Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Preden se odločimo za nakup čolna, imamo vedno "prijeten" problem - problem odločitve. Kaj naj kupimo?  Z vsakim pretečenim letom postajajo napihljivi čolni vedno bolj popularni. Naj bo to razmišljanje o ByBoat-u za vašo jahto, ali za ribarjenje oz. smučanje na vodi, kanu, športni "cruiser" čoln ... čoln za potapljanje ali profesionalni čoln - za reševalne situacije ... ali pa preprosto družinski čoln.

Vsako leto se več in več navtičnih navdušencev odloča za napihljivi čoln. Statistike pravijo, da napihljivi čolni zajemajo že 10% celotnega parka - v kategoriji čolnov, kar je 3x več kot pred 10imi leti. Skrivnost uspeha se skriva v sami naravi napihljivih čolnov. Danes poznamo na svetovnem trgu vrsto različnih tipov čolnov.

Torej, pri nakupu moramo biti pozorni pri naslednjih kategorijah:

- obliki trupa: zložljivi čolni ali čolni s trdim dnom
- tipu materiala: HYPALON ali PVC
- tipu tal in spodnjega dela: Trdo dno ( steklena vlakna ali aluminij ) , lesene deske, napihljivo dno
- glavnemu namenu: barke , tenderji , športni čolni , prof. čolni (heavy-duty), luksuzni čolni , itd.

Z izbiro enega segmenta iz vsake kategorije lahko tako izberete čoln, ki si ga želite, ki bo služil vašemu namenu, predvsem pa čoln s katerim boste uživali v navtičnem svetu. Vendar, kako?

Brez skrbi, vsaka težava ima vedno svojo rešitev; v tem primeru - gumenjake GRAND. Proizvajalec ponuja RiB in zložljive čolne od 2,10m pa vse do 8,5m. S svojo kakovostjo in vrhunsko tehnologijo pa nam ob nakupu ponuja do kar 5 let garancije! Tudi letos bomo imeli možnost spoznati in si ogledati več kot 15 različnih modelov gumenjakov GRAND na letošnji izvedbi INTERNAUTICE 2016. Generalni uvoznik za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo, Črno goro in Kosovo je slovensko podjetje Moto-Nautika d.o.o., ki ima svoj prodajni salon v Miklavžu pri Mariboru z največjo zalogo gumenjakov v Sloveniji!

Svoj sanjski gumenjak lahko poiščite na spletnem naslovu -  www.grandboats.si.

Sreda 20 Apr 2016

V ponedeljek je jadrnica Adriatic Europa katere skipper je Dušan Puh priplula v matično luko Koper.

Nov jadralski projekt Dušana Puha pod imenom Adriatic Europa se pospešeno pripravlja na prvo jadralsko sezono. V ponedeljek so z novo jadrnico, bivšo Esimit Europo 1, pripluli iz marine San Rocco v luko Koper, kjer bo matična luka posadke. Za to hitro jadrnico, so morali predhodno poglobiti del luke Koper saj njen ugrez znaša 4,2m. Kljub poglobitvi so morali čakati na plimo, da so v luko lahko vpluli brez zapletov.

TEHNIČNI PODATKI JADRNICE ADRIATIC EUROPA

Dolžina: 19 m
Širina: 4,78 m
Ugrez: 4,20 m
Teža: 7,5 t
Vodni balast: 1,1 t
Višina jamborja: 25,65 m
Glavno jadro: 140 m²
Flok 1: 76 m²
Drifter: 170 m²
Genacker: 350 m²
Motor: Yanmar 55 KM

Foto: Vojko Rotar

Sreda 20 Apr 2016

Ladjedelnica Palmer and Johnson je znana po svojih ekstravagantnih megajahtah. Pri oblikovanju nove serije jaht so združili moči z Bugattijem, ter predstavili tri modele v seriji imenovani Niniette.

Serija jaht je dobila ime po najstarejši hčeri Ettoreja Bugattija, Nineitte. Najmanjša med njimi bo merila 42 čevljev, najdaljša pa 88. Kljub temu, da bodo jahte manjše, kot smo jih navajeni iz omenjene ladjedelnice, pa zatrjujejo, da ne bodo nič manj posebne. Obliko so podedovale po slavnih Bugattijevih športnih avtomobilih. Izdelane bodo večinoma iz karbonskih vlaken zaradi česar bodo lahke in hitre.

Zunanjost bo v kovinski barvi titana. Krmilna konzola bo nameščena na sredino plovila, v notranjosti pa bosta dve kabini.  Model PJ63 Niniette bo povzel linije Bugattijevih modelov 57C Atalante in Type 41 Royale in bo dosegel končno hitrost 38 vozlov.

Najmanjši model PJ42 bo stal okrog 2 milo EUR, srednji PJ63 pa okrog 3.25 mio EUR.

Torek 19 Apr 2016

Nizozemsko podjetje Sea Level Yacht Design & Engineering je predstavilo nov koncept luksuzne jahte z inovativnim in futurističnim oblikovanjem.

Kratica CF80 pomeni avto in družina (Car and Family), številka 80 pa dolžino plovila v metrih. Filozofija nove jahte in bodočega križarjenja je skrajšanje časa potrebnega, da se pripeljemo do jahte, vkrcamo in izplujemo. Namesto, da za to potrebujemo nekaj ur ali celo dni, naj bi nova filozofija skrajšala ta čas na minute oziroma ure. Celotno oblikovanje plovila odraža filozofijo v celoti in spreminja način uporabe super jahte, kot jo poznamo sedaj.

Lastnik jahte, ki je zaenkrat še hipotetičen, bo verjetno napredna oseba, ki se ukvarja s športom, je navdušena nad modernimi oblikami in ima vizijo za inovacije. CF80 so oblikovali zanj, da  bo lahko svojo kolekcijo športnih avtomobilov vzel s seboj na križarjenje.

Jahta ima dve osnovni obliki. Prva je trdna zunanja struktura jahte, ki ima obliko športnega avtomobila in daje jahti aerodimanično obliko. Druga je notranja struktura sferične oblike, ki jo je navdihnil Louwmanovov salon luksuznih avtomobilov na Nizozemskem. 100m2 prostora je namenjenega prav razkazovanju kolekcije luksuznih avtomobilov lastnika. Salon je v celoti je obdan s steklenimi paneli, ki v notranjost prepuščajo naravno svetlobo in zavistne poglede. Do salona vodi platforma preko katere se vkrcamo na plovilo z vozilom, notranjost pa je oblikovana tako, da lahko lastnik izbere primeren avtomobil za posamezno priložnost in se brez težav z njim izkrca ob vsakem času.

Za trdnost skrbi velika centralna konstrukcija, na kateri slonijo posamezni krovi plovila. Jahta v dolžino meri 80m v širino pa 30, kar zagotavlja stabilnost in prostornost. Ugrez znaša 4,5m. Jahta naj bi plula z najvišjo hitrostjo 18 vozlov.

Kdaj bo in če sploh bo zgrajena še ni jasno. Počakati bo potrebno na primernega lastnika, za katerega verjetno ne bo dovolj le da je športne narave in ljubitelj inovacij, temveč je tudi premožen.

Torek 19 Apr 2016

Minulo soboto in nedeljo je jadralni klub Triestina della Vela iz Trsta gostil regato razreda finn Trophy Bongo, drugo iz serije regat za pokal Alpe Adria. Jadralci so v dveh dneh odjadrali štiri plove.

Edini slovenski predstavnik Jan Orel (JK Jadro Koper) je regato končal na petem mestu in zadovoljen povedal:

»Lepa regata je bila, lahko bi bil kakšen vozel vetra več, sicer pa dober trening v floti 20 finnov. S hitrostjo barke in s taktiko vožnje sem zelo zadovoljen. Moje mnenje je, da štart vpliva na celoten potek regate, vse regate sem dobro začel, razen tretje regate z devetim mestom. Druge uvrstitve so posledica manjših napak. V nedeljo je za skupno tretje mesto zmanjkalo malo sreče, ker so prekinili regato, ko sem bil na drugem mestu na boji zadnje orce, skupno tretje uvrščeni, pa je bil precej mest zadaj.«

Zmage se je veselil Italijan Walter Riosa (SC Ausonia), drugo mesto je osvojil Avstrijec Michael Gubi (UYC Mondsee), tretje pa Italijan Francesco Faggiani (STV).

Vir: JZS.si, Foto: Triestina della Vela

Torek 19 Apr 2016

Katera plovila je potrebno vpisati v register? V register se na Hrvaškem vpisuje vsa plovila, ki...
Ponedeljek 18 Apr 2016

Vabljene jadralke in jadralci ter vsi ljubitelji morja, da se prijavite na že trinajsto regato MARINADA. Prijave na regato so do konca meseca aprila cenejše. V kolikor nimate svoje jadrnice in posadke se na regato lahko prijavite po programu za posameznike in jadrate v družbi izkušenih krmarjev. Cena na osebo je 80€ in vključuje jadranje na regati, pogostitev, večerno druženje z jadralkami in jadralci in koncert skupine Victory.

Program prireditve - MARINADA 2016

IZOLA, Petek, 13.05.2016

16.30 V AMFORI v Marini Izola prevzem štartnih številk, jadralnih navodil…
19.00 V AMFORI v Marini Izola srečanje prijavljenih ekip in svečana otvoritev regate
21.00 Konec pobiranja prijav 

Sobota, 14.05.2016

08.00 Pozne prijave na regato in akreditiranje novinarjev ter VIP gostov
09.45 Sestanek krmarjev
10.55 Opozorilni signal za štart pred Marino Izola
11.00 ŠTART REGATE MARINADA16 (IZOLA), trasa regate IZOLA – PIRAN - IZOLA
13.30 Zadnji možni začetek štartne procedure
Cilj regate je pred Izolo
16.00 Konec regate (Časovna omejitev za prihod jadrnic v cilj je 16.00)

MOBY DICK – IZOLA

18.00 Moby Dick - pijača dobrodošlice in pogostitev tekmovalcev z regate ob glasbi
19.30 Razglasitev rezultatov regate MARINADA16 in podelitev nagrad tekmovalcem z regate ter svečana podelitev pokalov
21.00 Koncert skupine Victory

PRIJAVE in ŠTARTNINA

Štartnina je za vse jadrnice enaka:
Zgodnje prijave s plačilom do 05. maja 2016 znaša 80 EUR
Prijave od 06.05. – 13.05.2016 znašajo 120 EUR
Pozne prijave 14.5.2016 samo ob potrditvi organizatorja in znaša 140 EUR
Plačilo štartnine se izvede na spodnji TRR športnega društva Burin, Rojčeva 26, 1000 Ljubljana
TRR: SI56 0317 1100 0882 585 (SKB d.d.)

Zahtevajte PRIJAVNICO po mailu. Pošljite kratek mail z vsebino MARINADA 2016 na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. in z veseljem vam PRIJAVNICO pošljemo na vaš mail!

OPOZORILO: Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Več informacij na: http://www.burin.si/si/dogodki/burin-yc-dogodki/marinada/

Ponedeljek 18 Apr 2016

Včeraj se je v Izoli z zadnjimi plovi zaključila četrta kriterijska regata za razred optimist, regata Zlato sidro, ki je potekala v organizaciji Jadralnega kluba Olimpic iz Izole.

V petek, soboto in nedeljo so mlade jadralke in jadralci odjadrali vseh devet predvidenih plovov.

V razredu optimist se je zmage v absolutni konkurenci veselil Martin Fras (JK Izola), drugo mesto je osvojil Peter Milivojevič (JK Jadro Koper), tretje pa Caterina Sedmak (JK Izola). Med kadeti je prvo mesto osvojil Luka Zabukovec (JK Jadro Koper), na drugem mestu je končal Luka Centazzo (TPK Sirena), tretje mesto pa je osvojil Ivan Vahrusev (ŠD Piran). Med kadetinajmi je slavila Alja Petrič (JK Jadro Koper), drugo mesto je osvojila Katja Filipič (JK Jadro Koper), na tretje mesto pa se je uvrstila Elisa Sedmak (JK Izola).

V razredu laser 4.7 je prvo mesto osvojil Taš Kolman (JK Burja), drugi je bil Maj Musa Olivieri (JK Olimpic), tretji pa Nikolo Kravanja (JK Burja).

Vir: JZS.si; Foto: Polona Marinček

Ponedeljek 18 Apr 2016

V francoskem Hyeresu je med 11. in 16. aprilom potekalo evropsko mladinsko prvenstvo v slalomu na jadralni deski, na katerem je nastopil mladi Slovenec Luka Martin Ličan.

Po treh dneh čakanja na veter je v četrtek na prizorišču letošnjega prvenstva končno zapihalo, organizator pa je z zgodnjim začetkom uspel izpeljati dve celotni eliminaciji in tretjo do finalnih regat, v nadaljevanju pa so končali še tretjo in četrto serijo. Luka Martin Ličan (SLO 72) se je kot edini slovenski predstavnik v konkurenci 32 sodelujočih jadralcev do 17 let dobro znašel in napredoval po lestvici navzgor ter se domov vrača s končnim šestim mestom z evropskega mladinskega prvenstva v kategoriji do 17 let.

Vir: JZS.si; Foto: J. Lacave 2016

Ponedeljek 18 Apr 2016

V Barceloni v Španiji se je v soboto s finalnimi plovi in regato za medalje zaključilo odprto evropsko prvenstvo EP49er.

Slovenska predstavnika Peter Lin Janežič in Anže Podlogar sta po osvojitvi naslova svetovnih prvakov razreda 29er v Barceloni prvič nastopila v članski konkurenci razreda 49er, ki je pred letošnjimi olimpijskimi igrami na vrhunski ravni. Na svojem krstnem nastopu sta se mlada Slovenca po 17 odjadranih plovih uvrstila na končno 65. mesto, v Slovenijo pa se vračata bogatejša za nove izkušnje in z motivacijo za nadaljnje delo.

Prvo mesto na odprtem evropskem prvenstvu razreda 49er, njuno četrto zapored, sta z veliko prednostjo osvojila Novozelandca Peter Burling in Blair Tuke, na drugo mesto sta se uvrstila Avstralca Nathan Outteridge in Iain Jensen, tretja pa sta končala Španca Diego Botin in Iago Lopez Marra.

Foto: Tomas Moya / 49er

Ponedeljek 18 Apr 2016