Zadnje iz eTrgovine

34.90€

888 pristanov in zalivov, sedaj v barvah in z novimi, dopolnjenimi podatki. Knjiga je prenovljena in tekoče ažurirana za leto 2018. V njej so prikazani detajli zalivov in pristanišč s kratkimi opisi in oznakami za možnost priveza ter simboli za nevarne, ali pa neugodne vetrove, ki povzročijo na privezu samo neprijetno bibavico. V njem je tudi obilo ostalih uporabnih podatkov, kot so podatki o odpiralnih časih na bencinskih črpalkah, vse pomembne telefonske številke (kapitanij, marin zdravstvenih domov, …..) 

O knjigi:

  • izdaja: 6. dopolnjena izdaja
  • avtor: Karl-H. Bestandig
  • slovenska izdaja: Gorazd Cizej
  • strani: 120
888 pristanov in zalivov

Zadnji video

BT Boats na Novi Zelandiji so že napovedali svojo udeležbo na Global Ocean Race 2013-14 z novim čolnom Kiwi 40FC v razredu 40. Sodelovanje v tem razredu pa je potrdil tudi Dave Rearick na Bodacious Dream.

Bodacious Dream so 6. decembra prestavili iz Hakes Marine v pristanišče v Wellingtonu, kjer že preizkušajo njegove zmogljivosti. Rearick, ki živi na področju Velikih jezer na meji Združenih držav Amerike in Kanade, je navdušen nad novim čolnom: "Tukaj se imamo prav fino in zelo smo navdušeni nad novim čolnom Bodacious Dream. Navdušen sem nad testiranjem in ekipo, s katero sodelujem."

Testiranja so bila prav zabavna, zanimiva in vse je zelo gladko potekalo. Čoln je res zelo zmogljiv in navdušen sem, da bom lahko z njim tekmoval v razredu 40. Veliko se bom moral še naučiti, saj je res dovršen izdelek, ki ga bom z veseljem preizkusil v Global Ocean Race 2013."

Za Rearicka bo tekmovanje v razredu 40 in tekmovanje okrog sveta več kot le tekmovanje izven zaliva: "Ime čolna je sestavljeno iz dveh besed: 'Bold' (krepak) in 'audacious' (drzen)", pojasnjuje in oddaja: "Ime se zdi zelo primerno ne le za ta čoln Bodacious Dream, temveč tudi za navdih vsem po svetu, ki imajo sanje." Eden izmed ciljev ekipe Bodacious Racing LLC, poleg tekmovanj, je tudi spodbujanje ljudi, da bodo verjeli, da se njihove sanje lahko uresničijo.

Sreda 28 Dec 2011

V ponedeljek je ekipa na Sanyi morala žrtvovati uvrstitev na drugi etapi Global Ocean Race zahodno od Madagaskarja in tako dobro uvrstitev prepustila CAMPER-ju, Telefonici in PUMI, ki se še borijo za zmago. Med njimi je le dve milji razdalje.

Mike Sanderson in njegova ekipa na krovu Sanye so tako previdno nadaljevali proti Madagaskarju, kjer bodo pregledali možnosti za popravilo poškodb, ki so se zgodile v ponedeljek.

Sanderson je pojasnil, da so imeli srečo, da je David Rolfe na krovu pravočasno opazil poškodovane dele vrvi. "Srečo smo imeli, da se je to zgodilo podnevi", je povedal skiper, ki ni bil preveč dobre volje,

saj so morali prepustiti svojo dobro uvrstitev tekmecem v ozadju. "Če bi se to zgodilo ponoči, bi zlomili jambor". Pričakujejo, da bodo na Madagaskar pripluli jutri, kjer bodo pregledali škodo in naredili načrt, kako nadaljevati tekmovanje.

Z odstopom Sanye pa je vodstvo prevzel Emirates Team New Zealand, ki vodi le 1,3 navtične milje pred skupnim najboljšim Team Telefonico, ki ji 2,2 navtični milji zadaj sledi PUMA Ocean Racing.

Vetrovi v Indijskem oceanu pa so celotni floti dali nov zagon in dvignili povprečno hitrost nad 10 milj. Na četrtem mestu je Groupama sailing team, na katero morajo biti vodilni še kako pozorni, saj pluje nekoliko bolj vzhodno, kjer so stalnejši vetrovi in boljši kot za jadranje. Po napovedih meteorologov, bi Groupama lahko pridobila še dodatne tri ali štiri vozle hitrosti v primerjavi z ostalo floto, saj se na zahodu približujejo območju nizkega zračnega pritiska.

Cammas na Groupami je povedal, da imajo malce drugačen pristop od ostale flote. Tako nameravajo ostati na direktni liniji in počakati na dobre priložnosti, ko bodo lahko prehiteli najboljše.

Veliko pa je odvisno od pravih odločitev v pravem trenutku, saj bo zadnjih 100 milj odločilnih. Kdo bo izkoristil najboljše priložnosti, pa bomo videli v naslednjih dneh.

Sreda 28 Dec 2011

Slovenska jadralska reprezentanca je na svetovnem jadralske prvenstvu ISAF v vseh olimpijskih tekmovalnih razredih v Perthu nastopala pod imenom Luka Koper Olympic Sailing Team.

Reprezentanca seiz zahodne Avstralije vrača s izpolnjenimi mednarodnimi jadralskimi olimpijskimi normami v 3 izmed 5 tekmovalnih razredov, v katerih so naše jadralke, jadralci in posadke od 5. do 17. decembra nastopili v Avstraliji. Po pričakovano izpolnjeni olimpijski kvoti za Slovenijo v enosedu finn, kjer sta bila Vasilij Žbogar in Gašper

Vinčec s 13. in 17. mestom oba dovolj visoko za izpolnitev norme za OI 2012, so v zadnjih regatah v ženski konkurenci 470 in v moškem enosedu laser v soboto olimpijsko kvoto za Slovenijo izpolnili še ženska posadka Tina Mrak in Teja Černe ter Karlo Hmeljak.

Tina in Teja, po 8 regatah v petek le 24. ned 48 posadkami in še daleč za pozicijo, ki bi jima zagotovila pot na OI 2012, sta v dramatičnem sobotnem razpletu dokazali, da sta iz pravega jadralskega testa in se s posamičnima uvrstitvama na 5 in 11 mesto v 9 in 10 regati prebili na 19 mestu v skupni razvrstitvi in si kot posadka iz 13 najbolje uvrščene države (olimpijske kvote so šle posadkam iz 14 držav) že zagotovile štartno mesto v olimpijski floti 20 ženskih posadk dvoseda 470 iz 20 držav. V soboto, v prvi regati je bilo vetra za 15 vozlov, v drugi pa 19 vozlov, sta se Tina in Teja v obeh jadranjih po slabših štartih reševali v taktično in tehnično skoraj brezhibno odjadranih drugih polovicah regatnega polja in s točkami za 5 in 11 mesto petkova seštevek povečali na 166 točk, kar je bilo dovolj za prvo slavje na vodi in potem pravo jadralsko v slovenski jadralski hiši v Fremantleu.

Mrakova in Černetova sta v Avstraliji jadralki pod pričakovanji in slabše kot znata. Pred odlično soboto, ki ju je z uvrstitvama na 5 in 11 mesto vrnila na olimpijske jadralske položaje (OI 2012 bodo za krmarko Tino Mrak Mrak prve, za flokistko Tejo Černe pa druge olimpijske igre v karieri), sta pred Fremantleom odlično jadrali le še v sredo, ko sta se po 12 in 2 mestu v 5 in 6 regati vstali od "mrtvih" in si dokazali, da sta zreli za preboj v olimpijsko floto dvajset posadk ženske konkurence dvoseda 470. Odlični sredi je po prostem dnevu sledil skoraj katastrofalni petek, ko sta si s komaj 33 in 26 mestom med 48-terico skorajda že popolnoma pokvarili uvrstitev in izpolnitev mednarodne jadralskem olimpijske norme postavili pod velik vprašaj.

V soboto, v zadnjih dveh regatah, ko je jima je šlo za biti ali ne biti, sta jadralki iz portoroškega JK Pirat Portorož (Mrakovo in Černetovo je minulo zimo in do začetka letošnje sezone treniral Tomaž Čopi, od uvodne regate za svetovni pokal regate aprila v Palma de Mallorci pa Mitja Margon) iz sebe izcedile najboljše in s prebojem na skupno 19 mesto izpolnili zastavljeno. Z dobrim delom in pod ustreznim trenerskim vodstvom sta Tina Mrak in Teja Černe zagotovo zreli za redno uvrščanje med najboljšo svetovno 10-terico.

V soboto je za Slovenijo mednarodno olimpijsko jadralsko kvoto za OI 2012 London-Weymouth izpolnil tudi Karlo Hmeljak v lahkem moškem enosedu laser. Hmeljak, v sobotnih regatah v srebrni finalni floti sicer le 39 in 27, kar je bil njegov najslabši avstralski dnevni seštevek točk), je med 147 jadralci pristal le na 67. mestu, ki je zadoščalo za izpolnitev kvote za OI. V laserju so normo izpolnili jadralci iz 35 najbolje uvrščenih držav (na OI 2012 bo v Weymouthu jadralo 46 laserjev iz 48 držav), Slovenija pa je s Hmeljakvim 67. mestom preživela olimpijsko kvalifikacijsko sito kot 33 država.

Preostala slovenska jadralca v enosedu laser Luka Domijan in Nik Pletikos sta končala daleč v ozadju. Pletikos se iz Pertha vrača kot 104., Domijan pa kot 119 laser na svetu. Aljaž Maslo, v sobotnih regatah v srebrni finalni floti jadralcev na olimpijskih deski RS:X 19. in 29, je med 91 jadralci prvenstvo končal na 79 mestu.Naše jadralce in njihove trenerje, ki so še v Perthu oziroma Fremantleu, čaka v nedeljo in ponedeljek le še pakiranje opreme v ladijski kontejner, ki v Slovenijo prispe sredi februarja. Prva polovica slovenske reprezentance z imenom Luka Koper Olympic Sailing Team je seveda že doma, druga, šesterica, ki je jadranje na svetovnem jadralskem prvenstvu ISAF končala v soboto., pa se vrne v Slovenijo 21 oziroma 22. decembra!

Sreda 28 Dec 2011

V večernih urah je posadka 14-metrske jahte poklicala na luško kapitanijo v Šibeniku in prijavila pomorsko nesrečo.

Ob 19.05 uri so s slovenske jahte Spirit , ki je registrirana v Izoli, poklicali na luško kapitanijo v Šibeniku in prijavili pomorsko nesrečo. S 14-metrsko jahto so dobesedno parkirali plovilo na otok Svilan v bližini marine Kremik pri Primoštenu.
V času nesreče sta bila na plovilu dva člana posadke. Med plovbo iz Kaštele proti Umagu sta z visoko hitrostjo dobesedno zgrešila morje in zapeljala na otok. Plovilo je v celoti zapeljalo iz vode na skalnato obalo. Pri nesreči je prišlo do poškodbe dna plovila.
Jahto so po nesreči dodatno utrdili z vrvmi, da je visoki valovi ne bi potegnili nazaj v vodo. Pred ponovno splavitvijo jahte bo potrebno popraviti dno, saj plovila v nasprotnem ne bo možno vleči v marino. Oba člana posadke pa sta nesrečo preživela brez poškodb.

Sreda 28 Dec 2011

Na slavnostnem dogodku v Monte Carlu je bil Igor Simčič, lastnik jadrnice Esimit Europa 2, sprejet med člane enega najbolj elitnih jadralnih klubov na svetu - Yacht Club de Monaco.

Gre za prestižno priznanje Simčičevim rezultatom in delu, saj člane v Yacht Club de Monaco sprejmejo le enkrat letno, in še to po temeljitem preverjanju ter priporočilih vsaj dveh drugih članov. Igor Simčič je listino o članstvu prejel iz rok predsednika kluba, monaškega kneza Alberta II., sam pa mu je izročil delo slovenskega umetnika mag. Dalija Kervine v obliki skulpture iz stekla, ki ponazarja jadrnico Esimit Europa 2. Dogodka so se udeležili številni ugledni gostje z vsega sveta in člani kluba, med njimi tudi Pierre Casiraghi, sin monaške princese Caroline.

Yacht Club de Monaco je leta 1953 ustanovil monaški knez Rainier III., vse od leta 1984 pa je njegov predsednik knez Albert II. Trenutno klub združuje člane iz 53 držav in velja za enega najboljših klubov na svetu, ki organizira številne navtične in družabne dogodke. Slovi po spoštovanju pomorske tradicije, ohranjanju okolja in visokih etičnih standardih. V letu 2013 se bo Yacht Club de Monaco preselil v nove prostore s kar 18.000 m2 površine in bo postal ena najbolj prepoznavnih stavb kneževine.

Sreda 28 Dec 2011

Medtem ko se je glavnina razreda Class40s na Global Ocean Race (GOR) pripravljala na spopad z 200-milj širokim pasom visokega zračnega pritiska na jugu, sta vodilni skupini BSL in Campagne de France, prečkali mejo 1.000 milj pri Cape Townu.

V zadnjih 24 urah je povprečna hitrost vodilnih v razredu zelo nihala, Campbell Field na BSL pa je dejal: "Zadnjih nekaj dni je bilo zelo zahtevnih, saj smo morali ostati osredotočeni, da smo pluli v pravo smer," in nadaljeval: "sunki vetra so bili zelo močni in nihali od čistega mirovanja do 50 vozlov, tako da smo garali kot črnci."

Približno 70 milj za Rossom in Campbell Fieldom, sta Halvard Mabire in Miranda Merron na Campagne de France imela podobne pogoje: "Zadnjih nekaj dni je bilo zaznamovanih z veliko oblačnostjo, s čimer se je zmanjšala tudi moč vetra, kar za nadaljevanje ni preveč dobro. V zadnjih 24 urah je Fields pridobil 21 milj prednosti pred Mabire in Merron, kar pomeni skupno vodstvo 32 milj.

Ekipa iz Nove Zelandije na BSL pa je bila v nedeljo osredotočena predvsem na Svetovni pokal v rugbiju. Campbell je o tem povedal: Podpiramo našo ekipo 'All Blacks', naredili smo vse, da smo do sobote prevzeli vodstvo - klukica, opravljeno; od začetka tega tekmovanja pred 29 dnevi že imam oblečene kratke hlače 'All Blacksov' - klukica, opravljeno. Nima smisla, da jih sedaj slečem, ko je do konca le še nekje okrog pet dni." All Blacksi so osvojili zmago, tako da so si novozelandčani lahko oddahnili, sedaj pa imajo drug manjši problem. Ross, član ekipe, namreč ne preneha s petjem komada: We are the Champions, a teh pet dni bodo že zdržali, glede na to, da so do sedaj poslušali edini drug komad, ki ga zna zapeti: New York, New York. A očitno glasba pomaga.

Četrtek 03 Nov 2011

To nedeljo, 30. oktobra ob natačno 13. uri in dve minuti se bo pred francoskim Le Havrom 36 jadrnic razredov Imoca, Multi 50 in Class40 pognalo v boj za prestižno lovoriko zmagovalca desetega Transata Jacqes Vabre, ki se bo v drugi polovici novembra končal v 4500 milj oddaljenem Puerto Limonu na Kostariki.

Veliko uglednih jadralskih imen bo tudi letos na krovih Hugo Bossa, Safrana, Groupe Bel, Picotyja, Macif-a ... Marsikdo od starih mačkov se niti ne spomni več ... bo to njegova 16. ali 17. regata preko Atlantika?

Za edino žensko posadko na Transatu Jacqes Vabre, v kateri sta se združili izkušena nemška Class40 jadralka Anna-Maria Renken in Slovenka Jakica Jesih, ki jo sicer bolje poznamo iz razreda Seascape (lani zmagovalka Jix&SSC Cupa, letos 3. mesto) - te dileme ni. Za obe bo to prva transatlantska regatna izkušnja. Tako v Nemčiji - in v Sloveniji še toliko bolj - offshore regatno jadranje ni močno razvito; od slovenskih jadralcev sta atlantske valove na mini Transatu doslej (zelo uspešno - in solo) rezala le Andraž Mihelin in Kristian Hajnšek, danes proizvajalca in distributerja jadrnic Seascape. Jakica Jesih se tako te regate udeležuje kot prva Slovenka, z Anno pa predstavljata tudi edino povsem žensko posadko. Izziv ženske posadke je bil zanimiv tudi za sponzorja, avstrijsko podjetje Celox Sailing, distributerja jadrnic Akilaria za področje Avstrije, Nemčije, Švice, Slovenije in Hrvaške - kateremu je bila slovensko-nemška naveza še toliko bolj pisana na kožo. Celox je dekletoma priskrbel novo in povsem opremljeno Class40 jadrnico Akilaria RC2, nizozemski Sevenstar Yachttransport bo pripeljal njunega Gust Busterja nazaj v Evropo, Travel Lunch jima je pripravil dnevne pakete hrane, številne druge stroške pa jima pomagajo pokriti tudi nekatera ugledna slovenska podjetja - Diners Club SLO, Innovatif, Porsche Slovenija, IPMIT, Propagarna, Europlakat, Different in Dinamit.
Dekleti sta pred nekaj dnevi zaključili dobrih 500 milj dolgo kvalifikacijo med La Trinitejem in Le Havrom, z nekaj ovinki za dodatne milje - in se tako tudi uradno uvrstili na štart. Za njima je - kot zadnja uradna formalnost - tudi uspešno opravljen "safety inspection check", zdaj pa jima ostanejo le še končne priprave, številne obveznosti do organizatorja, dnevno skajpanje z meteorologom Juretom Jermanom, ki jima bo skušal priskrbeti malo manj "rdeče" prve dni - ter odštevanje do štarta!
Spremljamo ju lahko na Facebook profilu Anna&Jakica - Celox Women Offshore Racin Team, na njuni spletni strani www.celox-womensailing.com ter na www.transat-jacques-vabre.com/fr


Četrtek 03 Nov 2011

SOUTHAMPTON (ZDA)

Vesna Dekleva Paoli je od srede 18. najboljša jadralska dvobojevalka na svetu. Za trikratno olimpijko je to najvišja uvrstitev na svetovni jakostni lestvici odkar je 2009 presedlala iz dvoseda 470 v trosed Elliot.

Deklevovi in sojadralkama Katarini Kerševan ter Leni Koter je obilo novih točk navrglo drugo mesto na tekmi v Trentinu, od koder so se vrnile bogatejše za 1656 pik. Toliko si jih slovenski trio ni prislužil še na nobeni dosedanji regati in je dobra popotnica pred svetovnim prvenstvom v Avstraliji. Da bi se nanj kar najbolje pripravile, so dekleta odpotovala v Bretanijo. V mestu St. Quay Portrieux bodo naslednjih nekaj dni trenirale z ekipami Tamare Echegoyen (ESP), Julie Bossard (FRA) in Rite Goncalves (POR).

Na lestvici Mednarodne jadralne zveze (ISAF) ostaja prva dama ženskega match race-a nominiranka za jadralko leta - Anna Tunnicliffe. Američanka se je v letošnji sezoni udeležila dvanajstih regat, od tega je desetkrat stala na zmagovalnem odru. S četrtega na drugo mesto je napredovala Clarie Leroy, zmagovalka finala Pokala Narodov. Zahvaljujoč osmemu mestu na taisti prireditvi se je Kanadčanka Sharon Ferris Choat izstrelila iz 98. na 44. mesto.

Minuli teden je ISAF razkril tudi prizorišče svetovnega prvenstva za žensko dvobojevanje leta 2012. Gostil ga bo švedski Gothenburg med 25. in 30. junijem. To bo eno zadnjih soočenj dvobojevalk pred olimpijskimi igrami v Londonu.

Četrtek 03 Nov 2011

Veliki Viharnik je bil na 67. Viški regati najhitrejši v obeh etapah. Za Dušana Puha je to že šesta zmaga na tem tekmovanju.

128 posadk je konec tedna okusilo ekstremne razmere na jugu Jadrana, kjer je 30 vozlov burje dodobra zdesetkalo floto nastopajočih. Najprej jo je skupila slovenska jadrnica Megaenergija, ki je po odličnem štartu pred Splitom ostala brez jambora. Kmalu za tem se je zgodba ponovila na krovu Nemira V. Niz havarij se je nadaljeval s slovaško Paolo in Južnim Vetrom. Obe sta bili ob krmilo, Paikea pa celo ob posadko. S krova slednje je odplaknilo osem članov posadke, ki so jih organizatorji in sotekmovalci s hitro intervencijo uspešno rešili iz morja.

30 navtičnih milj dolgo odisejado od Splita do Visa je dobil Veliki Viharnik, tako kot tudi povratno tekmo v nedeljo. Osmi nastop na tej regati se je za Puha končal s šesto zmago v skupnem seštevku, medtem ko na progi Split-Vis ostaja neporažen z rekordnim časom 2 uri in 15 minut. Veličasten rezultat je uspel tudi Elanki II. Zmagali so v svoji kategoriji in bili 13. v konkurenci 128 ekip. Ker je bila nedeljska burja enako neprizanesljiva kot petkova, je regato uspešno končalo le 77 moštev. Med onesposobljenimi v nedeljo je bil tudi mariborski Casali. S tretjim mestom in odstopom v drugi preizkušnji si je prislužil končno 60. mesto.

Četrtek 03 Nov 2011

Simultanka na klasični sredozemski regati Rolex Middle Sea Race - Enajst zaporednih zmag na petih letošnjih regatah 30-metrsko velikanko Igorja Simčiča ustoličilo na prestolu najboljših maksi jadrnic na svetu - Lastnik jadrnice in generalni direktor že razmišlja o nadgradnji edinstvenega panevropskega projekta

Jadrnica Esimit Europa 2 je z ogromno prednostjo zmagala na eni najzahtevnejših regat v Evropi, Rolex Middle Sea Race, in še z enajsto zaporedno zmago na petih regatah postavila piko na i letošnje neverjetne sezone. Slednja je lastniku Igorju Simčiču, skiperju Flaviu Faviniju, slovenskemu olimpijcu Vasiliju Žbogarju in preostalim članom posadke postregla tudi z rekordoma proge na regatah Palermo-Monte Carlo in Barcolana, dokazom tehnološke popolnosti jadrnice in uigranosti ekipe. 30-metrska lepotica, ki pod evropsko zastavo in ob sponzorstvu podjetja Gazprom s seboj nosi poslanstvo prijateljstva in sodelovanja med evropskimi narodi ter prispeva k ekološki ozaveščenosti Evropejcev, je s 606 navtičnih milj dolgo progo med Malto in Sicilijo opravila v 2 dneh, 6 urah in 52 minutah.

"Za nami je izjemna sezona, v kateri smo dosegli vse zastavljene cilje in dokazali, da v projektu Esimit Europa ni ničesar prepuščeno naključju. Nastopati pod zastavo Evropske unije, sponzorstvom tako uglednega podjetje, kot je Gazprom, in za vrednote gibanja European Energy je od samega začetka velika čast in odgovornost. Panevropsko poslanstvo smo zato vzeli zelo resno in z nenehnimi investicijami v projekt skrbeli za kontinuirano maksimalno pripravljenost tako jadrnice kot ekipe," je dejal Igor Simčič, lastnik jadrnice in generalni direktor projekta Esimit Europa. "V načrtu prihodnje sezone so vse letošnje regate, ni pa izključena tudi kakšna dodatna. Sicer je še prezgodaj govoriti tudi o ambicioznejših načrtih, a po naravi sem realist, zato bodo podrobnosti o morebitni nadgradnji projekta tako v športnem kot poslovnem smislu znane, ko bodo zanjo postavljeni trdni temelji," je dodal Simčič.

"Rolex Middle Sea Race slovi kot težka in nepredvidljiva regata, v kateri smo bili v preteklosti že priča zelo tragičnim dogodkom, zato smo se nanjo izjemno dobro pripravili. Tokrat sicer ni bilo orkanskega vetra in visokih valov, so pa imele vse jadrnice težave z vetrovi, ki smo spreminjali moč in smer tako rekoč vsako uro. Posledično so take razmere zahtevale veliko število menjav jader, predvidevanj prihodnjih razmer in odločitev glede nadaljnje taktike. Esimit Europa 2 in celotna ekipa sta v teh pogojih delovala brezkompromisno in zato zmaga ni bila v nobenem trenutku vprašljiva. Resnično lahko rečem, in na to sem ponosen, da sem skiper trenutno najboljše jadrnice na svetu, zato se veselim prihodnjih izzivov," ni skrival navdušenja skiper Flavio Favini.

Ponedeljek 08 Nov 2010