Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Včeraj se je zaključil že četrti izbor slovenskega Skipper-ja leta. Podelitev prestižnega naslova je potekala na Laguni v Ljubljani, kjer se je zbrala 200 glava množica navtičnih navdušencev in nestrpno čakala, kdo si je v letošnjem letu priboril naziv Skippe leta.

Letos je bilo nominiranih kar 50 skippejev, med njimi tudi legendarni slovenski jadralec Dušan Puh. V finalni izbor se je uvrstila deseterica, ki je s svojimi letošnjimi navtičnimi podvigi prepričala največji del slovenske javnosti. Med njimi je bila ena predstavnica nežnejšega spola, skipperka Nike Kunaver in 9 skipperjev: Mitja Kump, Marko Kadunc, Gorazd Ferk, Tomaž Pelko, Rok Krivic, Blaž Repe, Dušan Puh, Toni Božič in Stanko Užmah.

Za izbor četrtega skipperja leta so bili postavljeni novi kriteriji. O zmagovalcu niso odločali le glasovi publike, temveč tudi letošnji navtični podvigi. Pomembno je bilo koliko navtičnih milj so prepluli skipperji, koliko dni so preživeli na plovbi in kako številčna je bila njihova posadka. V tej kategoriji je nedvomno zmagal g. Dušan Puh, ki je v letošnjem letu preplul kar 3000 navtičnih milj (5400 km), na jadrnici preživel preko 100 dni in s sabo na krovu plul z več ko 50 različnimi člani posadke. Nekoliko slabše se je odrezal pri zbiranju glasov, kar ga je stalo zmage. V tej kategoriji so se bolje odrezali kar trije finalisti, Nike Kunaver, Mitja Kump in Tomaž Pelko. Kljub temu, da so letos pluli manj, kot nekateri drugi finalisti, pa so s svojimi veščinami na krovu prepričali največji del publike. Največ glasov je dobil skipper Mitja Kump, ki je tako postal Skipper leta 2016. Kljub zmagi, je ostal skromen in redkobeseden. Na jadrnico ga je popeljala neizmerna ljubezen do morja. Kmalu je postal navdušen jadralec ter iz leta v leto pilil svoje navtične veščine. Ko je bil prepričan, da je na plovilu dovolj suveren, je na jadranje povabil številne prijatelje in kasneje tudi goste, ter se preizkusil kot pravi skipper. Seveda izzivov še ni bilo konec. Odločil se je, da svoje znanje preizkusi tudi na regatah in se primerja z ostalimi. Letošnje leto mu je uspel veliki met in na regati okrog otoka Krka, uspel s svojo posadko preko ciljne črte pripluti kot drugi.

Mitja Kump je prejel pokal od lanskoletnega skipperja leta Petra Kočjaža, nagrade pa je podelila direktorica Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji, Metka Bradetić.

Kot vsako leto so tudi ostali finalisti prejeli številne nagrade sponzorjev. Podprli so jih Hrvaška turistična skupnost v Sloveniji, Burin Yachting Klub, založba Osminka, založba Didakta, TheSailmaster.com, FMG, Blanc Du Nil, Spinaker, ACI-Adriatic Croatia Internatioonal Club, Val navtika, Tramontana sail, JustPerfect, Alaris in seveda eNavtika. Za pogostitev so poskrbeli Primorci, restavracija Bujol iz Izole, školjke iz školjčišča Okus morja, Žigante tartufi in ljubljanska restavracija Štern, ki je dogodek gostila.

Petek 11 Nov 2016

V četrtek se je v kraju Gadanni, 50 km severozahodno od pakistanskega mesta Karachi zgodila tragična nesreča. Na obali, kjer razdirajo odslužene ladje, je prišlo do močne eksplozije, v kateri je izgubilo življenje najmanj 12 ljudi, 58 pa je ranjenih.

Do eksplozije je prišlo na odsluženem tankerju, ki so ga razstavljali. V rezervoarjih je bilo dovolj goriva in hlapov, da so povzročili močno eksplozijo. Kose ladje je odneslo 2 km daleč. Vsaj 12 delavcev je izgubilo življenje, 58 je bilo poškodovanih, več kot 100 pa je ostalo ujetih v ladji. 

Pakistanski delavci delajo v nemogočih pogojih in nimajo nobene zaščitne opreme. Zaradi številnih nesreč pri razgradnji starih ladij na obalah Pakistana, je interes za tovrstno delo močno upadel. Trenutno zaposlujejo 9000 manj delavcev, kot so jih zaposlovali v najslabših časih, konec prejšnjega desetletja.

Vir: InReuters

Torek 08 Nov 2016

Dušan Ušeničnik in posadka Loka Timinga z gostjo Danico Lovenjak na krovu jadrnice Karpo so absolutni zmagovalci regate Impression Sailing Week 2016.

V znamenju Burin Yachting Cluba in predstavitve novega logotipa OPEN regate s strani Davida Hawline je 4. in 5. novembra v Biogradu potekala jubilejna deseta tradicionalna mednarodna regata Impression Sailing Week 2015.

Sonce, dež, jasno nebo, oblaki, nič vetra in stopnjevanje juga prek 35 vozlov ter nepozabni trenutki večernih druženj bodo jadralkam in jadralcem iz Slovenije, Hrvaške, Avstrije, Madžarske, Češke in Poljske še dolgo ostali v spominu.

Dvaintrideset posadk je prvi dan spremljalo sončno vreme z nič vetra in dobili smo zmagovalca v plavanju Grega Lebič z jadrnice Oskar, ki ga bo tudi prihodnje leto težko premagati. V lahkih vetrovnih razmerah pa je vseeno uspel plov regate in zmagovalka dneva je bila jadrnica Elan S5 Rotgipfler pod taktirko krmarja Chlaus Chabina iz Austrije.

V soboto so jadralke in jadralci odjadrali še dva plova. Poleg benda Škabelini so potekale večerne karaoke in zlati glas Burina je pripadel Mile Vilarju z jadrnice Echo, ki bo moral glasbeno točko ponoviti še v restavraciji Glažuta 14. decembra, ko bo potekal After Party Impression Night.

Zaznamovali pa so letošnjo regato in postali absolutni zmagovalci jadralke in jadralci Loka Timinga. Kot najštevilčnejši klub na regati je absolutni zmagovalec regate Impression Sailing Week jadrnica Karpo (Elan 450) s krmarjem Dušanom Ušeničnikom, na drugo mesto se je uvrstila jadrnica Taia2 & White Goose s krmarjem Goranom Djordjevičem, tretje mesto pa je prijadrala Ana Gojčeta na jadrnici GS 40R in posadka JK Šibenik.

Izjemno jadralno znanje so poleg navedenih absolutnih zmagovalcev pokazali tudi naslednji:

Zmagovalci skupine One Design (Elan 350) jadrnica Victor – Christian Kargl,

zmagovalec skupine Open 1 Peter Keršan z izjemnim jadranjem celotne njegove ekipe Fasala Sailing Team na jadrnici Polaris (Elan 333)

in zmagovalci skupine Impression na jadrnici Evolution (Impression 444), ekipa Neptun Yachting Slovenija s krmarjem Iztokom Svetina.

Po podelitvi pokalov in nagrad je sreča žreba No Skipper – No Price novih Elan smuči doletela Janeza Zajca, ki je tudi član JK Loka Timing.

V sklopu zabave je bilo podeljenih veliko prestižnih nagrad s strani organizatorja in pokroviteljev. Jadralke, jadralci in povabljeni gosti so bili z letošnjim dogodkom in njegovo organizacijo izjemno zadovoljni.

David Hawlina je na zaključnem večeru že najavil Impression Sailing Week za naslednje leto in druženje jadralk in jadralcev nas čaka teden dni pred regato Jabuka v začetku novembra 2017.

Torek 08 Nov 2016

Včeraj se je ob 13.02 uri pričela regata Vendee Globe. 29 jadralcev je zaplulo v Biscay-ski zaliv in za prvega tekmovalca je bila plovba usodna.

Španski skipper, Didac Costa je po 50 minutah plovbe opazil, da v jadrnico udira voda. Nemudoma je poklical na pomoč. Sam je obrnil plovilo in se pričel vračati v luko Les Sables d'Olonne. Na pomoč je priplulo plovilo Francoske reševalne službe ter ga pospremilo v pristanišče. Nesreča, ki ga je stala plovbe okoli sveta ni bila tako tragična, kot je misli. Ko je njegova tehnična ekipa vstopila na plovilo, so hitro odkrili napako. Ena izmed cevi, ki so priključene na rezervoarje za balastne vode, se je snela in voda je začela iz rezervoarja teči v plovilo. Na obali je skipper Didac Costa povedal: »Šel sem v podpalubje in videl, da imam v njem vodo. Izključil sem elektroniko, da se ne bi poškodovala, nato pa poizkušal ugotoviti, kaj se je zgodilo. Ker sem bil še blizu obale, sem menil, da je najbolje, da se obrnem in preverim, kaj se je zgodilo. Sem razočaran. Tega nisem pričakoval. Če bi nadaljeval s plovbo, bi bilo lahko še huje. Trenutno se trudimo, da odpravimo napako in upam, da se bom lahko vrnil v dirko.«

Vodja ekipe za katero pluje Didier Coata,  One Plenet One Ocean, Jordi Griso je dejal: »Tank balastnih vod se je začel prazniti v trup jadrnice. Voda je zalila baterije in motor. Poškodovan je tudi generator. Nekaj časa bomo potrebovali, da zamenjamo vso poškodovano opremo in naprave. Tehnična ekipa se je že vrnila V Barcelono. Sedaj čakamo, da se vrnejo, zamenjajo opremo in preverijo, če se je poškodovalo še kaj.«

Kaj se dogaja trenutno?

Celotna flota se je razdelila na tri dele. Med prvim in zadnjim tekmovalcem je že 120 nmi razlike, pa čeprav so najhitrejši prepluli šele 300 nmi.

Po 24 urah plovbe je na čelo flote prijadral Britanec Alex Thomson. Kot smo pisali včeraj, se je Britanec odločil za nekoliko manjša jadra kot ostali jadralci. Predvideval je, da se bodo vetrovi okrepili in izkazalo se je, da je imel prav. Po 20 urah plovbe je prehitel Francoza Jean-Pierre Diska, ki je zajadral najhitreje. V vodilni skupini je še Armel Le Cleac'h. Na četrtem mestu, z zaostankom 14 nmi, pluje Morgan Lagraviere na jadrnici Safran. Vse štiri jadrnice so opremljene s krili (foils) in dosegajo hitrost plovbe do 23 vozle. Trenutno pihajo vetrovi v sunkih med 12 in 30 vozli, kar od skipperjev zahteva velike napore.

Ponedeljek 07 Nov 2016

Danes ob 13.02 uri  se je izpred luke Les Sables d'Olonne 29 skipperjev podalo na plovbo okoli sveta. Sami na svojih jadrnicah bodo morali prepluli preko 40.000 navtičnih milj. Cilj je prepluti v cilj v manj kot 78 dneh, kolikor je za plovbo potreboval zadnji zmagovalec Francoz Francoiz Gabart. Seveda izziv ni enostaven in bo za marsikaterega skipperja dosežek že to, da se bo uspešno vrnil v cilj.

V sončnem vremenu in rahlem severovzhodniku je jadralce pozdravila 350.000 glava množica na obalah. Na prvih miljah plovbe v Atlantski ocean jih je spremilo preko 1000 plovil vseh tipov in velikosti.

Regato je najbolje začel Vincent Riou, ki se že lahko pohvali z eno zmago na regati. S svojo jadrnico, ki je opremljena s krili, je uspel že v prvih 30 minutah nabrati nekaj prednosti pred ostalimi. Zaradi spremembe hitrosti vetra, se mu je približal Sebastien Josse in ga uspel celo prehiteti. No, ko se je veter spet nekoliko okrepil, ja Riou zopet zajadral na čelo flote. Britanec Alex Thomson je pričel nekoliko bolj umirjeno. Jadral je z nekoliko manjšimi jadri kot tekmeci, vendar izbral najkrajšo pot preko zaliva Biscay proti rtu Finisterre na severozahodnem koncu Španije. Za manjša jadra se je odloči, ker je vremenska napoved predvidevala, da bodo vetrovi kmalu narasli na hitrosti vse do 25 vozlov.

Najhitrejši jadralci bodo verjetno jadrali kot bo le možno vzhodno, ker bo tu največ vetra. Na zahodu se namreč zadržuje območje visokega pritiska s šibkejšimi vetrovi. V naslednjih dneh predvidevajo, da bo hladen zrak s severa prinesel bolj nestabilno vreme in vetrove, ki bodo pihali s hitrostjo preko 30 vozlov. Tu se bo nedvomno pokazala prednost jadrnic, ki so opremljene s krili.

Regato bomo na eNavtiki spremljali dnevno in poročali o vseh zanimivih dogodkih.

Nedelja 06 Nov 2016

V četrtek, 10.11.2016, ob 19.00 uri vas vabimo na zaključek letošnjega izbora Skipper leta 2016.

Glasovanje za letošnji naziv bo potekalo vse do četrtka do 12.00 ure. Do takrat vi odločate o tem, kdo si letos zasluži ta naziv.

Izbor Skipper leta 2016 se bo končal s svečano podelitvijo, kjer bomo predstavili vseh deset finalistov, nato pa razglasili letošnjega zmagovalca. Da boste prvi izvedelo njegovo oziroma njeno ime, vas vabimo, da se udeležitve dogodka.

Natisnite si spodnje vabilo, saj je le z njim vstop na prireditev za vas brezplačen.

Se vidimo v četrtek ob 19.00 uri.

Nedelja 06 Nov 2016

Poletje se je za letos poslovilo, zato imamo nekateri v mislih že nove plane in ideje za sezono 2017. Spodaj si preberite samo par vprašanj in kratkih odgovorov na vsa vaša vprašanja. V kolikor pa želite mnogo več - obiščite informativen spletni priročnik za izbiro ustreznega plovila: www.grandboats.si

Zakaj izbrati napihljivi čoln - gumenjaka?

Glavna prednost vsakega gumenjaka je v napihljivi plovni tubi. Najpomembnejši del vsakega napihljivega čolna je dodatna vrednost: čoln postane 2x širši, kar dodatno poveča stabilnost. Čoln ima tubuse iz več komor, kar mu omogoča izredno plovnost. Zagotavlja vam neverjetno varnost, nosilnost in kapaciteto potnikov. Glavni materiali trupa so lahki in fleksibilni. Čoln je zaradi tega lahek, prenosen in enostaven za shranjevanje ter prevažanje.

Zložljivi čoln ali gumenjak s trdim dnom (rib)?

Zložljivi čolni so glavni predstavniki napihljivih čolnov, ki izvirajo od prvih zložljivih pomožnih čolnov in vojaških gumenjakov. Seveda so moderni  zložljivi čolni konkretno izboljšani: transom za motor, trde podnice, trup v ‘V’ obliki in mnoge druge odlične karakteristike. Vse je odlično, razen enega dela – dno. Dno je mehko! V nekaterih situacijah je to lahko dobro, v nekaterih pa slabo. Mehko dno vam omogoča možnost vožnje po divji obali, brez skrbi, da bi poškodovali trup, saj je le ta mehak. Vsi zložljivi čolni so izredno primerni za nošnjo, kadar so zloženi. Odlično! Vendar… vsak zložljiv čoln sanja o tem, da bi postal gumenjak s trdim dnom: Napihljiv čoln s trdim dnom. Gumenjak RiB je kombinacija napihljivih in konvencionalnih čolnov – je nekje vmes. Gumenjak RiB je poskus kombiniranja vseh prednosti napihljivih čolnov in konvencialnih čolnov in izločitve vseh slabosti.

Kako izbrati pravo velikost čolna? Zložljivi gumenjak ali gumenjak s trdim dnom? Kakšna naj bo max moč motorja?

V kolikor še niste povsem prepričani, kateri čoln bi za vas bil najprimernejši, pa se oglasite v salonu Moto-Nautike v Miklavžu pri Mariboru, kjer vam bo prijazno in strokovno osebje z veseljem predstavilo artikle iz zaloge in pomagalo pri odločitvi. Za vse, ki se raje informirate iz naslonjača, pa prilagamo izredno preprost in informativen spletni priročnik za izbiro ustreznega plovila: www.grandboats.si.

Ne zamudite priložnosti za ugodnejši nakup in izkoristite POSEZONSKO ZNIŽANJE - 15% popust na RiB gumenjake s trdim dnom in 12% popust na zložljive gumenjake.

Četrtek 03 Nov 2016

Prvi november je bil usoden za  ribiško ladjo Bakul in dva člana posadke.

Ponoči ob 1.30 uro so z ladje poklicali na pomoč. Nasedli so na plitvini otoka Trumbuja v Medulinskem zalivu. Luška kapitanija Pula je takoj navezala stik s posadko. Kapitan A.R., hrvaški državljan, je sporočil, da je so nasedli na plitvino otoka, kjer je globina morja približno 1m. Zaradi poškodb trupa pod vodno linijo, je v ladjo začela vdirati voda, v trku pa sta dva člana posadke utrpela telesne poškodbe. Kapitan je luški kapitaniji sporočil, da je na pomoč že poklical prijatelje, ki so na kraj nesreče pripluli z gliserjem iz Premanture, ter evakuirali celotno posadko ribiške ladje. Po pristanku v Medulinu jih je pričakala prva medicinska pomoč, ki je oskrbela ponesrečenca.

Luška kapitanija je kapitanu naložila, da v čim krajšem času nasedlo ladjo s pomočjo komercialne pomoči odvleče na popravilo.

Slika je simbolična, Vir: MPPI

Sreda 02 Nov 2016

Italijanska Ladjedelnica Tecnomar (The Italian Sea Group) je predstavila novinca v svoji floti Tecnomar 55 EVO.

Ladjedelnica Tecnomar slovi po svojih ekstravagantnih plovilih. V proizvodnem programu so večje jahte, ki merijo med 20 in 50m. Tokrat so predstavili najmanjšega v seriji EVO, 55 Open in 55 HT. Model 55 Open je odprto plovilo športnega videza, elegantnih linij in izjemnih plovnih lastnosti. Model 55 HT ima za razliko le trdo streho. V dolžino meri 16,5 v širino pa 4,7m. Pod krovom je ena ali dve kabini, kopalnica, kuhinja in prostor za skladiščenje, ki pa je lahko tudi kabina za skipperja, z eno posteljo in toaletnim prostorom. Na krovu je udoben sedež za krmarja, velika sedežna garnitura ter miza. Kljub temu, da gre za sorazmerno veliko plovilo, pa le to ni namenjeno večji posadki. Namenjen je luksuznemu družinskemu križarjenju in manjši posadki, ki zna uživati na morju s stilom.

Za pogon skrbijo motorji in IPS pogoni Volvo Penta. Šibkejšo različico poganjata dva Volvo IPS 950 pogona močnejšo pa dva IPS 1200. S šibkejšo dosežemo najvišjo hitrost plovbe 35 vozlov, močnejša pa plovilo potisne vse do 40 vozlov.

Sreda 02 Nov 2016

Po štirih dneh jadranja pa se je danes na Gardskem jezeru zaključila tudi zadnja od regat letošnje serije Eurocup prehodnega mladinskega razreda 29er. V konkurenci 90 posadk iz 14 držav sta se za čim boljše uvrstitve potegovali dve slovenski posadki. Po 12 odjadranih plovih sta Rok Verderber in Klemen Semelbauer (JK Portorož) regato končala na skupnem devetem mestu, Matej Potokar in Žiga Mrak (JK Pirat Portorož, JK Jadro Koper) pa se iz Italije vračata z 59. mestom.

Z regato na Gardskem jezeru se je zaključila tudi letošnja serije regat Eurocup 2016 razreda 29 er, za katero šteje pet najboljših uvrstitev. Rok Verderber in Klemen Semelbauer sta svojo krstno sezono v razredu 29er končala na odličnem šestem mestu.

Vir: JZS; Foto: Elena Giolai / FVRIVA

Sreda 02 Nov 2016