zalog. (vključena digitalna daljinska komanda, digitalni multifunkcijski instrument MFG ter inox propeler).

Podrobnejše informacije o izvenkrmnih motorjih Suzuki so na voljo pri uvozniku, podjetju AS boats iz Frama.

Info:  www.as-boats.si,tel: +386 2 608 41 41, e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Petek 24 Mar 2017

Barba Niko in teta Odesa sta Biševljana z najdaljšim stažem na otoku. Odesa je nekoč prodajala karte za Modro jamo, Niko pa je vanjo vozil turiste. Niko je danes zadnji biševski ribič. Poleg ribolova z mrežami in vršami Niko še vedno lovi s pomočjo starih pozabljenih ribiških tehnik. Barba Niko je tudi zadnji otočan, ki je na svoje oči videl znamenito biševsko morsko »medvijedico«.

Niko se je je rodil na Biševu in se nato šolal v Komiži. S Komižanko Odeso sta se spoznala v Avstraliji, kamor so najprej emigrirali Odesini starši, za njimi pa še Niko. Po bivanju v Avstraliji sta se vrnila v Split, od koder sta se preselila na Biševo. Niko je dober v marsičem; kot mladenič je sekal gozdove v Pearthu in zidal hiše po Dalmaciji, z lastnimi rokami je pomagal zgraditi tudi glavni biševski pomol, šolo in zadružno solilnco rib v Portu. Največja Nikotova strast pa je ribolov.

Pri svojih 76 letih se še vedno vsak dan odpravi na ribolov. Največkrat nastavlja vrše in z vabo lovi hobotnice, mojstrsko pa obvlada vse ribolovne tehnike. Niko morje in ribe, ki se skrivajo pod gladino, čuti. Lovi z nedoumljivim instinktom - spremeni se v nekakšno polkopensko in polmorsko bitje. Ribe so njegove življenjske sopotnice, pozna vse njihove navade, ukane in skrita prebivališča. Pozimi pogosto lovi velike murene, k s svojim strupenim ugrizom nepazljivemu ribiču lahko odgriznejo prst ali rasno poškodujejo roko.

Barba Niko je tako 'poslednji Mohikanec' biševskega Mezzoporta.

Na drugi strani Biševa, v gornji Salbunari pa s svojim nenavadnim hobijem, še en bodoči otočan oživlja staro biševsko tradicijo; Tonko, z vzdevkom Oiga, je viški električar, ki se bo po upokojitvi za stalno preselil na Biševo in tu vzgajal čebele …

11. epizoda bo objavljena v ponedeljek, 27. marca 2017.

11. epizoda bo objavljena v ponedeljek, 20. marca 2017 na https://iotok.eu/sl/epizoda/11.

 

Oglejte si tudi pretekle epizode:

10. epizoda: Prišlek

9. epizoda - Pavle

8. epizoda - Jure in Nina

7. epizoda - Zaklad biševske šole

6. epizoda - Zvonko in Petra

5. epizoda: Sveti Silvester

4. epizoda: Barba Jere

3. epizoda. Mičo Finta

2. epizoda: Medena hobotnica

1. epizoda: iOtok

Petek 24 Mar 2017

Pretekli vikend je v Črni Gori potekala druga regata serije European Match Race Tour. Rumeno majico je zadržal Francoz Simon Bertheau, Slovenec Dejan Presen pa je zasedel odlično tretje mesto.

Druga regata iz serije European Match Race je postregla z zanimivim in na trenutke dramatičnim jadranjem. Francoz Simon Bertheau je gladko premagal Rusa Vladimira Lipavskega z rezultatom 3:1, Dejan Presen pa je z rezultatom 2:0 premagal dvakratnega Olimpijskega prvaka, Avstrijca Christiana Binderja.

Regata je potekala pred marino Porto Montenegro v Tivatu v Črni Gori. Vremenski pogoji so bili idealni za spopad 9 jadralcev iz šestih držav. Vodilni po prvem dejanju letošnjega tura, Bertheau, je Round Robin končal šele na tretjem mestu. Zmagal ga je naš jadralec Dejan Presen, sledil pa mu je Avstrijec Binder. Rus Vladimir Lipavsky si je za las zagotovil nastop v polfinalu, kjer pa je gladko premagal Avstrijca. Binder si bo želel dan čim prej pozabiti. Izgubil je v obeh polfinalnih bojih in se ni uspel uvrstiti v finale. Presen je jadral odlično proti Francozu. Le ta se ni predal do zadnjega in si izboril finale z zmago 2:1. Tudi v finalu se ni predal in gladko premagal Rusa. Nikakor ne smemo pozabiti tudi na drugega slovenskega predstavnika Bojana Rajarja, ki je zasedel osmo mesto.

V skupni razvrstitvi tura po dveh dogodkih, je Bertheau na prvem mestu s 100 točkami. Dejan Presen in Vladimir Lipavsky imata na drugem 75 točk, sledi pa jima Binder s 60. Tur se seli v Avstrijo. Med 31.3 in 2.4. bo na Dunaju potekalo tretje dejanje. Tokrat Francoza ne bo na štartu, zato se mu bo Dejan Presen poizkušal približati na lastvici skupne razvrstitve. Francoz bo zopet nastopil na četrti regati tura v Monaku.

Rezultati 2. dogodek - Črna Gora:

1 - Simon Bertheau – FRA
2- Vladimir Lipavsky – RUS
3 - Dejan Presen – SLO
4 - Christian Binder – AUT
5 – Dore De Morsier – SUI
6 - Teo Piasevoli – CRO
7 – Sasa Kekovich - MNE
8 - Bojan Rajar – SLO
9 – Ainan Orlob - MNE

Razvrstitev po dveh od osmih dogodkov:

1 Simon Bertheau FRA 100
2 Vladimir Lipavsky RUS 75
3 Dejan Presen SLO 75
4 Christian Binder AUT 60
5 Teo Piasevoli CRO 40
6 Pavle Kostov CRO 25
7 Dore De Morsier SUI 25
8 Piotr Harasimowics POL 15
9 Sasa Kekovich MNE 15
10 Bojan Rajar SLO 12,5
11 Martin Dittrich AUT 10
12 Jure Jerkovic SLO 5
13 Ainan Orlob GER 5


Koledar tekmovanj EUROPEAN MATCH RACE TOUR 2017

 

10-12 February – Šibenik, CRO
2 - 17-19 March – Tivat, MNE
3 - 31 March – 2 April – Vienna, AUT
4 - 7-9 April – Monaco, MON
5 - 25-27 May – Szczesin, POL
6 – 15-17 June – Copenhagen, DEN
7 - 25 – 27 August – Ploen, GER
2017 - 8 – 10 September – Ravenna, ITA
 
Torek 21 Mar 2017

Jadralni klub Jadro Koper bo prihodnji mesec vložil kandidaturo za organizacijo evropskega prvenstva olimpijskih razredov laser standard in radial leta 2020. Dokončno odločitev so sprejeli po posvetu s predstavniki Mednarodnega združenja laserjev, ki bodo gostitelja izbrali na novembrskem letnem kongresu.

Ideja je v klubu zorela skupaj z regato Laser Europa Cup, drugo najbolj množično etapo evropskega pokala, na kateri se je minuli vikend pomerilo rekordnih 266 tekmovalcev. "V tem času so nas na prizorišču obiskali tudi predstavniki mednarodnega združenja laser in se prepričali o ustreznosti naše infrastrukture ter o strokovnosti kadra na morju in kopnem. Zanimalo jih je vse, od sprejemne pisarne, do števila čolnov, oznak na morju, regatnega odbora ter nastanitvenih aranžmajev," je o prvih korakih dejal član organizacijskega odbora Jure Orel.

"Sedaj, ko smo zadovoljili pričakovanja ključnih akterjev mednarodne zveze in si pridobili njihovo naklonjenost, se bomo lotili urejanja formalnosti," je nadaljevanje postopka predstavil Orel. Ena od prednostnih nalog bo zagotovitev soglasja Jadralne zveze Slovenije, nato pa izpolnjevanje vlog za uporabo javnih površin na koprski plaži, kjer je predviden prostor za jadrnice. Teh bo približno 300, saj bo prvenstvo potekalo v olimpijskem letu, ko bodo športniki izkoristili vsako priložnost za medsebojno merjenje moči in piljenje forme.

Imena protikandidatov, ki bi koprčanom utegnili speljati dogodek, so ta hip še neznanka, toda v Jadru so prepričani, da imajo pred tekmeci veliko prednosti. "Geostrateški položaj Kopra je enkraten. Glede tega se drugi kraji težko kosajo z nami. Poleg tega smo si pri jadralcih razreda laser v preteklih šestih letih z regato evropskega pokala ustvarili dober renome. Seveda bo potrebnega nekaj lobiranja, toda mednarodna zveza nam zaupa, sicer nas ne bi obdržala v ožjem izboru organizatorjev pokala, ki so ga letos skrčili z 22-ih na 10 regat," je argumente naštel Orel.

V 67-ih letih delovanja je Jadro Koper gostil že marsikatero mednarodno prireditev za olimpijske in rekreativne monotipe. Med najprestižnejše sodijo svetovno prvenstvo optimistov leta 1977, mladinsko svetovno prvenstvo olimpijskega dvoseda 470 leta 1987, ki se je v klubske anale zapisalo tudi zaradi zmage domače posadke Marko Kocjančič - Željko Planinšič in drugega mesta Matjaža Antonaza in Davorja Glavine, sledilo je mladinsko evropsko prvenstvo v isti disciplini leta 1997, na katerem sta laskavi naslov osvojila Miha Statut in Peter Habjan ter organizacija najelitnejše tekme od vseh - svetovnega članskega prvenstva razreda 470 leta 2001.

Vir: JK Jadro Koper

 

Torek 21 Mar 2017

Včeraj je profesionalni ribič Jerko Mardešič-Pačun ujel luca težkega kar 15 kg.

Komiškemu ribiču se je včeraj na otoku Biševo posrečilo ujeti luca, ki je tehtal kar 15 kg. Ker gre za predstavnika vrste, ki le redko doseže tako velikost, je bil dogodek seveda nekaj posebnega. Običajne lovorike te vrste dosežejo težo do 10 kg. No pred leti je bilo običajno tudi, da se je luca dalo uloviti le na južnem Jadranu, od Boke Kotorske do Mljeta, Lastova in Visa, sedaj pa ga srečamo tudi na severnem Jadranu.

Tudi sam sem uspel ujeti luca, sicer bistveno manjšega, ki je tehtal zgolj kilogram med otokoma Plavnik in Krk. Po objavi fotografije, sem prejel številne komentarje, da to ni mogoče. Mnenje profesionalnih ribičev je do nedavnega bilo, da ga v severnem delu Jadrana ni. No pa se je zgodilo, da smo ga amaterski ribiči ujeli.

Luc ali Euthynnus Alletteratus je predstavnik plave ribe in je bližnji sorodnik rdečeplavutega tuna.

Vir: FB/Miha Čelar

Torek 21 Mar 2017

Načrt idealne plovbe se praviloma izjalovi iz tega ali onega razloga, največkrat pa zaradi vremenskih sprememb. Da nas zunanji dejavniki  ne spravijo iz tira in ogrozijo našo varnost, jih moramo upoštevati že pri načrtovanju plovbe. Na prakt...
Torek 21 Mar 2017

Kriterijske regate za razred optimist, ki jo je v zalivu San Simon ta konec tedna med 10. in 12. februarjem priredil najstarejši slovenski jadralni klub – Jadralni klub Ljubljana, se je udeležilo kar 165 mladih tekmovalcev iz šestih držav. Regata je veljala za kriterijsko tudi na Madžarskem.

Vse do zadnjega je kazalo, da regata zaradi ekstremnih vetrovnih razmer ne bo regularna za slovenski kriterij. Že prvi dan regate v petek je bil start zaradi premočne tramontane odpovedan, nato je bilo v soboto premalo vetra, ker je burja prekmalu popustila in so organizatorji ob le rahlem maestralu po sedmih urah uspeli izpeljati le dva plova v obeh skupinah, medtem ko je napoved za nedeljo kazala brezvetrje. A se je naposled le zgodil preobrat. Razplet je pojasnil predsednik Jadralnega kluba Ljubljana Tomaž Virnik: “V nedeljo je bilo sprva popolno brezvetrje. Obupano smo čakali in se tolažili, ko se je po radijski postaji slišalo – veter 0, sunki 0 in smer 0, nato pa se je oglasila kopenska ekipa in povedala, da na boji v Piranu veter piha s hitrostjo 1,4 m/s, ter da bo še rasel, kar skoraj nismo upali verjeti. Toda veter z zahoda je končno prišel in zapihal tudi prek 12 vozlov. Imeli smo veliko srečo. Hitro in odgovorno smo začeli s štartnimi procedurami. Izpeljali smo dva kompletna plova in tako prišli do štirih veljavnih, kar je pomenilo, da smo najslabšega posameznemu jadralcu lahko brisali in tako le dobili zmagovalce.”

V nedeljo smo tako vendarle dobili zmagovalce. Slovenski tekmovalci so se tudi tokrat odlično odrezali. V skupnih rezultatih in med dečki je zmagal Luka Zabukovec (JK Jadro Koper), Daniel Cante (JK Izola) je bil tretji, med dekleti je bila tretja Alja Petrič (JK Jadro Koper), tretja med kadetkami Tarin Pečar (JK Jadro Koper) in tretji med kadeti Toni Benčič (JK Pirat Portorož).

To pa niso bili edini zmagovalci na regati. Žreb je določil, kateri jadralni klub je prejel novega optimista Winner, na svoj način pa so zmagali seveda tudi potrpežljivi organizatorji, ki so regato v težkih razmerah tudi uspešno izpeljali, posebej, ker je Jadralni klub Ljubljana prvič v svoji dolgoletni zgodovini soorganiziral in izpeljal kriterijsko regato za optimiste. Jadralni klub Ljubljana se zahvaljuje sponzorjem in partnerjem, Športnemu društvu Piran, Jadralnemu klubu Burja ter vsem članom in podpornim članom Jadralnega kluba Ljubljana ter Jadralnega kluba Izola za nesebično pomoč.

Vir: JZS.si

Ponedeljek 20 Mar 2017