Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Osma etapa regate Clipper je dobro izmučila jadralce. Večino plovbe iz vietnamskega mesta Da Nang proti Qingdau na Kitajskem so morali pluti v veter.

Da bo zaključek etape najbolj naporen, pa si ni mislil nihče. Ekipe je dobrih 100 milj pred ciljem zajela nevihta z vetrovi, ki so pihali s hitrostjo med 70 in 80 vozli. Prvi sta ji pobegnili ekipi Derry~Londonderry~Derry in Garmin, uspešno pripluli v cilj in se povzpeli na stopničke. Ekipa LMAX Exchange je zaostajala 28nmi. Ko se je nevihta počasi odmaknila proti jugu Južne Koreje, so lahko proti cilju pluli v bolj normalnih razmerah. Sledile so ekipe Mission Performance, Great Britan in PSP logistics. Ekipa Qingdao je v domače pristanišče priplula kot sedma. Zadnji dve ekipi ClipperTelemed+ in Unicef sta proti cilju pluli v lažjih pogojih. Ko se je nevihta premaknila na vzhod, je nad Rumenim morjem začelo nastajati področje visokega pritiska. Vreme je bilo oblačno, temperature so padle, pojavila se je megla in tekmovalci so se že ustrašili, da bodo ostali brez vetra. K sreči je obema ekipama uspelo zadnjih 100 milj prejadrati in pripluti do cilja. Ekipa ClipperTelemed+ je ciljno črto prečkala včeraj ob 13.30 po lokalnem času, eno uro in pol za njimi pa še zadnja ekipa Unicef, ki je osmo etapo zaključila kot zadnja.

Deveta etapa iz kitajskega Qingdaa bo floto popeljala preko Pacifika v Seattle v ZDA. Prepluti bodo morali 6.000 nmi za kar bodo potrebovali mesec dni.

Rezultati 8. etape Da Nang - Qingdao:

Mesto Ekipa Prihod v cilj
1 DERRY~LONDONDERRY~DOIRE 10.3.2016 06.25 (UTC)
2 GARMIN 10.3.2016 07.17 (UTC)
3 LMAX EXCHANGE 10.3.2016 16.00 (UTC)
4 MISSION PERFORMANCE 11.3.2016 01.20 (UTC)
5 GREAT BRITAIN 11.3.2016 05.36 (UTC)
6 PSP LOGISTICS 11.3.2016 09.14 (UTC)
7 QINGDAO 11.3.2016 16.09 (UTC)
8 DA NANG - VIET NAM 11.3.2016 23.32 (UTC)
9 VISIT SEATTLE 12.3.2016 03.43 (UTC)
10 ICHORCOAL 12.3.2016 04.37 (UTC)
11 CLIPPERTELEMED+ 12.3.2016 19.20 (UTC)
12 UNICEF 12.3.2016 19.30 (UTC)

Nedelja 13 Mar 2016

Z regato za medalje se je v Barceloni končalo odprto prvenstvo v olimpijskem enosedu finnu. Po štirih zaporednih odličjih na prvenstvih stare celine je Vasilij Žbogar tokrat ostal brez medalje, bil je 6 in med Evropejci pa 5.

Zadnji dan je bil za najboljše precej dolg, saj jih je že dopoldne čakala sedma regata prvenstva, na kateri so nastopili vsi in z 20-im mestom je Izolan potrdil mesto na regati za medalje, bil je skupno šesti. »Ko smo startali je bilo nekaj severnega vetra, v nadaljevanju pa vedno manj, spet je bilo zelo težko, zelo nepredvidljivo, jaz sem se držal sredine in po takšnih razmerah to ni dobro,« je o dopoldanski regati povedal Žbogar, ki je vse svoje znanje pokazal na zadnjem dejanju prvenstva.

Na preizkušnji za medalje je najuspešnejši slovenski jadralec, tudi evropski prvak v razredu finn iz leta 2013, začel zelo suvereno, bil večji del regate v ospredju in kot prvi prečkal ciljno črto. »Želel sem si čim boljše uvrstitve, dobro sem odjadral celotno regato in čeprav sem se na prvem obratu dotaknil boje, naredil kazenski obrat in nekaj izgubil, sem vseeno zmagal,« pa je strnil vtise po regati za medalje in potegnil črto pod prvenstvom. »Škoda, da na začetku ni bilo prave hitrosti jadrnice, z opremo sem se zelo trudil, ampak potem smo vzeli staro opremo in je šlo v redu. Če bi vsaj eno od slabših regat odjadral malo bolje, bi bil v boju za medalje. Sicer sem rekel, da je regata za trening, ampak potem, ko si spredaj se boriš in skušaš biti čim boljši. Nekaj grenkega priokusa je, vendar vidim, da sem še vedno v stiku z najboljšimi in sem eden redkih, ki sem na vsakem tekmovanju med najboljšimi. To pomeni da smo na pravi poti, v dobri formi, vrhunec katere naj bi bil na olimpijskih igrah.«

Evropski prvak je postal Nizozemec Pieter Jan Postma, drugi je bil Madžar Zsombor Berecz, tretji pa Hrvat Milan Vujasinović. Nova priložnost za dokazovanje jadralce čaka že konec meseca, ko bo na Palmi de Malorci regata za svetovni pokal, na kateri bodo podelili zadnje olimpijske vozovnice.

Vir: http://www.vasilijzbogar.si/

Sobota 12 Mar 2016

Najnovejši bowrider iz ameriške ladjedelnice Four Winns je zares prava paša za oči in ponuja dovolj prostora tudi večji družbi na daljših izletih.

Posebej izstopa široki premec, ki ga je moč z blazinami spremeniti v sončno ploščad, ali pa z namestitvijo mize postane prijeten jedilni kot ali prostor za druženje. Skladno s trendi na številnih trgih, kjer izvenkrmni motorji pridobivajo na popularnosti, ponuja možnost vgradnega ali izvenkrmnega motorja (OB). Tudi če izberete izvenkrmni motor, je kopalna ploščad skoraj enako razkošna. Prehod iz kopalne ploščadi v kokpit je na desni strani, sedežne klopi v kokpitu pa so v obliki črke U. Krmarski in sopotnikov sedež sta zelo udobna, opremljena s stranskimi nasloni za roke in poljubno nastavljiva. Tudi v kokpitu je za prijetnejše druženje moč namestiti mizo. Odlagalnih mest, ki so pod vsemi klopmi, zares ne zmanjka, tam sta tudi dve hladilni torbi, prostor za športne pripomočke pa je še v trupu. Izvedba z izvenkrmnim motorjem ima dodaten prostor za shranjevanje v krmi. Kopalna lestev je tako na krmi kot na premcu. V konzoli pred sopotnikom se skriva kopalnica z umivalnikom in kemičnim straniščem, moč pa si je omisliti tudi marinski WC, tako da je dan na vodi res breskrben in udoben. Prepričljive plovne lastnosti zagotavlja patentirani Stable Vee trup. Four Winns je z novim modelom ponovno dokazal, da je v Benneteaujevih rokah na pravi poti k uspehu, plovila pa so prilagojena zahtevam evropskih kupcev tako glede designa kot plovnih lastnosti.

Več informacij o novincu je na voljo pri zastopniku, podjetju As boats iz Frama: http://www.as-boats.si/, tel: +386 2 608 41 41

Sobota 12 Mar 2016

V Kopru se je danes v organizaciji JK Jadro Koper začela regata Laser Europa Cup, prva v seriji Europa cup regat v letu 2016,Laser_Europa_Cup na kateri se bo 195 jadralk in jadralcev iz devetih držav do nedelje potegovalo za čim boljše uvrstitve v razredih laser, laser radial in laser 4.7.

Organizatorji so danes v vetru, ki je pihal s hitrostjo od 5 do 15 vozlov, izpeljali vse tri predvidene plove v vseh treh razredih.

Rezultati po prvem dnevu in treh odjadranih plovih:

Laser:

Valeriy Kudryashov, M, UKR (1.,1.,1.)
Valič Matej, SLO (4., 4., 2.)
Dino Sindik, CRO (7., 2., 3.)

Laser radial:

Emil Toblini, M, ITA (1., 5., 3.)
Matteo Sammarco, M, ITA (2., 8., 3.)
Carolina Albano, F, ITA (6., 6., 2.)

Laser 4.7:

Leon Kljuš, M, CRO (10., 3., 1.)
Zoltan Veisse, M, HUN (2., 10., 3.)
Alessandro Fornasari, M, ITA (3.,7., 5)

Vir: JZS.si

Sobota 12 Mar 2016

V Barceloni v Španiji se je kljub neobetavni vremenski napovedi nadaljevalo odprto evropsko prvenstvo razreda finn. Jadralci so včeraj ostali brez jadranja, organizatorji so od ponedeljka do včeraj uspeli izpeljati štiri od predvidenih šestih plovov. Včeraj je po kratkem čakanju le zapihalo nekaj vetra, flota finnov je odšla na morje in v vetru, ki je pihal s hitrostjo do 9 vozlov odpeljala dva plova. Vasilij Žbogar se je z devetim mestom v prvem današnjem plovu in po odbitku najslabšega rezultata po petem plovu vrnil v igro za deseterico najboljših. V drugem plovu je bil z odličnim jadranjem ves čas v ospredju in v cilj prijadral na drugem mestu ter se v skupnem seštevku povzpel na sedmo mesto. Jan Orel je plova končal na 75. in 80. mestu in je pred jutrišnjim zaključkom prvenstva na 84. mestu.

Vasilij Žbogar po današnjem dnevu na regatnem polju: “Uspel sem narediti dve res dobri regati, in se povzpel v skupnem seštevku. Vem da sem v preteklih dneh dve regati odjadral slabo, a tudi to je jadranje, to je treba vzeti v zakup, mislim sem na dobri poti in potrditev za to je prišla tudi danes. Jutri nas čaka še ena regata, ki jo vozimo vsi in je za mene zelo pomembna, saj odloča o tem ali bom nastopil na regati za medalje. Upam, da bo jutri tudi toliko vetra kot danes, saj bom imel več možnosti, da nastopil na zadnjem dejanju prvenstva.

Jutri je na sporedu še finalna regata, v kateri se bodo pomerili vsi jadralci, rezultati pa bodo dali odgovor, kdo se bo v deseterici najboljših pomeril še v regati za medalje. Opozorilni signal za finalno regato je predviden ob 10 uri.

V vodstvu pred zadnjim dnem prvenstva je Nizozemec Pieter Jan Postma (18 točk), na drugem mestu je Novozelandec Josh Junior (28 točk), tretji pa je Hrvat Milan Vujasinovic (36 točk). Vasilij Žbogar (54 točk) ima na sedmem mestu enako število točk kot Grk Ioannis Mitakis na mestu pred njim, za tretjim mestom pa pred jutrišnjim dnem pa zaostaja 18 točk.

Vir: JZS.si;  Foto: Robert Deaves/Finn Class

Sobota 12 Mar 2016

Ste že začeli razmišljati, kako boste preživeli letošnji poletni dopust na Jadranu? Če bi ga radi preživeli kar najbolj razkošno, smo vam pripravili nekaj predlogov. Poiskali smo najdražje jahte, ki jih lahko letos najamete v eni izmed Jadranskih marin. Cena znaša za en teden najema (termin avgust 2016) brez dodatnih stroškov, kot so gorivo, privezi v marinah, posadka, hrana, pijača, pristojbine, zavarovanja,….. in seveda turistična taksa.

1. mesto: Johnson 87 – cena tedenskega najema znaša 60.000 EUR

Motorna jahta je bila zgrajena leta 2006 in je stacionirana v marini Mandalina v Šibeniku. Ima pet kabin za 10 gostov. Prostori za posadko, ki šteje do 5 članov, so ločeni. Jahta meri v dolžino 28.5m in 7,3 v širino. Poganjata jo dva motorja MTU z močjo 1500 KM. Za poln rezervoar goriva boste odšteli približno 13.000 EUR. Jahto lahko najamete na: thesailmaster.si

2. mesto: Sunseeker Yacht 86 – cena tedenskega najema znaša 49.000 EUR

Motorna jahta je letnik 2009 in je privezana v marini v Splitu. Na voljo ima 4 kabine za osem gostov. V dolžino meri 27m Poganjata jo dva Yanmarjeva motorja s 1850 KM. Posadka šteje 4 člana. Cena najema posadke znaša dodatih 12.500 EUR na teden. Jahto lahko najamete na: thesailmaster.si

3. mesto Sunreef 70 Power – cena tedenskega najema znaša 43.000 EUR

Motorni katamaran, ki je na voljo za najem v marini Mandalina, je letnik 2013. NA voljo ima 4 kabine in 4 toaletne prostore. V dolžino meri 21.34m v širino pa neverjetnih 9,3m in zaradi česar ima na krovu izjemno veliko prostora. Cena najema posadke znaša še dodatnih 10.000 EUR. Jahto lahko najamete na: thesailmaster.si

4. mesto: Ferretti 780 – cena tedenskega najema znaša 40.000 EUR

Luksuzna italijanska motorna jahta je bila zgrajena leta 2007. Na dolžini 24 m ima štiri kabine za namestitev osmih gostov. Poganjata jo dva MTU-jeva motorja z močjo 1660 KM. Za posadko boste odšteli dodatnih 9.000 EUR tedensko. Jahto lahko najamete na: www.justperfect-sailing.com

5. mesto: Fairline Squadron 78 – cena tedenskega najema  37.000 EUR

Motorna jahta Fairline Squadron 78 je ena mlajših v floti luksuznih jaht na Jadranu. Zgrajena je bila leta 2014 in je stacionirana v marini Split. Ima dve kabini z dvojno posteljo ter dve kabini z dvema ločenima posteljama. Posadki je namenjena kabina na krmi plovila. Vsaka kabina ima svoj toaletni prostor. Ponaša se z izjemno velikim fly-bridge-om na katerem bodo lahko udobno obedovali vsi gosti na plovilu. Jahto lahko najamete na: www.justperfect-sailing.com

6. mesto: Lagoon 630 Power – cena tedenskega najema 36.000 EUR

Motorni katamaran Lagoon 630 Power je popolnoma nov. Splovljen je bil šele letošnjega leta in postanete lahko njegov prvi najemnik. Ima 5 kabin za 10 gostov. Obvezna posadka šteje 2 člana, ki vas bosta stala 7,500 EUR na teden. Poganjata ga dva motorja z močjo 300 KM, ki zadostujeta za elegantna križarjenja s hitrostjo okrog 10 vozlov. Jahto lahko najamete na: thesailmaster.si

7. mesto: Azimut 80 – cena tedenskega najema 36.000 EUR

Elegantna motorna jahta Azimut 80 v dolžino meri 24m. Zgrajena je bila leta 2008. Najamete jo lahko v marini Dalmacija v Sukošanu. Dva motorja z močjo 1500 KM bosta to lepotica pognala do najvišje hitrosti 31 vozla. Pri potovalni hitrosti 25 vozlov pa se boste lahko namakali v jaccuzziju. Jahto lahko najamete na: thesailmaster.si

8. mesto: Dalla Pieta 72 – cena tedenskega najema 26.000 EUR

Jahta Dalla Pieta 72 je bila zgrajena leta 2009, lansko leto pa so jo v celoti obnovili. NA 23 metrih dolžine so osmim gostom na voljo štiri kabine. Italijansko jahto poganjata 2 motorja z močjo 18500 KM in jo poženeta do hitrosti 30 vozlov. Z enim rezervoarjem goriva, ki meri 770 litrov boste pri potovalni hitrosti 24 vozlov lahko prepluli do 360 navtičnih milj. Jahto lahko najamete na: www.justperfect-sailing.com

9. mesto: Lagoon 560 S2 – cena tedenskega najema 25.650 EUR

Lagoon 560 S2 je bil splovljen letošnje leto in je najdražja jadrnica, ki jo lahko najamete na Jadranu. Svoje križarjenje pod jadri boste lahko pričeli v marini Seget Donji. Katamaran ima deset ležišč v petih kabinah. Vsaka ima svoj toaletni prostor. Ponaša se z ogromnim salonom v katerem je udobna sedežna garnitura za obedovanje vseh članov posadke in elegantna ter prostorna kuhinja. Dva motorja z močjo 110 KM sta dovolj za manevriranje v pristanišču. Jahto lahko najamete na: thesailmaster.si

10. mesto: Ferretti 730 – cena tedenskega najema  25.000 EUR

Italijanska ikona Ferretti 730 je bila zgrajena leta 2003. generalno so jo obnovili leta 2014. Na 22.5 m dolžin ima štiri kabine za osem gostov. Dva člana posadke vas bosta dodatno stala 3.300 EUR na teden. Jahto poganjata dva motorja z močjo 1420 KM in zadostujeta za hitro križarjenje po Jadranu. Rezervoar goriva vas bo stal 5.000 EUR. Jahto lahko najamete na: www.justperfect-sailing.com

Petek 11 Mar 2016

V sredo, 9.3.2016 ob 17.45 uri, so v Reškem centru za usklajevanje iskanja in reševanja na morju prejeli nujen klic z ribiške ladje.

V sredo v večernih urah je posadka ribiške ladja med plovbo v Korčulanskem kanalu, v morju opazila truplo. Nemudoma so o tem obvestili center za reševanje. V akcijo so vključili Luško kapitanijo Splita in Dubrovnika ter Pomorsko policijo. Ribičem so naložili, da spremljajo truplo, ki sta ga morski tok in veter počasi nesela proti otoku Korčula. Glede na vremenske razmere, je proti ribiški ladji in utopljencu odplulo plovilo luške kapitanije Vela luka, ki je bilo najbliže javljeni poziciji. Truplo utopljenca so našli 2 nmi južno od otoka Pločica ter ga potegnili iz morja. Odpluli so nazaj v Velo luko, kjer jih je že čakala policija in mrliški oglednik. Ugotovili so, da gre za 45 letnega L.I. državljana Kosova. Kaj je bil vzrok smrti še ni znano in bo ugotovljeno v nadaljnji preiskavi.

Vir: MMPI.hr

Petek 11 Mar 2016

V Barceloni v Španiji se odprto evropsko prvenstvo razreda finn preveša v drugo polovico.

Tretji dan so organizatorji uspeli izpeljati samo en plov, skupaj v treh dneh prvenstva štiri od predvidenih šestih. Jadralce je pričakal siv in mrzel dan, čakanje na veter pa je zaznamoval tudi današnji dan na regatnem polju. Po nekaj neuspelih poskusih in še več čakanja na stabilne razmere so uspeli izpeljati četrti plov. Vasilij Žbogar z današnjim dnem ne more biti najbolj zadovoljen, v cilj je prijadral na 43. mestu in je zdrsnil na skupno 15. mesto, Jan Orel pa je končal na 84. mestu in ostaja na 82. mestu.

Vasilij Žbogar iz Barcelone: “Danes je bilo še malo slabše kot ostale dni, zelo težke razmere, malo vetra, na trenutke nič, na trenutke zelo malo, tako da nikakor ni šlo. Hitrost jadrnice ni prava, težko je jadrati, jaz ne jadram pogosto po sredini in vedno veliko izgubim. Danes je bil prav tak dan, ko sem po sredini poskušal ujeti nekaj jadrnic, pa sem samo izgubljal. Potem je še veter obrnil za 40 stopinj in se ni dalo več nič pridobiti.”

Zaradi spremenljivih razmer in nepredvidljivih obratov vetra večina jadralcev niha v rezultatih, tako da se je tudi pogled na vrh razvrstitve nekoliko spremenil. Po tretjem dnevu prvenstva je v vodstvu Novozelandec Josh Junior, drugi je Madžar Zsombor Berecz, tretji pa Nizozemec Pieter Jan Postma.

Pred jadralci sta še dva dni jadranja, v soboto pa se bo najboljših deset jadralcev pomerilo v regati za medalje, preostali pa v finalni regati.

Vir: JZS.si, Foto: Robert Deaves/Finn Class

Četrtek 10 Mar 2016

Najdba mumificiranega trupla nemškega jadralca pred dnevi na Filipinih je močno razburila navtično javnost. Postavljajo se številna vprašanja, pravih odgovorov še ni.

Po najdbi nemškega jadralca na njegovi jadrnici nedaleč od Filipinske obale, se postavljajo številna vprašanje o njegovi smrti in prav tako o njegovi najdbi. Ko je v javnost prišla novica, da so jadrnico srečali jadralci regate Clipper, pa se je v debato vključila še strokovna jadralska javnost.

Avtopsijo trupa jadralca so opravile filipinske oblasti. Po njihovih ugotovitvah naj bi jadralec umrl za posledico srčnega infarkta in to le teden dni, preden so ga našli. Številni strokovnjaki so bili nad njihovim poročilom presenečeni. Nekaj jih je sicer potrdilo, da bi pri pogoju izjemno majhne vlage v zraku in večje količine soli, truplo v takšnem času lahko tako mumificiralo, da pa je možnost izjemno majhna. Ker se je jadralec svojim prijateljem nazadnje javil pred skoraj letom dni preko facebooka, se o datumu smrti postavljajo številna vprašanja in dvomi, če so filipinske oblasti sploh usposobljene ugotoviti natančen čas smrti.

Informacija, da je ekipa LMAX Exchange srečala jadrnico na svoji plovbi, je sprožila dodatne debate. Ker javnost o tem ni bila primerno obveščena, je včeraj organizator regate Clipper izdaj poročilo o dogajanju.

Jadrnica LMAX Exchange je 31.1.2016 prekinila plovbo na sedmi etapi regate iz avstralskega Airlie Beach-a proti mestu Da Nang v Vietnamu. Na poziciji 11°38N  137 °46E, ker je približno 650 nmi vzhodno od Filipinov in 470 nmi zahodno od Guama, so našli zapuščeno jadrnico. En član posadke je odplaval na jadrnico z imenom Sayo. Na krovu je našel eno osebo, ki pa je bila žal že pokojna in truplo je razpadalo. O dogodku so obvestili Obalno stražo ZDA v Guamu in sporočili natančno lokacijo jadrnice. Ekipi je bilo naročeno naj nadaljuje z regato, ker jadralcu ni več mogla pomagati. Direktor regate je o nesreči nemudoma obvestil Nemško ambasado v Veliko Britaniji, nemško Policijo in Obalno stražo, ki so na podlagi registracije plovila ugotovili, kdo je preminuli jadralec. Organizator regate je več informacij o najdbi sporočil oblastem 1.3.2016, ko so jadrnico našli ob obalah Filipinov. Ekipa LMAX Exchange je o dogodku podala tudi svojo izjavo: »Kot smo že poročali, je naša ekipa res opazila zapuščeno jadrnico, ki je plula med Guamom in Filipini. V duhu regate Clipper, smo prekinili tekmovanje in poizkušali pomagati posadki jadrnice. Ko smo stopili na krov plovila, smo našli le razpadajoče truplo jadralca. Na jadrnici smo ostali toliko časa, da smo srečanje sporočili v vodstvo regate in čakali na nadaljnja navodila. Kot ekipa smo bili mirni, saj smo jadralca našli, žal pa mu nismo mogli več pomagati. Naša najdba bo pomagala le tistim, ki ga pogrešajo in iščejo.»

Regatni odbor se je odločil, da ostalih jadralcev in javnosti ne bo vznemirjal, temveč o tem obvestil le nadležne organe. Ker pa je novica sprožila številna vprašanja, so s svojim poročilom želeli pojasniti, kaj se je v resnici dogajalo. Prav tako so pojasnili, da nobena izmed fotografij trupla jadralca ni prišla v javnost s strani posadke jadrnice LMAX Exchange ali regate Clipper. Posneli so le fotografije zunanjosti jadrnice, ki so objavljene v tem članku.

Četrtek 10 Mar 2016

GOLDEN LINE linija je oblikovana na zasnovi RIB sistema. Serija velja kot zelo prestižna linija Grandovih pomožnih čolnov (tender), ki nudijo veliko udobja in elegance. Vsak model se ponaša z edinstveno zaščito pred pršcem, ki zagotavlja suho plovbo tudi kadar je morje razburkano ali pa plujemo proti vetru. Najbolj sta priljubljeni velikosti 330 cm in 360 cm, ki imata stopničke na koncih tubosov, kar omogoča lažji vstop in izstop iz čolna ter pripomore k  atraktivnemu videzu plovila. Za udobnost so poskrbeli z izjemno mehkimi sedeži, in ograjami na boku in krmnem delu plovila. Gumenjaki Grand in predvsem linija Golden line se ponašajo z izjemno majhno težo. Zato so zelo zaželeni kot pomožni čolni na večjih jahtah, seveda pa so primerni tudi za dnevne izlete na skrito plažo. Teža modela G340EF znaša zgolj  130kg. Če mu dodamo še motor z močjo 20 KM bo skupna teža znašala le 200kg. Teža nekoliko daljšega modela G380EF znaša 170kg. Motor z močjo 40 KM bo več kot dovolj za hitro plovbo, skupna teža pa bo še vedno znašala le okrog 265 kg.

Gumenjaki Grand imajo še številne druge lastnosti, ki bodo plovbo naredile udobno in zabavno. Obema modeloma se lahko doda dodaten sedež, ki omogoča plovbo večji posadki. Vse napeljave na plovilu so skrite in ne ovirajo gibanja. Enako je tudi z rezervoarjem, ki je skrit v dno plovila. Komandna konzola je lahko izdelana glede na potrebe lastnika, da je čoln možno spraviti v garažo plovila oziroma pod hidravlično pasarelo na krmi. Bitve za dvigovanje so nameščene serijsko.

Vsi čolni Golden line so lahko izdelani iz materiala MIRASOL ali HYPALON.

Za koga je primeren gumenjak Golden Line?

– Za vse, ki želijo plovilo od 3,30 do 3,60m skupne dolžine.
– Plovilo, ki je  primeren kot pomožno plovilo k večjim barkam, saj se ponaša z izredno nizko težo ali pa kot plovilo za izlete na skrito plažo.
– Tiste, ki si želijo tudi na daljšo plovbo saj manjši model doseže hitrost plovbe do48km/h (G340), večji pa vse do 65km/h (G380).
– Za vse tiste, ki potrebujejo odlagalne prostore, ki se lahko zaprejo.
– Za tiste, ki si želijo varne in suhe plovbe.
– Primeren za rekreacijo in športne aktivnosti (lahko smučate na vodi, wakeboardate, vlečete s tubo,...)
– Je velikokrat zamenjava za rekreacijski vodni skuter na velikih barkah, saj omogoča neomejene zabave, kot prednost pa je ta, da nudi suho plovbo več potnikom.

Oba modela sta na zalogi in si jih lahko ogledate pri prodajalcu Motonautika, več pa si lahko preberete tudi na: Grand Golden Line

Fotogalerija: Grand G340

Sreda 09 Mar 2016